Sellaistakin haetaan...
Jos täältä Kokkolapalstalta yrittäisi sellaista löytää, niin vähissä olisi vaihtoehdot. Täältä voisi ennemmin hakea vuoden kitisijää...
Jos itse miettisin täältä positiivisinta kautta aikojen, niin veikkaisin kahden välillä eli Ariel ja Artsi.
Missä lie seikkailevat nykyään...
Terkkuja kummiski :)
Mukavaa viikonloppua kaikille harmaasta säästä huolimatta.
Positiivisin kaupunkilainen
125
85
Vastaukset
- Anonyymi
Kokkolan myönteisin henkilö on ehdottomasti TOSIrealisti, Kokkolan Kingsi.
Itse kehu haisee, huono piirre.. Ja ei se että itse luulee itsestään vaikka mitä, tarkoita että muut ovat samaa mieltä.
Pikemminkin olet se vuoden kitisijä, kuten Tinttu mainitsi.- Anonyymi
Kittychi kirjoitti:
Itse kehu haisee, huono piirre.. Ja ei se että itse luulee itsestään vaikka mitä, tarkoita että muut ovat samaa mieltä.
Pikemminkin olet se vuoden kitisijä, kuten Tinttu mainitsi.Kokkolan itserakkain korkeintaan.
Kittychi kirjoitti:
Pikemminkin olet se vuoden kitisijä, kuten Tinttu mainitsi.Ei ole vuoden vaan kautta aikojen.
Onneksi olkoon toivotan hänelle- Anonyymi
Realistilta varmaan löytyy yöpöydän laatikosta esitys itsestään kokkolan ylipositiivisimmaksi henkilöksi.
No. Olet voittanut gatekoorian kokkolan kautta aikojen kitisijä. Onneks olkoon. Sekin on taitolaji että osaa kitistä.
Raadin perustelut on seuraavat
-vuosia puhunu kokkojoesta
-puhunu kuinka vesiveijari kohtelee väärin.
-Valittanu kaikesta.
Onneks olkoon olet kokkolan paras kitisijä.
- Anonyymi
No ite kuulun noitten kitisijöitten sakkiin:D Kai se on toi perusluonne semmoinen. Työkamu tuumasi ku valitin pimeyttä ja märkyyttä että vois olla hemmetin liukastakin että kelaisitpa siinä sitte pyörällä. Toi valitus jää vaan monesti päälle, tulee niinku elämäntapa siitä:(
SunflowerKyllä minäkin kitisen aina välillä. Yritän silloin juuri muistaa, että se on loppujen lopuksi pieni murhe, kun isompiakin löytyy tästä maailmasta.
Hyvä pointti siis tuolta työkamulta, että aina voisi olla huonomminkin.
Jäiset kadut ovat kyllä pahinta mitä voi olla.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Kyllä minäkin kitisen aina välillä. Yritän silloin juuri muistaa, että se on loppujen lopuksi pieni murhe, kun isompiakin löytyy tästä maailmasta.
Hyvä pointti siis tuolta työkamulta, että aina voisi olla huonomminkin.
Jäiset kadut ovat kyllä pahinta mitä voi olla.Luonnekki vaikuttaa taatusti että miten negatiivisesti kokee asiat. Itelläni on just taipumus vatvoa noita huonoja puolia:(
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Luonnekki vaikuttaa taatusti että miten negatiivisesti kokee asiat. Itelläni on just taipumus vatvoa noita huonoja puolia:(
SunflowerKannattaa yrittää kääntää ne huonot jutut vähän myönteisimmiksi.
Ihan vaan siksi, että itselle on helpompaa.
Tietty joku asia on sellainen, ettei sitä voi mitenkään kääntää hyväksi, mutta niissä joissa voi, niin kannattaa yrittää.Et ole samanlainen kitisijä kuin Herra joka luulee että kokkolassa on kokkojoki.
Sä kukkastyttö olet mukava- Anonyymi
ilmannimiiä kirjoitti:
Et ole samanlainen kitisijä kuin Herra joka luulee että kokkolassa on kokkojoki.
Sä kukkastyttö olet mukavaKiitti Ilmannimi:) Itessäni on kyllä kitisijän vikaa, ku oon ollut pennusta saakka pessimisti. Kai se on geeneissä:D
Kiitti Ilmannimi:) Itessäni on kyllä kitisijän vikaa, ku oon ollut pennusta saakka pessimisti. Kai se on geeneissä:D
SunflowerPessimisti ei pety ;)
Naurahdin kun luin tuon vuoden kitisijä.. 😂
- Anonyymi
Ite kuuluisin taatusti kärkikolmikkoon:D
Sunflower - Anonyymi
Kittychi kirjoitti:
No etkä kuuluisi! 🙂❤️
No hoksasin ton marinani ku työkamu heitti havainnon noista keleistä:D Oon muija jolle ei kelpaa mikään:D
Sunflower tinttu-liina kirjoitti:
Muksuillehan usein sanotaan, että lopeta tuo turha kitinä..
Juu, mutta me ei olla muksuja... ? 😀
Anonyymi kirjoitti:
No hoksasin ton marinani ku työkamu heitti havainnon noista keleistä:D Oon muija jolle ei kelpaa mikään:D
SunflowerNo, äläs nyt. Ala ajattelemaan niitä hyviä juttuja.
Kittychi kirjoitti:
Juu, mutta me ei olla muksuja... ? 😀
No ei.
Tarkoitin, että tuota kitinä-sanaa noin yleensä käytetään lasten kanssa.Anonyymi kirjoitti:
Ite kuuluisin taatusti kärkikolmikkoon:D
SunflowerEt kuulu. Sä valitat ihan oikeita asioita.
Älä hauku itseäsi kukkastyttö- Anonyymi
Kittychi kirjoitti:
No etkä kuuluisi! 🙂❤️
Aletaanko väitellä ja otetaan Ilmannimi mukaan?:D
Sunflower
- Anonyymi
Merenneitonikki olisi valittu eittämättä miss Kokkolaksi jos olisi nähnyt osallistumisen vaivan.
- Anonyymi
Kittychi kirjoitti:
Onko sellainen kilpailu olemassa?
Eikös Kokkola-lehti järjestä sen jokainen vuosi venetsialaisten aikaan?
Jos olisin hän, niin ottaisin kaiken ilon irti...
Kittielle, että Kokkolalehdessä on aina ehdokkaat esillä.- Anonyymi
Kittychi kirjoitti:
Onko sellainen kilpailu olemassa?
Hah, positiivisuus kuuluu sähköoppiin, erityistieteis- ja sairaalatermistöön, joten ihminen ei voi olla positiivinen, muuten se räjähtäisi pelkästä hankaussähkön aiheuttamasta kipinästä. Joten ensimmäinen kommentti (14:20) on oikein, ten points ja jatkoon, hah hah haaa!!!...
JK "Eittämättä" ei kuulu suomenkieleen, eikä niinku, eikä silleen, eikä sitku, eikä juurikin niin, eikä tota noin, mutta kieltämättä kuuluu... Anonyymi kirjoitti:
Eikös Kokkola-lehti järjestä sen jokainen vuosi venetsialaisten aikaan?
Okei, kysyin kun en muista/asu enää siellä.
Anonyymi kirjoitti:
Hah, positiivisuus kuuluu sähköoppiin, erityistieteis- ja sairaalatermistöön, joten ihminen ei voi olla positiivinen, muuten se räjähtäisi pelkästä hankaussähkön aiheuttamasta kipinästä. Joten ensimmäinen kommentti (14:20) on oikein, ten points ja jatkoon, hah hah haaa!!!...
JK "Eittämättä" ei kuulu suomenkieleen, eikä niinku, eikä silleen, eikä sitku, eikä juurikin niin, eikä tota noin, mutta kieltämättä kuuluu...Täällä olisi ihan positiivinen keskustelu, kunhan sinä häipyisit ketjusta.
- Anonyymi
Millä konstilla sen narraisi tänne? No, osaakos kukaan sanoa itänaapurin kielellä että 'toivottavasti näen sut jouluna'? Olisi tarvetta ko. sanonnalle;)
Anonyymi kirjoitti:
Millä konstilla sen narraisi tänne? No, osaakos kukaan sanoa itänaapurin kielellä että 'toivottavasti näen sut jouluna'? Olisi tarvetta ko. sanonnalle;)
Tarkoitit siis Arielia..
Kyllä ovat taitaneet lopettaa täällä käynnin.
Elämä vie mennessään porukkaa, osa vielä sinnittelee, kunnes loputkin katoaa.
Porukat täällä vaihtuu, niinku kaikilla palstoilla.Anonyymi kirjoitti:
JK "Eittämättä" ei kuulu suomenkieleen, eikä niinku, eikä silleen, eikä sitku, eikä juurikin niin, eikä tota noin, mutta kieltämättä kuuluu...Juuri tätä tarkoitan.
Onneks olkoon olet voittanut gatekoorian kautta aikojen valittaja.
Olet todella huippu siinä
Oikeasti kukaan ihminen ei jaksa olla aina myönteisellä tuulella. Huonoja päiviä tulee kaikille milloin mistäkin syystä.
Joskus vaan jotku ihmiset ei pysty sitä omaa kiukkuaan olla levittämättä muille.
Varsinkin työpaikoilla voi olla ihmisiä, jotka purkaa sen viattomiin ihmisiin.
Sellaisten työkavereitten kanssa on aina vähän varuillaan, kun ei tiedä millä jalalla ovat nousseet aamulla.
Mulle ei ole koskaan tullut mieleenkään näyttää sitä huonoa päivääni muille. Saatan kyllä sanoa, että tänään on hitutus päällä, mutta muuten kyllä olen ystävällinen kaikille.
Eihän itkupotkuraivaripäivä ole muiden syytä...- Anonyymi
Hyvä Tinttu-Linttu... "myönteisellä tuulella"... Eta brava, haraso, olet kehityskelpoinen. Positiivinen tuuli voisi viedä "huitsin Nevadaan", hah hah haaa!!!...
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä Tinttu-Linttu... "myönteisellä tuulella"... Eta brava, haraso, olet kehityskelpoinen. Positiivinen tuuli voisi viedä "huitsin Nevadaan", hah hah haaa!!!...
Паренек, хотел бы я быть наполовину так хорош, как ты о себе думаешь... (◠‿◠✿)
- Anonyymi
Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Suomennosta kehiin!:)
Ressu blukkaa himassaan sanakirjaa :D
- Anonyymi
Ty krasivaja:)
- Anonyymi
🎂🎁🍾🥂🌹🎉🎈
Onnea päivänsankarille:)!!!
- Anonyymi
Positiivisin kokkolalainen on hiljaa ja piilossa, hän ei halua tyhjänpäiväisiä kehuja toisilta hän tietää että julkisuuden kipeet ovat täysiä tolloja.
- Anonyymi
Kuka on Kokkolan myönteisin, miellyttävin, monipuolisin, rehellisin, reippain, rakkain, idearikkain, ihailluin, ihmeellisin, ystävällisin, yhteistyökykyisin, ymmärtäväisin, yllättävin, suosituin, seuratuin ja suorasanaisin henkilö. Minä tiedän. Olisiko hän Kokkolan Kingsi - TOSIrealisti, Eläin- ja ihmisystävä, hah hah haaa!!!...
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Kokkolan myönteisin, miellyttävin, monipuolisin, rehellisin, reippain, rakkain, idearikkain, ihailluin, ihmeellisin, ystävällisin, yhteistyökykyisin, ymmärtäväisin, yllättävin, suosituin, seuratuin ja suorasanaisin henkilö. Minä tiedän. Olisiko hän Kokkolan Kingsi - TOSIrealisti, Eläin- ja ihmisystävä, hah hah haaa!!!...
Tuon tiesikin vain Ressu itse...
Meinaat siis, että kehuminen on tyhjänpäiväisyyttä?
Joskus kehuminen voi kantaa ihmistä vuosia eteenpäin.tinttu-liina kirjoitti:
Meinaat siis, että kehuminen on tyhjänpäiväisyyttä?
Joskus kehuminen voi kantaa ihmistä vuosia eteenpäin.Ei kai kehut huonoja ole, mutta jatkuva itsekehu kertoo ihan päinvastaista ja todella typerää.. Se että puhuu kokoajan itsestään, on tylsää.. keskustelu pitää olla molemminpuolista, että se on mielenkiintoista.
Kittychi kirjoitti:
Ei kai kehut huonoja ole, mutta jatkuva itsekehu kertoo ihan päinvastaista ja todella typerää.. Se että puhuu kokoajan itsestään, on tylsää.. keskustelu pitää olla molemminpuolista, että se on mielenkiintoista.
No mä aattelin tuossa lähinnä sitä, kun joku saa kehuja töissä, koulussa, kotona tai ihan missä vaan.
Joskus hyvän palautteen voi muistaa vuosia ja se kantaa eteenpäin.
