Onkos täällä tuon ajan nuoria, joka muistaa meiningin. Oli muuten ajottain aika rajua, eikä turhaan moitittu "paheelliseksi" https://www.kaleva.fi/vanha-kaleva-kemissa-kohistiin-paheelliseksi-vaite/3093359
Kemin paheellinen discoteekki
7
169
Vastaukset
- Anonyymi
Lainaus jutusta: ” Diskoteekin isäntä Vesa Ketolainen sekä asiakkaat Jouni Riihijärvi, Seppo Kivelä ja Heikki Immonen istuvat diskon lukunurkkauksessa ja naureskelevat huhuille.”
Lukunurkkaus diskossa - no jopas nyt jotakin - jokainen voi itse päätellä mitä se tarkoitti vuonna 1970 Kemissä ? Minä muistan kun juurikin tuohon aikaan oli se reilun parinkymmenen nuoren porukka tuomiolla kemin raastuvassa. Tuomarina oli Pöntynen ja mina istuin lautamiehenä.
Pienet oli tuomiot, mutta alle 18v nassiloille ei kovia tuomioita käytöstä voinu antaakkaan, myyjät oli sitten eri juttu.
Juicen bändiin muutama sitten meni ja tulipa jostakin jopa urheilijakin, joten kokeiluahan se joillekkin oli, tosin joku jäi siihen koukkuunkin ja siirtyi vahvempiin aineisiin.
Joten uutisessa vinha perä, tosin hiukan liioiteltuna.
PPP Loossi 67- Anonyymi
Muistit juurikin ihan oikein, iso lössi nuorukaisia oli tuomiolla. Kyllähän tuohon aikaan se oli melko yleistä, itekki silloin samassa köörissä. lävästi jäi tuomarin lause tuomion jälkeen mieleen. "Älkääkä sitten toista kertaa jääkö kiinni."
- Anonyymi
Se oli juuri näin. Nykyään ongelmat on paljon pahempia ainakin Kemissä.
- Anonyymi
Facessa oli keskustelua kyseisestä paikasta. Kaikki väitti ettei sillon muka mitään poltettu, punkku tai valkkaria vaan.
- Anonyymi
Niinpä niin.
- Anonyymi
Niinpä niin, eihän ne nyky papat ja mummot muista omaa malkaa silmässään,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517133Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414904HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002758- 1482072
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321617- 171567
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981544Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki251514Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101313mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111273