Siniset silmät miehellä kauniit

Anonyymi

Minulla on tummanruskeat. Olen aina tykännyt miehillä sinisistä silmistä. Siniset silmät ovat kauniit ja niissä on usein jotain sellaista lasista herkkyyttä.

15

1870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ruskeat sillon silmät ja naurava suu

• Anonyymi

Minullakin tummanruskeat silmät ja ehdottomasti miehellä pitää olla joko siniset, tai vihreät silmät. Tai en tiedä onko se ehdotonta, mutta en ainakaan vielä oo törmänny ruskeisiin silmiin, josta pitäisin.

• Anonyymi

Siniset silmäni ovat, taivaan kirkkauden ja usvan harmauden niissä nähdä voit. Katso liian kauaa älä, ellet nähdä rakkautta halua.

• Anonyymi

Ai se menee näin naisillakin. Olen siis itsekin nainen ja nimenomaan ruskeasilmäisiltä miehiltä olen kuullut kehuja kauniista sinisistä silmistä. Kahdella entisellä miehellä on sitten ollutkin ruskeat silmät. Itse tykkäisin taas mieluummin siitä että miehellä olisi vihreät tai ruskeat silmät. Mutta ei siis missään nimessä silmien väri ole mikään ehto tai rajoite.

• Anonyymi

Kaipa se on niin, että se mitä katselee päivittäin peilistä, ei ole hirvittävän kiehtovaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaipa se on niin, että se mitä katselee päivittäin peilistä, ei ole hirvittävän kiehtovaa.

Näin ajattelen minäkin. Tietty vastakohtaisuus luo vetovoimaa.

• Anonyymi

Näin minullakin, ei ole este jos kaikki on miehessä kohdallaan muuten, mutta silti selvästi preferoin sinisiä silmiä. Vaikka toki silmissä on muutakin kuin väri. Kuten katse, silmien muoto ym..

• Anonyymi

voi miten ne naisen ruskiat silmät naijessa pyörähtellöö kaaniisti..

• Anonyymi

Miksi sinisilmäisestä miehestä ei ole kikinä johata-hommiin kysy sitä Charlton Hestonilta, ja kysy myös sitä että miksi ruskeasilmäisen taiset ovat aina kaupoissa valehtelijoita.

• Anonyymi

Niin Charlton Heston, näyttelijä, sekä muutakin NRA;n entinen pomo... eli Amerikkalaisten Kivääriliiton Johtaja.

• Anonyymi

Siniset silmät ovat kauniit, kylmät jäänsiniset, syvän ruiskaunokin siniset, siniharmaat, sävyjä on erilaisia

• Anonyymi

Yli 5 miljardilla ihmisellä on ruskeat tai tummat silmät. Ne on rumat. Siniset silmät on maailman kauneinta. Häviävä luonnonrikkaus.

• Anonyymi

Ristiveriset valitsee ristiin.

• Anonyymi

Voi jestas ja minä miehenä ihailen naisella ruskeista silmistä, mutta ehkä niitä on suomessa niin vähän, ettei kaunista kurvitarta ole löytynyt? jukkap9 ät luukku ja com

• Anonyymi

Minusta vihreät silmät ovat kauneimmat, mutta ei sillä värillä nyt niin väliä ole. Eikä ulkonäöllä muutenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8109
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2151
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2062
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1688
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1627
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1071
    7. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      25
      1066
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      985
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe