Palstan mies. Raittiita miehiä täällä on niin miksei kelpaa raitis mies?
Miksei palstan naisille kelpaa
161
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Milläs sen raittiuden todistaa?
Ennen vanhaan ajokortin myöntämiseksi vaaditusta raittiustodistuksesta sanottiin, ettei niin juoppoa ollutkaan, ettei löytynyt kahta vielä juopompaa kansalaista allekirjoittamaan todistajina hakija kohtuuden ystäväksi. ; )
Kollimaattori kirjoitti:
Ennen vanhaan ajokortin myöntämiseksi vaaditusta raittiustodistuksesta sanottiin, ettei niin juoppoa ollutkaan, ettei löytynyt kahta vielä juopompaa kansalaista allekirjoittamaan todistajina hakija kohtuuden ystäväksi. ; )
Pullopalkalla kaiketi.
Tuommoista muistakaan.Wwuwuw kirjoitti:
Pullopalkalla kaiketi.
Tuommoista muistakaan.Kai se nimi tuli paperiin pöytispaukulla tai kahdella aivan kenelle tahansa.
Eipä ollut enää "minun aikoinani". Yks vanha äijä näytti minulle aikoinaan tyhjän raittiustodistuslomakkeen, kun muisteltiin kupposen ääressä menneitä. Tai hän muisteli, ei minulla juuri vielä menneitä olekaan.
Samassa yhteydessä näin myös aidon viinakortin, mikä aikoinaan piti olla ja leimattiin aina Alkossa asioidessa. Tällainen oli vaarillanikin, sen hämärästi muistan. Tällä byrokraattisella dinosauruksella piti hillittämän niin alkoholin liikanauttimista kuin trokaustakin.
Naurettavaa. ; )
Vaikuttaa olevan päinvastoin.. Ainakin Pujiksella ja Harmiksella ( käsittämätöntä kyllä) on ollut kysyntää.
- Anonyymi
Harmishan on sun mies, ootko unohtanut jo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmishan on sun mies, ootko unohtanut jo?
Se on unohtanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on unohtanut.
Ja toisten naisten jäljiltä miehet eivät enää kelpaa.
Pönttis oli jo valmis alttarille 👍.
Niin ja minuakin on huhuiltu jopa kahteen otteeseen, mutta ovat valitettavasti asuneet toisella puolella Suomea.- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Niin ja minuakin on huhuiltu jopa kahteen otteeseen, mutta ovat valitettavasti asuneet toisella puolella Suomea.Ei tod. ollut.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
No jos yhtään palstaa olet seurannut, niin tiedät...
Tiedän mitä ja mistä?
- Anonyymi
En ole koskaan nähnyt tuollaista eikä pidä paikkaansa.
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt tuollaista eikä pidä paikkaansa.
Sitten et ole ollut palstalla.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Sitten et ole ollut palstalla.
Ehkä en, mutt olen nähnyt monesti merkkisi kirjoittavan palstaharhoja.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä en, mutt olen nähnyt monesti merkkisi kirjoittavan palstaharhoja.
Sitten olet harhainen.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Sitten olet harhainen.
Kirjoitat valhetta pönttiksestä ja harmiksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitat valhetta pönttiksestä ja harmiksesta.
No joku taas kiusii pönttistä. Kaikkihan tietävät ettei tuo ole totta.
- Anonyymi
En ole nähnyt noiden välillä mitään ihastumista. Pönttiksen liitely vaikuttaa kepeältä kesäpelloilla juoksulta.
- Anonyymi
Miksi haluat nähdä rakkautta kaikkialla?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat nähdä rakkautta kaikkialla?
Tietäisit, jos olisit ollut palstalla.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Tietäisit, jos olisit ollut palstalla.
Ne ovat kaikki vain palstaharhoja eli utopiaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat kaikki vain palstaharhoja eli utopiaa.
Ei Pönttis ole harhainen, vaikka rakkaus jäikin utopiaksi.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
En puhunut pönttiksestä vaan näkemyksistäsi, jotka ovat utopiaa. Miksi kuvittelet niin kovasti, että anonyymillä palstalla kukaan mitään ihastuisi saati rakastuisi, kuvakkeeseenko?
Anonyymi kirjoitti:
En puhunut pönttiksestä vaan näkemyksistäsi, jotka ovat utopiaa. Miksi kuvittelet niin kovasti, että anonyymillä palstalla kukaan mitään ihastuisi saati rakastuisi, kuvakkeeseenko?