Itseäänkin voi kehua, kun tuntee olevansa hyvä jossain.
Itse voin sanoa, että olen hyvä siinä työssä jota teen.tinttu-liina kirjoitti:
No mä aattelin tuossa lähinnä sitä, kun joku saa kehuja töissä, koulussa, kotona tai ihan missä vaan.
Joskus hyvän palautteen voi muistaa vuosia ja se kantaa eteenpäin.
Itseäänkin voi kehua, kun tuntee olevansa hyvä jossain.
Itse voin sanoa, että olen hyvä siinä työssä jota teen.Joo, tarkoitin että tuo ukon omakehu on vaan aika sairasta, siis ei normaalia.
- Anonyymi
Kiitos tämmöisen anonyymin vakikävijänkin puolesta. Kyllä kelpaa viettää syksyä ilmojen puolesta, lumitöiltä välttyy ja piha on kuin toukokuussa konsanaan!
:)
Ihanan myönteinen viesti. Kaikesta löytyy hyvää, kun vain osaa ajatella.
Olen samaa mieltä, että hyvä vaan, kun ei tarvi lunta kolata.
- Anonyymi
Inko virtsanjarkailu ongelmia olen 68 vuotias eturauhseni on leikattu ja olen kaikkien itoli.
- Anonyymi
Ei tu kyllä ketään mieleen. Turhia höpötyksiä tämäkin täynnä. Onneksi olkoon.
Hyvää huomenta kaikki ihanat kullannuput!!! ;))))
Mites päivä on lähtenyt käyntiin?
Meikällä hyvin energisesti. Oon touhunnut jo vaikka mitä :))
Yritetään löytää jokainen joku myönteinen asia tälle päivälle.
Mulla on se, että heräsin aamulla, enkä ollu kupsahtanu yön aikana ;))Myöhään heräsin aamulla, kun en yöllä meinannut nukahtaa..
Muuten päivä mennyt kotitöiden parissa ja pakkasin kaikki joululahjat porukoille.. Nyt voi vaan olla ja möllöttää.. 🙂Kittychi kirjoitti:
Myöhään heräsin aamulla, kun en yöllä meinannut nukahtaa..
Muuten päivä mennyt kotitöiden parissa ja pakkasin kaikki joululahjat porukoille.. Nyt voi vaan olla ja möllöttää.. 🙂Ai sä oot duunaillut samoi juttui ku mäki :)
Kittychi kirjoitti:
Myöhään heräsin aamulla, kun en yöllä meinannut nukahtaa..
Muuten päivä mennyt kotitöiden parissa ja pakkasin kaikki joululahjat porukoille.. Nyt voi vaan olla ja möllöttää.. 🙂No hyvä, että saat unta sit aamusta ainaski.
Mulla on päinvastaiset uniongelmat..
Hyvä ku ehin sänkyyn, ku jo simahdan. Aamulla sit oon kuiteski ku nukkuneen rukous, ku herään.
Sulla on nuo joulujututki jo hallussa. Mä oon ite vasta muutaman lahjan ostanu.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No hyvä, että saat unta sit aamusta ainaski.
Hyvä ku ehin sänkyyn, ku jo simahdan. Aamulla sit oon kuiteski ku nukkuneen rukous, ku herään.
Sulla on nuo joulujututki jo hallussa. Mä oon ite vasta muutaman lahjan ostanu.Itelläni on kans ongelmia ton unensaannin kaa. Joteski liittyy tähän kaamokseen et uni ei tuu millään:(
Sunflower tinttu-liina kirjoitti:
No hyvä, että saat unta sit aamusta ainaski.
Sulla on nuo joulujututki jo hallussa. Mä oon ite vasta muutaman lahjan ostanu.No niinpä, onneksi sain kuitenkin unta. Minulla tätä unettomuutta välillä on..
Hyvä että olet jo muutaman lahjan ostanut, montako vielä puuttuu?Anonyymi kirjoitti:
Itelläni on kans ongelmia ton unensaannin kaa. Joteski liittyy tähän kaamokseen et uni ei tuu millään:(
SunflowerOletko kokeillut mitään nukahtamis lääkkeitä?
- Anonyymi
Kittychi kirjoitti:
Oletko kokeillut mitään nukahtamis lääkkeitä?
No oon tota melatoniinia muttei siitä ollut apua. Pää vaan meni enempi pökkeröön:(
Itelläni on kans ongelmia ton unensaannin kaa. Joteski liittyy tähän kaamokseen et uni ei tuu millään:(
SunflowerAi, luulis, että pimeä aika lisää unentarvetta...
Mulla ei muutu, ei kesällä eikä talvella.Kittychi kirjoitti:
No niinpä, onneksi sain kuitenkin unta. Minulla tätä unettomuutta välillä on..
Hyvä että olet jo muutaman lahjan ostanut, montako vielä puuttuu?En tiiä montako puuttuu...monta kummiski.
Täytyy jossain vaiheessa ottaa oikein asiaks tuo ostelu, niin saa sen puoleen sitten olla huoleti.artagnan kirjoitti:
Mä meinaan tota möllettelyy ;)
Okei, hyvähän se on möllöti köllöttää välillä. 🙂
tinttu-liina kirjoitti:
En tiiä montako puuttuu...monta kummiski.
Täytyy jossain vaiheessa ottaa oikein asiaks tuo ostelu, niin saa sen puoleen sitten olla huoleti.Käy nyt ihmeessä ostamaan puuttuvat lahjat, niin ei tarvitse viime tinkaan.
Anonyymi kirjoitti:
No oon tota melatoniinia muttei siitä ollut apua. Pää vaan meni enempi pökkeröön:(
SunflowerOkei.. Minulla menee melatoniinia ja muuta ja sitten vielä tarvittaessa nukahtamislääkettä ja rauhoittavaa.. 😆
Ehkä voisit kokeilla sellaista nukahtamis lääkettä?Kittychi kirjoitti:
Käy nyt ihmeessä ostamaan puuttuvat lahjat, niin ei tarvitse viime tinkaan.
Juu, heti sit ku jaksaa ja on aikaa.
Arkipäivinä ei töitte jälkeen enää jaksa mitään muuta, ku olla koomatilassa soffalla.
Viikonloppuna sit taas tahtoo vaan huilia.tinttu-liina kirjoitti:
Juu, heti sit ku jaksaa ja on aikaa.
Arkipäivinä ei töitte jälkeen enää jaksa mitään muuta, ku olla koomatilassa soffalla.
Viikonloppuna sit taas tahtoo vaan huilia.No juu, ymmärrän..
tinttu-liina kirjoitti:
Ai, luulis, että pimeä aika lisää unentarvetta...
Mulla ei muutu, ei kesällä eikä talvella.Kiireitä on ollut. Palstalla en ole kerennyt käymään
Kittychi kirjoitti:
Okei, hyvähän se on möllöti köllöttää välillä. 🙂
Kiireitä on ollut. En ole ehtinyt teitä tulla moikkaa
ilmannimiiä kirjoitti:
Kiireitä on ollut. Palstalla en ole kerennyt käymään
Okei :)
Kiva, ku nyt ehdit käväisemään.ilmannimiiä kirjoitti:
Kiireitä on ollut. En ole ehtinyt teitä tulla moikkaa
Tulet kun ehdit. Mutta aina kiva nähdä täällä! 🙂❤️
- Anonyymi
Kittychi kirjoitti:
Okei.. Minulla menee melatoniinia ja muuta ja sitten vielä tarvittaessa nukahtamislääkettä ja rauhoittavaa.. 😆
Ehkä voisit kokeilla sellaista nukahtamis lääkettä?Joku tuumas että liikunta auttais luomusti mutta ku oon ite niin hiton laiska. On käynyt niinku Rosanna Kuljulle (se missi) että kilot on lähtenyt nousuun. Playkaupasta katoin noita painonpudotusappeja. Onkos kellään mitään motivoivaa jota suosittelis?
Joku tuumas että liikunta auttais luomusti mutta ku oon ite niin hiton laiska. On käynyt niinku Rosanna Kuljulle (se missi) että kilot on lähtenyt nousuun. Playkaupasta katoin noita painonpudotusappeja. Onkos kellään mitään motivoivaa jota suosittelis?
SunflowerKiloja haluat siis pois?
Eihän siihen tarvi ku säännöllinen ruokailu ja turhat makeat pois...Tietty vähän ku vielä liikkuu, nii kyllä ne sillä lähtee.
Ei tollasee poppaskonsteja ole, eikä ne toimi.Anonyymi kirjoitti:
Joku tuumas että liikunta auttais luomusti mutta ku oon ite niin hiton laiska. On käynyt niinku Rosanna Kuljulle (se missi) että kilot on lähtenyt nousuun. Playkaupasta katoin noita painonpudotusappeja. Onkos kellään mitään motivoivaa jota suosittelis?
SunflowerKuntopyörä? Sen kun laittaa olkkariin, niin poljet samalla kun katsot leffaa. 🙂
Kotona voi kyllä jumpata kaikenlaisia liikkeitä.
Voisitko esim. Kävellä töihin ja sieltä kotiin?
Tuossa nyt jotain ideoita. 🙂Anonyymi kirjoitti:
SunflowerMulla on. Nauti elämästä. Ole ylpeä itsestäsi
- Anonyymi
Varmaan joku kaupungin virkamies,kehitysjohtaja tai kaupunginjohtaja .
- Anonyymi
Positiivisin henkilö ei ota positiivisen henkilön kunniaa itselleen ilman 50000 euron lahjarahaa jonka joulupukki jakaa aattona köyhille ihmisille.
Lahjalistan laatijaksi ehdotan tinttu-liinaa.
Sekoilun ja muun estämiseksi tinttu-liina voisi avata uuden aloituksen nimellä
Köyhille iloinen joulu.
Hyvää pikkujoulua kaikille auttaville ihmisille.
Positiivisten ihmisten mielipiteillä jouluiloa myös huono-osaisille. Funtsikaapas et Oimjakonissa on jo -40 asteen pakkaset. Kyl nää kelit ottaa ennemmin :)
- Anonyymi
Aurinkoa ja plus 30 mieluiten.
tinttu-liina kirjoitti:
Ikään kuullukkaa tuon nimisestä paikasta...
Luetsä Keparii? B-osan takakannessa on säätiedot ja sit nää ulkomaan kohteet. Mä ihmettelin pitkään tota Oimjakonii et mikä hemmetin mesta on kysees ku pakkanen kirii 50 asteeseen ja yli. Googlella selvisi sit et on maailman kylmin asuttu mesta Venäjällä. Ny säki sit tiedät ;)
artagnan kirjoitti:
Luetsä Keparii? B-osan takakannessa on säätiedot ja sit nää ulkomaan kohteet. Mä ihmettelin pitkään tota Oimjakonii et mikä hemmetin mesta on kysees ku pakkanen kirii 50 asteeseen ja yli. Googlella selvisi sit et on maailman kylmin asuttu mesta Venäjällä. Ny säki sit tiedät ;)
Kyllä mä keparin selaan, mut sääjutut jää kattomatta.
Miten hitto siellä taretaan tuossa kylmyydessä, ku täälläki joku -25°c saa läpijäätyneeks :(tinttu-liina kirjoitti:
Kyllä mä keparin selaan, mut sääjutut jää kattomatta.
Miten hitto siellä taretaan tuossa kylmyydessä, ku täälläki joku -25°c saa läpijäätyneeks :(Mä muistelen et pakkasennätys hipoi siellä -80 astetta :(
artagnan kirjoitti:
Mä muistelen et pakkasennätys hipoi siellä -80 astetta :(
-80??? :{
Jos ajattelee, että täällä joskus harvoin -30, niin silloin käy hengityksen päälle ja meinaa kohmettua jääkalikaks.
Miten ihmeessä ihminen voi kestää tuollasta pakkasta??
Onko tuo mitattu ihan sellaisesta paikasta, missä on ihmisasutusta?
Miten talot ja ikkunat kestää tuota kylmyyttä...
Jos itseni kuvittelin tuollaseen paikkaan, niin olisin varmaan koko ajan sängyssä kahden paksun patjan välissä ja kymmenen täkkiä vielä päällä :{
Kautta aikojen palstan suurin kitisijä on ollu herra joka luulee että kokkolassa on kokkojoki.
- Anonyymi
ilmannimiiä kirjoitti:
Edelleenkään kokkolassa ei ole mitään kokkojoki...
Ihana Kokkojoki virtaa pian halki kaupungin TOSIrealistin tekemien aloitteiden ansiosta, hah hah haaa!!!...
Jotenki nauratti tää... Mikä on kerrostalo japaniksi?
No pinohima :))))))
Mitä väsyneempi, sen enempi naurattaa hullut jutut.- Anonyymi
Ei hitto?:D Toi Artsi asuu taatusti tuommoisessa pinohimassa:D
Ei hitto?:D Toi Artsi asuu taatusti tuommoisessa pinohimassa:D
SunflowerMistäs sä nii päättelit?
