Leveälanteinen kaunotar on minun mieleen

Sellainen roturouva/neiti, 155-175cm, kauniit kasvot, täyteläiset huulet, tumma tai blondi. Pitkät hiukset plussaa, kunnon lantiot eli yli sata minimissään lantion ympärys ja kunnon reidet,eikä tikut. Kapeauumainen ja rinnatkin saa olla, ei siis rinnaton. Eli ei fitnes tai kehonrakentaja, eikä tatuoitu alkuasukas, ei alkoholin kanssa tissutteleva baarikärpänen, vaan kotonakin viihtyvä ruuanlaittotaitoinen hellittävä eroottinen ihme.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä taas ihailen naisia, joilla on hoikat pitkät sääret. Vyötärö ja sopusuhtainen vartalo plussaa ja erityisesti pyöreän muotoinen takamus. Isohkot rinnat ja pitkät tummat hiukset.

    • Anonyymi

      Etsit siis kardashianin muotoista naikkosta elämääsi :D
      Iso peräsin ja reidet harvoin kulkee käsikädessä kapean vyötärön kanssa.
      Ne naiset joilla sellainen runko on eivät lueskele keskustelupalstoja miestä etsien :D

      • No, ei näköjään, missähän deittipalstoilla ne liikkuu? Kai niitäkin naisia jossain on tai sitten jokaisella on kymmenen ottajaa. En vain etsi tavallista hiiren näköistä laihduttajaa, jossa silmä ei lepaa, eikä minun mielestäni ole haluttava.


      • Anonyymi
        bokotti kirjoitti:

        No, ei näköjään, missähän deittipalstoilla ne liikkuu? Kai niitäkin naisia jossain on tai sitten jokaisella on kymmenen ottajaa. En vain etsi tavallista hiiren näköistä laihduttajaa, jossa silmä ei lepaa, eikä minun mielestäni ole haluttava.

        Ei sellaisten muotovalioiden tarvitse etsiä seuraa.


    • Anonyymi

      Voi vitsi,olisin muuten vastannut ap:n kuvausta, mutta hiukseni eivät ole pitkät. Eivät tosin lyhyetkään, mutta sen mittaiset kuin JO: lla oikeesti on sen uusissa nakukuvissa.
      Lisäksi olen monen miehen mielestä haluttava.ai niin, mutta mullahan on jo ottaja. Ihana sänkykamarimies.

      • Harmi, olisin voinut minäkin haluta


    • Anonyymi

      Senegalilainen Espanjaa edustava urheilija Fatima Diame on täydellinen kaunotar.

      • Anonyymi

        Luuranko, oliko 54kg ja 177cm, pitäisi minun makuni mukaan painaa ainakin 80-90kg, sitten vasta voisi puhua kauniista vartalosta, jos kilot on oikeissa paikoissa, eikä rintojen ja vyötärön välissä, kuten suomalaisilla. Ukot on vähän saman näköisiä paskamahoja, tukka ei kasva, mutta sekin karvankasvu on mennyt läskiseen naamaan.


    • Ei sitten yhtään leveälanteista kaunotarta ole ilmoittanut itsestään. Ehkä ne ie kunnon miehiä haluakkaan, vaan lökäpöksyn, lyhyen ja lihavan partanaaman, joka makaa sohvalla oluttölkki vieressä ja katselee jääkiekkoa tai leikkii tietokoneella.

      • Anonyymi

        Täällä palstallahan on mielestäsi vain niitä hiiren näköisiä lihavia rumiluksia, joten mitenkä kukaan voisi ilmoittautua sinulle.
        Mene esim. Tinderiin, siellä myöskin saat kokonaisvaltaisen kuvan siitä että minkä tasoinen itse olet.
        Toki varmasti olet täydellinen koska koet että voit arvostella naisia edes näkemättä ketään. Melkoinen velho olet.
        Sisäinen rumuutesi näkyy tänne asti. Kaltaistesi miesten vuoksi moni nainen jättäytyy suosiolla yksin, koska kukaan ei halua negatiivisissa ajatuksissa kieriskelevää miestä, joka etsimällä etsii vikoja naisesta.


      • Anonyymi

        Ehkä ne nätit naiset ei osaa lukea, facebookissa vain istuvat ja tindereissä. Niitä upeita leveälanteisia kyllä näkee, mutta niille kännykkä on tärkeempi, kuin mies. Ilman miestä ne tulee toimeen, mutta sitä televisiota täytyy sängyssäkin ihailla.


    • En minä vikoja etsinyt, vaan oman mieleistä . Ja, ehkä nyt joku otti nokkiinsa, kun naisille kelpaa ne lökäpöksyiset, paksut ja lyhkäisetkin sohvalle löhöön. Suomalaiset naiset on suurimmaksi osaksi hiiren näköisiä, fitness vartalolla tai sitten pullukoita yläkehonrakentajia. Eivät vain ole minun mieleisiäni, ei voi mitään. Pahoittelen, jos joku otti itseensä ja tunnisti itsensä kuvatunlaiseksi

      • Anonyymi

        Minä kirjoitin tuon edellisen kommentin ja minun ei tarvitse todistella mitään enkä myöskään loukkaantunut mistään, olen tavallinen ja ehkä rumakin. Mitä sitten. Kirjoitin asiallisen kommentin. Täältä et siis kaunotarta löydä.
        Itselläni on ainakin aina ollut fiksuja ja asiallisia miehiä vaikka en kummoinen olekaan. Jotkut tykkää niistä lökäpöksyistäkin, makuasia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3576
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2088
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1584
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1424
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1381
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1292
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1208
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 23
      1059
    Aihe