Onnela valittu harjottelukoulun rehtoriksi 1.1.21. Kohta pitää taas hakia sivistystoimen johtajaa. Voi meitä.
Virkamiespako jatkuu
11
60
Vastaukset
- Anonyymi
Poliisin voimankäyttö Elokapina-mielenosoittajia kohtaan oli liikaa kolmikymppiselle miehelle, joka kertoo omistaneensa viimeiset kymmenen vuotta elämästään poliisin tekemien rikosten esilletuomiseen. Mies uhkaili sisäministeriä, koska piti tätä henkilökohtaisesti vastuullisena poliisin toiminnasta ensimmäisessä Elokapina-mielenosoituksessa.
- Anonyymi
Väkivaltamonopoli kuuluu valtiolle eikä kilpailevia monopoleja hyväksytä.
- Anonyymi
Helsingin Sanomien artikkeli: Pääministeri Sanna Marin EI MUISTA, että päättäjiä piti herätellä koronauhkaan.
Pääministeri Marinin ei varmasti HALUA muistaa asiaa, koska se ei ole hänelle edullinen.
Hänen ei tarvitse muistaa asiaa, kun siitä on olemassa vedenpitäviä todisteita.
Esimerkiksi 11.3.2020 hän esiintyi YLEN A-Talk-ohjelmassa.
Hän VEIKKASI sanasta sanaan näin:
”Veikkaanpa, että mikäli ryhtyisimme sulkemaan kouluja ja muita tapahtumia, olisi seuraukset yhteiskunnalle vakavammat, kuin mitä viruksen seuraukset olisivat”.
Tämä asia on juuri niin, kuin THL:n Salminen sanoo.
Suomen hallituksella oli alunperin tarkoituksena seurata Ruotsin mallia joukkoimmuniteetin saamiseksi.
Paineet kasvoivat kuitenkin niin suuriksi, että hallitus oli PAKOTETTU siirtymään nykyiseen koronaviruksen torjuntamalliin. - Anonyymi
Vihreä kankkulankaivo on syvä - kyllä sitä rahaa tuntuu riittävän taikaseinästä maailman halaamiseen. Entäpä sitten kotimaahan - lähinnä suomalaiset toimii tämän vihreän konkurssirallin rahoittajina...
- Anonyymi
Jiesiössäkin kannattaisi miettiä ja pitää ne turvavälit kunnossa. Saappaanheittäjät myös, ne turvavälit ovat tärkeitä teillekin
- Anonyymi
Sehän siinä onkin, kun on mietitty mikä kannattaa? Erilaiset laivat, veneet, housujen vyöt, henkselit, erityisesti, jos on vatsaa, niin henkselit kannattaa housuja paremmin, kuin vyö.
Paljon olen ainakin minä miettinyt ja tietenkin Jeesiössä, että mikä kannattaa? Miettiminen itse kannattaa eli itse miettiminen ja miettimisen miettiminen, sitten voi myös miettiä turvavälejä ja muitakin välejä, mutta en tiedä onko niiden miettiminen kovin kannattavaa ja onko sillä yleensä mitään väliä? jos miettii liiaksi turvaväliä. Tästä voisi tehdä välikysymyksen, kuten eduskunnassa tapana, mutta varmaan itse joutuisi omaan kysymykseen vastaamaan.
Jos järkeviä puhutaan, tässä yhteydessä kirjoitetaan, niin liikenteessä kannattaa oikeasti osata pitää turvaväli edellä olevaan ajoneuvoon, nyt talvella erityisesti. Sitten kun ollaan Litlissä, niin myös edellä oleva voi pyrkiä pitämään turva sekä ns. turpaväliä takana olevaan ja kaikki maskit päälle, mitkä eivät mahdu, niin tuulen puolelle kainaloon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän siinä onkin, kun on mietitty mikä kannattaa? Erilaiset laivat, veneet, housujen vyöt, henkselit, erityisesti, jos on vatsaa, niin henkselit kannattaa housuja paremmin, kuin vyö.
Paljon olen ainakin minä miettinyt ja tietenkin Jeesiössä, että mikä kannattaa? Miettiminen itse kannattaa eli itse miettiminen ja miettimisen miettiminen, sitten voi myös miettiä turvavälejä ja muitakin välejä, mutta en tiedä onko niiden miettiminen kovin kannattavaa ja onko sillä yleensä mitään väliä? jos miettii liiaksi turvaväliä. Tästä voisi tehdä välikysymyksen, kuten eduskunnassa tapana, mutta varmaan itse joutuisi omaan kysymykseen vastaamaan.
Jos järkeviä puhutaan, tässä yhteydessä kirjoitetaan, niin liikenteessä kannattaa oikeasti osata pitää turvaväli edellä olevaan ajoneuvoon, nyt talvella erityisesti. Sitten kun ollaan Litlissä, niin myös edellä oleva voi pyrkiä pitämään turva sekä ns. turpaväliä takana olevaan ja kaikki maskit päälle, mitkä eivät mahdu, niin tuulen puolelle kainaloon.Minusta niiillä rajan takaisilla meän kielisillä ole sopiva laulu sinulle eli "Ei se kannatte, ei se kannatte..."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta niiillä rajan takaisilla meän kielisillä ole sopiva laulu sinulle eli "Ei se kannatte, ei se kannatte..."
Tuttu kappale, harvoin kuulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttu kappale, harvoin kuulee.
juutuubessa monta versiota.Totta se on sitä ruottalaista hamboa vai mitä lie
- Anonyymi
Periferia raaistuu raaistumistaan. Pian sivistys pakenee kokonaan kaupunkeihin, jossa se yrittää talvehtia kuten luostareissa keskiajalla.
- Anonyymi
Tieten koska sitä voipi olla sekä vyö että henkselit, niin varmasti pysyy housut ylhäällä, tuli minkälainen keskitys hyvänsä. Ja maskeja kumpaankin kainaloon, mitä ei muualle mahdu. Ja ohjeita pitää noudattaa, käkien, eiku käsien pesua ja turvavälit pidettävä, että ei viiirus pääse hyppäämään tai miten lie liikkuu toiseen ja niin edelleen taas kolmanteen ja sitten kiihtyy ja leviää eli nämä vaiheet.
WHO tietää jo etukäteen, että tulee kolmas aalto uutiset kertoi, pitäähän se joulu ja uudenvuodenloma pitää. Sitten taas ensivuona hyvä alkaa tekemään tilanne arviota ja uusia pandemia suunnitelmia, että minkälainen pandemia olisi hyvä ja onko juuri nyt olevat virukset sopivia tai pitäiskö taas hieman muuntaa virusta jne. Rokotus aallot myös käyntiin ja minkit, kanat lopetettava. Kestää siinä sitten traktorimarssia pitää maajussien.
Hyviä ja erittäin järkeviä hankkeita joidenkin mielestä Suomessa ovat seuraavat: Arevan rakentama ydinvoimala, Kärnän putki Helsinki-Jäämeri, rautatie Norjan Kirkkoniemeen, nyt kyllä olisi hyvä, jos kirkkomaa loppuu koronan takia, onhan sitä meilläkin Sotankylässä ja jo toteutuneenakin mm. monitoimihalli tai mikä lie onkaan. Koska liikenneympyröitä Vaalajärvelle? muihin vilkkaisiin ja eläviin kyliin?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702