Minulla on tummanruskeat. Olen aina tykännyt miehillä sinisistä silmistä. Siniset silmät ovat kauniit ja niissä on usein jotain sellaista lasista herkkyyttä.
Siniset silmät miehellä kauniit
15
1870
Vastaukset
- Anonyymi
Ruskeat sillon silmät ja naurava suu
- Anonyymi
Minullakin tummanruskeat silmät ja ehdottomasti miehellä pitää olla joko siniset, tai vihreät silmät. Tai en tiedä onko se ehdotonta, mutta en ainakaan vielä oo törmänny ruskeisiin silmiin, josta pitäisin.
- Anonyymi
Siniset silmäni ovat, taivaan kirkkauden ja usvan harmauden niissä nähdä voit. Katso liian kauaa älä, ellet nähdä rakkautta halua.
- Anonyymi
Ai se menee näin naisillakin. Olen siis itsekin nainen ja nimenomaan ruskeasilmäisiltä miehiltä olen kuullut kehuja kauniista sinisistä silmistä. Kahdella entisellä miehellä on sitten ollutkin ruskeat silmät. Itse tykkäisin taas mieluummin siitä että miehellä olisi vihreät tai ruskeat silmät. Mutta ei siis missään nimessä silmien väri ole mikään ehto tai rajoite.
- Anonyymi
Kaipa se on niin, että se mitä katselee päivittäin peilistä, ei ole hirvittävän kiehtovaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipa se on niin, että se mitä katselee päivittäin peilistä, ei ole hirvittävän kiehtovaa.
Näin ajattelen minäkin. Tietty vastakohtaisuus luo vetovoimaa.
- Anonyymi
Näin minullakin, ei ole este jos kaikki on miehessä kohdallaan muuten, mutta silti selvästi preferoin sinisiä silmiä. Vaikka toki silmissä on muutakin kuin väri. Kuten katse, silmien muoto ym..
- Anonyymi
voi miten ne naisen ruskiat silmät naijessa pyörähtellöö kaaniisti..
- Anonyymi
Miksi sinisilmäisestä miehestä ei ole kikinä johata-hommiin kysy sitä Charlton Hestonilta, ja kysy myös sitä että miksi ruskeasilmäisen taiset ovat aina kaupoissa valehtelijoita.
- Anonyymi
Niin Charlton Heston, näyttelijä, sekä muutakin NRA;n entinen pomo... eli Amerikkalaisten Kivääriliiton Johtaja.
- Anonyymi
Siniset silmät ovat kauniit, kylmät jäänsiniset, syvän ruiskaunokin siniset, siniharmaat, sävyjä on erilaisia
- Anonyymi
Yli 5 miljardilla ihmisellä on ruskeat tai tummat silmät. Ne on rumat. Siniset silmät on maailman kauneinta. Häviävä luonnonrikkaus.
- Anonyymi
Ristiveriset valitsee ristiin.
- Anonyymi
Voi jestas ja minä miehenä ihailen naisella ruskeista silmistä, mutta ehkä niitä on suomessa niin vähän, ettei kaunista kurvitarta ole löytynyt? jukkap9 ät luukku ja com
- Anonyymi
Minusta vihreät silmät ovat kauneimmat, mutta ei sillä värillä nyt niin väliä ole. Eikä ulkonäöllä muutenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448109Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432151Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262062- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811627Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071- 251066
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850