hän olisi harrastanut seksiä oman sukupuolen edustajan tai transun kanssa?
mitä ajattelisitte jos saisitte tietää että
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pääasia ettei ole harrastanut AIDS todennäköisten kanssa.
- Anonyymi
Itsellä kyllä lopahtaisi kiinnostus. Sellainen valmis siis paneen kaikkien kanssa. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Miks kiusaat taas. Sano suoraan mitä haluat tietää tai mikä sulla on kun tollein kiusaat. Mä olen oikeasti mustasukkainen sinusta nii sun ei tartte edes testata minun tunteita kun tiedät ne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks kiusaat taas. Sano suoraan mitä haluat tietää tai mikä sulla on kun tollein kiusaat. Mä olen oikeasti mustasukkainen sinusta nii sun ei tartte edes testata minun tunteita kun tiedät ne.
Rakas ei ollut mun kommentti mihin vastasit.
- Anonyymi
Kaikkien oma asia, mut en sellaisen miehen kanssa voisi tapailla tms.
Koko ajan saisi pelätä että tuleeko toiselle houkutuksia kun tykkää kaikista- Anonyymi
Tuleeko sulle houtuksia muista??? Sano nyt suoraan vaan että mitä minusta sitten haluat jos kaikki ovat sinulle houkutuksia. Ja taas Ville tuli mieleen ja taas Ville saa vaikuttaa meidän suhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko sulle houtuksia muista??? Sano nyt suoraan vaan että mitä minusta sitten haluat jos kaikki ovat sinulle houkutuksia. Ja taas Ville tuli mieleen ja taas Ville saa vaikuttaa meidän suhteessa.
Rakas ei ollut multa tuo mihin vastasit.
- Anonyymi
Yllättyisin. Ehkä jopa positiivisesti, koska se osoittaisi ennakkoluulottomuutta. En kuitenkaan usko, että hän heittäytyy niin. Toki jos ei ole tiennyt transsukupuolisen olevan sellainen.
- Anonyymi
Hyvähän se olis tuollainen asia saada tietää.
Kiertäisin kaukaa moisen henkilön. - Anonyymi
Hyi Helvata onko sellaisia?
- Anonyymi
No jos mies on saanu parrua pyllyyn ja ite myös sitä lykkiny jonkun miehen pyllyyn, nii ei oikein iske sellainen tyyppi. Eiköhän silloin ole h**o tai bi. Ei ainakaan hetero
- Anonyymi
Mitä ajat näillä kysymyksillä??? Sano vaan suoraan jos haluat sen Villen nii siitä vaan
- Anonyymi
Olen samaa mieltä
- Anonyymi
Hyi hyi ja hyi 🤮
- Anonyymi
Taidat itte olla trans sukupuolinen.
- Anonyymi
Transu olis yök..bi nainen kait menis jollain tavalla.
- Anonyymi
Kunkin oma asia. Turn Off kuitenkin, ei pystyisi sellasen kanssa intiimijuttui tekemään eikä muutakaan.
- Anonyymi
Holtiton seksuaalinen käytös ilmenee juurikin sellaisena, että kaikki käy: miehet, naiset, trans, ladyboy.
- Anonyymi
Eipä noista heterot tajua mitä😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä noista heterot tajua mitä😡
Ei niin ei kannata välittää..
- Anonyymi
Että hyvä kun on tutkinut seksuaalisuuttaan. Ei tarvi sitten mun kanssa haikailla kokemusten perään kun on koettuna jo!
- Anonyymi
Mitäs se minulle kuuluu. Puolisoksi sellainen ei passaa. Kaveriksi korkeintaan.
Pilalle käytetty on aina paha juttu oli mies tai nainen Olisin kiinnostunut kuulemaan enemmän toisen seksuaalisuudesta.
- Anonyymi
Mä oksennan raja ylitetty ....hyiiiiii.....!!@#$@^homoooooo.
- Anonyymi
Mitä sitte vaikka olis kunhan on vastuullisesti käyttäytynyt.
- Anonyymi
Vai ku ei ole, ihan heteron nainen, luuserilla paljon ongelmia häh häh hää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2592389Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."702378- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411401Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999