Mitäs plöttänät syötte iltapalaksi?

Anonyymi

Syöttekö läskit lihapiirakka ja einespizzoja? Ja Cokista kylkehen. Minä syön ruisleivän ja viilin. Vaihtakaa tekin vähäkalorisempaan alkaa kilot putoamaan.

63

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Makrobioottista ruokaa, jotta paino tippuu ja veitikka virkistyy.

• Anonyymi

👌👌👌👌👌👌kokin merkki😁

• Anonyymi

Mitä on makrobioruoka

• Anonyymi

Kaljaa ja läskisöösia näin tiistai illan ratoksi.
      Onneksi kohta on joulu niin pääsee syömään kinkkuja ja juomaan kinkun paisto rasvaa ja kossua.

• Anonyymi

Kalliit elätettävät kallis maa. Suomen hallitus on tyhmä kun ei saa ihmisiä liikkeelle ja noudattamaan terveellisiä elintapoja. Kertakaikkiaan vätyksiä. Kun jokainen nostaisi ihraperseensä ja tekisi jotain itsensä ja yhteiskunnan hyväksi ei maamme olisi tässä jamassa. Rahaakin olisi.

• Anonyymi

Puolukoita ja turkkilaista jogurttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolukoita ja turkkilaista jogurttia.

Bulgarian jogurttia parempaa ja kreikan lohkeava . Kunnon viiliä hillolla. Lakkahilloa tietysti.

• Anonyymi

Lihapiirakkaa. Lisukkeineen🐏🦛🐗🦖

• Anonyymi

Kalafilettä ja lisäravinteita.

• Anonyymi

Mää syön yhen läskin pala palalta nams

• Anonyymi

Makaronia tänään

• Anonyymi

Mielluimmin ylipainoinen, kuin koliseva luuranko. On se karseeta katsottavaa kun tällainen on tanssilattialla ja yrittää liikutta luitaan musiikin tahtiin.

• Anonyymi

Luurangot tanssii lihavat pyörii maassa

• Anonyymi

Kumpi onpi parempi?

• Anonyymi

Yleensä nämä luurankot ovat entisiä maassa pyörijöitä.

• Anonyymi

Neuvoni on helppo ja TOIMII:Jos ootte iltasyöppöjä syökää esim kuudelta herättyänne vasta iltapäivällä oltuanne liikkeellä tuntikausia ilman energiaa koska sitä on jo valmiina mahassanne.Eikä todellakaan täydellä mahalla nukkuun.Oon raksa-sekatyömies 51v ja sixpackki lötyy,ei ylikilot vaivaa.Juokaa mitä haluutte PAITSI limsoja,UNOHTAKAA NE.Pottuja ja makarooneja vähemmän,tilalle kanaa kalaa ja lihaa.Vihanneksia ja hedelmiä myös aina pikkasen päivittäin.Näin ku elää lähtee pömppömaha muutamassa viikossa tai kuukaudessa.

• Anonyymi

Epäterveellistä, ei minkäänlaista ateriarytmiä. Laihdutus ei tarkoita nälässä oloa. Miten se on vaikea käsittää?

• Anonyymi

Missä vaiheessa edellisessä neuvossani näet nälkää?!

• Anonyymi

Kysyt vielä. Kuka pystyy olemaan aamusta iltapäivään syömättä? Ehkä sohvaperuna joo muttei ihminen joka tekee jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyt vielä. Kuka pystyy olemaan aamusta iltapäivään syömättä? Ehkä sohvaperuna joo muttei ihminen joka tekee jotain.

Hyvä mieli ja vähemmän sokeria.

• Anonyymi

Jatkan:Monet tekee syömisestä aivan liian hankalaa.Olet sitä mitä syöt.YKSINKERTAISTA.Ja jos kulutat vähemmän mitä syöt,LIHOT.Jos esim. juot vettä 10l päivän aikana,juokset koko ajan veskissä.Et tarvi niin paljoa nestettä.Juo 2-4 l,ja mielellään usein VETTÄ,se kun putsaa kehoasi ja juokset vähemmän vessassa,ja se määrä nestettä riittää sulle päiväksi hyvin.

• Anonyymi

Se koska syötja kuinka usein ,sillä ei ole väliä,tärkeintä on se että syö sen verran minkä kulutat.Jos syöt enemmän ku kulutat,LIHOT.Ei oo vaikea asia.

• Anonyymi

Jatkan: ATERIARYTMi on täysin merkityksetön juttu.Toistan:Jos olet iltasyöppö,iltaisin esim. kasin ysin jälkeen vaan nestettä.Jos olet syöny hyvin esim. klo 19 sulla on energiaa koko aamupäiväksi kropassas minkä poltat pois ennen iltapäivän lounasta.Näin olen eläny ja olen erittäin terve ,pirteä ja hoikka.

• Anonyymi

Jos joku on syöny hyvin klo 18 esim.,ei juurikaan liiku ennen unille menoa eikä kykene oleen syömättä lounasaikaan asti,sellanen on ihan höpöhöpötyyppi ja pömppömaha.

• Anonyymi

Jatkan:Mulla on takana yli 25v päivittäistä urheilemista ,jonka lopetin kuin myös kuntoilun TÄYSIN 15v sitte ,nyt poltan energiani työtä tehden ja kävellen.Monet kaltaiseni lopettaessaan jatkavat yhtä kovaa syömistä mitä urheillessaan tai kuntoillessaan.No miten siinä käy,varmaan arvaatte...Mulle ei käyny niin koska syön sen verran mitä kulutan.En syö ennenku mulla on NÄLKÄ.

• Anonyymi

Sanotko kasvavalle nuorelle että syö kunnon iltapala, koulussa et sitten syö mitään😆

• Anonyymi

Eikä KOSKAAN kannata vetää itteensä ihan ähkyyn,vaan niin että nälkä on lähteny,on turha turvottaa mahalaukkua,se kun vaatii sitte jatkossa sen aina samaan tilaan.Mahalaukkua ei kannata turvottaa.Vähemmälläkin pärjää.

• Anonyymi

IDIOOTTI.Puhun nyt aikusista ihmisistä,luulis että tajuaa ettei neuvoni kuulu kasvuiässä oleville...

• Anonyymi

Alkuun kysymys oli, että mitä syötte iltapalaksi ja joku äityy nimittelemään kommentoijia idiootiksi. Mikä neuvonantaja luulet olevasi? Ruma käytös ei edistä keskustelua. Katso peiliin, näkyykö idiootti.

Vatsalaukku todellakin venyy, turpoaminen on vähän eri asia.

• Anonyymi

sinun neuvoja ei kannata antaa edes hevoselle!

• Anonyymi

Tosin Suomi on ollu jo kauan täynnä ylipainoisia kakaroita jotka myös syö liikaa,he kun eivät kuluta energiaa niinku ennen peleissä jne,eli KORJAAN:Yhtälailla neuvon heitä:Kun istutte päivästä toiseen koulussa ja kotona läppäri tai luuri kourassa tai tvn ääressä ei tarvi ihmetellä miksi Suomi on täys plösöjä surkeassa kunnossa olevia kakaroita,nuoria,aikuisia,kaikkia ikäluokkia ylipaino-ongelma koskee.

• Anonyymi

Suomi on valtio edistyksellinen .. ei banaani valtio mistä tulet asutte majoissa syötte paskaa.. yms

• Anonyymi

Joo ei kannata antaa neuvojani hevoselle,olet aivan oikeassa.Tuskin hän ymmärtäiskään mitä yritän kertoa.Et näytä ymmärtävän sinäkään,eli ookko hevonen?

• Anonyymi

en mutta sinä näytät olevan oikea besserwisser...minäminäminä..mikä toimii sulle niin ei toimi välttämättä muille...

• Anonyymi

Säännöllinen ateriarytmi on A ja O. Pienehköjä, kasviksia sekä vihanneksia sisältäviä useita
        (4-6) aterioita. Näin aineenvaihdunta pysyy käynnissä, sokerit tasaisina. Jos jollekin yksilölle käy hullu rytmi niin, että ensin päästetään energiatasot mataliksi ja syödään vasta sitten niin sopinee, mutta ei kannata tyrkyttää noita oppeja muille. Se johtaa vain huikeaan näläntunteeseen ennen ateriaa, verensokerit laskeneet ja pomppaa ylös aterian jälkeen j ja ruoka todellakin maistuu. Besservisseri pysyköön uskossaan, mutta älä todellakaan tyrkytä oppiasi, koska me teidämme.
        Me oikeasti tiedämme.

Ylipainoon on monia syitä ja se tärkein, että energiaa saadaan enemmän kuin kulutetaan.
        Limsat, karkit, pullat, roskaruoka ja napostelu aivan turhaa, joillekin vain tullut tavaksi.

Viisas ymmärtää, ei sinun ohjeesi ole ainoa oikea, ole omassa uskossasi autuas, mutta pidä ilkeimmät kommenttisi pois palstalta, ne vain herättävät inhotusta.

• Anonyymi

No kuule AIVAN VARMASTI TOIMII.Suomalaiset etenkin nuoret ovat liikkuneet jo 20-30v aivan liian vähän.Elämä on helpottunu fyysisesti tuona aikana hurjasti MUTTA ruokahalu on pysyny samana mitä aina.Suomalainen ihminen seisoo,juoksee tai kävelee per vrk n. 4h vrk,järkyttävän pieni määrä.Työmatka istuen,työ istuen usein kuten koulukin.Kotiin päästyä sohvalle istumaan ja sitte unille.Onko ihmistä luotu elämään noin?Ei.Ei todellakaan.Olen lomaillu 10v joka vuosi Gambiassa,näen siellä aina pieniä lapsia jotka leikkii,laulaa,liikkuu ja touhuaa koko ajan jotain aamusta iltaan.En ikinä näe plösöjä lapsia.Mistäköhän johtuis?Ruokaa siellä riittää.En näe niiden istuvan tai löhöävän luuri tai läppäri kädessä.Eikä siellä syödä hamppareita tai ranskalaisia vaan erittäin hyvää ja terveellistä ruokaa.Täällä lasten vanhemmatkin liikkuu ja syö suuri osa kansasta lapsineen IHAN OKSETTAVAN EPÄTERVEELLISTÄ RUOKAA.Päivästä,vuodesta toiseen.

