https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000007338423.html
Jos tarkkailet kaupungilla vastaan tulevia naisia niin suurin osa niistä on vanhoja ja rumia. Kun on niin paljon eronneita, yksinasuvia tai yh:ita joita yksikää mies ei halua nussia niin kaalimatoonhan niiden on mentävä. Nuorilla naisilla vientiä sen sijaan riittäisi liiankin kautta ja parasta olisikin jos naiset ymmärtäisivät että kumppani pitää valita nuoren ja nättinä ja sitten pysyä sen kanssa vanhoille päiville asti.
Kaikki naiset eivät saa seksiä
49
61
Vastaukset
- Anonyymi
No voi :( Noinko on mielesi pahoitettu.
Ymmärrän kovasti että se tekee kipeää ja mieli vallan masentuu kun naisettomana joutuu vaeltamaan. Mutta kun sellaista on elämä...
Koitahan jaksaa, ajattele kivoja asioita ja keksi kivaa tekemistä. Kyllä se siitä!
Jaxuhalit. - Anonyymi
Ei mikään ihme kun näkee millaisia sutturoita tuolla taapertaa. Lihavat naiset ja vanhat naiset on kaalimadon tärkein asiakaskunta. Hyi yök!
- Anonyymi
Kaikki naiset saa aina seksiä komeilta miehiltä ihan vaan sormia napsauttamalla. Aina aina aina! Näin on palstalla aina julistettu ja siksi sen on pidettävä paikkansa!
- Anonyymi
Varmana kaikki naiset saa jos päättää halutaomantasoista rumaa miestä. Ihan naisesta kiinni itsestä mutta rumat kurpat haluaa komeita top 10 miehii ja sitten valittavat etteivät saa.
- Anonyymi
Sen takia tällainen melko komea mies saakin parhaat keskustelut aikaiseksi rumien ja vanhojen naisten kanssa. Molemmat kun ovat samassa tilanteessa.
- Anonyymi
Kaikki naiset saa jos vaan haluavat.
Johan se että sadat suomalaiset miehet ostivat seksiä kehitysvammaiselta sen todistaa.- Anonyymi
Niin, tuosta oikeusjutusta tuli mieleen että on pakko kertoa että olen kyllä ostanut seksiä kuuromältä tytöltä.
Tosin en usko että hän muutn oli yhtään sen vähäjärkisempi kuin normaalit ihmiset.
Tämä tapahtui Siem Reapissa Kamputseassa, olin baarissa ja siinä kävi moni yli-ikäinen huora tarjoamassa itseään, meinasin että ei kiitos, vähän nuorempaa voisin harkita. Sitten yksi nainen toi nuoren parikymppisen hyvän näköisen tytön mulle tarjolle, mutta kertoi että tyttö on kuuro eikä osaa puhua, mutta tietää mistä on kyse, olisinko kiinnostunut.
Katsoin että on kyllä hyvän näköinen tyttö, voisin harkita. Nainen ja tyttö keskustelivat keskenää ilmeisesti viittomakielellä ja jotenkin alkoi itseäkin kiinnostaa, joten kaupat tuli.
Nainen tuli mukaan hotellille saattelemaan tytön ja sen jälkeen jätti meidät kahden, yöllä tyttö ei kuin murahteli mulle ja huitoi ja näytti kädellä mitä haluaa. Mutta ei se ollut ongelma, hommat hoidettin ja oli tyttö oli tosi hyvä ja mukava, aamulla hän osoitti itseään ja ovea että haluaa lähteä, ja ilmeisesti että haluaa rahat. Minä kaivelin sovitut rahat ja annoin hänelle. Hän suuteli mua ja ilmeisesti yritti viitata että tule hakemaan mut uudestaan illalla tms. En täysin ymmärtänyt.
Mutta joka tapauksessa oli ihan hauska ja mukava kokemus. Ovella lähtiessä hän vielä suuteli ja halasi mua.
Valitettavasti en hakenut häntä uudelleen, koska se sattui olemaan mun viimeinen yö Sien Reapissa ja jatkoin samana päivänä matkaani Phnom Penhiin. Ai niin..hyi hitto..
Mistä tuli mieleen taas tää juttu..
https://www.voice.fi/hullu-maailma/a-47181
Ei vaan voi tajuu..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ai niin..hyi hitto..
Mistä tuli mieleen taas tää juttu..
https://www.voice.fi/hullu-maailma/a-47181
Ei vaan voi tajuu..No, ei pidä tuomita. Kuten sanoin, en usko että hän muuten oli yhtään sen jälkeenjääneempi kuin terveet ihmiset.
Cambodiassa on varmasti tosi vaikeaa elää vammaisena ja ei ole paljon mahdollisuuksia mitö tehdä, maahan on muutenkin hirveän köyhä.
Maksoin hänelle extraakin koska kävi tyttöä sääliksi ja siksi hän varmaan oli onnellinen ja hymyili.
Jos olisi vielä viipynyt Siem Reapissa olisi varmasti hakenut hänet uudelleenkin, mutta valitettavasti se sattui viimeisenä iltana, Aiempina iltoina oli toisia tyttöjö, joihin en ollut niin tyytyväinen. Hän oli hauskin siinä paikassa.
Phnom Penhissä oli pari tyttöä, toisen kanssa oli viisi iltaa, oli tosi upea ja kaunis 19v, vaihdettiin LINE yhteydet ja edelleen hän silloin lähettää edelleen viestejä ja kyselee koska olet tulossa Cambodiaan uudelleen. Anonyymi kirjoitti:
No, ei pidä tuomita. Kuten sanoin, en usko että hän muuten oli yhtään sen jälkeenjääneempi kuin terveet ihmiset.
Cambodiassa on varmasti tosi vaikeaa elää vammaisena ja ei ole paljon mahdollisuuksia mitö tehdä, maahan on muutenkin hirveän köyhä.
Maksoin hänelle extraakin koska kävi tyttöä sääliksi ja siksi hän varmaan oli onnellinen ja hymyili.
Jos olisi vielä viipynyt Siem Reapissa olisi varmasti hakenut hänet uudelleenkin, mutta valitettavasti se sattui viimeisenä iltana, Aiempina iltoina oli toisia tyttöjö, joihin en ollut niin tyytyväinen. Hän oli hauskin siinä paikassa.
Phnom Penhissä oli pari tyttöä, toisen kanssa oli viisi iltaa, oli tosi upea ja kaunis 19v, vaihdettiin LINE yhteydet ja edelleen hän silloin lähettää edelleen viestejä ja kyselee koska olet tulossa Cambodiaan uudelleen.No en sulle vastannut, eikä kiinnosta sun hyväksynnän hakemiset.. Jos sä olisit sitä tyttöä halunnut oikeasti auttaa, et olisi sitä raiskannut, vaan anttanut rahat ihan muutoin vain..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No en sulle vastannut, eikä kiinnosta sun hyväksynnän hakemiset.. Jos sä olisit sitä tyttöä halunnut oikeasti auttaa, et olisi sitä raiskannut, vaan anttanut rahat ihan muutoin vain..
Juuri näin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin!
Älkää hurskastelko. Kaikki miehet haluaa nuoria ja nättejä naisia. Miksi haluaisitte kieltää rumilta miehiltä oikeuden toteuttaa seksuaalisuuttaan?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No en sulle vastannut, eikä kiinnosta sun hyväksynnän hakemiset.. Jos sä olisit sitä tyttöä halunnut oikeasti auttaa, et olisi sitä raiskannut, vaan anttanut rahat ihan muutoin vain..
Eihän rahaa pidä jakaa ilman vastinetta.
Ja entosiaan raiskannut, tyttö oli hommassa täysin mukana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän rahaa pidä jakaa ilman vastinetta.
Ja entosiaan raiskannut, tyttö oli hommassa täysin mukana.”...täysin mukana.”
Nimittäin pakon sanelemana joutui näyttelemään sellaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää hurskastelko. Kaikki miehet haluaa nuoria ja nättejä naisia. Miksi haluaisitte kieltää rumilta miehiltä oikeuden toteuttaa seksuaalisuuttaan?
Miksi sinä haluat kieltää nuorilta näteiltä naisilta oikeuden elää onnellista elämää?
- Anonyymi
Niin, jos ihmettelette miksi luulen että hän halusi mun tulevan häntä uudestaan hakemaan. Niin hän teki käsillä pyöreän ison ympyrän ja ja sitten laski kädet alaspäin niin kuin auringonlasku, ja sitten osoitti mua ja itseään, sitten laittoi kaksi kättään yhdessä viistoon niin kuin mennään nukkumaan. Kyllä vaikka minä en osaa viittomakieltä, niin ymmärsin silti ehkä mitä hän halusi kertoa..
Kuten sanottua, harmittaa vieläkin etten sitten pysynyt sitä jatkoa katsomaan. Anonyymi kirjoitti:
Niin, jos ihmettelette miksi luulen että hän halusi mun tulevan häntä uudestaan hakemaan. Niin hän teki käsillä pyöreän ison ympyrän ja ja sitten laski kädet alaspäin niin kuin auringonlasku, ja sitten osoitti mua ja itseään, sitten laittoi kaksi kättään yhdessä viistoon niin kuin mennään nukkumaan. Kyllä vaikka minä en osaa viittomakieltä, niin ymmärsin silti ehkä mitä hän halusi kertoa..
Kuten sanottua, harmittaa vieläkin etten sitten pysynyt sitä jatkoa katsomaan.Ehkä sulla on sen verran pieni pipuli , ettei niin paljon haitannut.
- Anonyymi
Tuli mieleen pallomaisista itsestään epähuolehtija-naisista... The Mandalorian saja, vauva-Yoda syö niitä palloja ja Mando yrittää: ä'lä niitä ne noniin, herkullisia nämä pallot joita vauva-Yoda syö.
Mandalorian eli siis näitä palkkatappajia, kuin Bobs Fett, oli myöskin hauska juttu uudessa jaksossa, kun joku halusi tehdä kauppaa Mandon suihkumoottori-repusta, sitten se lähti sen kanssa lentoon ja tuhoutui. - Anonyymi
On varmasti kauhea olla mies!
Kiitän luojaani että synnyin naiseksi!
Pelkkää kurjuutta ja epäoikeudenmukaisuutta kaikki tyynni miesparoilla.
Pillua saa kerjätä polvillaaan rukoillen eikä sittenkään irtoa. Kaikissa helvetin tuskissa saa kärvistellä kun xxxx polttaa ja korventaa eikä helpotusta saa. Paitsi tietysti sitten oma käsi, onhan se aina luotettava kumppani. Lohduttamassa ressuja. Oma Nyrkkikyllikki ei petä eikä jätä!
Me naiset senkun tanssitaan elämän läpi, miestä tulee ja miestä menee - jos kiinnostaa. Aina ei jaksa kiinnostaa mutta kun uuden hyvän löytää pitää se toki testata!
Ja sitten kun kyllästyy on ihanaa kun on saanut kunnolla nauttia. Voi keskittyä elämän muihin iloihin eikä tarvitse itkeä katkeria kyyneleitä kun koskaan ei ole kenellekään kelvannut. Sääli teitä voisi tulla mutta kun ei viitsi edes sääliä.- Anonyymi
Näin se on, mehän olemme yrittäneet jo vuosia kerta teille kuinka paljon helpompaa naisilla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on, mehän olemme yrittäneet jo vuosia kerta teille kuinka paljon helpompaa naisilla on.
Hyvät eväät voivat löytyä rumastakin repusta.
- Anonyymi
Mietin, kuinka tuo linkkisi liittyy tuohon aloitukseesi. "Apuvälineitä" käyttää myös parisuhteessa olevat naiset. Ehkä se status ei määritä sitä, käyttääkö apuvälinettä vai ei, vaan joku muu, kuten onko avoin tuollaisille asioille vai ei. Se, että nainen naimaton, eronnut tms, ei tarkoita sitä, että välttämättä se sauva olisi hankittu ja ahkerassa käytössä. Aloittajan logiikka tarkoittaisi myös sitä, että naimattomilla tai eronneilla miehillä olisi tekotoosa jossain kaapin pohjalla. Näin ei varmasti ole. Kyllähän puolisot ostaa toisilleen myös apuvälineitä.
Aloittajan otsikko on mielenkiintoinen ja sitä tulee hieman tarkastella. Kaikki vapaat naiset eivät halua seksiä, vaikka saisivat, tai haluavat seksiä vain tietynlaisten miesten kanssa. Tietysti naisissakin voi olla sellaisia, jotka eivät saa seksiä, vaikka haluaisivat, koska ei löydy sellaista, joka haluaisi heidän kanssa seksiä ja/tai sellaista, jonka kanssa he haluaisivat seksiä. Haluava nainen usein jää ilman seksiä, jos ei löydy sellaista, joka haluaa (parisuhdetta ja) seksiä ja jonka nainen kelpuuttaa ja joka kelpuuttaa naisen.
En tiedä, mitkä ovat aloittajan kriteerit rumalle mutta suomalaiset eivät ole keskimäärin kovin kaunista kansaa ja vähintäänki lievästi ylipainoisia on valtaosa kaikenikäisissä. Ei se ikäkään kauneutta takaa. Kauneus on geenien ja itsensä huolehtimisen yhtälö. Toisaalta kaikennäköisiä ja -kokoisia nuoria aikuisia ja aikuisia kuitenkin menee parisuhteisiin, joten ei ne positiiviset ulkoiset tekijätkään ole syy jonkun parisuhteeseessa olemiselle ja seksin saamiselle. Naisissa on myös eri tavalla vaativia. Joillekin kelpaa ja sopii se ei-fyysisesti viehättävä mies, toisilla ne kriteerit on vähän korkeammalla.- Anonyymi
Harvemmin noita leluja nuoret ja hoikat naiset ostaa. Kyllä se asiakaskunta on pääasiassa vanhempia naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvemmin noita leluja nuoret ja hoikat naiset ostaa. Kyllä se asiakaskunta on pääasiassa vanhempia naisia.
Onko tästä tehty tutkimuksia? Olen silti sitä mieltä, että se ulkonäkö ja ikä ei korreloi sen kanssa, että ostaisi ja käyttäisi seksivälineitä. Myöskään varmaan seksivälineiden käyttö ja itsetyydytys ei ole poissuljettu komeiden nuorten miesten keskuudessa.
Itse naisena ajattelen niin, että mikään sauva ei korvaa miestä enkä näe sauvojen käytössä mitään järkeä. En ymmärrä, mitä iloa siitä saa, että vehtaa itsensä kanssa välineitä käyttäen tai ilman. Samoin ajattelen muustakin itsetyydytyksestä. Seksuaalisuuden toteuttamisen juttu on siinä, että on kaksi ihmistä, jotka tuntevat toisiaan kohtaan kokonaisvaltaista, myös seksuaalista, intohimoa ja haluavat tuottaa toisilleen nautintoa. Itsensä kanssa vehtaaminen ei sovi tuohon kuvioon.
- Anonyymi
Kuvaile itseäsi. Oletko komea, hyvällä kropalla varustettu (alakerta muk.lukien) huumorintajuinen, hellä, kohtelias, älykäs ns. täydellinen mies?
- Anonyymi
Tämä siis alkuperäiselle kirjoittajalle.
- Anonyymi
Minäkin haluan tietää aloittajan iän, pituuden, painon, ruumiinrakenteen, BMI:n, rasvaprosentin, kasvot asteikolla 1-10 ja vartalo asteikolla 1-10. Mielelläni haluaisin myös tietää ÄO:n, koulutustaustan, työvuodet ja onko ne tehnyt osa-aikaisena vai kokoaikaisella työviikolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin haluan tietää aloittajan iän, pituuden, painon, ruumiinrakenteen, BMI:n, rasvaprosentin, kasvot asteikolla 1-10 ja vartalo asteikolla 1-10. Mielelläni haluaisin myös tietää ÄO:n, koulutustaustan, työvuodet ja onko ne tehnyt osa-aikaisena vai kokoaikaisella työviikolla.
No hän nyt tuskin kovinkaan korkealle selviää yhdessäkään noista kategorioista, jousta haluat hänelle kysymyksen esittää.
Silkkaa kateuttaan hän tuon aloituksen on tehnyt. Kun ei itsellään ole mahdollisuutta muuhun, kuin nyrkkikyllikkiin, niin hänen on lohdutettava itseään ”ei niillä naisillakaan ole”-tyylisesti.
- Anonyymi
Kaikki naiset saa seksiä. Nainen päättää itse saako vai ei, kyllä jokaiselle naiselle löytyy mies joka naista haluaa panna.
- Anonyymi
Sitten vanhojen ämmien pitää kelpuuttaa jopa puliukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten vanhojen ämmien pitää kelpuuttaa jopa puliukko.
Sinähän et sitä päätä, mitä joku 65-v. vanha nainen saa kelpuuttaa ja mitä ei. Et tee sitä päätöstä myöskään nuorempien naisten kohdalla. Taidat olla naiseton mies ja sellaiseksi jäädä. Ymmärrän, että harmittaa. Palstoilla voit kuitenkin purkaa harmitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän et sitä päätä, mitä joku 65-v. vanha nainen saa kelpuuttaa ja mitä ei. Et tee sitä päätöstä myöskään nuorempien naisten kohdalla. Taidat olla naiseton mies ja sellaiseksi jäädä. Ymmärrän, että harmittaa. Palstoilla voit kuitenkin purkaa harmitusta.
Onko dildosi jo saapunut? Toivottavasti on koska ainoa vaihtoehto on se puliukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko dildosi jo saapunut? Toivottavasti on koska ainoa vaihtoehto on se puliukko.
Olen 35-v. akateeminen nainen ja kaikinpuolin kunnollinen. Minulle tuo ehdottamasi puliukko ei ole koskaan mikään vaihtoehto. Ehkä se on sinulle vaihtoehto, kun noin ehdottelet. Ehkä olet itse ukkoihin ja etenkin puliukkoihin päin. On hyvä olla itselleen rehellinen omasta seksuaalisuuden suuntautumisesta ja myöntää se tarvittaessa. Eri asia sitten on, mikä on ihmiselle itselleen rakentavaa. Onnea sinulle vaan pulikon metsästämiseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä yksi juttu. Minulla ei ole tarvetta sauvoille mutta kyllähän niitä voi mieskin käyttää, jos kokee tarpeelliseksi. Se voi tosin kertoa miehen seksuaalisuudesta jotain, jos tuollaiset jutut kiihottaa.
- Anonyymi
Ei kaikki naiset saa seksiä haluamiltaan miehiltä. Ihan sama miehillä. Mies tai nainen saa seksiä vain sellaiselta, jonka itse kelpuuttaa ja joka kelpuuttaa hänet. Kaikille ei kaikki käy. Monilla on kriteerit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletan, että olet mies. En tiedä, kuinka yleistä on, että miehet pitävät dildoista ja dildottamisesta. Kovasti ehdottelet kuitenkin dildon hankkimista toiselle julkisella palstalla, joten ymmärrän sen niin, että asia sinua kovin kiinnostaa. Ehkä kannattaa etsiä sellaista (mies)seuraa, jossa voit jakaa tuon kiinnostuksen toisen tai toisten miesten kanssa. Siinä voi saada sitä vertaistukea ja ymmärrystä toisista dildottamisesta kiinnostuneista miehistä. On tärkeä löytää se oma porukka ja oma juttu! :)
Aina on ollut sillä saralla enemmän ylitarjontaa. En ole koskaan ollut suhteessa, jossa olisi ollut alitarjontaa kumppanin taholta. Mutta silloin kun en ole ollut suhteessa, on tullut pysyteltyä ilman, kun en ole välittänyt yhden illan jutuista. Ehdokkaita yhden illan juttuihin ei silloinkaan ole puuttunut. Epäilen, että olen pikemmin keskivertonainen tässä asiassa, mutta en toki voi sitä tietää. Seksilelut ei minusta liity tähän, koska niitä hankitaan myös suhteessa ollessa.
- Anonyymi
Hankitko sinkkuna ollessasi isompia dildoja kuin parisuhteessa?
Anonyymi kirjoitti:
Hankitko sinkkuna ollessasi isompia dildoja kuin parisuhteessa?
Kun olin sinkku 90-luvun alussa, ei naiset juuri ostellut dildoja. Niitä sai jostain seksikaupoista, eikä mulla ollut tietoa ja tuskin kiinnostustakaan, missä sellaiset sijaitsi esim. Turussa.
- Anonyymi
Väärän väriset silmät johtajaksi jos on siniset, ei ikinä kelpaa.... mutta no itse ostelen... karvalaitteita.
t. Philips Von Braun. - Anonyymi
Vanha ja katkera papparainen on taas aloittanut provokampajan naisia vastaan. Ottaako sydämestä kun et enää kelpaa?
- Anonyymi
Voihan se olla nuori ja katkera mieskin. Ei se kelpaamattomuus ikää katso.
- Anonyymi
Presidentin julkistaminen on 20.1.2011, eli näillä mennään.
Mutta niin en varmaan ostaisi jollekin naisystävälle jotain kalliita lahjoja, tai no voisin mutta... - Anonyymi
Vieläkin haluaisin laittaa linkin, jos haluaa tehdä itse kalentereita omilla kuvillakin seuraavalle vuodelle: http://www.viikko-kalenteri.com/aau/2021/2
On hyvä peruspohja sitten kalenteriin. - Anonyymi
Sitten niin jos eivät osaa itse käsitellä kuvia jotta saa sellaisen kalenterin omilla kuvilla, on tympeää, pitäisi osata.
- Anonyymi
Mille Sinun seksisi näyttää tälle iltapäivälle?
terveisin: Yrjö Kalevi Einari Kekkonen. - Anonyymi
Nyt voi ihan rauhassa hyvällä mielellä olla vanha ja ruma miettii vain niitä ihania komeita miehiä ketä on elämänvarrella tavannut. Oma valintani on yksin asuminen on oma rauha ja vapaus,
- Anonyymi
Höpö aloitus.
Useinmiten miehen kanssa nussiminen ei liity seksiin mitenkään ja miehilläkin on ne omat pikku kätöset, niinkuin naisillakin omat juttunsa.
Katselin tänään kaupungilla vastaan tulleita miehiä ja naisia, niin en kyllä eroittanut heistä yhtäkään epätoivoisen aloituksen kaltaista tapausta.
Eli jos valita pitäisi, niin tässä kohdin varmaan sinne kaalimatoon sitte mieluummin. Parru on hyvä talon rakenteissa. Miehillä on vain kikkeli.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1436334Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto725261Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143695Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213300Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1222491Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712286Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12048Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191396- 811208