Jos olisit ollut palstalla, tietäisit vastaukset kaikkiin noihin kysymyksiin.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
No mä en näe noiden hahmojen välillä mitään. Muutenkin voisit keskustella näille suoraan jos haluat avata asioita syystä tai toisesta.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Sun intressi tässä on?
Anonyymi kirjoitti:
No mä en näe noiden hahmojen välillä mitään. Muutenkin voisit keskustella näille suoraan jos haluat avata asioita syystä tai toisesta.
Tai vielä parempi, kysy sinä suoraan Pönttikseltä, niin saat tyydytettyä uteliaisuutesi.
Anonyymi kirjoitti:
Sun intressi tässä on?
Ei minulla ole intressiä. Itse aloit asiasta tivaamaan. Kysy Pönttikseltä, jos kerta kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun intressi tässä on?
Partawauwa on vaan lukenut romanttisia tarinoita brittien kuninkaanhovista ja näkee liekkejä siellä täällä. :D
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Tai vielä parempi, kysy sinä suoraan Pönttikseltä, niin saat tyydytettyä uteliaisuutesi.
En ole utelias. Ei kiinnosta ja miksi pitäisi? En tunne täältä ketään.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ei minulla ole intressiä. Itse aloit asiasta tivaamaan. Kysy Pönttikseltä, jos kerta kiinnostaa.
En ole nostanut nimimerkkejä esiin. Se on lähtöisin sinun kommettikentistäsi.
Anonyymi kirjoitti:
En ole utelias. Ei kiinnosta ja miksi pitäisi? En tunne täältä ketään.
No elä sitten mässäile asialla.
Anonyymi kirjoitti:
En ole nostanut nimimerkkejä esiin. Se on lähtöisin sinun kommettikentistäsi.
Minä vain totesin ja sinä aloit herkuttelemaan asialla.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Kerro kerro kerro kerromiksi jäi utopiaksi, me muutkin halutaan nyt tietää!!
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
No elä sitten mässäile asialla.
Minäkö mässäilen?
Anonyymi kirjoitti:
Kerro kerro kerro kerromiksi jäi utopiaksi, me muutkin halutaan nyt tietää!!
Sen osaa kertoa parhaiten Pönttis. Kysy häneltä.
Anonyymi kirjoitti:
Minäkö mässäilen?
Niin, huomaatkos, jatkat sitä yhä edelleen. Anna asian olla.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Niin, huomaatkos, jatkat sitä yhä edelleen. Anna asian olla.
No Pönttiksellä ja Harmiksella ei ollut palstavitsejä enempää se on nähty täällä monen silmin.
Anonyymi kirjoitti:
No Pönttiksellä ja Harmiksella ei ollut palstavitsejä enempää se on nähty täällä monen silmin.
Ei ole ollut palstaa enempää, mutta ne eivät olleet vitsejä.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ei ole ollut palstaa enempää, mutta ne eivät olleet vitsejä.
Saat nähdä mitä haluat, mutta Pönttis on viisas nainen. En usko, että luottaisi palstalla kehenkään.
- Anonyymi
Olen ilmoittanut tämän poistoon. Tuntuu pahalta katsoa tuota tuossa. Kolme ilmoitusta olen tehnyt - ylläpito?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ilmoittanut tämän poistoon. Tuntuu pahalta katsoa tuota tuossa. Kolme ilmoitusta olen tehnyt - ylläpito?
Saisiko sen tekstin pois? 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisiko sen tekstin pois? 😢
Jospa joku muukin pyytäisi, niin sen saisi pois?
Anonyymi kirjoitti:
Saat nähdä mitä haluat, mutta Pönttis on viisas nainen. En usko, että luottaisi palstalla kehenkään.
Jos olisit ollut palstalla, tietäisit.
Partakaweri kirjoitti:
Niin ja minuakin on huhuiltu jopa kahteen otteeseen, mutta ovat valitettavasti asuneet toisella puolella Suomea.No ei sitten voi ainakaan ainakaan nirsoilusta syyttää..😯
Wwuwuw kirjoitti:
No ei sitten voi ainakaan ainakaan nirsoilusta syyttää..😯
Hö. Ainakaan naisia..jne.
* pyyhkii aamurähmiä silmistä*Anonyymi kirjoitti:
Onko Pönttis siis mielestäsi tyhmä, kun ihastui Harmikseen. Ok.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Onko Pönttis siis mielestäsi tyhmä, kun ihastui Harmikseen. Ok.
Pönttis on viisas kun on hiljaa. Toivotan sinne onnellisia päiviä.
Anonyymi kirjoitti:
Pönttis on viisas kun on hiljaa. Toivotan sinne onnellisia päiviä.
Mitä sitä totuutta kieltämään. Rakkaus on kaunista.
Partakaweri kirjoitti:
Mitä sitä totuutta kieltämään. Rakkaus on kaunista.
Ja kaksin aina kaunihimpi, vai miten se nyt menikään. 🤔Peace and love fellows.
Jos olen oikein lukemani ymmärtänyt, niin onhan niitä palstankin miehiä kelpuutettu parisuhteeseen.
Viimeisimpänä Lillis ja Jiimen vasta sellaista informoi. Ja olen antanut itseni ymmärtää, että joku anonyymikin on samoin löytänyt täältä jonkun sussun. :)- Anonyymi
Käytettyä miestä ei enää kelpuuteta.
Anonyymi kirjoitti:
Käytettyä miestä ei enää kelpuuteta.
No tuskin on poikuus enää tallella monellakaan täällä kävijöistä.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
No tuskin on poikuus enää tallella monellakaan täällä kävijöistä.
Palstalla kierrätettyä miestä el enää huolita.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Aha. Tiukat kriteerit. :D
Jep.
Anonyymi kirjoitti:
Jep.
Jep jep ja urts. :)
Niin, että kannattaa pitää omana tietonaan, jos palstalaisen kanssa styylaa, muuten ei enää kelpaa palstan markkinoille, jos uudelleen sinkkuuntuu?- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Jep jep ja urts. :)
Niin, että kannattaa pitää omana tietonaan, jos palstalaisen kanssa styylaa, muuten ei enää kelpaa palstan markkinoille, jos uudelleen sinkkuuntuu?Menetetty tapaus jos sen tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalla kierrätettyä miestä el enää huolita.
Niin jokuhan voi loukkaantua kun ei tullut valituksi, ei huoli enää. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuu miehen käyttöasteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko täällä ollut napakymppi; ”ei tullut valituksi”? Neidit a, b ja c?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuu miehen käyttöasteesta.
Totta. Pilalla mies jos monen naisen käyttämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Pilalla mies jos monen naisen käyttämä.
Ei pilalla vaan on oppinut paljon monelta naiselta. Ei mene sormi suuhun vaikka mitä tulisi.
Anonyymi kirjoitti:
Menetetty tapaus jos sen tehnyt.
Paina nimi mieleen. :D
https://youtu.be/bbPNVEB8O7E- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pilalla vaan on oppinut paljon monelta naiselta. Ei mene sormi suuhun vaikka mitä tulisi.
Juu mut näihin ei kosketa pitkällä tikullakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu mut näihin ei kosketa pitkällä tikullakaan.
Paitsi oikeassa elämässä tietämättäsi, merkkiä ei jää palstasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi oikeassa elämässä tietämättäsi, merkkiä ei jää palstasta.
Siltä jokaisen säästäköön.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Ei kannatakkaan, sekin on käytetty. ;)
Jep.
Anonyymi kirjoitti:
Aika jännä, jos ei huoli vaikka olisi toisesta tykännyt. Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta. :P
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Aika jännä, jos ei huoli vaikka olisi toisesta tykännyt. Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta. :P
Moni sotkeentuu omiin tunteisiinsa ja kokee sekä näkee tykkäämistä sielläkin, missä sitä ei ole.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Pakolla kukaan ei voi toisesta tykätä. Pitää olla tunne.
Anonyymi kirjoitti:
Moni sotkeentuu omiin tunteisiinsa ja kokee sekä näkee tykkäämistä sielläkin, missä sitä ei ole.
Totta tuokin joo. Mutta jos.
Anonyymi kirjoitti:
Pakolla kukaan ei voi toisesta tykätä. Pitää olla tunne.
Tietysti. Jos nyt luet ajatuksella mitä kirjoitin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa asia, jonka voi monelta naiselta oppia on, että naiset tykkäävät eri asioista. Kun alottelet jotain intiimiä uuden naistuttavuuden kanssa, niin unohda kaikki mitä kuvittelet osaavas ja oppinees.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Tietysti. Jos nyt luet ajatuksella mitä kirjoitin. :)
Voit suomentaa. En ymmärtänyt muuta kuin oman kirjoitukseni. Ja mitä kirjoitin sitä tarkoitin. Ihmisillähän on mielikuvia, mutta niiden saattaminen tunteiksi, vaatii paljon enemmän. Luitko sinä tämän ajatuksella?
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Mitä jos?
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Jos mitä?
Anonyymi kirjoitti:
Voit suomentaa. En ymmärtänyt muuta kuin oman kirjoitukseni. Ja mitä kirjoitin sitä tarkoitin. Ihmisillähän on mielikuvia, mutta niiden saattaminen tunteiksi, vaatii paljon enemmän. Luitko sinä tämän ajatuksella?
Luin kyllä.
Vastasin tähän viestiin:
Näin:
Suomeksi, jos sinä olet toisesta tykännyt etkä tullut valituksi, joku muu tuli, josta sinun tykkäämisen kohteesi tykkäsi, niin aika jännä jos et enää huolisi ihmistä josta sinä aiemmin tykkäsit uuden tilaisuuden tullen. Selkiskö?:)
Loukkaantuminen on inhimillistä, mutta jos toisesta on todella tykännyt, eikö muka tarttuisi enää tilaisuuteen, jos sellainen tulee? Kyllä mä tarttuisin. Mutta tykkäänkin kyllä vain, jos oikeasti tykkään.
Voi olla, että kaikilla ei ole näin.- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Luin kyllä.
Vastasin tähän viestiin:
Näin:
Suomeksi, jos sinä olet toisesta tykännyt etkä tullut valituksi, joku muu tuli, josta sinun tykkäämisen kohteesi tykkäsi, niin aika jännä jos et enää huolisi ihmistä josta sinä aiemmin tykkäsit uuden tilaisuuden tullen. Selkiskö?:)
Loukkaantuminen on inhimillistä, mutta jos toisesta on todella tykännyt, eikö muka tarttuisi enää tilaisuuteen, jos sellainen tulee? Kyllä mä tarttuisin. Mutta tykkäänkin kyllä vain, jos oikeasti tykkään.
Voi olla, että kaikilla ei ole näin.No nyt selkoa. Mutta Niin no mulla ei ole tuommoisesta tietoa eikä kokemusta? Tiedät siis, että jollekin on näin käynyt, siihenkö viittaat? Jos tuollasta pitäisi ajatella niin näkisin kuitenkin niin, että ellei mitään syviä romanttisia tunteita ole ollut niin miksi pitäisi tarttua uudelleen samaiseen ihmiseen jos ei ole aiemminkaan oikeaa ihastumista ollut ja on tajunnut ettei ole sopiva tutustumansa ihmisen elämään erinäisistä seikoista johtuen? Kyllä ”huolinnassa” pitää olla rakkaus vai olenko väärässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt selkoa. Mutta Niin no mulla ei ole tuommoisesta tietoa eikä kokemusta? Tiedät siis, että jollekin on näin käynyt, siihenkö viittaat? Jos tuollasta pitäisi ajatella niin näkisin kuitenkin niin, että ellei mitään syviä romanttisia tunteita ole ollut niin miksi pitäisi tarttua uudelleen samaiseen ihmiseen jos ei ole aiemminkaan oikeaa ihastumista ollut ja on tajunnut ettei ole sopiva tutustumansa ihmisen elämään erinäisistä seikoista johtuen? Kyllä ”huolinnassa” pitää olla rakkaus vai olenko väärässä?
Selkisi*
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Jossittelen.
Sitähän se elämä joillakin on.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Luin kyllä.
Vastasin tähän viestiin:
Näin:
Voi olla, että kaikilla ei ole näin.Loukkaantuminen on inhimillistä jos asiaan on liittynyt petos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loukkaantuminen on inhimillistä jos asiaan on liittynyt petos.
Esim. Jos mies olisi leikkinyt kahdella naisella. Silloinhan se on miehen häpeä.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Luin kyllä.
Vastasin tähän viestiin:
Näin:
Voi olla, että kaikilla ei ole näin.Heitänpä ajatuksen sivusta, kun ei täällä muutakaan mielenkiintoista ole:
Tuo ei valituksi tulluthan ajattelee heti, että olipas valitsijalla sitten kuitenkin huono arvostelukyky, ja näin ollen toinen mahdollisuus on automaattisesti menetetty.
Sama kun yrittää jotain kerran, ja jos sieltä sitten tulee ei, niin asiahan on käsitelty. En minä ainakaan jää siihen mankumaan ja nilkoissa roikkumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitänpä ajatuksen sivusta, kun ei täällä muutakaan mielenkiintoista ole:
Tuo ei valituksi tulluthan ajattelee heti, että olipas valitsijalla sitten kuitenkin huono arvostelukyky, ja näin ollen toinen mahdollisuus on automaattisesti menetetty.
