Naiset ovat usein dopamiinikoukussa ja siksi etsivät jatkuvasti uutta jännittävää miestä

Anonyymi

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kopioi sman tien koko artikkeli tänne. Miksi laittaa linkkejä joihin ei pääse?
      Tässäkin muutama lause, ja niistä sitten ollaan heti tekemässä varmoja johtopäätöksiä.

Mitä erilaisiin koukkuihin ja kikseihin tulee, niitä on ihmisillä hyvin monenlaisia.
      Koukkuun voi jäädä muun muassa myös päihteisiin mikä on varmasti suurin koukuttaja Suomessa, peleihin jne. Mutta kuten sanoin, laita koko artikkeli näkyviin jotta kaikki voivat sen lukea. Sitten voidaan aloittaa asillinen keskustelu.

• Anonyymi

”Kopioi sman tien koko artikkeli tänne. Miksi laittaa linkkejä joihin ei pääse?”

👍 Aloitusta ei voi kommentoida mitenkään.

• Anonyymi

Tilaa Hesari, senkin köyhä!

• Otsikko on jälleen kerran täyttä huuhaata..

Lainaus..
        "13-VUOTIAANA Vuorisalmi järjesti siskonsa kanssa kolmen päivän kesäleirin. Sille ostettiin mainospaikka Helsingin Sanomista.

Vanhemmat kokkasivat leiriväelle, mutta sisarukset huolehtivat kaikesta muusta. Perheen maatilalla he opettivat itseään pari vuotta nuoremmille lapsille muun muassa ratsastusta, näyttelemistä ja perhosten keräilyä.

”Nyt tajuan, että se oli täydellinen rakkaushormonien leiri”, Vuorisalmi hihkaisee.

Leirillä näet yhdistyivät unelmat, luovuus ja merkityksellisyys sekä yhteys muihin ihmisiin ja luontoon. Ne kaikki kuuluvat Vuorisalmen kirjassaan esittelemään 12-kohtaiseen kestävän rakkauden reseptiin, jolla pyritään saamaan kaikkia kolmea rakkaushormonia kestävistä lähteistä."

( serotoniini, oksitosiini ja dopamiini)

• Milloinkahan tulisi joku artikkeli vastaan, missä mies selittää, että vuosia sai oman maailmankuvansa vaan lehtiartikkelien perusteella, päötteli kaikki naiset niiden perusteella tietynlaisiksi ja alkoi vihata naisia ja höpötti jännämiehistä?

Tuskin ikinä.. jos siitä kuplasta pääsisi, ei kehtaisi kertoa mitään...

• Partakaweri kirjoitti:

Tästä biisistä tuli Disse mieleen.

https://youtu.be/JdIgm9SpWUw

No niin, röllilläkin on asiaa! 😁👌

Nämä jännämies ja muut ulinauutiset saa mieleen tämän biisin...

https://youtu.be/2f_Vjz66gh8

Jonninjoutavaa keikarointia, eikä muuta kun läläläläötä ja huhuhuhuhuuta. 😂

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No niin, röllilläkin on asiaa! 😁👌

Nämä jännämies ja muut ulinauutiset saa mieleen tämän biisin...

https://youtu.be/2f_Vjz66gh8

Jonninjoutavaa keikarointia, eikä muuta kun läläläläötä ja huhuhuhuhuuta. 😂

Eipä ne sinunkaan lässytykset sen kummempia ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä ne sinunkaan lässytykset sen kummempia ole.

Ei kai, mutta en valitakkaan koko aikaa muista. Jokainen saa elää kuten huvittaa, kunhan ei kokoajan maukuis jostakin..

Mutta jos ei ole muuhun kun marisemaan ja vääntämään lämmintä torttua, niin mihinkäs sitä muuhun kykenee. 😀

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ei kai, mutta en valitakkaan koko aikaa muista. Jokainen saa elää kuten huvittaa, kunhan ei kokoajan maukuis jostakin..

Mutta jos ei ole muuhun kun marisemaan ja vääntämään lämmintä torttua, niin mihinkäs sitä muuhun kykenee. 😀

Sinähän vasta valitatkin, existä ja sukulaisista ainakin. Koskahan sekin marina loppuu...

• Anonyymi kirjoitti:

Sinähän vasta valitatkin, existä ja sukulaisista ainakin. Koskahan sekin marina loppuu...

No just niistä tyypeistä, jotka valittavat omasta elämästään muita... ja sitten täällä nää jännämiesuutisoijat ja naisten tekemisistä volisijat.... niin, sitä samaa nippua kaikki.

Käsittämätöntä ininää turhasta...

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No just niistä tyypeistä, jotka valittavat omasta elämästään muita... ja sitten täällä nää jännämiesuutisoijat ja naisten tekemisistä volisijat.... niin, sitä samaa nippua kaikki.

Käsittämätöntä ininää turhasta...

Ja sinä iniset näistä kaikista... eli ihan samanlainen lässyttäjä ja valittaja olet vaikka kuvittelet itsestäsi tietysti suuria.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä iniset näistä kaikista... eli ihan samanlainen lässyttäjä ja valittaja olet vaikka kuvittelet itsestäsi tietysti suuria.

No toisaalta joo. Ei pitäis kaikista marisijoista välittää tuon taivaallista.

• Anonyymi

Varmaan kaikenlainen meditaatio ja muu elämäntapahörhöilykin on vaikuttanut siihen että tavallinen elämä ei ole enää naisten mielestä mitään. Pitää olla ihan huikean jäätäviä fiiliksiä...

• Anonyymi

Vähän kuin Stefulla. Tavallinen elämä ei kelpaa, hän myöntää.

• Anonyymi

Minä olen jännittävä mies. Jännitän aina kun menen naisen kanssa treffeille ja juuri siksi saan aina pakit.

• Anonyymi

Että oikein "naiset" ja "usein". Jaahas ja okei.

• Anonyymi

Emilia on naispuolinen vastike Reetusta tai Dannystä. Hyvä Emilia.

• Anonyymi

Tuo dopamiinikoukku koskee kyllä ihan molempia sukupuolia.

• Koskee jännämiehiä ja naisia. Ätmit kun eivät koe suhteita.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Koskee jännämiehiä ja naisia. Ätmit kun eivät koe suhteita.

Syytön minä siihen olen.

• Anonyymi

Kopio-Man kopioi linkkejä, muista myös julkaisukiellot ja tekijänoikeudet linkeissä jos sisältät sellaisia.

Itse tulin juuri ostoksilta, Tok-Manilla kävin, oli paljon tarjouksi, heti tarrautui sormiini 240-osainen jouluvalosarja jarkojohto siihen, sisälle sekä ulos, uon saa pikkuveli.

Kauluspaitakokoelmani lisääntyi, näin hyviä värejä ostin uutta :)

• Jaa, nuo "koktailit" saakun hyppää auton rattiin tai moottoripyörän sarviin, joka liikahtaa ja reagoi kaasuun. Siinä on koko coctail kaikkea mitä tarvitsee nauttiakseen, tunteakseen jännitystä, huumaa ja huippuhetkiä.

Tietysti kuka mistäkin kiksinsä saa.

• Anonyymi

Itse olen kanssa jännityksiä hakeva ihminen..esim. kun chatit oli vallalla oli erittäin kiihottavaa hakea panoseraa chateista ja meninkin vaikka minkälaisiin paikkoihin nussimaan..... olen introvertti ja suht taiteellinen ja ujo joten se oli todella jännittävää...uskon että kovin moni ei kuitenkaan käyttänyt näitä chatteja panoseurajoen etsimiseen koska kovin moni ei ole tukenut juttujani täällä suomi24:ssä...
      Ehkä meitä tietokoneet tuntevia "pano heikkejä" oli siihen aikaan sitten kuitenkin aika vähän!...Tulipa koettua sekin... en usko että enää koen sellaista paitsi sitten seuraavqan inkarnaation aikana meinaan olla valmis ja ähkiä minkä sielu sietää jos en sitten synny vaikka hyönteiseksi uudelleeeeen...
      Olen siis 5-kymppinen mies ja ajattelin vielä opiskella jotain akateemista, oikeustiedettä tai lääketiedettä....ehkä lapin yliopistossa tai ulkomailla...

• Anonyymi

Ja lisään vielä että en. ole mikään pano mies vaan muna on vain jotain 12 centtiä ja ei seisokkikaan aina ihan "raudan kova" ole mutta vietti vei sekä seksin että jännityksen haussa...ajattelin vielä aloittaa näin vanholla päivillä jonkun jännittvän harraastuksen eli base jumpingin torneista ja mastoista...mitään turhia kurssseja en aio käydä vaan opettelen kaiken itse ja tilaan laskuvarjon netistä..about 1800,- euroa...

• Anonyymi

Jännämiesten suosio säilyy kiitos naisten eläimellisyyden

• Anonyymi

Jännämies kylvää siementä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2825
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2713
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1590
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe