Sen kanssa vain täytyy oppia elämään. Ymmärrys ei kohtaa. Mutta saatan tietää syyn siihen. Itseäni se asia ei haittaisi. Olet erikoisinta mitä minulle on tapahtunut. Sait minut tuntemaan jotakin sellaista mitä en uskonut olevan olemassakaan. Toivottavasti voit hyvin nyt ja jatkossakin.
Olet erityinen. ❤️
Ikävöin sinua nyt ja luultavasti aina.
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on Pohjois-Savolaiset juuret😂🤩❤❤,siksi olen välillä vähän sisäänpäinkiäntynyt mutta väliäkö tuolla enää!!!
- Anonyymi
Naiselta miehelle? Millon nämä tunteet heräsi?
- Anonyymi
n-m
useita kuukausia
- Anonyymi
Olen Poikkeusyksilö.
- Anonyymi
Samat tunteet m-n jo kestänyt reilusti vuoden ajan. Tympeä homma..
- Anonyymi
Tarkoitatko aloittaja jotain sairautta mikä toisella on? 🤔
- Anonyymi
No joo, mutta en nyt halua siitä enempää kirjoittaa. - Aloittaja-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, mutta en nyt halua siitä enempää kirjoittaa. - Aloittaja-
Tämä sopisi minuun. Hän kutsui minua erityiseksi hyvällä tavalla.minulla on myös sairaus, joka ei näy välttämättä päällepäin. Myös tuo kellonaika on oikea 4.20.
- Anonyymi
Minä erityispiirteisenä olen hyvin omaehtoinen ja jos koen liikaa "toisten puuttumista" asioihini, kyseessä minulle tuntemattomat ihmiset, niin pysyn omassa maailmassani eikä sen sisälle pääse kukaan. Erityispiirteistä ei voi auttaa samoilla menetelmillä kuin ns. tavallista ihmistä. Ihmetyttää ettei tämä ole mennyt niiden ihmisten tajuntaan, jotka aikoinaan aloittivat ns. auttamisen ihan väärällä tavalla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2344002Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770