Miksi viesti ytmin puolta nuoremmasta naisesta poistettiin

Anonyymi

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei vanhat naiset kestä sitä, että ikäisensä miehet paneskelevat nuorempien naisten kanssa.

      • Anonyymi

        Se on muumioille kova paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on muumioille kova paikka

        Itse oot muumio


    • Anonyymi

      😂😂😂🤣

    • Anonyymi

      Joku ätmihän se julisti kuinka häntä nuo jutut kiukuttaa. En usko että naisia liikuttaisi.

    • Anonyymi

      Hyvä joululahja oikein mahdolllisimman jättisuuri jouluvalo-paketti, ostin veljelle: 240 valoa ja toimii sisällä sekä ulkona.

      Jättivalosarja jouluksi, mutta niin myöhästyy jos tulee jouluna lahjana.

      • Anonyymi

        Miten tämä liittyy mihinkään?


    • Anonyymi

      Eipä noita viestejä pysty yksikään mummo tai ätminrähjä poistelemaan.
      Kyllä se on ylläpito joka sen homman hoitaa.
      Täällä kun on niin paljon näitä sontaturpia että ylläpito joutuu poistelemaan pahimpia oksennuksia.
      Toki voi aina ilmiantaa, ylläpito poistaa jos katsoo aiheelliseksi. Tarkempi ja kriittisempi saisi tosin olla.

      • Anonyymi

        Ylläpito poistaa viestejä k,unj okui lmiantaa niitä asiattomina


    • Anonyymi

      Nainen tykkää vanhemmasta ja mies on käytännössä iätön. En voisi kuvitellakkaan Samia jonkun 35v nahistuvan korpun kanssa.

      Naisen kukoistuskausi on todella lyhyt ja kaikenikäiset miehet haluavat alle 25v naisia. Olipa sitten alle 50v pojankloppi kuten Sami tai 60v aikamies kuten Renny

      • Anonyymi

        Kyllä, rahamiehen lompakko on iätön. Luottokortti ei rypisty, ala roikkumaan, eikä nahistu. Pankkitilin saldokin vai paranee, kun luku kasvaa. Rahan vetovoima on rajaton ja se toimii loputtomasti heihin, joilla rahaan ei suuremmin ole. Ja mikäpä siinä ... kyllä jokaisen täytyy jotenkin toimeentulonsa turvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, rahamiehen lompakko on iätön. Luottokortti ei rypisty, ala roikkumaan, eikä nahistu. Pankkitilin saldokin vai paranee, kun luku kasvaa. Rahan vetovoima on rajaton ja se toimii loputtomasti heihin, joilla rahaan ei suuremmin ole. Ja mikäpä siinä ... kyllä jokaisen täytyy jotenkin toimeentulonsa turvata.

        Kun nyt vielä kerrot mistä sen rahamiehen löytää nyt kun ulkomaillekaan ei parane lähteä?
        Suomalaisella sossupummilla siellä leipäjonossa kun sille lompakolle ei käyttöä löydy eikä niitä luottokortteja myönnetä tyhjätaskuille.
        On vain maltettava ja odotettava kun taas pääsee matkustamaan. Sharmikkaat vanhemmat herrat siellä jo odottelee! Vanhoille äijänkävyille menee kuin väärä raha mutta mieluummin valitsen nuorempaa lihaa paksun lompakon kera. Raha kun ei haise.
        On valtavan suuri etu ja siunaus olla nainen tässä maailmassa! Kuin karkkikaupassa, valita rikkaimmat päältä. Äijät maksaa, niin tyhmiä ne on, ja totta kai meikäläinen ottaa kun tarjotaan. Köyhään Suomi-rehupunttiin en koske. Ilmaiseksi ei tipu mitään ja raha liikkuu maailmalla, ei Suomi-rotankolossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun nyt vielä kerrot mistä sen rahamiehen löytää nyt kun ulkomaillekaan ei parane lähteä?
        Suomalaisella sossupummilla siellä leipäjonossa kun sille lompakolle ei käyttöä löydy eikä niitä luottokortteja myönnetä tyhjätaskuille.
        On vain maltettava ja odotettava kun taas pääsee matkustamaan. Sharmikkaat vanhemmat herrat siellä jo odottelee! Vanhoille äijänkävyille menee kuin väärä raha mutta mieluummin valitsen nuorempaa lihaa paksun lompakon kera. Raha kun ei haise.
        On valtavan suuri etu ja siunaus olla nainen tässä maailmassa! Kuin karkkikaupassa, valita rikkaimmat päältä. Äijät maksaa, niin tyhmiä ne on, ja totta kai meikäläinen ottaa kun tarjotaan. Köyhään Suomi-rehupunttiin en koske. Ilmaiseksi ei tipu mitään ja raha liikkuu maailmalla, ei Suomi-rotankolossa.

        Haha, on sulla fantasiat. Ei ne rumaa naista kelpuuta. Jos kelpuuttaisivat, et olisi rutkuttamassa palstalla.


    • Anonyymi

      Siksi koska palvelimen tekoäly on ATM-miesten kirjoittama.

      • Anonyymi

        Eikös täällä palstaa siisti se persukansanedustajan tekoäly


    • Anonyymi

      Ihan normaalia, ja eikä nuo seurusteleet joskus siinä sarjassakin, tosin tuo Uotinen on tinnut seurustella lähes kaikkien sarjan naisten kanssa vuosien varrella

    • Anonyymi

      Tavis naiselle ei kelpaa ikäisensä pojanrimpula eikä mikään ruma ätmi

    • Anonyymi

      Ällö äijä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe