Eikö olekin ärsyttävää kun nainen laittaa ruman koiranturvan naamalleen tai korvat päähän tai rumat Teko-Silmälasit. Kuitenkin filtterin takana on monissa spegeissä marinoitu joka on monissa parisuhdekriiseissä kuorittu. Niin on tosi falskia laittaa sellaista ihkuihkusöpissöois filtteriä tai rumaa koiranturpaa naamalleen ja rumentaa entisestään.
Miehet Oikeasti! Eikö meitä inhotakin naisten "Söpis Filtterit"
26
77
Vastaukset
- Anonyymi
On se lapsellista...sitten vielä väitetään että naiset ovat kaikessa miehiä fiksumpia ja parempia. Tuntuu että jokin ei oikein täsmää?
Niin kun näinkö?
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/f_auto,fl_progressive/fl_keep_iptc/q_88/w_709,h_1064,c_crop,x_16,y_251/w_700/v1458555566/17-5048956efca431bde5.jpgNo ei oikeastaan. Saahan sitä pitää hauskaa, jos sellaisesta tykkää. Ei ole minulta pois, vaikken itse siitä välitäkään.
Tosin jos haluan tutustua ihmiseen ja ainoat kuvat mitä saan, ovat noita filtteröityjä, niin kyllä se tutustuminen siihen sitten jää.Jos on niin ruma pärstä ettei kuvaa voi laittaa ilman filtteriä, niin ehkä sitä kuvaa ei olisi kannattanut alunperinkään ottaa.
- Anonyymi
Tai sitten on kiva pistää filtteri pervojen kyylääjien varalta.
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten on kiva pistää filtteri pervojen kyylääjien varalta.
Paremmin toimii, kun ei laita sitä kuvaa ollenkaan esille.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Paremmin toimii, kun ei laita sitä kuvaa ollenkaan esille.
Mitä sun kuva kertoo sinusta?
J-76 kirjoitti:
Hulluttelu, hauskuus, pelleily, uteliaisuus jne.
Monesti naiset tuntuvat laittavan filtteriä sen kohdan päälle itsestään, mitä eivät pidä kauniina. Mielestäni se on miesten aliarviointia.
Partakaweri kirjoitti:
Monesti naiset tuntuvat laittavan filtteriä sen kohdan päälle itsestään, mitä eivät pidä kauniina. Mielestäni se on miesten aliarviointia.
Kenties, en osaa sanoa onko se sitten yksi syy. Voi kai sekin syy olla, tuntuu vaan hassulle pistää näytille häpeän tätä ja peitän sen-kuvaa. Sillähän se korostuu, ainakin ihmisissä herää mielenkiinto nähdä ko. kohta varmemmin, jos ylipäänsä ihminen kiinnostaa.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Ehkäpä se rumuus ei ole se syy. 😃
Näytät mieheltä vaikka naisoletettu.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Paremmin toimii, kun ei laita sitä kuvaa ollenkaan esille.
Kuva voi olla tarkoitettu joillekin ihan muille, kuin sille pervo kyylääjälle.
Anonyymi kirjoitti:
Näytät mieheltä vaikka naisoletettu.
Mjoo, minkä tuota näölleen mahtaa. Heh, naisoletettu. 😄👍
J-76 kirjoitti:
Mjoo, minkä tuota näölleen mahtaa. Heh, naisoletettu. 😄👍
Odotetaan, että jollain💡 syttyy.
Anonyymi kirjoitti:
Kuva voi olla tarkoitettu joillekin ihan muille, kuin sille pervo kyylääjälle.
No jos on niin ruma, niin ei sitä kuvaa kannata kenellekään laittaa maailmaa rumentamaan.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
No jos on niin ruma, niin ei sitä kuvaa kannata kenellekään laittaa maailmaa rumentamaan.
Mutta on ihan hyvä peittää kauneutensa pervoilta kyylääjiltä. Mummi ja kaverit osaa katsoa filtterien ohitse.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta on ihan hyvä peittää kauneutensa pervoilta kyylääjiltä. Mummi ja kaverit osaa katsoa filtterien ohitse.
On elämä vaikeaa, jos pitää joitain pervoja kyyliä ajatella. Helpompi kun ei lataa koko kuvaa, edes sille mummolle sitten.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
On elämä vaikeaa, jos pitää joitain pervoja kyyliä ajatella. Helpompi kun ei lataa koko kuvaa, edes sille mummolle sitten.
Ja miksi ei? Miksi välittää random tuntemattomien mielipiteestä. Ehkä mummi tykkää siitä koirankuonolaisesta.
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksi ei? Miksi välittää random tuntemattomien mielipiteestä. Ehkä mummi tykkää siitä koirankuonolaisesta.
Juuri hoit, että pervojen takia diibadaabaa.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
No jos on niin ruma, niin ei sitä kuvaa kannata kenellekään laittaa maailmaa rumentamaan.
No sen takia sinullakaan ei ole oma kuva näkyvillä.
- Anonyymi
Laita korvat päähän ja nenä naamaan, sen jälkeen laitat kuulosuojaimet korvien päälle ja kaasunaamarin nenän eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299817- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55623Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603