Siniset silmät miehellä kauniit

Anonyymi

Minulla on tummanruskeat. Olen aina tykännyt miehillä sinisistä silmistä. Siniset silmät ovat kauniit ja niissä on usein jotain sellaista lasista herkkyyttä.

15

1701

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruskeat sillon silmät ja naurava suu

    • Anonyymi

      Minullakin tummanruskeat silmät ja ehdottomasti miehellä pitää olla joko siniset, tai vihreät silmät. Tai en tiedä onko se ehdotonta, mutta en ainakaan vielä oo törmänny ruskeisiin silmiin, josta pitäisin.

    • Anonyymi

      Siniset silmäni ovat, taivaan kirkkauden ja usvan harmauden niissä nähdä voit. Katso liian kauaa älä, ellet nähdä rakkautta halua.

    • Anonyymi

      Ai se menee näin naisillakin. Olen siis itsekin nainen ja nimenomaan ruskeasilmäisiltä miehiltä olen kuullut kehuja kauniista sinisistä silmistä. Kahdella entisellä miehellä on sitten ollutkin ruskeat silmät. Itse tykkäisin taas mieluummin siitä että miehellä olisi vihreät tai ruskeat silmät. Mutta ei siis missään nimessä silmien väri ole mikään ehto tai rajoite.

      • Anonyymi

        Kaipa se on niin, että se mitä katselee päivittäin peilistä, ei ole hirvittävän kiehtovaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipa se on niin, että se mitä katselee päivittäin peilistä, ei ole hirvittävän kiehtovaa.

        Näin ajattelen minäkin. Tietty vastakohtaisuus luo vetovoimaa.


      • Anonyymi

        Näin minullakin, ei ole este jos kaikki on miehessä kohdallaan muuten, mutta silti selvästi preferoin sinisiä silmiä. Vaikka toki silmissä on muutakin kuin väri. Kuten katse, silmien muoto ym..


    • Anonyymi

      voi miten ne naisen ruskiat silmät naijessa pyörähtellöö kaaniisti..

    • Anonyymi

      Miksi sinisilmäisestä miehestä ei ole kikinä johata-hommiin kysy sitä Charlton Hestonilta, ja kysy myös sitä että miksi ruskeasilmäisen taiset ovat aina kaupoissa valehtelijoita.

    • Anonyymi

      Niin Charlton Heston, näyttelijä, sekä muutakin NRA;n entinen pomo... eli Amerikkalaisten Kivääriliiton Johtaja.

    • Anonyymi

      Siniset silmät ovat kauniit, kylmät jäänsiniset, syvän ruiskaunokin siniset, siniharmaat, sävyjä on erilaisia

    • Anonyymi

      Yli 5 miljardilla ihmisellä on ruskeat tai tummat silmät. Ne on rumat. Siniset silmät on maailman kauneinta. Häviävä luonnonrikkaus.

    • Anonyymi

      Ristiveriset valitsee ristiin.

    • Anonyymi

      Voi jestas ja minä miehenä ihailen naisella ruskeista silmistä, mutta ehkä niitä on suomessa niin vähän, ettei kaunista kurvitarta ole löytynyt? jukkap9 ät luukku ja com

    • Anonyymi

      Minusta vihreät silmät ovat kauneimmat, mutta ei sillä värillä nyt niin väliä ole. Eikä ulkonäöllä muutenkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe