Kysytäänpä tämmöistä:
Missä sijaitsee Rovaniemen karsein räkälä, siis ravintola tai baari, jonne ei päätään kannata pistää? Mikä erityisesti tekee mainitsemastasi räkälästä pahimman räkälän?
Rovaniemen surkein räkälä?
19
8129
Vastaukset
- Hyih
Hulibumba, Pisto,Onnenpäivät,Doopy Doo, Armin pub,Huppeli,Oluthuone,,,tossa kauheimmat.
Jos haluaa viihtyä niin Zoomit,Hemingways,Irish Times,Pohjanhovi,Dooris.- Pubit
Ne on kyllä niitä pintapaikkoja jossa katotaan karsaasti matti meikäläisiä. Ovat olevinaan parempii siellä käyvät.
Legenda ja paikalliset pubit on parhaat. - Samassa paikassa kuin sinäk...
Pubit kirjoitti:
Ne on kyllä niitä pintapaikkoja jossa katotaan karsaasti matti meikäläisiä. Ovat olevinaan parempii siellä käyvät.
Legenda ja paikalliset pubit on parhaat.Jossa käy niitä yhteiskunnan tuella eläviä opiskelijoita!
- OlenPop
Korjaus: Zoomit, Irish Times ja Pohjanhovi edellä luetelluista täyttää edes jotkin ravintolan "kritterit".
Noissa muissa alkaa olla liikaa amiksia ja teinejä -> räkälä
- kulukuri
Kävin viime kesänä (ellen väärin muista) korkalovaarassa. Siinä Onnenpäivien vieressä se Minnie's pub muistaaakseni.
Kun aukaisin oven niin tuntui kuin olis seinään törmännyt. Sellainen vanhan kusen ja hien löyhkä siellä oli. Navettakin tuoksuu suorastaan
raikkaalta.. - Mari
...Kyllä Roippari on yks pahimmista. Yläkerta täynnä alanmiehiä ja alakerta täynnä wannabe-teinejä. Lisäksi alakerran lattia on aina täynnä lasinsiruja (inhottavaa ko ne narisee jalkojen alla) ja vessan on karseessa kunnossa aina ylä- ja alakerrassa.
- Mari
Sori tuli kirjoitus virhe, siis VESSAT on aina karseessa kunnossa sekä ylä- että alakerrassa.
- kioski/pub?
Korkalovaarassa valoristeyksen kohdalla on joku pikkukioski jonka yhteydessä on joku pikku räkälä... Mikä sen nimi on??
Aika karsee paikka xD- kulukuri
Olikohan se Vaaranlammen grilli-kioski Doopy Doo?
(on siinäkin nimi) - nameless
kulukuri kirjoitti:
Olikohan se Vaaranlammen grilli-kioski Doopy Doo?
(on siinäkin nimi)olemassa, niin siellä oli tosi kamalaa. Lasinsiruja oli niin paljon, ettei pystynyt korkkareilla käveleen, hirveetä... Ja teinejä, huh huh... Olen käynyt myös Hulibumbassa, mielenkiintoinen extreme-kokemus, menen sinne sitten kun olen niin vanha ja ruma, etten onnistu iskeen ketään mistään muualta..
- kulukuri
nameless kirjoitti:
olemassa, niin siellä oli tosi kamalaa. Lasinsiruja oli niin paljon, ettei pystynyt korkkareilla käveleen, hirveetä... Ja teinejä, huh huh... Olen käynyt myös Hulibumbassa, mielenkiintoinen extreme-kokemus, menen sinne sitten kun olen niin vanha ja ruma, etten onnistu iskeen ketään mistään muualta..
"Jos haluat rovaniemellä extremeä, mee Hulibumbaan"
Heh heh..Mie kuljin siellä ennen vaan enpä käy enää. Oikeastaan en käy nykyään paljon missään koska pittää olla valamiiksi niin tuhannen päissään, että niihin räkälöihin pystyy menemään. Joskus olin kuskina ja istuin selvinpäin noissa räkälöissä ja hörpin kahvia, sese vasta extra-extremeä. Ei enää hermot kestä kuskin hommia.