Missähän maailmassa mä oon eläny, ku nyt vasta huomioin tuon aikaisen pimeyden...
Ja nyt ollaan jo pitkällä tätä marraskuutakin :{
Herrajumala...tätä menoa sitä on kohta toinen kinttu haudassa :/Millähän adjektiiveilla mahtaisin kuvailla sua, mikäli pidät mun persoonaa positiivisena? Ehkä kertoisin sun olevan todella empaattinen, kannustava ja hyväsydäminen. Sen lisäksi mainitsisin sun olevan tosi taitava löytämään oikeat sanat, jos joku meistä on kaivannut tukea tai lohdutusta. En tule ikinä unohtamaan sitä hetkeä, kun lohdutit mua viisi vuotta sitten juuri tähän samaan aikaan. Olin loukannut itseni telinevoimisteluharjoituksissa pudottuani puomilta ja häpesin epäonnistumistani. Sun sanojen jälkeen minusta ei enää tuntunutkaan niin pahalta. Uskoisin meistä jokaisen tahtovan sanoa, että "kiitos ihana Tinttu-Liina, että olet olemassa"... ♡♡♡♡
Voi Ariel... :(
Kukaan ei ole koskaan sanonu mulle noin nätisti. Mulle tuli kyyneleet silmiin :((
Olethan sä täällä aina sellanen positiivinen ja iloinen. Muistan, että ilopilleriks sua on jo aikoinaan täällä kehuttu :)
Täytyy kyllä sekin lisätä, minkä oon joskus aiemminkin sanonut, että sulla on suuri sydän.
Oot saanu täällä useinkin kakkia niskaan, mutta olet pystynyt kuitenkin suurella sydämellä antamaan anteeksi ❤❤
Artsikin on sellainen positiivinen heppu. Aina yhtä iloinen, ja usein on huono päivä kirkastunut, kun Artsi on vedelly juttujaan :))tinttu-liina kirjoitti:
Kukaan ei ole koskaan sanonu mulle noin nätisti. Mulle tuli kyyneleet silmiin :((
Olethan sä täällä aina sellanen positiivinen ja iloinen. Muistan, että ilopilleriks sua on jo aikoinaan täällä kehuttu :)
Täytyy kyllä sekin lisätä, minkä oon joskus aiemminkin sanonut, että sulla on suuri sydän.
Oot saanu täällä useinkin kakkia niskaan, mutta olet pystynyt kuitenkin suurella sydämellä antamaan anteeksi ❤❤
Artsikin on sellainen positiivinen heppu. Aina yhtä iloinen, ja usein on huono päivä kirkastunut, kun Artsi on vedelly juttujaan :))Samoin sit täällä :) Mäkin sain tipan linssiin sillai snadisti ja unohdin vähäksi aikaa sen 'saakelin' joka lipsahti ku purkka liimautui korkkarin pohjaan ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Artsikin on sellainen positiivinen heppu. Aina yhtä iloinen, ja usein on huono päivä kirkastunut, kun Artsi on vedelly juttujaan :))Tota noin... Kyl mä sen ihan hiffaan et oon teidän daamien kultapoika ;D
- Anonyymi
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Kyl mä sen ihan hiffaan et oon teidän daamien kultapoika ;D
Kokkolan pidetyin ja myönteisin persoona on TOSIrealisti, Kokkolan Kingsi, ja näytössä riittää, hah hah haaa!!!...
Anonyymi kirjoitti:
Kokkolan pidetyin ja myönteisin persoona on TOSIrealisti, Kokkolan Kingsi, ja näytössä riittää, hah hah haaa!!!...
Kysyttiinkö sinulta mitään? Ymmärrätkö että et ole kaivattu tähän ketjuun? Ja että itsekehusi ei kiinnosta ja on lapsellista ja typerää? Joten lähdeppäs vaikka ulos lenkille, niin teet jotain hyödyllistä!
Kiva kun kävit Tinttua moikkaamassa. Mielestäni täällä muistakin löytyy niitä hyviä puolia, vaikka meitä ei mainittu..
- Anonyymi
Kittychi kirjoitti:
Kiva kun kävit Tinttua moikkaamassa. Mielestäni täällä muistakin löytyy niitä hyviä puolia, vaikka meitä ei mainittu..
