Voiko se olla merkki siitä, että kuolen kohta?
Se, että olen viime aikoina paljon menettänyt Facebook kavereita
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on paha sanoa, riippuu mitä profiileistasi tarkoitat?
- Anonyymi
Mulla on vain yks.
- Anonyymi
Saat niin Osumia kun löydän sut. En todellakaan päivystä milloin tänne kirjoitat mutta yllätän sinut silloin kun vähiten minulta yllätystä odotat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat niin Osumia kun löydän sut. En todellakaan päivystä milloin tänne kirjoitat mutta yllätän sinut silloin kun vähiten minulta yllätystä odotat.
Mitä ihmettä? 🤭
- Anonyymi
Markkina-arvosi vain laskee? Ei sen kummempaa.
Tuo on pakkoajatus. Ei ole vaarallista. Et kuole.
- Anonyymi
Ne eivät vaan pidä sinusta enää. Kukaan ei kuole siihen. :)
- Anonyymi
Ozum kuin Ozama.... mutta itseäni, katsoin A-Studiota: tytteli ja äitinzsä olivat samaa mieltä samoista asioista, miten naurettavaa...
- Anonyymi
No, facebook hmm....
- Anonyymi
Niin?
- Anonyymi
Miten facebookissa saa kavereita. Saako sieltä naisia ja tyttöystävän.?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Aika pehmoista ja mukavaa on varmaan tytöillä nukkua tuollaisissa riippukeinuossa, ei tule raiskaamaan joku arttu tai vili :D
- Anonyymi
BB-ohjelmassa joo tiedän on pehmoista ja mukavaa tuollaisissa makoilla.
- Anonyymi
Kuka edes jaksaa seurata kaikkia facebook ystäviä, jos niitä on satoja.
Joillakin on jopa yli 1000 facebook ystävää ja minä kyllä ihmettelen mistä ne on niin paljon facebook ystäviä saanut.
Meikäläisellä on alle 10 ja kaikki on sukulaisia tai muuten tuttuja.
Lisäksi 90% on yli 70 vuotiaita eli iäkkäitä ovat.
t. Ätmi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai486820Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita912277- 1341852
Stefan muuttopuuhissa
Stefan on luonut kuvakollaasin instaansa. Suurin osa kuvista fiksuja otoksia vuosien varrelta sopivan musiikin kera. Es2211069Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk9993Mihin menet itäsuomalainen ja Helsinkiläiset jos sota syttyisi ?
Minne kuvittelitte sieltä kerrostaloistanne lähtevän kun rytinä alkaa ? Mun tiloihin ette ainakaan tule !76867Oon oikeasti vältellyt
Sua viime aikoina mutta ainoastaan siitä syystä että oon voinut niin huonosi etten ole halunnut että näät mua ollenkaan58844- 53825
- 155819
Pikkulinnut lauloi että olet rakastunut mies...
Se kieltämättä selittää paljon, mutta annan sinun olla nyt rauhassa. Aikamme tulee vielä 🤭42814