Käyttekö usein treffeillä

Anonyymi

Niin käyttekö usein treffeillä?

72

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En käy ollenkaan treffeillä.

• Anonyymi

Sama. Pitäis kai rohkaistua ja niin aionkin tehdä. Ei tästä muuten mitään tule 😄
        N

• Anonyymi

En oo käynyt ja tuskin menenkään.

• Anonyymi

Noin kymmenen kertaa vuodessa.
      M34

• Viimeksi käynyt 5.6.2010 treffeillä, en sen jälkeen ole käynyt.

• Anonyymi

Käyn yksin treffeillä usein.

• En, just nyt ei edes kiinnosta ja muulloinkin mietin tarkkaan kenen kanssa lähden, turha sitä on jokaisen kanssa rampata, kun parempaakin tekemistä on.

• Anonyymi

Tällä hetkellä olen paussilla määräämättömän ajan.
      Tarkoittaa että nyt selainen kausi elämässä että ei kiinnosta. Viimeisen suhteen jälkeen on ollut hiljaiseloa. En tiedä palaako kiinostus vai ei, aika näyttää.
      On aika jännää miten se kun elää sinkkuna jonkun aikaa kynnys alkaa treffailla ketään kasvaa koko ajan! Kai sitä tulee jotenkin mukavuudenhaliseksi, ei jaksa sitä kaikkea vääntöä joka parisuhteessa väistämättä tulee.
      Välillä kun tapaa mielenkiintoisen miehen, herää pieni kiinnostus mutta kun punnitsee edut ja haitat niin sinkkuelämän jatkaminen vie voiton.
      Elämä on niin helppoa ja mutkatonta näin. Sen kun hoitaa omat asiansa, säästyy monelta harmilta.

• Anonyymi

En pääse treffeille koska olen vain tavallinen mies...en ole Renny Harlin, en muusikko enkä itkupotkunyrkkeilijä.

• Anonyymi

Rumana ätminä en pääse treffeille. En ole koskaan käynyt.

• Anonyymi

En treffaile. -Pönttis 🌸

• Anonyymi

Ei miehet käy treffeillä koska eivät ole top 10 miehiä eli eivät pääse treffeille.

• Anonyymi

En. Olen käynyt elämässäni yksillä treffeillä ja se oli keväällä 2013.

• Anonyymi

En. Haluisin kyllä

• Anonyymi

silloin kun haluun seksiä.

M41

• Anonyymi

Joskus 5 vuotta sitten viimeksi. Ihan ok:n näköinen, kauniiksikin kehuttu, liikkuva nainen. Exän yhtäkkinen ilmoitus haluttomuudesta sitoutua ja maininta, että haluaa pelkkää seksiä kanssani on syy tähän. Ei ollut eka suhde, mutta ensimmäinen joka toimi noin ja parin vuoden aikana oli antanut ymmärtää, että pelkkä seksi ei hänelle merkitsisi koskaan.

Valtaosa miehistä ei toimi noin, tiedostan sen. Jotenkin tuo jätti tietynlaisen pelon päälle itselle.

Vuosia jälkeen tein tuttavuutta miehen kanssa nettisaitilla ja pyysin treffeille. Pakithan sieltä tuli ja ymmärsin että haluaa hänkin pelkkää seksiä kanssani, joten ei mikään maailman suurin hinku ole treffeille tuon jälkeen. Itsellä kun ei irtosuhteet kiinnosta pätkääkään.

Muutenkaan en ole ollut mikään sarjatreffailija.

• En koskaan.

• Tuo on aika väljä kysymyksen asettelu.
      Tässä asiayhteydessä vastaan; en, mutta toisaalta minulla on kyllä silloin tällöin treffejä vaikka tyttäreni tai jonkun ystäväni kanssa. - Lähes viikottain tai joskus useammankin kerran viikossa.

• En. Kävin treffeillä viime kuussa. Sitä ennen joskus yli 10 vuotta sitten... Ei minun kanssa halua kukaan treffata, sellainen joka kiinnostaisi.

• Anonyymi

no miksi menit treffeille jos nainen oli niin kamala?

• Anonyymi kirjoitti:

no miksi menit treffeille jos nainen oli niin kamala?

Menin, koska kyseessä on minun entinen tyttökaveri muinaisuudesta. Halusin nähdä, että millainen ihminen on nykyisin. Ihan siis mielenkiinnosta. Kaverillisia tunteita tunnen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Menin, koska kyseessä on minun entinen tyttökaveri muinaisuudesta. Halusin nähdä, että millainen ihminen on nykyisin. Ihan siis mielenkiinnosta. Kaverillisia tunteita tunnen.

Ai kauhee, siis onks hän joku 50-v.?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No sittenhän ne meni hyvin. Mitä olisit halunnut tapahtuvan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no ei sitten ihme jos susi ei halunnut seksiä. Koska susi haluaa vaan seksiä teineiltä ja parikymppisiltä.

• Anonyymi kirjoitti:

no ei sitten ihme jos susi ei halunnut seksiä. Koska susi haluaa vaan seksiä teineiltä ja parikymppisiltä.

Jos antaa 30 vuodessa itsensä rupsahtaa, niin ei kannata ihmetellä, miksi ei haluta, eikä ihastuta.

• Anonyymi kirjoitti:

No sittenhän ne meni hyvin. Mitä olisit halunnut tapahtuvan?

En odottanut yhtään mitään, vaan kävin vain juttelemassa hänen kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ihan niin vanha, mutta keski-ikäinen kuitenkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos haluan pelkkää seksiä, niin tietenkin niin herkulliselta kuin ikinä mahdollista.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jos antaa 30 vuodessa itsensä rupsahtaa, niin ei kannata ihmetellä, miksi ei haluta, eikä ihastuta.

kuule ei ole mun vika jos sun kaikki naiset rupsahtaa. Turha yleistää jos sun muutama nainen on rupsahtanut.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En odottanut yhtään mitään, vaan kävin vain juttelemassa hänen kanssa.

ja nää oli treffit?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Öhm, et sä itsekään se sama hoikka pitkätukka ole kuin 30 vuotta sitten.

• Anonyymi kirjoitti:

Öhm, et sä itsekään se sama hoikka pitkätukka ole kuin 30 vuotta sitten.

En tietenkään ole sama. Se ei olekaan kyse. Pitäisikö minun muka silti ihastua, kehnompaan versioon entisestä?

• Anonyymi kirjoitti:

ja nää oli treffit?

Treffit on sama asia, kuin sovittu tapaaminen. Ei edellytä mitään pussailua, eikä muutakaan intiimiä toimintaa. Jos ei halut satu syttymään yhtäaikaisesti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En tietenkään ole sama. Se ei olekaan kyse. Pitäisikö minun muka silti ihastua, kehnompaan versioon entisestä?

no miksi teinien ja parikymppisten pitäis ihastua suhun?

• Anonyymi kirjoitti:

no miksi teinien ja parikymppisten pitäis ihastua suhun?

Ei ketään voi pakottaa ihastumaan. En ole sellaista koskaan väittänyt.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Treffit on sama asia, kuin sovittu tapaaminen. Ei edellytä mitään pussailua, eikä muutakaan intiimiä toimintaa. Jos ei halut satu syttymään yhtäaikaisesti.

jos mä nään ystäviä niin emmä sanoa niitä treffeiksi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

sitten valitat kun naiset ei lähesty sua kun odotat teinien ja parikymppisten kiinnostuvan susta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei tietenkään, ja varmasti se leidikin on ajatellut samoin, eli kaikki hyvin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

kun sä menet kaverisi kanssa salille niin nekin on treffit.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

no sitten tyydyt olee loppuikäsi yksin.

• Anonyymi kirjoitti:

jos mä nään ystäviä niin emmä sanoa niitä treffeiksi.

On ne treffit. Etenkin jos et ole nähnyt ystävää vuosikymmeniin. Ja jos on vastakkainen sukupuoli kyseessä.

• Anonyymi kirjoitti:

sitten valitat kun naiset ei lähesty sua kun odotat teinien ja parikymppisten kiinnostuvan susta.

No sellaista tämä elämä on. Kun ei mene halut yksiin.

• Anonyymi kirjoitti:

no sitten tyydyt olee loppuikäsi yksin.

Ennemmin yksin, kuin väkisin, ilman tunnetta jonkun kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään, ja varmasti se leidikin on ajatellut samoin, eli kaikki hyvin.

Ei ollut edes puhetta sellaisesta. Kyllä tämä ko henkilö, haluaa tavata minua toisenkin kerran.

• Anonyymi kirjoitti:

kun sä menet kaverisi kanssa salille niin nekin on treffit.

On ne treffit tavallaan nekin. Miksi tuo on niin vaikeaa? Panemaanko siinä on tavoitteena päästä?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei ollut edes puhetta sellaisesta. Kyllä tämä ko henkilö, haluaa tavata minua toisenkin kerran.

Varmasti. Kavereita ei koskaan ole liikaa ja vanhoja on kiva muistella.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On ne treffit. Etenkin jos et ole nähnyt ystävää vuosikymmeniin. Ja jos on vastakkainen sukupuoli kyseessä.

no emmä sano mun ystävien tapaamista treffeiksi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

mitä jos tämä nainen haluaa sun kanssa sänkyyn niin sä sanot ettei sua kiinnosta koska nainen on liian vanha ja ruma.

• mustasusi
        Anonyymi kirjoitti:

mitä jos tämä nainen haluaa sun kanssa sänkyyn niin sä sanot ettei sua kiinnosta koska nainen on liian vanha ja ruma.

En minä mene sänkyyn, jos en toista halua. En kenenkään mieliksi sitä tee. On siitä oikeus kieltäytyä.

• Anonyymi kirjoitti:

no emmä sano mun ystävien tapaamista treffeiksi.

Mitä sitten kutsut treffiksi? Mitä siihen kuuluu?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mitä sitten kutsut treffiksi? Mitä siihen kuuluu?

treffeillä käydään uuden ihmisen kanssa esim syömässä. Musta tuntuu oudolle jos sanon että käyn ystävien kanssa terffeillä 14 ja 17 vuoden jälkeen. Mutta jos sä haluat sanoa sun ystävien näkemistä treffeiksi niin toki saat kutsua. minä en ktsu niitä treffeiksi.

• Anonyymi kirjoitti:

treffeillä käydään uuden ihmisen kanssa esim syömässä. Musta tuntuu oudolle jos sanon että käyn ystävien kanssa terffeillä 14 ja 17 vuoden jälkeen. Mutta jos sä haluat sanoa sun ystävien näkemistä treffeiksi niin toki saat kutsua. minä en ktsu niitä treffeiksi.

Hei. Jos en ole nähnyt ihmistä kertaakaan 30 vuoteen, niin se on mielestäni ihan uuden ihmisen tapaamista.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hei. Jos en ole nähnyt ihmistä kertaakaan 30 vuoteen, niin se on mielestäni ihan uuden ihmisen tapaamista.

joo mutta sä väität että ystävien tapaaminen on treffeillä käymistä. Mutta eihän sulla ole ystäviä niin sulle kaikki on treffailua. kuhan sulla olis ystäviä niin tietäsit ettei se ole treffeillä käymistä vaan ihan vaan ystävien näkemistä.

• Anonyymi kirjoitti:

joo mutta sä väität että ystävien tapaaminen on treffeillä käymistä. Mutta eihän sulla ole ystäviä niin sulle kaikki on treffailua. kuhan sulla olis ystäviä niin tietäsit ettei se ole treffeillä käymistä vaan ihan vaan ystävien näkemistä.

No kyllä minä oikeasti tuon eron tiedän. ⚜️

• Anonyymi

En todellakaan käy enkä halua käydä!

• Anonyymi

Pillua saa ilman treffejäkin...Pokaa suoraan lennosta

• Aijaa. No varmasti alfat mallipojat saa tällä tavalla helposti, sitä billua ja poskeenottoja.

• Anonyymi

Minulla ainakin on noita treffejä aivan valtion puolestakin tarpeeksi, mutta ajattelen että..

Am I too selective, then..

• Anonyymi

En ole koskaan käynyt,

• Anonyymi

minullakin kyllä treffit riittää, pyyntöjä oloisi.... mutta siis treffejä lääkäritytt6öjen hampiostyttöjen ja hoit6ajien kanssqakin ihahn tälle vuodelle, paitssi...

• Anonyymi

.... siis paitsi että haluaisin nähdä haaveilijan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.... siis paitsi että haluaisin nähdä haaveilijan

Mikset sitten mene palstamiitteihin?

• Anonyymi

en ymmärr4ä oikeasti itsekään että miksi tuo haaveilija-hahmjo palstalta on kiinnostava, siksi haluaisin nähdä hänet.

Koska on erittäijnkin epätavallista...

• Anonyymi

Jaa, elokuussa kävin naisen kutsumana, nyt ollaan tapailtu säännöllisen epäsäännöllisesti sen jälkeen, mukavaa!

• Anonyymi

kirjoitapa siis älä kirjoit6a ett6ä jollain animaliallas on mielenkiintoa tutustua sinuun jotenkin NATO.

• Anonyymi

Miks turhaan eik ol halvempaa men teatteriin jos näytelmää tykkää kahtua

• En käy usein.

• Anonyymi

Olen käynyt elämäni aikana vain 5 kertaa treffeillä. Näihin jokaiseen olen itse miestä kysynyt. Minua ei kuitenkaan ole koskaan pyydetty treffeille joten hyväksyn tosiasian ettei ketään kiinnosta tutustua.

• Anonyymi

eikö sulla ole ystäviä kun suden mielestä ystävien tapaaminen on myös treffit. Mä olen käynuyt treffeillä jo 14 ja 17 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikö sulla ole ystäviä kun suden mielestä ystävien tapaaminen on myös treffit. Mä olen käynuyt treffeillä jo 14 ja 17 vuotta.

kertoja en ole laskenut.

• Anonyymi

Emmää viitti sillä olen pitkäaikaistyötön eikä minulla ole oikeutta harhaanjohtaa ketään ihmistä luulemaan minun olevan huippuyksilö johonka kannattaa tutustua. Treffaamiset ovat jännämiehä varten !

• Anonyymi

Sinkkuaikoina kävin treffeillä 2-3 kertaa viikossa. Nyt en sattuneesta syystä enää käy. Sinkkuaikakin jäi turhan lyhyeen. Olisi varmaan pitänyt olla kotona ja neuloa sukkaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      52
      5592
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      67
      2621
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1960
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1742
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1713
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1458
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1141
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1119
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      935
    Aihe