No toi oli taas tuota omahyväistä itsekorostusta.
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä kerron jotain hyvää, sinä taidat olla hyvä, rempseä ja reipas työssäsi? Ja olet varmaan rehellinen nainen? Tällainen kuva tulee minulle ainakin sinusta mieleen. 🙂
- Anonyymi
Kittychi kirjoitti:
Kysyttiinkö sinulta mitään? Ymmärrätkö että et ole kaivattu tähän ketjuun? Ja että itsekehusi ei kiinnosta ja on lapsellista ja typerää? Joten lähdeppäs vaikka ulos lenkille, niin teet jotain hyödyllistä!
Ressu on rakas. Hän on paras kaveri.
- Anonyymi
Kittychi kirjoitti:
Minäpä kerron jotain hyvää, sinä taidat olla hyvä, rempseä ja reipas työssäsi? Ja olet varmaan rehellinen nainen? Tällainen kuva tulee minulle ainakin sinusta mieleen. 🙂
Kiitti! Ärsyttää vain toi hemmetinmoinen itsekehu. On tainnut parta heppukin saada tarpeekseen?
artagnan kirjoitti:
Samoin sit täällä :) Mäkin sain tipan linssiin sillai snadisti ja unohdin vähäksi aikaa sen 'saakelin' joka lipsahti ku purkka liimautui korkkarin pohjaan ;)
Ai sen, minkä sä irrotit?? :))
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Kyl mä sen ihan hiffaan et oon teidän daamien kultapoika ;D
Nii ootki ;)
Anonyymi kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä tuota näkökulmaa...
Kittychi kirjoitti:
Tietysti löytyy :)
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti! Ärsyttää vain toi hemmetinmoinen itsekehu. On tainnut parta heppukin saada tarpeekseen?
Mistä sä luit tuosta Arielin viestistä itsekehusta, ku mä en semmosta löytäny???
- Anonyymi
Tänne on hyvä pelmahtaa isosti kehuen. Kerroppas nyt niistä lempuista, saiko parta heppu makeilijasta tarpeekseen?
Anonyymi kirjoitti:
Tänne on hyvä pelmahtaa isosti kehuen. Kerroppas nyt niistä lempuista, saiko parta heppu makeilijasta tarpeekseen?
Musta sun kannattais ennemmin alkaa selvittämään itsestäs noita kateuden ja katkeruuden tunteita...
Yritä selvittää mistä ne johtuu, niin se helpottaa sun omaa elämääs.
Myrkyllinen mieli puhdistuu, niin ei tarvitse nähdä viattomissa asioissa noin paljon pahaa.Anonyymi kirjoitti:
Ei hän itseään kehunut, vaan Tinttua. Ja minä halusin kehua Sunfloweria.
tinttu-liina kirjoitti:
Tietysti löytyy :)
Juu, hassua muuten kun missä harrastuksissa olen huippu, niin niille naurettiin ammattikoulussa.. Ihmiset on kyllä höpsöjä..
- Anonyymi
Kittychi kirjoitti:
Ei hän itseään kehunut, vaan Tinttua. Ja minä halusin kehua Sunfloweria.
Tuo taitanee olla Sunflower.
tinttu-liina kirjoitti:
Nii ootki ;)
Ja kaikille olette hyviä koska jaksatte lukea ketjua vaikka herra käy haaveilemassa.
No. Onhan hän paras kitisemään.Kittychi kirjoitti:
Juu, hassua muuten kun missä harrastuksissa olen huippu, niin niille naurettiin ammattikoulussa.. Ihmiset on kyllä höpsöjä..
Mut ei varmaan ollu aitoa naurua...
ilmannimiiä kirjoitti:
Ja kaikille olette hyviä koska jaksatte lukea ketjua vaikka herra käy haaveilemassa.
No. Onhan hän paras kitisemään.No mä en ota tosissani kyseisen herran juttuja :)
tinttu-liina kirjoitti:
Ai sen, minkä sä irrotit?? :))
No mä sen irrotin ku positiivisen daamin suusta pääsi et 'saakeli' ;)
artagnan kirjoitti:
No mä sen irrotin ku positiivisen daamin suusta pääsi et 'saakeli' ;)
:))))
No hyvä, että siinä oli purkkaritari paikalla ;))
Oisinpa ollu kärpäsenä katossa, ku Artsi raapii purkkamälliä :)))
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767