Aion vietellä nuoren miehen

Anonyymi

Kyllä. Olen tehnyt päätökseni. Olen aivan vahaa yhden itseäni selvästi nuoremman miehen edessä. Ihana tunne, jota ei ole ollut pitkään, pitkään aikaan! Mies on kertakaikkiaan hurmaava: pelkkiä sinisiä silmiä ja punastelua, kun kohdataan. <3 Ujo ja miehekäs samaan aikaan, vartalo kuin kreikkalaisella jumalalla. Tuon upeuden aion viedä sänkyyni ja nauttia koko yön.

- Exp

129

50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä kosketa sakkolihaan tai vasta täysi-ikäisyyden saavuttaneisiin.

• Anonyymi

Voi kyllä hän on ihan riittävän täysi-ikäinen. <3

• Exp onkin sika.

• Anonyymi

Totta kai, kaikkien emakkofemakkojen äiti olen!

- Exp

• Kuin?

• Wwuwuw kirjoitti:

Kuin?

No viimeksi kun keskustelin sen kanssa, niin se esitti ihme uhkauksia. Siitä on jo kauan, enkä muista niitä tarkemmin, mutta se uhkaili roikkua perässäni hamaan loppuun saakka jne.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

No viimeksi kun keskustelin sen kanssa, niin se esitti ihme uhkauksia. Siitä on jo kauan, enkä muista niitä tarkemmin, mutta se uhkaili roikkua perässäni hamaan loppuun saakka jne.

Takuulla en ole mitään tuollaista luvannut, yök.

- Exp

• Anonyymi kirjoitti:

Takuulla en ole mitään tuollaista luvannut, yök.

- Exp

No jos olet sama Exp, niin uhkailit piinata minua. Mukava jos olet tullut toisiin aatoksiin. En kaipaa vanhoja harppuja roikkumaan kannoillani.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

No jos olet sama Exp, niin uhkailit piinata minua. Mukava jos olet tullut toisiin aatoksiin. En kaipaa vanhoja harppuja roikkumaan kannoillani.

Ei ole pelkoa, että näin kävisi ainakaan mun kanssa! Kuten aloituksestakin käy selväksi, mulla on tiiviisti mielessä ihan lihaa ja verta oleva oikea mies, ei mikään kiukutteleva palstatrolli.

- Exp

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole pelkoa, että näin kävisi ainakaan mun kanssa! Kuten aloituksestakin käy selväksi, mulla on tiiviisti mielessä ihan lihaa ja verta oleva oikea mies, ei mikään kiukutteleva palstatrolli.

- Exp

Jatkoin vaan keskustelua siitä, mihin se viimeksi jäi. Hyvä että kiukuttelet vaihdevuosiasi siellä keskenäsi. Helpotus minulle, mutta voi sitä nuorta poikaa jota mummo ahdistelet.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Jatkoin vaan keskustelua siitä, mihin se viimeksi jäi. Hyvä että kiukuttelet vaihdevuosiasi siellä keskenäsi. Helpotus minulle, mutta voi sitä nuorta poikaa jota mummo ahdistelet.

Äläs nyt, pystyt kyllä parempaankin provosoimiseen, kun oikein pinnistät. Tuo nyt ei osunut edes samaan maakuntaan, missä olen. :-D

- Exp

• Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt, pystyt kyllä parempaankin provosoimiseen, kun oikein pinnistät. Tuo nyt ei osunut edes samaan maakuntaan, missä olen. :-D

- Exp

Ei vai? Vanha korppu metsästää nuorta lihaa. Kyllä se vaan osuu. Mutta me nuoret miehet emme halua ryppyistä eukkoa.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Ei vai? Vanha korppu metsästää nuorta lihaa. Kyllä se vaan osuu. Mutta me nuoret miehet emme halua ryppyistä eukkoa.

Ei taida sinun kateellinen rutkutus nyt tähän asiaan auttaa, olen jo päätökseni tehnyt. :-) Mutta jos haluat, niin voit toki viettää vaikka koko illan asiaa märehtimässä. Minä jatkan oman suunnitelmani laadintaa. <3

- Exp

• Anonyymi kirjoitti:

Ei taida sinun kateellinen rutkutus nyt tähän asiaan auttaa, olen jo päätökseni tehnyt. :-) Mutta jos haluat, niin voit toki viettää vaikka koko illan asiaa märehtimässä. Minä jatkan oman suunnitelmani laadintaa. <3

- Exp

Repesin. Kateellinen. Mistä? Vanhasta kurpasta.

Osanottoni poikarukan puolesta.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Repesin. Kateellinen. Mistä? Vanhasta kurpasta.

Osanottoni poikarukan puolesta.

Siltä se tosiaan vaikuttaa, että repeilet siellä. :-D Miten ihmeessä jonkun anonyymin palstanaisen märät päiväunet nyt noin ihon alle menee? Ei tämä asia kosketa sinua millään tavalla, olet aivan turvassa lähentelyiltä nyt ja aina.

- Exp

• Anonyymi kirjoitti:

Siltä se tosiaan vaikuttaa, että repeilet siellä. :-D Miten ihmeessä jonkun anonyymin palstanaisen märät päiväunet nyt noin ihon alle menee? Ei tämä asia kosketa sinua millään tavalla, olet aivan turvassa lähentelyiltä nyt ja aina.

- Exp

Onhan se nyt hauskaa, tajuat se varmasti itsekin :D. Missä vaiheessa olen väittänyt sinun lähentelevän? Yäk. Pysy kaukana harppu.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Onhan se nyt hauskaa, tajuat se varmasti itsekin :D. Missä vaiheessa olen väittänyt sinun lähentelevän? Yäk. Pysy kaukana harppu.

No selvästikin pelkäät, että vaihtaisin kiinnostukseni Unelmamiehestä sinuun ja haluan vain lohduttaa, ettei sellainen ole mahdollista. Eikä paheksuntasi ja kauhistelusi valitettavasti vaikuta minuun mitenkään, minä kun en elä elämääni muiden mielipiteiden mukaan. Aion toteuttaa himoni, koska haluan. :-D

- Exp

• Anonyymi kirjoitti:

No selvästikin pelkäät, että vaihtaisin kiinnostukseni Unelmamiehestä sinuun ja haluan vain lohduttaa, ettei sellainen ole mahdollista. Eikä paheksuntasi ja kauhistelusi valitettavasti vaikuta minuun mitenkään, minä kun en elä elämääni muiden mielipiteiden mukaan. Aion toteuttaa himoni, koska haluan. :-D

- Exp

Kiitos mielenkiinnosta, mutta en ole gerontofiili. Ja et sinä toteuta himojasi kuin itseksesi. Kuten totesit, kyseessä on vain märkä päiväuni. Tiedät itsekin ettei nuoret miehet innostu vanhoista naisista. Paitsi ehkä jotkut poikkeavat yksilöt.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Kiitos mielenkiinnosta, mutta en ole gerontofiili. Ja et sinä toteuta himojasi kuin itseksesi. Kuten totesit, kyseessä on vain märkä päiväuni. Tiedät itsekin ettei nuoret miehet innostu vanhoista naisista. Paitsi ehkä jotkut poikkeavat yksilöt.

Ei v. ttu että äijällä menee ihon alle 😀

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä? Avatkaa nyt joku minullekin, kun en ymmärrä logiikkaanne 🤔

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Oliko tuo käsky, määräys vai epätoivoinen pyyntö? :-D Milläs estät toteuttamasta ja mistä tiedät, ettei Unelmamies ole juuri tällainen poikkeava yksilö?

En usko, että ihan niin vajaa olet, että luulet voivasi vaikuttaa tapahtumien kulkuun. :-D

- Exp

• Anonyymi kirjoitti:

Oliko tuo käsky, määräys vai epätoivoinen pyyntö? :-D Milläs estät toteuttamasta ja mistä tiedät, ettei Unelmamies ole juuri tällainen poikkeava yksilö?

En usko, että ihan niin vajaa olet, että luulet voivasi vaikuttaa tapahtumien kulkuun. :-D

- Exp

Olen jo saanut hupini. Kiitos siitä. Nauti märistä unistasi.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Olen jo saanut hupini. Kiitos siitä. Nauti märistä unistasi.

Nautin ja vähän muustakin. Voimia sulle. :-D

- Exp

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Mikä? Avatkaa nyt joku minullekin, kun en ymmärrä logiikkaanne 🤔

Niin paljon ei kukaan pysty avaamaan että ymmärtäisit...

• Anonyymi kirjoitti:

Nautin ja vähän muustakin. Voimia sulle. :-D

- Exp

Kuin myös. Uniksi jää ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Niin paljon ei kukaan pysty avaamaan että ymmärtäisit...

Et keksinyt itsekään mitään tähän tilanteeseen :D. Mummo on mummo.

• Partakaweri kirjoitti:

Se oli se virunliru.. Se tykkää esiintyä naisena ja pölliä muiden nikkejä.

• Partakaweri kirjoitti:

Minustakin näet unia, vaikka olen miäs..

• Anonyymi kirjoitti:

Todellakin.. 😂

• Wwuwuw kirjoitti:

Todellakin.. 😂

Kukaan ei vieläkään osaa selittää millä tavalla 🤔

• Partakaweri kirjoitti:

Kukaan ei vieläkään osaa selittää millä tavalla 🤔

Osaisit sen itse itse parhaiten, ellei olisi estot päällä..😌

• Wwuwuw kirjoitti:

Osaisit sen itse itse parhaiten, ellei olisi estot päällä..😌

Minun pitää kuulla se joltain muulta.

• Partakaweri kirjoitti:

Minun pitää kuulla se joltain muulta.

Kieltäisit kuitenkin.

• Wwuwuw kirjoitti:

Kieltäisit kuitenkin.

Oletko varma?

• Anonyymi

Olen nelikymppinen nainen ja 3 vuotta jo hengannut alle 30v tyypin kanssa. Aivan mahtavaa. Eli hän on nyt 27v.

• Anonyymi

Hmm, meillä saattaa olla samanlainen suhdeluku, aivan varma hänen täsmällisesä iästään en (vielä) ole. Onnea teille!

- Exp

• Kuulostaa hyvältä..👍

• Anonyymi

Niin minustakin! Hieman tätä emmin, asia ei ole kovin yksinkertainen järjestää, mutta jos oikein jotain haluaa niin esteet on tehty ylitettäviksi.

- Exp

• Imepaskaa

Hohhoijaa. Olipas taas milffiä. Itse olen 44 ja mahdollinen puoliso 53.

• Anonyymi

Sinun sekoilusi on sitä luokkaa, että kaikki puolisotehdokkaat jäävät sille mahdollinen -tasolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun sekoilusi on sitä luokkaa, että kaikki puolisotehdokkaat jäävät sille mahdollinen -tasolle.

Niinhän sinä ätmi luulet

• Anonyymi

No on tässä jotain hämärää.

• Anonyymi

Anna palaa, kerran täällä vaan ollaan 👍 Eipähän sitten aikanaan kiikkustuolissa harmita jos jäi tekemättä.

• Anonyymi

Miksi se nostattaa tunteita jos nainen on vanhempi ja mies nuorempi?
      Itse olen seurustellut muutaman kerran, itseäni nuorempien kanssa, ihan sen takia että heidän kanssaan on hauskaa!
      En ole koskaan ollut liikkeellä "tositarkoituksella" vaan nimenomaan hauskanpidon merkeissä ja nämä miehet on olleet täysillä mukana. Tykkään elää enkä ole ryppyotsainen. Elämästä pitää ottaa irti mitä saa, huomisesta ei tiedä ollaanko täällä ylipäätään enää.
      Minulle on yks hailee mitä ympäristö ajattelee. Eläkää tekin ja antakaa toistenkin elää!
      Vakiintumistarkoituksessa en olekaan liikkeellä sillä aion elää sinkkuna hamaan loppuun. Vanhuudenturva on varmistettu mm. eläkevakuutuksen muodossa enkä pidä ajatuksesta olla jonkun kanssa hyötymistarkoituksessa. En itsekään kustanna näille kumppaneilleni mitään luksusta enkä sellaista myöskään toiselta halua.
      Haluan olla täysin riippumaton ja itsenäinen. Hauskanpito ja kiva yhdessäolo ja kaikenlaisen tekemisen eks tempore- keksiminen ja toteutus juuri kiehtoo nuorissa miehissä. Heillä vielä virtaa riittää! Tietyt kriteerit pitää kuitenkin täyttyä selvä se, ei ihan kuka tahansa käy laatuun.
      Teidän että kun nainen elää, menee ja tekee se on ryppyotsille tiukkapipoille kauhea paikka. Huvittavaa...

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Nuorilla miehillä riittää energiaa ja ovat vielä niin positiviisia ja helposti innostuvia. En itsekään ole mitään vakavaa parisuhdetta hakemassa, ne on jo nähty ja aiheuttavat pelkkää pettymystä. Mutta haluaisin juuri sellaisen ennakkoluulottoman, iloisen, elämästä nauttivan nuorukaisen, joka ei jää iltaisin sohvalle huokailemaan ja märmättämään oluttölkkinsä kanssa, kuinka maailma on pilalla. En tiedä, mitä miehille keski-iässä tapahtuu, mutta todella monesta kuoriutuu tympeä ja tyytymätön ankeuttaja, joka imee kaiken ilon ja valon itsestäni tyhjiin. Nuorilla miehillä on aivan eri asenne ja heitä mielellään tyydyttää kaikin tavoin. ;-)

- Exp

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Nuorilla miehillä riittää energiaa ja ovat vielä niin positiviisia ja helposti innostuvia. En itsekään ole mitään vakavaa parisuhdetta hakemassa, ne on jo nähty ja aiheuttavat pelkkää pettymystä. Mutta haluaisin juuri sellaisen ennakkoluulottoman, iloisen, elämästä nauttivan nuorukaisen, joka ei jää iltaisin sohvalle huokailemaan ja märmättämään oluttölkkinsä kanssa, kuinka maailma on pilalla. En tiedä, mitä miehille keski-iässä tapahtuu, mutta todella monesta kuoriutuu tympeä ja tyytymätön ankeuttaja, joka imee kaiken ilon ja valon itsestäni tyhjiin. Nuorilla miehillä on aivan eri asenne ja heitä mielellään tyydyttää kaikin tavoin. ;-)

- Exp

Nyt on asiaa!

• Anonyymi

Opetahan tikanpojan puuhun, poika saa sulta koulutusta miten naista käsitellään, voi sitte kun löytää ikäisensä tyttökaverin, soveltaa sulta oppimaansa käytäntöön.

• Anonyymi

Aikuisilla ei ole enää tyttökavereita. Sellaiset jäi teiniaikoihin.

-palstahessu

• Anonyymi

Tämä on tarkoitus. :-) Jos yrität piikitellä, että ei tästä mitään parisuhdetta tule, niin voin lohduttaa, ettei se ole tarkoituskaan. Nuorten miesten valoisuus, innokkuus, libido ja fyysinen kyvykkyys on vain ihan eri luokkaa kuin oman ikäisteni tai vanhempien miesten. Eivätkä he valita, vaan virtaa riittää. <3

- Exp

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on tarkoitus. :-) Jos yrität piikitellä, että ei tästä mitään parisuhdetta tule, niin voin lohduttaa, ettei se ole tarkoituskaan. Nuorten miesten valoisuus, innokkuus, libido ja fyysinen kyvykkyys on vain ihan eri luokkaa kuin oman ikäisteni tai vanhempien miesten. Eivätkä he valita, vaan virtaa riittää. <3

- Exp

Kuulostaa rasittavalta.

En ole itse ikinä halunnut lapsia, heidän ylienergiansa saa pääni soimaan. En jaksaisi nuoren miehen tempomista päivääkään.

Nuoret miehet ovat todellakin energisia, kiva jos kaipaat sitä ja saat.

Yksi ääni niille aikuisille miehille, jotka osaavat olla ihan hiljaakin yhdessä ja hakea naisesta sitä syvempää yhteyttä. Aikuiseen makuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa rasittavalta.

En ole itse ikinä halunnut lapsia, heidän ylienergiansa saa pääni soimaan. En jaksaisi nuoren miehen tempomista päivääkään.

Nuoret miehet ovat todellakin energisia, kiva jos kaipaat sitä ja saat.

Yksi ääni niille aikuisille miehille, jotka osaavat olla ihan hiljaakin yhdessä ja hakea naisesta sitä syvempää yhteyttä. Aikuiseen makuun.

Tuolla voisi olla merkitystä, jos tarkoituksena olisi hakea parisuhdetta. Siitä ei tässä kuitenkaan ole kysymys. Älkää nyt sekoittako himoa ja tasapaksua suhdetta keskenään.

- Exp

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Exp

Se on kiva juttu että ihmiset nähdään panokalustona. Jos joku jätkä laittaisi samalla mitalla että aikoo iskeä naisen vaan panotarkoitusta varten niin alkaisi sellainen raakunta jokaselta tän maan naiselta että oksat helvettiin. Tää tuntuu olevan naisille kuitenkin sallittua... Mitä jos sanosit tolle nuoremmalle herralle vaikka suoraan että haluat hänestä hetken panon sillä nautit kun viehätysvoimasi vielä toistaiseksi tehoaa johonkuhun... Jos sillä olisi pätkän vertaa ajattelukykyä niin ottaisi jalat alleen

• Anonyymi kirjoitti:

Se on kiva juttu että ihmiset nähdään panokalustona. Jos joku jätkä laittaisi samalla mitalla että aikoo iskeä naisen vaan panotarkoitusta varten niin alkaisi sellainen raakunta jokaselta tän maan naiselta että oksat helvettiin. Tää tuntuu olevan naisille kuitenkin sallittua... Mitä jos sanosit tolle nuoremmalle herralle vaikka suoraan että haluat hänestä hetken panon sillä nautit kun viehätysvoimasi vielä toistaiseksi tehoaa johonkuhun... Jos sillä olisi pätkän vertaa ajattelukykyä niin ottaisi jalat alleen

Pyrff.. 😂🤣😂

• Imepaskaa

Mitä sitten?m

• Anonyymi

Olne vietellyt nuoria naisia paljon.

• Anonyymi

Kerro lissää

• Minkä ikäinen sä olet?

• Anonyymi

Jossain 40 ja 50 välillä...

- Exp

• Anonyymi kirjoitti:

Jossain 40 ja 50 välillä...

- Exp

Puuma :)

• Kuullostaapa siltä, että tilaukset ja tarjonnat kohtaa hyvin! 😬

Tuohon fiilikseen tempautuu mukaan väkisin vähän. Ja kyllähän silloin, kun lähtee kolistamaan kivasti, ei voi kun antaa mennä. 😀👌

Eikun vaan annat mennä. 😁

• Anonyymi

Disse haluaa itseään paljon vanhemman naisen.

• Anonyymi kirjoitti:

Disse haluaa itseään paljon vanhemman naisen.

No enpä ole ikää miettinyt...

Lähinnä tuossa aloituksessa tuo fiilis välittyy, en mieti ikäjuttua. 😊

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No enpä ole ikää miettinyt...

Lähinnä tuossa aloituksessa tuo fiilis välittyy, en mieti ikäjuttua. 😊

Mutta olisi hyvä?

• Anonyymi

Miespolo, ei hän taida aavistaakaan, mitä hänen päänsä menoksi olen suunnitellut. :-D

- Exp

• Anonyymi kirjoitti:

Miespolo, ei hän taida aavistaakaan, mitä hänen päänsä menoksi olen suunnitellut. :-D

- Exp

Dissellä treffit tiedossa 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta olisi hyvä?

No iällä ei merkittävää vaikutusta, kunhsn miellyttää. 😊👌

• Anonyymi kirjoitti:

- Exp

No voi olla parempikin, kun ei häiskä mieti/murehdi turhia. 😬

• Partakaweri kirjoitti:

Dissellä treffit tiedossa 👍

Ei ole ainakaan mulla tiedossa... ja luulis sellaisen minunkin tietävän? 😀

• Disse kirjoitti:

Ei ole ainakaan mulla tiedossa... ja luulis sellaisen minunkin tietävän? 😀

Äkkiä lukasemalla ajattelin tuon viestin viittaavan sinuun :D

• Partakaweri kirjoitti:

Äkkiä lukasemalla ajattelin tuon viestin viittaavan sinuun :D

Jaa? No fn mä liity siihen. 😊

Meni pitkään, että mietin kuka toi Exp edes on...

Jotenkin mietin, että osaako muka expua kirjoittaa noin hyvin? Mutta sehän olikin nainen. 😁

Mutta minusta on kiva, jos joku on ihan kiluissaan jostakusta. Siistiä. 😃

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No iällä ei merkittävää vaikutusta, kunhsn miellyttää. 😊👌

Uulalaa. Tämä jos mikä saa frouwiin vauhtia.

• Anonyymi kirjoitti:

Uulalaa. Tämä jos mikä saa frouwiin vauhtia.

No ikä aika numeroita tässä iässä. Joku 35 tai 45 vuotias voi olla ihan samalla viivalla...

Elämää nähnyt voi olla jo katkeroitunut tai toisinpäin..ja sillä on oikeesti merkitystä jos millä. 😊

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No ikä aika numeroita tässä iässä. Joku 35 tai 45 vuotias voi olla ihan samalla viivalla...

Elämää nähnyt voi olla jo katkeroitunut tai toisinpäin..ja sillä on oikeesti merkitystä jos millä. 😊

50-55 v.?

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Jotenkin mietin, että osaako muka expua kirjoittaa noin hyvin? Mutta sehän olikin nainen. 😁

Expihtarikurppa, kultaseni. :-)

-Exp

• Anonyymi kirjoitti:

50-55 v.?

No alle 50 kuiteskin... itse kuitenkin vasta 42, mutta parempi kun ei määrittele mitään niin ehdottomasti.

• Anonyymi kirjoitti:

-Exp

Kyllä mä nyt sen oon hiffannut jo. 😃👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Exp

Eli elluhan se siinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli elluhan se siinä.

Ellu ja Exp ihan erilaisia naisia keskenään, vaikka jämäkän fiksunoloisia molemmat kyllä. 😀👌

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No alle 50 kuiteskin... itse kuitenkin vasta 42, mutta parempi kun ei määrittele mitään niin ehdottomasti.

No niin siitä vaan sitten avoimin mielin :-)

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ellu ja Exp ihan erilaisia naisia keskenään, vaikka jämäkän fiksunoloisia molemmat kyllä. 😀👌

Hohohohhoh :D :D

• Anonyymi kirjoitti:

No niin siitä vaan sitten avoimin mielin :-)

Ainahan mä... 😊

• Disse kirjoitti:

Viron liru leikki yhdessä keskustelussa tuota expihtaria ( kin).

• Wwuwuw kirjoitti:

Viron liru leikki yhdessä keskustelussa tuota expihtaria ( kin).

Joo. Se varmaan tykkäis, että expihtri ois siihen lääpällään tms.

Minä edelleen olen sitä mieltä, että Floweri=Genio. 😁

• Disse kirjoitti:

Joo. Se varmaan tykkäis, että expihtri ois siihen lääpällään tms.

Minä edelleen olen sitä mieltä, että Floweri=Genio. 😁

Niinhän se useimmiten onkin..

• Wwuwuw kirjoitti:

Niinhän se useimmiten onkin..

Mä luulen, että niin se on aina ollut...

Jossainvaiheessa vaan se flower-hahmo ei vaan antanut tarpeeks jotain ja nyt se on ampunut sen yli...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Exp

Varmaan nuori mies just toivookin tuota, että kokenut nainen vie ja pyörittää.

Mulla oli tänä vuonna kans yksi vastaava ehdokas ja hänestä näki, että odotti juuri tuota ja oli todella pettynyt, kun tein selväksi, että ulkonäöstä ja staminasta huolimatta en lähde seksiseikkailuihin mukaan.

Itsestä tuntui kurjalta, kun mies oli ihastunut johonkin omaan seksimielikuvaansa minusta, eikä yhtään kiinnostunut siitä mitä oikeasti naisena olen. Suorastaan syytti siitä, etten vastannutkaan hänen toiveitaan, vaikken ikinä antanut ymmärtää, että olisin helppo saalis seksiin. En kiellä etteikö hän olisi ollut hyvin houkuttava itse, ihan uskomattoman upea.

Kaikenlaisia. Oma valinta.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Se on ihana tunne😛😛😛

Sellaiset luonnolliset seksikemiat on hyvin harvinaisia, niitä ei tule kovin usein.

Jotenkin miettii, että ehkä täytyy jopa osata hyväksyä mitä haluaa, mikä sytyttää. Olla rehellinen itselleen, ei pelkästään pinnallinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli tänä vuonna kans yksi vastaava ehdokas ja hänestä näki, että odotti juuri tuota ja oli todella pettynyt, kun tein selväksi, että ulkonäöstä ja staminasta huolimatta en lähde seksiseikkailuihin mukaan.

Itsestä tuntui kurjalta, kun mies oli ihastunut johonkin omaan seksimielikuvaansa minusta, eikä yhtään kiinnostunut siitä mitä oikeasti naisena olen. Suorastaan syytti siitä, etten vastannutkaan hänen toiveitaan, vaikken ikinä antanut ymmärtää, että olisin helppo saalis seksiin. En kiellä etteikö hän olisi ollut hyvin houkuttava itse, ihan uskomattoman upea.

No henkistä kypsyyttä on vaikea määritellä... mutta joskus kaikille tulee vastaan totuus...jollaintavalla.

Kyllä täysi-ikäisten pitäisi jo erottaa jotain... ja usein vaikka kuinka sanot suoraan, silti joku polttaa näppinsä...

Joten, aikuisten ihmisten kohdalla... ei kun kaasua jos kummastakin sille tuntuu. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen tullut siihen tulokseen, ettei kaikkien suhteiden tarvitse olla niin valtavan syvällisiä. Oma itsetuntoni on sen verran kova, etten loukkaannu, vaikka joku tuntisi minuun pelkästään fyysistä vetovoimaa. Asia on tietysti eri, jos kovasti hakisin ja toivoisin sitä oikeata parisuhdetta, mutta kun se ei ole asialistallani, niin lempeä läheisyys ilman sen syvällisempää tarkoitusta sopii vallan mainiosti. Tässäkään tapauksessa ei kuitenkaan ole kyseessä mikään tuntematon tyyppi baarista, vaan nuori mies, johon olen hiljalleen tutustunut. Kumpikaan meistä ei kuitenkaan halua toiselle mitään pahaa, päinvastoin.

