Miksi seksin jälkeen

Anonyymi

Nainen pukee pikkarit jälkaan. Eikö olisi mukavaa jäädä miehen viereen alasti?

39

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa, enpä osaa sano miksi hän tekee noin. Itse käyn alapesulla. Pikkareita mun ole mikään pakko pukea, mutta ns. yöasun laitan jos on yöaika. Mä nukun sellasessa pikku hamosessa ja paidassa. Miksi ei alasti ... no koska se on oikeestaan turhan kuumaa, hikistä ja epämiellyttävää. Toki hetken voi siinä kainalossa nakunakin olla, mutta sitten haluun todellakin pesulle.

      • Anonyymi

        Hmm ... ehkä hän laittaa ne pikkarit jalkaansa, koska ei ole mennyt sinne pesulle. Ei tahdo sotkea lakanoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm ... ehkä hän laittaa ne pikkarit jalkaansa, koska ei ole mennyt sinne pesulle. Ei tahdo sotkea lakanoita.

        Ah joo, tuo on aika looginen olettama. Vaikkakin itestäni aika ällöttävä 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ah joo, tuo on aika looginen olettama. Vaikkakin itestäni aika ällöttävä 😀

        Yäk. Soossit housussa. Helpompi käydä pesulla.


      • Anonyymi

        No eiks se mies vois lipoa pimperon, varmasti tulis puhdasta.....


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Yäk. Soossit housussa. Helpompi käydä pesulla.

        Smetanat housissa.....


    • Anonyymi

      Pyllyä alkaa paleltaa?

    • Anonyymi

      Käyttää pikkuhousuja WC-paperina..... mutta tuo ohjelma Suomen surkein kuski: kiljuminen ja ohjauspyörästä otteen irroittaminen on vaarallinen efekti.

    • Anonyymi

      Käyn pesulla ja laitan pikkarit( ph suoja) jalkaan. Siltikin valuu vaan - vähän niinkuin menkat ois.

      • Anonyymi

        No niin nyt riittää. Se olis taas aika sitten herrasväen tehdä siirtymä sksipalstalle. ->


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin nyt riittää. Se olis taas aika sitten herrasväen tehdä siirtymä sksipalstalle. ->

        Menkkojen takia seksipalstalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkkojen takia seksipalstalle?

        Koko eritekavalkaadin takia ->


      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa sinun valuminen palstalla, jossa alaikäisetkin lukevat näitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa sinun valuminen palstalla, jossa alaikäisetkin lukevat näitä?

        Alaikäsilläkin on menkkoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alaikäsilläkin on menkkoja

        Tuossa ei menkoista puhuttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa ei menkoista puhuttu

        Eipä siinä mitään muutakaan suoraan mainita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä siinä mitään muutakaan suoraan mainita.

        Miksi koet tarvetta kertoa valumisestasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi koet tarvetta kertoa valumisestasi?

        Ei ollut minun tekstini, mutta miksi se sinua niin häiritsee. Valuu valuu, välillä valuu. Mulla meinaa valua nenä, kun flunssa ei oo vielä ihan ohi. Kerronko lisää ... se räkä on tässä vaihessa kivan vihettävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut minun tekstini, mutta miksi se sinua niin häiritsee. Valuu valuu, välillä valuu. Mulla meinaa valua nenä, kun flunssa ei oo vielä ihan ohi. Kerronko lisää ... se räkä on tässä vaihessa kivan vihettävää.

        Siksi, että tämä ei ole ko.palsta. Sinkut alkaa s:llä muttei ole seksipalsta. Järjestys ja puheen siivo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, että tämä ei ole ko.palsta. Sinkut alkaa s:llä muttei ole seksipalsta. Järjestys ja puheen siivo.

        No tuossa sinua häiritsevässä tekstissä ei puhuttu mitään seksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuossa sinua häiritsevässä tekstissä ei puhuttu mitään seksistä.

        Mistä puhuttiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa sinun valuminen palstalla, jossa alaikäisetkin lukevat näitä?

        Moniakin kiinnostaa. Sinuakin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moniakin kiinnostaa. Sinuakin ;)

        Minua ällöttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä puhuttiin?

        Kyllä siinä seksin jälkitiloista naisen näkökulmasta katsoen puhuttiin. -sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä seksin jälkitiloista naisen näkökulmasta katsoen puhuttiin. -sivusta.

        Mutta ei seksistä. Monessa muussa viestissä tässä ketjussa taas puhutaan. Siksi on erikoista, että juuri tuo kohta aiheuttaa moisen reaktion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei seksistä. Monessa muussa viestissä tässä ketjussa taas puhutaan. Siksi on erikoista, että juuri tuo kohta aiheuttaa moisen reaktion.

        Kiertelet täysin selvää asiaa. Yllättäen koet tarvetta kieltää vaikka olet jo ilmaissut. Nytkö hävettää käytöksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ällöttää.

        Tämä: "No eiks se mies vois lipoa pimperon, varmasti tulis puhdasta....." ei ällöttänyt

        ja tämä: "Käyn pesulla ja laitan pikkarit( ph suoja) jalkaan. Siltikin valuu vaan - vähän niinkuin menkat ois." sitten ällöttää

        Itsellä kyllä täysin päinvastainen reaktio. Alapesu on ihan normaalia toimintaa. Toinen ei niinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä: "No eiks se mies vois lipoa pimperon, varmasti tulis puhdasta....." ei ällöttänyt

        ja tämä: "Käyn pesulla ja laitan pikkarit( ph suoja) jalkaan. Siltikin valuu vaan - vähän niinkuin menkat ois." sitten ällöttää

        Itsellä kyllä täysin päinvastainen reaktio. Alapesu on ihan normaalia toimintaa. Toinen ei niinkään.

        Henkilökohtainen kertomus erottaa toisesta kuvitteellisesta ehdotuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei seksistä. Monessa muussa viestissä tässä ketjussa taas puhutaan. Siksi on erikoista, että juuri tuo kohta aiheuttaa moisen reaktion.

        Seksistä siinä oli. Nainen kuvaili valuvaa alapäätään innoissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksistä siinä oli. Nainen kuvaili valuvaa alapäätään innoissaan.

        No niin koen minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä: "No eiks se mies vois lipoa pimperon, varmasti tulis puhdasta....." ei ällöttänyt

        ja tämä: "Käyn pesulla ja laitan pikkarit( ph suoja) jalkaan. Siltikin valuu vaan - vähän niinkuin menkat ois." sitten ällöttää

        Itsellä kyllä täysin päinvastainen reaktio. Alapesu on ihan normaalia toimintaa. Toinen ei niinkään.

        Ja kyllähän se valuu, ihan pelkän pesunkin jälkeen ... jos sisältä huuhtaiset. Ei tosin ihan yhtä pahasti kuin nenäni nyt. Kirkasta ja venyvä, osin kellertävän vihreää räkää. Limakalvot selvästi vähän ärtyneet, kun mukana on vähän verta. Loppuvaiheessa ollaan, että jos huomenna helpottais. Inhottavia muuten nuo yskökset. Ihan vihreää ja muhkuraista tavaraa ja maistuu ihan hemmetin pahalta. Yököttää kun sellainen iso niljanen limaklöntti nousee suuhun.


    • Anonyymi

      Aihe on väärässä keskusteluosiossa. Asioita käsitellään seksipalstalla s24:ssä.

    • Anonyymi

      Miehen kuuluu sanoa naiselle että otetaan uusiksi niin ei tarvii pukeutua.

    • No sama kait se on, jos pikkarit on vaikka mukavammat.

    • Anonyymi

      Kuka nyt eritteissään jää sänkyyn makaamaan? Huomaa taas että on vähäverisen ätmin aloitus.

    • Anonyymi

      Pikkuhousut ja tissiliivit korviin voisi olla korona-aikaa.

    • Anonyymi

      Panon jälkeen tinder tyttö lähtee kotiin ja pukee pikkuhousut jalkaan ja vekkarit myös.

    • Anonyymi

      Ei seksikalun viereen jäädä nukkumaan. Kun toimitus on ohi, niin vaatteet päälle ja kotiin.

      - Exp

      • Anonyymi

        Juuri näin! Ei sinne jäädä asumaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe