Kassalla olin ja edessä oli rouvas henkilö ja kassalla rouva kassarouva.
Yht'äkkiä alkoi kuulumaan, kuin tanhuamista, kun kaksi viinamiestä ryntäsi prisman käytävällä.
Toisella laahasivat jalat maata ja otti tukea toisesta viinamiehestä, joka ei ollut kännissä, oli viinamiehen kaveri.
Varmaan olivat alkosta tulossa, muttei viinamiehelle mitään myyty, kun oli liian kännissä.
Kännisempi makasi maassa ja selvempi kiskoi eteenpäin.
Kassalla rouva kauhisteli tilannetta ja kassarouva huhuili, vartija.
Minä kun luulin, että kassaneito kuuntelee musiikkia, kun niillä on korvilla sellaiset langattomat kuulokkeet, mut se onkin puhelin yhteys kaite.
Takana oli myös viinamies selvinpäin, joka alkoi tiuskimaan, että vittuun siitä, kun tarkitti kassalle jumiutunutta ja tilannetta seuraavaa rouvaa, joka oli häkeltynyt tilanteesta.
Minä olisin rauhoittanut viinamiehen, jos olisi alkanut riehumaan.
Odottelinkin kassalla, että pääsisi viinamiestä rauhoittamaan, mutta viinamies oli ihmeellisesti kadonnut jonnekin siinä ajassa, kun kassalla olin pari minuuttia.
Ilmeisesti viinamies on nopealiikeinen.
Säälilsi käy viinamiestä, kun ei pääse yökerhoon pimperoiden perään, kun on korona.
Varmasti on kova tarve ja halu ja oli valmistautunut pimperoiden metsästykseen, mut kun ei yökerhoihin pääse.
Kyllä korona rokote pitää ensiksi antaa nuorille miehille ja nuorille naisille, että pääsevät pariutumaan ja yökerhot voidaan heille avata, on mennyt koko vuosi hukkaan, kun eivät ole päässeet pariutumaan, eikä vanhoille mummoille ja vaareille.
Viinamiehet prismassa
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On sulla jutut 😂 -Pönttis 🌸
- Anonyymi
Meillä viinamiehillä on tapana ottaa kunnolla pohjia, ja sitten mennä jatkoille juomaan limua ympäripäissään.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007622486.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862