Korona kahelit

Anonyymi

Uskomatonta kuinka osa ihmisistä ei välitä suojautua ja osa taas uppoaa köyhiin salaliittoteorioihin, joille ei löydy mitään todisteita. Hallituksen tulisi ottaa voimakeinot käyttöön eikä vain toivoa, että kaikki toimisivat vastuullisesti.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monet ovat tyhmäksi ja välinpitämättömäksi syntyneet. Kaikkia ei ole siunattu maalaisjärjellä.

    • Anonyymi

      Ihmetyttää toi moderointi..

    • Anonyymi

      Jär­ki hoi, älä jätä! Onko sisälläolo pehmentänyt järjenjuoksun vai mistä näitä salaliittoteorioihin hurahteina oikein sikiää? Jättäkää ainakin 5G mastot rauhaan, jotta voimme hallita teitä! 🤡

    • Anonyymi

      Keskustan Lapin piiri kuuluu noihin vastuuttomiin. He uskovat salaliittoteoriaan, että Krista Kiuru on keksinyt koronan.

      • Anonyymi

        Kepulaisilla matkayrityksillä on oma lehmä ojassa kun rahahanat kuivuneet. Kiurun vaihto ei avaa portteja, eikä pidäkkään. Arvostus kepua kohtaan on kadonnut kokonaan. Säälittäviä pellejä. Painukoon hevonv***uun!


      • Anonyymi

        Noin 3 vuotta sitten törmäsin teoriaan seuraavasta pressasta... Jan Vapaavuori, olisi sen mukaan se. Aika näyttää.


    • Anonyymi

      Onko joulupukin lähetysmastoon lisätty säteitä jotka tekevät ihmisistä hallittavampia? Meinaako joulupukki valloittaa maailman tonttuarmeijallaan?

      • Anonyymi

        Ei kai sentään


    • Anonyymi

      Muistetaanpa myös se, että Googlen paikkatietojen keruukin oli aikanaan, mikä? Niinpä naurettava salaliittoteoria ja sille naurettiin. Kuten nyt tiedätte, teoria piti paikkansa. Ottakaa ihmeessä rokote ja uskokaa muutenkin kaikki mitä uutisoidaan.

    • Anonyymi

      Todisteita kyllä löytyy, pitäisi vaan ottaa pää perseestä pois ne nähdäkseen. Mikään ei tietenkään estä menemästä joukon mukana, kuten rotat eräässä sadussa.

      • Anonyymi

        Mitä hel**tin todisteita? Hölmöt uskovat nokkelien kepposia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hel**tin todisteita? Hölmöt uskovat nokkelien kepposia.

        Niin, ehkäpä se hölmö kuitenkin olet sinä. Tutki asioita, voinet löytää jotain. Mites mikroaaltoaseet, täyttä huuhaata olivat taannoin. Selaileppa hieman uutisia niin löydät todisteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ehkäpä se hölmö kuitenkin olet sinä. Tutki asioita, voinet löytää jotain. Mites mikroaaltoaseet, täyttä huuhaata olivat taannoin. Selaileppa hieman uutisia niin löydät todisteita.

        Lopeta höpötys ja näytä faktat. Ainiin mutta eihän niitä ole. Salaliittoteoriat ovat pikkuaivojen satuja ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta höpötys ja näytä faktat. Ainiin mutta eihän niitä ole. Salaliittoteoriat ovat pikkuaivojen satuja ☺️

        Näytä faktat, etsi itse. Tuskin siihen pystyt, olethan täysin vietävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä faktat, etsi itse. Tuskin siihen pystyt, olethan täysin vietävissä.

        Joka esittää väitteet saa myös todistaa asiat. Salaliittoteorioiden mukaan kaikki viranomaiset ja uutismediat valehtelevat mutta heidän omat epämääräiset sivustot kerotovat ”tottuutta” ilman mitään todisteita ja faktoja. Luulin tyhmien ihmisten asuvan jenkeissä, mutta on niitä näemmä täällä Euroopassakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka esittää väitteet saa myös todistaa asiat. Salaliittoteorioiden mukaan kaikki viranomaiset ja uutismediat valehtelevat mutta heidän omat epämääräiset sivustot kerotovat ”tottuutta” ilman mitään todisteita ja faktoja. Luulin tyhmien ihmisten asuvan jenkeissä, mutta on niitä näemmä täällä Euroopassakin.

        Eihän täällä kukaan mitään väitä, voit toki lukea mikroaaltoaseista itse. Tekniikan maailmasta löytyy faktaa. Jos et osaa itse hakea netistä ole hakematta.
        Turha kuitenkaan väittää mitään hölynpölyksi jos ei edes vaivaudu tutkimaan.


    • Anonyymi

      Pitte laita maski paaha etta ei tarttu corona.

      • Anonyymi

        Huva paeva,jos pyssy kotona,ei tarttu coronaatia.


      • Anonyymi

        Sikasta voi tartua. Elkä suoko semosta.


    • Anonyymi

      Hauskaa voi että ku on hauskaa...

    • Anonyymi

      maski ei takaa että corona ei tarttuis se on faktaa.

      • Anonyymi

        Mutta fiksut käyttää ja osaa myös oikein käyttää kyseistä asustetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta fiksut käyttää ja osaa myös oikein käyttää kyseistä asustetta.

        Minä en kaikkia sanoisi fiksuiksi, käsidesi jää useilla maskillisilla käyttämättä. Etäisyyksien pitäminen on kai myös turhaa kun on maski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kaikkia sanoisi fiksuiksi, käsidesi jää useilla maskillisilla käyttämättä. Etäisyyksien pitäminen on kai myös turhaa kun on maski.

        Kortsukin voi vuotaa ja tulla vahinko. Kakkonen on turvallinen valinta joko kumella tai ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kortsukin voi vuotaa ja tulla vahinko. Kakkonen on turvallinen valinta joko kumella tai ilman.

        Tjaah... meinaakko että kakkosesta ei taudit tartu?
        Onnea vaan kokeiluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kortsukin voi vuotaa ja tulla vahinko. Kakkonen on turvallinen valinta joko kumella tai ilman.

        Niinpä, kortsuhan olikin vain ehkäisyä varten. Ehkä isäsi olisi pitänyt käyttää moista. Ihan oikeasti, mistä teitä Idiootteja löytyy 😂😂😂


      • Anonyymi

        Ei takaa ei, ainoastaan noin 10e/kpl maksavat maskit voivat estää viruksen läpimenon. Nämä normaalit estävät vain käyttäjän limoja leviämästä. Virus kyllä menee läpi.


    • Anonyymi

      Ala sina veljen otta niin vakava kaiki asia. Luotta Herra niin kaiki huva viela.

    • Anonyymi

      Ei voi kuin nauraa näille salaliittoteoreetikoille. He uskovat niihin, koska haluavat uskoa. Todellinen totuus ei silloin merkitse mitään. Ihan kuin Trumpin kannattajat.

    • Anonyymi

      Kaheli on hän joka huuheltaa ympäriinsä ilman Maskia!

      • Anonyymi

        Mine en kahneli.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1392
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1070
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      876
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      855
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      116
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe