Oi voi sentään

Anonyymi

Ette päässeet panemaan naista tänäkään vuonna. No parempi onni sitten ensi vuonna.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vkl pääsen 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🙏🏿Toivottavasti ei tule mitään mustasukkaisuutta kun mun mitkään tekemiset eivät sinulle kuulu. Kiitos Ville kun annoit mulle teko syyn päästä bilettää naisten kanssa. 😜🙏🏿

• Anonyymi

Etpä ole itsekään päässyt.

• Anonyymi

En ole päässyt kun olen kuvitellut olevani suhteessa ihan oikeasti olen sinua odottanut mutta en enää. 😂😂😂🤣🤣😂😂🤣Kummallista tämä vanhuuden tuomat oireet minullakin

• Anonyymi

Provoaloittajan mielestä seksihommiin ryhtymiseen pitää "päästä", niin kuin se olisi jokin saavutus eikä luonnollinen ihmisten välinen toimenpide. Lisäksi pääsemiseen hänen mielesään pitää olla tuuriakin matkassa. Voi raukkaa, ei ole helppoa varmaan hänelläkään.

• Anonyymi

Voi minua poloista :( Enpä päässyt en....

Terv. nainen

• Anonyymi

No aika paljon kiinni tää nyt sinusta.

• Pääsin kahtakin ja viime vuonna jopa kuutta. Tänä vuonnakin olisin halutessani saanut useammalta naiselta, mutta olin valtaosan ajan vuodesta suhteessa enkä muutenkaan saa pelkästä seksistä tai säädöistä oikein mitään irti. Enemmänkin olen viime aikoina liukunut takaisin lähemmäs vanhaa kunnon periaatteen miestä, joka tinkii määrästä mutta ei laadusta. En nyt tokikaan mitään lukiotyttöjä katsele, tosissani ainakaan, mutta tarkoitan että ennemmin elän sinkkuna ja katselen kaikessa rauhassa sellaista naista kenen kanssa olisi edellytyksiä toimivalle suhteelle, sen sijaan että joko itse haen helppoa seuraa taikka lähden ensimmäisen miehen kosketusta vailla olevan tinder-naisen luo.

Viime vuonna nyt oli muutenkin vähän eri meininki kun olin just karistanut poikuuden housuista, yhtäkkiä asuinkin yksin, ja koko maailma oli kuin iso karkkikauppa 😂

• Anonyymi

En koska en käy baareissa enkä juo viinaa. Voi voi minua tyhmää kun valitsin tälläisen tavan elää.

• Anonyymi

Ei ole tärkeää päästä panemaan vaan palstalla kirjoittelu tärkeämpää. Toki tinderis tuli osumia ja olisin voinut saada naista mutta olen saamarin laiska eikä naisten ulkonäkö miellyttänyt minua joten skippasin naiset.

• Anonyymi

Meikäläinen ei ole koskaan pannut naista ja aattelepa omalle kohdallesi, jos edessä on 20 vuotta ja varmaa on, ettet pääse naista paneen yli 20 vuoteen, etkä sen jälkeen.
      Menis monelta palstalaiselta järki.

• Anonyymi

Oma käsi ei petä. Nyrkkikyllikki hommiin vaan!
        Vanha pettämätön konsti naisenpuutteeseeen ja aina saatavilla. Mitä valitat?! :D :D

• Anonyymi

Huoriin pääsee aina niin että oma valintanne jos ette pääse.

• Anonyymi

Ette pääse ensivuonnakaan jos jatkatte palstailua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2710
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1591
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe