Jännämiehet saivat palkankorotuksen, ätmi ei. Niinpä ätmi päätti vähän riehua kaivinkoneen kanssa ja pistää pomon auton paskaksi.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007625763.html
Kuinka moni on haaveillut samasta?
Ätmin kosto jännämiehille
19
109
Vastaukset
Ätmi on housussas..
Onks sinusta kaikki elämänhallintansa menettäneet joko jännämiehiä tai ätmejä?Kyseessä on selvä ätmi. Kaikki muut saivat palkankorotuksen. Pomo laski sen varaan ettei ätmi valita.
Onko Dissellä omakohtaisia kokemuksia, vai miksi meni tunteisiin?Partakaweri kirjoitti:
Kyseessä on selvä ätmi. Kaikki muut saivat palkankorotuksen. Pomo laski sen varaan ettei ätmi valita.
Onko Dissellä omakohtaisia kokemuksia, vai miksi meni tunteisiin?Ai ätmi on sellainen, että jos jotain ei ansaitse, niin kiukkuaa ja tuhoaa omaa elämää sekä muitten omaisuutta? Eli elämänhallinta on lapsen tasolla?
Ei mulla tunteisiin mennyt.... en vaan oikein tajua teidän ätmittelijöitten ajatuksenkulkua...
Tuossa toi kaveri on tosiaan aika poloinen... Mutta ätmihän tarkoittaa alemman tason miestä... Ei tuon jutun perusteella tiedä juuri mitään koko äijästä.
- Anonyymi
Höö.
- Anonyymi
Luin vain otsikon, mutta tosiaan noin voi käydä, kun vittuilee väärälle ihmiselle. Muistan aikoinaan, kun oli kesähessuja ja pomo tuli kysymään, että kuka lähtisi 5 kuivaimen pusseja vaihtamaan?
Minähän tietenkin huokaisin ja sanoin: "Minä lähden vapaaehtoisesti, kun kuitenkin määräät minut."
Noh, kuitenkin työpari piti saada ja kesähessu innoissaan halusi lähteä, koska oli kuullut äidiltänsä kauhutarinoita.
Kunhan laitoimme sitten tyvekin ja naamarit päähän, niin kesähessu voivotteli kun ilmaa on kovin vähän. Totesin hänelle, että moottorimaskin käytön ensimmäinen edellytys on, että laittaa virrat päälle.🤣 - Anonyymi
Kyllä tuo oli impulsiivinen jännämies, kulautti muutaman oluen ja hyppäsi kännissä rattiin. Ätmi olisi mietinyt missä voisi käydä puhaltamassa että näkee onko ajokunnossa.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Aikoinaan en ollut varma, että olen ajokunnossa. Siis menin poliisilaitokselle ja pyysin puhalllusta.
Konstaapeli tuumasi, että 1,3 ja nousee vielä. Siis silloinen vaimo ratin taakseee ja olin tyytyväinen hyyryläinen apukuskin penkillä.
- Anonyymi
Mistä tiedät, että ne muut olivat ”jännämiehiä”?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Koska muut saivat korotukset ja yksi nöösipoika jäi ilman.
Vain ”jännämiestenkö” on mahdollista saada palkankorotuksia? Normaalimiehetkö ätmien lisäksi aina jätetään ilman?
- Anonyymi
Noin äkkiä käy kun paikallissopimista yritetään ja palkkoja alemmaksi ja lomat ja lomarahat pois niin noin äkkiä siinä käy ja kuormaauton tilalla yrittäjä tai työnantaja itse eli tuo oli vasta pientä
- Anonyymi
Mitä enemmän varallisuutta, sitä neitsyempi mies on.
Oli huvittava elokuva tuo Scary Movie 3, muistin, oli jäänyt mieleen, on hyvä komedia.
Jalkapullot pitäisi sitten katsoa suomi-wales, miten käy. Serkku pojalla on maan siirto virma ja hänellä itellä komia vm.2001 Volvo S60 mutta ei niillä hyvänen aika noin huonoa työ ilma piiriä ole. Hän kun vie työmaaalueelle aina välillä konjakki pullon, eikä pää osin Turun Kaupunkin entisistä työ miehistä koostuva henkilö kunta joudu pahemmin ressaamaan töistä sen tähren että autot oikuttelisivat.
Seommeinaan vallan Hiaseja, Hilukseja ja Rynä siinä virmassa työ autoina eikä meinaan kertaakaan ole käynyt niin että työt viivästyisi tai äijien hermot kiristyisi joidenkin vika valojen ja käynti häiriöitten takia. Kerran muutama vuosi sitten meni serkku poika ostamaan Ransportterin ja kyllä siinä kuulemma sai kiskoa viimeisetkin hiukset päästään. Auto savutti milloin missäkin pajalla ja saivat lastata tela ketjuja 🤭 Volkkarista Hiaseen tien päällä.
Itelläkin on meinaan noita Hiaseja ollut eikä mitään jarru paloja tai hehku tulppia ihmeellisempää tarvinnut koskaan uusia. Alkoi vaan pellit loppumaan tekniikan ympäriltä kun mittarissa oli reilut 650tkm mutta minäpä nappasin äly puhelimellani kuvat Hiasesta, pistin Netti Autoon myyntiin ja tumma mies tuli lavetti autolla hakemaan Hiasen ja löi komian seteli nipun kouraan. Varmaan tänä päivänäkin se rämisee ja kolisee mutta jumankautammeinaan toimii jonkun perheen tai virman jokapäiväisenä käyttöautona.- Anonyymi
pääskyvuoren_jorma kirjoitti:
Afriikassa meinaan.
Miten Jorkki saat muuten grafiittirasvan pois niistä massiivisista pensseleistäs? Väkisin kai sitä niihinkin koneita huoltaessa tölväytyy...
Anonyymi kirjoitti:
Miten Jorkki saat muuten grafiittirasvan pois niistä massiivisista pensseleistäs? Väkisin kai sitä niihinkin koneita huoltaessa tölväytyy...
Ihan olen pensaa kaatanut johonkin vanhoista rikkinäisistä kalsonkeista leikattuun rättiin ja putsaillut sillä. Ei kylläkään passaa pistää norttia heti tulille vaan vähän haukata raikasta ulko ilmaa jos noin tekee 👍👍👍
- Anonyymi
pääskyvuoren_jorma kirjoitti:
Ihan olen pensaa kaatanut johonkin vanhoista rikkinäisistä kalsonkeista leikattuun rättiin ja putsaillut sillä. Ei kylläkään passaa pistää norttia heti tulille vaan vähän haukata raikasta ulko ilmaa jos noin tekee 👍👍👍
No illalla ei sitten tarvitse montaa kalijaa juuvakkaan, kun on 98;lla ottanut pohjat...
Näppärää, mutta kätevää...
- Anonyymi
Juicella on oiva biisi. yhdessä kohdassa lauletaan tyylin tään sain hiuksiini, kun Aatu sanoi vaseliini, jos ei niin sitten giljotiini.
Mitähän se tarkoittaa? Minulla on arvaus mutta en suoraan kerro. Darkfear ehkä tietää ja sen miksi avarakatseisella miehellä on tuuheat hiukset päässään...liittuneekö se vaseliiniin.
https://www.youtube.com/watch?v=9QjV85pNkOc - Anonyymi
Juicella on oiva biisi. yhdessä kohdassa lauletaan tyylin tään sain hiuksiini, kun Aatu sanoi vaseliini, jos ei niin sitten giljotiini.
Mitähän se tarkoittaa? Minulla on arvaus mutta en suoraan kerro. Darkfear ehkä tietää ja sen miksi avarakatseisella miehellä on tuuheat hiukset päässään...liittuneekö se vaseliiniin.
https://www.youtube.com/watch?v=9QjV85pNkOc
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1367999- 615951
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813352Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73103Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101718Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2131709Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3411443Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141