- Exp

• Anonyymi kirjoitti:

Se on ihana tunne😛😛😛

Sellaiset luonnolliset seksikemiat on hyvin harvinaisia, niitä ei tule kovin usein.

Jotenkin miettii, että ehkä täytyy jopa osata hyväksyä mitä haluaa, mikä sytyttää. Olla rehellinen itselleen, ei pelkästään pinnallinen.

No tuossa fiiliksessä on turha mitään järkeillä. 😜

Ja helkkari... ei tarttekaan. Pysyy aitona ja kuuntelee itseään, antaa flown viedä ja murehtii sitten kun sille on syytä. 😃

Mut nyt mä aineskin kömmin pahnoille. Aamuvuoro odottaa. 🥱

Öitä 😴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen tullut siihen tulokseen, ettei kaikkien suhteiden tarvitse olla niin valtavan syvällisiä. Oma itsetuntoni on sen verran kova, etten loukkaannu, vaikka joku tuntisi minuun pelkästään fyysistä vetovoimaa. Asia on tietysti eri, jos kovasti hakisin ja toivoisin sitä oikeata parisuhdetta, mutta kun se ei ole asialistallani, niin lempeä läheisyys ilman sen syvällisempää tarkoitusta sopii vallan mainiosti. Tässäkään tapauksessa ei kuitenkaan ole kyseessä mikään tuntematon tyyppi baarista, vaan nuori mies, johon olen hiljalleen tutustunut. Kumpikaan meistä ei kuitenkaan halua toiselle mitään pahaa, päinvastoin.

- Exp

Ymmärrän.

Pidä kuitenkin huoli että sinutkin huomioidaan.

Etkö muista millaisia teinipojat ovat?

Tee ainakin selväksi, että haluat sen koko yöksi, tai muuten häippäsee nolona sen jälkeen kun on lauennut sun reisillesi.

Todellakin syvällistä suhdetta on turha odottaa, kun toinen ei vielä tunne maailmaa eikä itseään. Se on mahdotonta, ellei tosissaan halua alkaa koulia toista aikuiseksi vanhemman tyyliin.

Hassua sekä ihanaa oli omassa jutussani, että itse kasvoin ihmisenä hänen kauttaan, koska kieltäydyin. Pidin kiinni siitä, mitä aikuisena ihmisenä ja omana persoonanani mieheltä kaipaan ja halusin myös antaa ulospäin kuvan vastuullisesta ihmisestä, joka ei käytä ketään seksilelunaan. Ikäero korostui ajan myötä ja sain olla kiitollinen, että pidin linjani. Mies taipui lapselliseen temppuiluun, kunnes ilmeisesti hankki omanikäistään seuraa. Kieltäytyminenkin voi osoittaa välittämistä. Annoin kuvan eroottisesti viehättävästä vanhemmasta naisesta, joka haluaa mieheltä muutakin kuin seksiä.

Olen aika vakava ihminen itse, hyvin periaatteellinen luonne. En siis mitenkään tuomitse sinun juttua. Ehkä se onkin positiivinen.

Ehkä nuori mies saa kuvan, jossa hän käsittää, ettei tarvitse olla syvällisempi aikuisenakaan. Ehkä se on hyvä tai huono juttu. Kuka tietää.

Sen tiedän, että nuoret omaksuvat maailman tavat vanhemmilta ihmisiltä ja meillä vanhemmilla on vastuullinen asema heidän silmissään ja siinä, millaista maailmaa teoillamme luomme.

Voisit ehkä vähän keskustella hänen kanssaan ensin?

Nuori ihminen ei saa olla vanhemman ihmisen leikkikalu, vaikka toisella se valta häneen olisikin. Sillä voi olla vakavia seurauksia, joista sinä et tiedä, koska suhde loppuu kun olet saanut himosi tyydytettyä.

Mannerheimin Lastensuojeluliitto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Exp

Taidat käydä aika kuumana siihen,

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No henkistä kypsyyttä on vaikea määritellä... mutta joskus kaikille tulee vastaan totuus...jollaintavalla.

Kyllä täysi-ikäisten pitäisi jo erottaa jotain... ja usein vaikka kuinka sanot suoraan, silti joku polttaa näppinsä...

Joten, aikuisten ihmisten kohdalla... ei kun kaasua jos kummastakin sille tuntuu. 😊

Parhaiten onnistuu kait iän perusteella määritellä, kun muistelee millaista oli itsellä 16-25 vuotiaana, ihan realistisesti. Ja millaisia muut samanikäiset oli.

Siinä ainakin itsellä karisee himot ja alkaa nuttura tutisemaan, käsi hamuaa jo karttakeppiä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän.

Tee ainakin selväksi, että haluat sen koko yöksi, tai muuten häippäsee nolona sen jälkeen kun on lauennut sun reisillesi.

Todellakin syvällistä suhdetta on turha odottaa, kun toinen ei vielä tunne maailmaa eikä itseään. Se on mahdotonta, ellei tosissaan halua alkaa koulia toista aikuiseksi vanhemman tyyliin.

Hassua sekä ihanaa oli omassa jutussani, että itse kasvoin ihmisenä hänen kauttaan, koska kieltäydyin. Pidin kiinni siitä, mitä aikuisena ihmisenä ja omana persoonanani mieheltä kaipaan ja halusin myös antaa ulospäin kuvan vastuullisesta ihmisestä, joka ei käytä ketään seksilelunaan. Ikäero korostui ajan myötä ja sain olla kiitollinen, että pidin linjani. Mies taipui lapselliseen temppuiluun, kunnes ilmeisesti hankki omanikäistään seuraa. Kieltäytyminenkin voi osoittaa välittämistä. Annoin kuvan eroottisesti viehättävästä vanhemmasta naisesta, joka haluaa mieheltä muutakin kuin seksiä.

Olen aika vakava ihminen itse, hyvin periaatteellinen luonne. En siis mitenkään tuomitse sinun juttua. Ehkä se onkin positiivinen.

Ehkä nuori mies saa kuvan, jossa hän käsittää, ettei tarvitse olla syvällisempi aikuisenakaan. Ehkä se on hyvä tai huono juttu. Kuka tietää.

Sen tiedän, että nuoret omaksuvat maailman tavat vanhemmilta ihmisiltä ja meillä vanhemmilla on vastuullinen asema heidän silmissään ja siinä, millaista maailmaa teoillamme luomme.

Nuori ihminen ei saa olla vanhemman ihmisen leikkikalu, vaikka toisella se valta häneen olisikin. Sillä voi olla vakavia seurauksia, joista sinä et tiedä, koska suhde loppuu kun olet saanut himosi tyydytettyä.

Lisäisin tähän omaan kommenttiini sen, että todellisuudessa seksuaalinen kanssa käynti on aina syvällistä, myönsi sen itselleen tai ei. Sillä on hyvin voimakas merkitys alitajunnassa.

Useimmat ihmiset eivät edes tunnista omaa alitajuntaansa tai toisten, muttei se tarkoita, ettei psyykeä olisi olemassa silläkin tasolla.

Kaikki tekomme, ympäristö ja muut ihmiset vaikuttavat alitajuntaan ja aivojen muokkaantumiseen. Jopa pelkkä toisten aineeton asenne.

Voihan se olla, että aloittajalla on hyväkin tehtävä ja rooli tässä, ehkä mies kaipaa kipeästi seksikokemusta tai vain tosiaankin pitää ap.sta naisena.

Tai ehkäpä hän on sitä tyyppiä, joka nuuhkii äitinsä alushousuja..😂😈😈😈👌

Mahdollisuuksia riittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän.

Lol.

• Disse kirjoitti:

Mä luulen, että niin se on aina ollut...

Jossainvaiheessa vaan se flower-hahmo ei vaan antanut tarpeeks jotain ja nyt se on ampunut sen yli...

Gempsulla on tapana rakastua luomiinsa hahmoihin, turvallisuushakuisuutta ja aina saa vastakaikua mielensä mukaan. On siihen joku joskus voinut oikeastikin palstalla tykästyä.

😆

• J-76 kirjoitti:

Gempsulla on tapana rakastua luomiinsa hahmoihin, turvallisuushakuisuutta ja aina saa vastakaikua mielensä mukaan. On siihen joku joskus voinut oikeastikin palstalla tykästyä.

😆

Joo, ehkä ne on tärkeitä hälle... :o)

• Disse kirjoitti:

Joo, ehkä ne on tärkeitä hälle... :o)

Ehkäpä niin, eipä se haittaakaan mitenkään. Kaikilla on omat härönsä. :)

• Anonyymi

👍 Se on oikein!

xLiner

• Anonyymi

Eikö vanha käpykkä kävisi?

• Sanoista tekoihin sitten vaan. Lykkyä pyttyyn!

• Anonyymi

Pyllyä lyttyyn!

• Anonyymi

Minä kokeilen jotain pappaa!

• Anonyymi

Pappaa kannattaa koittaa sen kerran, niin tietää, että mistä jää paitsi. Eli ei mistään. Alastomalla papalla roikkuu aivan kaikki polvissa eikä nimitys "vitjamuna" ole mitenkään tuulesta temmattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pappaa kannattaa koittaa sen kerran, niin tietää, että mistä jää paitsi. Eli ei mistään. Alastomalla papalla roikkuu aivan kaikki polvissa eikä nimitys "vitjamuna" ole mitenkään tuulesta temmattu.

Tarvinneeko niitä katsoa läheltä?

• Anonyymi

Oletko disse saanut lukiolaista?

• Anonyymi

Odotan sinua kukkakimpun ja konvehtirasian kera. Vihdoinkin.
      t. viisikymppinen vanhapoika

• Anonyymi

Oletko disse saanut abilta?

• Anonyymi

Olen saanut alle 20 v naista yli 20, yli 30 v yli 40 v ja yli 50 v naista panna.

• Anonyymi

Niin Nykyyinen leski on tyytyväinen hengissä pysymiseen

• Anonyymi

Helposti voi käydä niin että se nuorempi mies ei pysty kunnioittamaan sitä vanhempaa naista kun on ryppyjä ja selluliittia, aiheuttaa ongelmia parisuhteessa.

Erikoinen trilleri jossa Tara Reid löytää unelmamiehen, mutta sitten huomaakin että ohoh mitenkä kävikään: Devil's Pond: https://www.imdb.com/title/tt0329162/

• Anonyymi

Ei tässä ole tarkoitusta parisuhdetta rakentaa. Sen sijaan kuuma ja hyvin kiihkeä yö on kovasti mielessä ja usko pois, siinä ei paljon ryppyjä ja selluliittejä mietitä! Katsos kun vanhat kurpat keskittyvät aivan muihin asioihin. :-D Selluliitti- ja ryppymurheet on nuorten ja epävarmojen naisten päänsärky.

- Exp

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä ole tarkoitusta parisuhdetta rakentaa. Sen sijaan kuuma ja hyvin kiihkeä yö on kovasti mielessä ja usko pois, siinä ei paljon ryppyjä ja selluliittejä mietitä! Katsos kun vanhat kurpat keskittyvät aivan muihin asioihin. :-D Selluliitti- ja ryppymurheet on nuorten ja epävarmojen naisten päänsärky.

- Exp

Kuulut näihin joilla mies ja lapset venaa himassa kun äiskä vähän testaa viehätysvoimaansa nuorempiin jätkiin jotka ei vielä tiedä, millasia kaksinaismoralistisia paskoja sun kaltaset naiset on?

• Mites tämä viettelys toteutetaan? :)

• Anonyymi

Varovaisesti. :-) En halua säikäyttää herraa heti alkuunsa, koska selvästikin hän on kiinnostunut - kovin ujo vain. Ihan vastustamatonta tuollainen ja tämmöisen vanhan ketun pitää käsitellä harvinaista aarretta hellin kätösin. Ainakin aluksi. :-D

- Exp

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varovaisesti. :-) En halua säikäyttää herraa heti alkuunsa, koska selvästikin hän on kiinnostunut - kovin ujo vain. Ihan vastustamatonta tuollainen ja tämmöisen vanhan ketun pitää käsitellä harvinaista aarretta hellin kätösin. Ainakin aluksi. :-D

- Exp

Lellulle terkkuja :-)

• Anonyymi kirjoitti:

- Exp

Heh, kuulostaa viekkaalta. :D

Kun nyt ei olisi liian ujo uskaltautumaan lähemmäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lellulle terkkuja :-)

Jos luulet minua Elisaketuksi, niin et selvästikään ole seurannut palstaa kovin pitkään. Disse jo tunnisti, ja luultavasi pari muuta niistä vakkareista, joilla on aivot yläpäässä. Noin niinkuin nyrkkisääntönä voi pitää, että olen helv****ti häijympi kuin Elisakettu, ainakin tällä palstalla.

Nyt on vain heikko hetki menossa, koska olen joutunut poikkeuksellisen tunteen valtaan. :-D

- Exp

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Heh, kuulostaa viekkaalta. :D

Kun nyt ei olisi liian ujo uskaltautumaan lähemmäs.

Tämä on vähän niin kuin villieläimen kesytystä, ei sitäkään hetkessä tehdä. :-) Pikkuhiljaa kelaan vonkaletta lähemmäs, kunnes uteliaisuus ja muut vähän primitiivisemmät vietit ottaa vallan. :-D Mulla on siitä hyvä tilanne, että herra on tavoitettavissa.

- Exp

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on vähän niin kuin villieläimen kesytystä, ei sitäkään hetkessä tehdä. :-) Pikkuhiljaa kelaan vonkaletta lähemmäs, kunnes uteliaisuus ja muut vähän primitiivisemmät vietit ottaa vallan. :-D Mulla on siitä hyvä tilanne, että herra on tavoitettavissa.

- Exp

Ei muuta kun "metsästysonnea". :)

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Ei muuta kun "metsästysonnea". :)

Kiitos!

- Exp

• Anonyymi kirjoitti:

Jos luulet minua Elisaketuksi, niin et selvästikään ole seurannut palstaa kovin pitkään. Disse jo tunnisti, ja luultavasi pari muuta niistä vakkareista, joilla on aivot yläpäässä. Noin niinkuin nyrkkisääntönä voi pitää, että olen helv****ti häijympi kuin Elisakettu, ainakin tällä palstalla.

Nyt on vain heikko hetki menossa, koska olen joutunut poikkeuksellisen tunteen valtaan. :-D

- Exp

" Noin niinkuin nyrkkisääntönä voi pitää, että olen helv****ti häijympi kuin Elisakettu, ainakin tällä palstalla."

Jep :-D

Mulla on ollutkin ikävä sua. Saisit useammin käydä ravistelemassa palstaa.

Mutta aloitukseen. Käyt kuumana. Haluat tuntea ja kokea. Ja tunnet!

Ei lainkaan hassumpaa.

Kyllä jokaisen on oikeus toteuttaaa seksuaalisuuttaan ja nauttia siitä. Kun kyse on aikuisista ihmisistä ja se tehdään yhteisymmärryksessä.

Ou. Nauti :)

• Anonyymi

Pappa, pappi, appi, enoppi, isoäiti sekä PAPATTI. ja Risto-Matti, melkoinen pappa.

• Anonyymi

Yli 50-vuotiaalla naisella on tietysti jo treffeille mentäessä antaa 64 miljoonaa arvoinen salkku platina harkkoja, jotta komea poikamies vie salkun pankkiin jotta toteavat että on joo ylikin noin 80-miljoonan euron arvosta platinaharkkoja, jotta vanhempi nainen pääsee treffeille uudestaan, ja pankki ottaa haltuun lahjana tälle nuoremmalle miehelle platinaharkot.

• Anonyymi

Joko kettu kävi kolossa?

• Anonyymi

Jo. Joka.

• Anonyymi

Oletko varmasti neitsyt?

• Olipas viihdyttävä ketju..

" kaikki keinot käytössä" hihi.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      275
      18390
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      101
      10560
    3. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      84
      7149
    4. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      396
      7099
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4678
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      85
      3464
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      124
      3028
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      97
      2575
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      33
      2346
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      33
      2289
    Aihe