Miehet Oikeasti! Eikö meitä inhotakin naisten "Söpis Filtterit"

Anonyymi

Eikö olekin ärsyttävää kun nainen laittaa ruman koiranturvan naamalleen tai korvat päähän tai rumat Teko-Silmälasit. Kuitenkin filtterin takana on monissa spegeissä marinoitu joka on monissa parisuhdekriiseissä kuorittu. Niin on tosi falskia laittaa sellaista ihkuihkusöpissöois filtteriä tai rumaa koiranturpaa naamalleen ja rumentaa entisestään.

26

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se lapsellista...sitten vielä väitetään että naiset ovat kaikessa miehiä fiksumpia ja parempia. Tuntuu että jokin ei oikein täsmää?

      • Aloitus on lapsellinen..


    • No ei oikeastaan. Saahan sitä pitää hauskaa, jos sellaisesta tykkää. Ei ole minulta pois, vaikken itse siitä välitäkään.

      Tosin jos haluan tutustua ihmiseen ja ainoat kuvat mitä saan, ovat noita filtteröityjä, niin kyllä se tutustuminen siihen sitten jää.

    • Jos on niin ruma pärstä ettei kuvaa voi laittaa ilman filtteriä, niin ehkä sitä kuvaa ei olisi kannattanut alunperinkään ottaa.

      • Ehkäpä se rumuus ei ole se syy. 😃


      • Anonyymi

        Tai sitten on kiva pistää filtteri pervojen kyylääjien varalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten on kiva pistää filtteri pervojen kyylääjien varalta.

        Paremmin toimii, kun ei laita sitä kuvaa ollenkaan esille.


      • J-76 kirjoitti:

        Ehkäpä se rumuus ei ole se syy. 😃

        Mikä sitten?


      • Partakaweri kirjoitti:

        Mikä sitten?

        Hulluttelu, hauskuus, pelleily, uteliaisuus jne.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Paremmin toimii, kun ei laita sitä kuvaa ollenkaan esille.

        Mitä sun kuva kertoo sinusta?


      • J-76 kirjoitti:

        Hulluttelu, hauskuus, pelleily, uteliaisuus jne.

        Monesti naiset tuntuvat laittavan filtteriä sen kohdan päälle itsestään, mitä eivät pidä kauniina. Mielestäni se on miesten aliarviointia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sun kuva kertoo sinusta?

        Mikä kuva?


      • Partakaweri kirjoitti:

        Monesti naiset tuntuvat laittavan filtteriä sen kohdan päälle itsestään, mitä eivät pidä kauniina. Mielestäni se on miesten aliarviointia.

        Kenties, en osaa sanoa onko se sitten yksi syy. Voi kai sekin syy olla, tuntuu vaan hassulle pistää näytille häpeän tätä ja peitän sen-kuvaa. Sillähän se korostuu, ainakin ihmisissä herää mielenkiinto nähdä ko. kohta varmemmin, jos ylipäänsä ihminen kiinnostaa.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Ehkäpä se rumuus ei ole se syy. 😃

        Näytät mieheltä vaikka naisoletettu.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Paremmin toimii, kun ei laita sitä kuvaa ollenkaan esille.

        Kuva voi olla tarkoitettu joillekin ihan muille, kuin sille pervo kyylääjälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näytät mieheltä vaikka naisoletettu.

        Mjoo, minkä tuota näölleen mahtaa. Heh, naisoletettu. 😄👍


      • J-76 kirjoitti:

        Mjoo, minkä tuota näölleen mahtaa. Heh, naisoletettu. 😄👍

        Odotetaan, että jollain💡 syttyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuva voi olla tarkoitettu joillekin ihan muille, kuin sille pervo kyylääjälle.

        No jos on niin ruma, niin ei sitä kuvaa kannata kenellekään laittaa maailmaa rumentamaan.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        No jos on niin ruma, niin ei sitä kuvaa kannata kenellekään laittaa maailmaa rumentamaan.

        Mutta on ihan hyvä peittää kauneutensa pervoilta kyylääjiltä. Mummi ja kaverit osaa katsoa filtterien ohitse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on ihan hyvä peittää kauneutensa pervoilta kyylääjiltä. Mummi ja kaverit osaa katsoa filtterien ohitse.

        On elämä vaikeaa, jos pitää joitain pervoja kyyliä ajatella. Helpompi kun ei lataa koko kuvaa, edes sille mummolle sitten.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        On elämä vaikeaa, jos pitää joitain pervoja kyyliä ajatella. Helpompi kun ei lataa koko kuvaa, edes sille mummolle sitten.

        Ja miksi ei? Miksi välittää random tuntemattomien mielipiteestä. Ehkä mummi tykkää siitä koirankuonolaisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi ei? Miksi välittää random tuntemattomien mielipiteestä. Ehkä mummi tykkää siitä koirankuonolaisesta.

        Juuri hoit, että pervojen takia diibadaabaa.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        No jos on niin ruma, niin ei sitä kuvaa kannata kenellekään laittaa maailmaa rumentamaan.

        No sen takia sinullakaan ei ole oma kuva näkyvillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sen takia sinullakaan ei ole oma kuva näkyvillä.

        Missä omasi?


    • Anonyymi

      Laita korvat päähän ja nenä naamaan, sen jälkeen laitat kuulosuojaimet korvien päälle ja kaasunaamarin nenän eteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe