Äkäslompolon koira

Anonyymi

Äkäslompolo oli hieno paikka käydä ja tunturit olivat vaikuttavat. Ainoa asia mikä suretti, kun mökkialueella oli omakotitalon pihalla iso koira lyhyessä ketjussa. Olihan sillä siinä ränsistynyt suoja mihin pääsi halutessaan, mutta ei tuo ole koiran elämää. Aina haukkui kun siitä joku meni ohi. Päivästä toiseen yksin narun päässä. Koira on laumaeläin ja kaipaa seuraa. Koiran tai ihmisten. Ei ihme, että haukkuu. Miksi hankkia koiraa, jos ei sen kanssa tehdä mitään. Kuitenkin 2 viikon aikana ehti näkemään, että siinä se oli aamusta iltaan ja varmaan yönkin. Onko Lapissa tapana pitää koiraa vaan narun jatkeena ilman lenkkejä tai seuraa.

11

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on pientä Lompolon porukka pitää koko kuntaa köyden päässä . Lompolaiset vastuttavat kaikkea hyvää mikä toisi kunnalle mahdollisuuksia työllistyä. Esimerkiksi kaivosta ei sallita tuleman kolariin. Semooisia ne lompolaiset on..köyden toisessa päässä aina.

      • Anonyymi

        Eikhään se Lompoloki hiljene. Saattaa olla että kulta ajat olit ja menit. Päästäkää se koira jalvottelleen ku kuljetta siutti.


      • Anonyymi

        Kyllähän asia on niin ettei lompololaiset ja etelän varikset pysty estämään kaivoksen tuloa.anta niiden vain räksyttää.elinkeinorakenne pitää saada monipuolisemmaksi ja ihmisille OIKEITA TÖITÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän asia on niin ettei lompololaiset ja etelän varikset pysty estämään kaivoksen tuloa.anta niiden vain räksyttää.elinkeinorakenne pitää saada monipuolisemmaksi ja ihmisille OIKEITA TÖITÄ

        Eikö kaivostyö ole vain ryskyhommaa ilman minkäänlaista sivistävää koulutusta🤔 Kyllä kaivos oli ja meni. Ne ajat oli ennen ja nyt on tätä päivää. Esimerkiksi matkailua joka elättää teidät peruskolarilainen 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kaivostyö ole vain ryskyhommaa ilman minkäänlaista sivistävää koulutusta🤔 Kyllä kaivos oli ja meni. Ne ajat oli ennen ja nyt on tätä päivää. Esimerkiksi matkailua joka elättää teidät peruskolarilainen 😂

        Matkailu on maapallon pahimpia saastuttajia.kaivosten työntekijöillä on sentään hyvät palkat,mitä ei voi sanoa matkailun orjapalkoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkailu on maapallon pahimpia saastuttajia.kaivosten työntekijöillä on sentään hyvät palkat,mitä ei voi sanoa matkailun orjapalkoista.

        Ei ole kaivoksenkaa palkat pilvissä. Se on vain kuulopuhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kaivoksenkaa palkat pilvissä. Se on vain kuulopuhetta.

        Aina paljon paremmat kuin huuhaamatkailun 9-10€/t.tuota ei voi millään sanoa oikeaksi palkaksi


    • Anonyymi

      Jotta asia korjaantuisi, voisitko tehdä valvontaeläinlääkärille ilmoituksen. Täällä kertominen ei auta mitään.

      • Anonyymi

        Olin siellä vain lomailemassa, joten en ole paikallinen. Luulisi, että siihen olisi joku paikallinen kiinnittänyt huomion kun se siinä päivästä toiseen narun päässä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin siellä vain lomailemassa, joten en ole paikallinen. Luulisi, että siihen olisi joku paikallinen kiinnittänyt huomion kun se siinä päivästä toiseen narun päässä on.

        Missä päin? Laita tien nimi niin viedään asia eteenpäin


    • Anonyymi

      Kolari on täynnä metsästyskoiria, jotka istuvat ja haukkuvat päivät pitkät pienissä ulkohäkeissä. Pääsevät vissiin syksylä juokseen koko vuoden edestä. Vain muutama aktiiviinen ulkoiluttaja ts. koiran omistaja.
      Sairasta ja surullista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      871
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      76
      661
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe