Biden voitti!

11

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oiskohan syytä asettaa ikäraja, ettei ihan papparaisia päätyisi pressaksi?

• Anonyymi

Tavallaan olisi kaikissa maissa jokin ikäraja politiikkaan olisi ehkä hyvä, koska eikös Churchill kanssa viimeisellä kaudellaan viimeistään ollut liian vanha ja aikaansa sopimaton. Thatcher ainakin oli ja vihdoin ehkä tajusivat, että hän oli saanut aivan liian paljon tuhoa aikaiseksi.
        Suomessakin kohta jotkut Paavot tekee paluun kun nousevat vielä jopa haudoistaan. Kekkosesta ei taida olla tarpeeksi atomeja jäljellä, että se voisi tehdä mitään haudasta nousemista.

• Anonyymi

Ei Bidenistä tullut pressaa vaan Harris tuli pressaksi.. Samalla tapaa kuin Pence on ollut kulisseissa se presidentti Trumpin "johtaessa" maata.

• Anonyymi

Voi jee, ei sillä ole mitään väliä kuka sitä maata johtaa. politiikko ajattelee ensin itseään miten tienaa itselle paljon rahaa. Kansalaisista ne ei välitä yhtään. Puhuvat paskaa ja valehtelevat jatkuvasti. mikään ei varmasti muutu usassa. Ilmasto asiaa ei voi muuttaa.

• Tulihan trumppi kuitenkin toiseksi..

Ei huono.

• Anonyymi

"Kaikki isot Yhdysvaltojen mediat ovat julistaneet Bidenin voittaneen. "

Luojan kiitos, vaikken mä uskovainen olekkaan! Trump on yhtä sekopää kuin Timpan trolli, jollei vielä sekopäisempi. Trump oli vaarallinen USA:n presidenttinä ja ihme ettei hän ole saanut vielä suurenpia vahinkoja aikaiseksi... kuten toimissaan Israelissa.

Toivon mukaan Biden panee asiat kuntoon ja lopettaa nämä rotumellakat USA:ssa, jatkaa myös kaikkien kansalaisten oikeutta saada terveyspalveluja ja sosiiallista tukea, jos tarvis niin vaatii. Mä olen alusta asti ollut Bidenin valinnan kannalla, koska mä aina teen oman valintani. Saan siten olla sitoutumaton muista valinnoistani huolimatta... tapaus kerrallaan ja mielipidettäni saatan muuttaakin ajan oloon.

• Anonyymi

Älä nuolaise vielä... Trumpilla on kaksi kuukautta aikaa laittaa USA sekaisin. Ja niinhän se tekee kun narsisti on. Kostaa Bidenille jättämällä kaaoksen jälkeensä.

xLiner

• Anonyymi

Grillillä on pureskeltavaa tämän kanssa? Saas nähdä mitä vielä keksii? Tekee itsestään entistä vaikeamman tapauksen, jota yhä useamman ihmisen on vaikea ymmärtää?

• Anonyymi

Trumppi on näköjään grillillä nyt?

• Anonyymi

Ei se voi voittaa. Se vaan ei nyt ole mahdollista eikä käy kuuloonkaan. Maailmanjärjestys muuttuu sen jälkeen homoksi

• Anonyymi

Biden on yhtä huono kun muutkin- Kohta sitä arvostellaan ja haukutaan. Pressat ajattelee ennen kaikkea itseään eikä kansalaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      8039
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      62
      5974
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      82
      3361
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3123
    5. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      215
      1730
    6. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1728
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      343
      1463
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1212
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1209
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1141
    Aihe