• Anonyymi

Ohhoh! Kylläpä jaksat jankata. No, jankkaa vaan, ei se lihavuus sinun opeilla lopu .....ihan jokaisen kalloon mahtuu se tosiseikka, että lihoo jos syö enemmän kuin kuluttaa.

Toimiihan se vaikka mikä, kun rajoittaa energian määrää. Yksikin ukko kertoi juovansa Koskenkorvaa päivittäin niin, että sammuu ....siinä tilassa ei tule syötyä ja kuulemma seuraavana päivänä huono olo, ei ruoka maistu ja kuuri uudelleen. Ei ole ylipainoa, tuppaa oleen alle suositusten elikkä tämä kuuri toimii samoin kun oma pätkäpaastosikin. Minä liputan kohtuu syömisen, oikean ateriarytmin ja liikunnan nimeen. Aamen!

• Anonyymi

Minä en ole oikeastaan mistään asiasta eri mieltä kirjotukses kans ,en mistään. En maininnu välipaloista,se kun on mulle päivänselvä asia,nimittäin jos ottaa päivän aikana lounaan ja päivällisen välissä pienen leivän tai hedelmän tarviiko siitä itsestäänselvyydestä edes mainita?! Mä oon ..malauta syöny ikäni terveellisesti ja oikein,noita neuvojas mitä kirjotit,en kiistä koska elän noin,ymmärrätkö?Olen urheillu yli 20v ja tiedän mistä puhun. Lopetin urheilemisen ku seinään 10v sitte enkä ole muuttunu mihinkään vaikken enää kuluta paljo mitään entiseen verrattuna.Liikakiloja ei ole tullu GRAMMAAKAAN.

• Anonyymi

BESSERWISSER...Kumpi meistä on besserwisser?Kumpi meistä puhuu samasta asiastaniin että olis "asiantuntija"?Puhun mielestäni niin että asioista tietämön ymmärtää textini paremmin.MUn kun ei tarvi näyttää pätevyyttäni koska olen asiantuntija päästä varpaisiin.Et tunne että tiedä kuka oon ja hyvä niin.

• Anonyymi

Kehtaavat ilkkua!!

• Anonyymi

pistähän jo se pullon korkki kiinni..

• Anonyymi

Rottweilerit toistensa kimpussa...syömisestä!! Voi hyvä tavaton..

• Anonyymi

Mie ainaskii syön jamakkapotsii ja lampoareittä

• Anonyymi

???????

• Anonyymi

Syökäälihavat HK sininen iltapalaksi. Jaksatte sitten kuorssta kuin.. varrokaa vain uniapnea ootteleepi nurkan takana

• Jos ilta syo kalkana tuleko uniappi?

• Anonyymi
        Jimmy-Kalkana kirjoitti:

Jos ilta syo kalkana tuleko uniappi?

Sinule kasva siipitungat. Alka juosa ku kalkana.

• Anonyymi

saatanan leveitä ja paksuja löttänöitä kaupat täynnä.ei ohi pääse

• Anonyymi

Oli tas kulä Prisma laskipuluja paaljo.

• Anonyymi

hoitajat kaikki tupakoivia ja ylipainoisia

• Anonyymi

Meillä tehtiin eilenkin illalla uunissa lenkkiä, Hk:n tietenkin, ja kiloooo mummon ranskalaisia!!! Ai, että penskat tykkäs. Akan kans sitte juotiin punaviinipullo tyhjäksi ja poltettiin pikkusikareita.

• Anonyymi

Aina teän ovella haiseekin transrasvat ja roskaruoka. Ranskalaiset paistuu ja rasva roiskuu.

• Anonyymi

ja varastitte mummon ranskalaiset hyi ..

• Anonyymi

Ihmiset tappaa itsensä roskaruualla ja tipakoinnilla. Ikävä tosiasia uusavuttomuuden lisääntyessä.

• Anonyymi

Makkaraa ja olutta kyytipojaksi, painoa kertynyt vajaa parisataa

• Anonyymi

Kärpässienilastut ovat erittäin vähäkalorisia, kohtuullisesti nautittuina,
      ruokajuomaksi enintään pieni keskari.

• Anonyymi

kivikaudella ei ollut läskejä...

miksiköhän

• Anonyymi

hoitajat alkaen 105kg

• Anonyymi

Läskiä ja voita, sokuria ja pullaa syövät ja paisuvat että viimein räjähtävät

• Anonyymi

Uusavuttomia laiskureita.

• Anonyymi

Suu syö ja per.. kantaa pellolle

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3454
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2688
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      397
      2675
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1807
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1435
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1340
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1046
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      77
      1015
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      73
      876
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      839
    Aihe