- Ei saa solvata
Tiesittekö, ettei täällä saa solvata yrityksiä? Voitte menä ko. paikkoihin terveysviranomaisten kanssa ja saada ojennukseen muutenkin kuin solvaamalla paikkoja täällä kaikelle kansalle. Hyi hävetkää, olette todellakin ala-arvoista joukkuetta !
- kulukuri
Mehän ollaan asiakkaita. On ihan yrittäjän oma vika jos "kaikki kansa" puhuu hänen firmastaan pahaa. Parhaassa tapauksessa käypi niin, että jos se yrittäjä lukis näitä postauksia se voi saada "herätyksen" ja ruveta kohentamaan paikan tasoa. Saattaapi jopa itte mennä pesemään niitä kusikoppeja.
- hyih
keskustelupalsta,eikö niin? Tänne saa kirjottaa mitä haluaa.Sivun ylläpitäjä poistaa varmaan asiattomat kirjoitukset. Kaikilla on oikeus tietää näistäki viihtyisistä ravintoloista.Meneppä ite vaikka Tampereelle eikä kukaan kerro mihin ei kannata mennä iltaa istuun. Viikonloppu lomastahan pitää saada ilo irti eikä sitä että ramppaa baarista toiseen ko ei viihy oikeen missään. Häpiä itte vaan yksikses!
Hulibumba,Onnenpäivät,Doopy Doo Minnie`s Pub ovat kaikki sellasia Fragli-luolia. Kaikilla on kuset housuissa, joillaki jopa paskatki.
Keskustan tuntumassa on hyviä paikkoja, yleensä hotellien yhteydessä olevat ravintolat ovat siistejä ja siellä käy asiallista porukkaa. Vessat on siistejä. - Tehdä rikosilmoituksen solv...
kulukuri kirjoitti:
Mehän ollaan asiakkaita. On ihan yrittäjän oma vika jos "kaikki kansa" puhuu hänen firmastaan pahaa. Parhaassa tapauksessa käypi niin, että jos se yrittäjä lukis näitä postauksia se voi saada "herätyksen" ja ruveta kohentamaan paikan tasoa. Saattaapi jopa itte mennä pesemään niitä kusikoppeja.
Kun sekin voidan saada selville mistä koneesta viesti on lähtenyt silloin kun rikosilmoitus tehdään! Joten Tsemppiä vain solvaajat, kohta narahdatte!
- kulukuri
Tehdä rikosilmoituksen solv... kirjoitti:
Kun sekin voidan saada selville mistä koneesta viesti on lähtenyt silloin kun rikosilmoitus tehdään! Joten Tsemppiä vain solvaajat, kohta narahdatte!
Sinä "juu juu tai siten"
(analyze this)
"Kun sekin voidan saada selville mistä koneesta viesti on lähtenyt silloin kun rikosilmoitus tehdään!" - Mikä???
Ajattelepa itse, jos satut erehdyksissä painajaistesi räkälään ja saat sieltä vaikka hepatiitin! Tämä keskustelu vähentää osaltaan sitä riskiä.
En tajua mitä oikein meuhkaat. Jos olet jossakin mainitussa räkälässä töissä, niin ehkä tämä keskustelu voisi toimia kehitysideana tulevaisuuteen, eli parantamisen varaa toiminnassa on.
- Alik. Kine
Olen käynyt Rovaniemellä baarissa vain kerran, ja silloinkin Doriksessa. Eli loogisesti ajateltuna, se on mielestäni surkein räkälä, koska en ole muissa kapakoissa käynyt. Hemingway`s on mukava paikka, ainakin täällä Oulussa.
No, jos jotakin sanotaan Doriksesta, niin pirun kalliit liput! Muuten ihan siisti paikka. Näky paljon tuttuja armeija-ajoiltani Jääkäriprikaatista. - Läskimooses
Mihinkään kuppilaan ei ketään pakoteta menemään. Kaupunki on kuitenkin näitä surkeita "räkälöitä" pullollaan. Asiakkaat itse tekevät niistä maineensa mukaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090