Sama kun yrittää jotain kerran, ja jos sieltä sitten tulee ei, niin asiahan on käsitelty. En minä ainakaan jää siihen mankumaan ja nilkoissa roikkumaan.Ihmeellisiä termejä täällä tänä iltana kuten ”valittu”, ”ei valituksi tullut” jne. Eli useampaa on pyöritelty ja vedätetty? Näyttää kuitenkin siltä, että onneksi kaikilla osallistuneilla osapuolilla ei ole ollut minkäänlaisia toimintaan johtavia tunteita eli he olisivat lopulta tajuamattaan selvinneet pikku nirhamilla?
Anonyymi kirjoitti:
No nyt selkoa. Mutta Niin no mulla ei ole tuommoisesta tietoa eikä kokemusta? Tiedät siis, että jollekin on näin käynyt, siihenkö viittaat? Jos tuollasta pitäisi ajatella niin näkisin kuitenkin niin, että ellei mitään syviä romanttisia tunteita ole ollut niin miksi pitäisi tarttua uudelleen samaiseen ihmiseen jos ei ole aiemminkaan oikeaa ihastumista ollut ja on tajunnut ettei ole sopiva tutustumansa ihmisen elämään erinäisistä seikoista johtuen? Kyllä ”huolinnassa” pitää olla rakkaus vai olenko väärässä?
Kuvio on yksinkertainen. On kohde josta pidät syystä tai toisesta sinua kiinnostaa hän tutustua. Usein käy niin, että mielenkiinto onkin yksipuolisesta, mutta JOS se joskus muuttuisikin molemminpuoliseksi, niin eikö tuossa kohtaa voi jo niellä ylpeyttään ja tarttua tilaisuuteen, jos sellaisen jollain ihmeenkaupalla saa kuin saakin?
Joskus käy niinkin, että havahtuu huomaamaan ihmisen, johon aiemmin ei kiinnittänyt huomiota tai josta ei kiinnostunut, tästä on kokemusta kyllä.
Et ole väärässä. Puhutaan nyt vähän eri asiasta vaan.Anonyymi kirjoitti:
Loukkaantuminen on inhimillistä jos asiaan on liittynyt petos.
Toki. Ihminen osaa myös olla pikkumainen,kun kyse on tunnepuolen asioista.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Kuvio on yksinkertainen. On kohde josta pidät syystä tai toisesta sinua kiinnostaa hän tutustua. Usein käy niin, että mielenkiinto onkin yksipuolisesta, mutta JOS se joskus muuttuisikin molemminpuoliseksi, niin eikö tuossa kohtaa voi jo niellä ylpeyttään ja tarttua tilaisuuteen, jos sellaisen jollain ihmeenkaupalla saa kuin saakin?
Joskus käy niinkin, että havahtuu huomaamaan ihmisen, johon aiemmin ei kiinnittänyt huomiota tai josta ei kiinnostunut, tästä on kokemusta kyllä.
Et ole väärässä. Puhutaan nyt vähän eri asiasta vaan.Ahaa eli tarkoitat noin päin; no vaikea sanoa voiko sanoa ”ylpeydeksi” jos on tajunnut oman mielenkiintonsa olleen esim ns. hetken hurmaa eikä ole saanut kehitettyä oikeaa fiilistä tai rakastumista eli yhtään mitään muuta enempää kuin kaveruutta? Mjaa nyt heitit pahan, ja ymmärrän, mutten tiedä vastausta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kun yrittää jotain kerran, ja jos sieltä sitten tulee ei, niin asiahan on käsitelty. En minä ainakaan jää siihen mankumaan ja nilkoissa roikkumaan.Mistä se tietää mitään ”ajatella” kun ei tiedä mitään muuta kuin oman elämäntilanteensa muuttuneen?
Anonyymi kirjoitti:
Sama kun yrittää jotain kerran, ja jos sieltä sitten tulee ei, niin asiahan on käsitelty. En minä ainakaan jää siihen mankumaan ja nilkoissa roikkumaan."Tuo ei valituksi tulluthan ajattelee heti, että olipas valitsijalla sitten kuitenkin huono arvostelukyky, ja näin ollen toinen mahdollisuus on automaattisesti menetetty."
- Joku varmasti ajattelee noinkin. Sinä?
Et sitten haahuiltuasi maailmalla sanotaan vaikka muutaman vuoden kohdatessasi tuon ihmisen tunne muuta, kuin olipa huono arvostelukyky tollakin? :)
Ehkä se päätös silloin tuntui hän stäkin oikealle, ettet se joku ole sinä vaan joku muu. Jääkö siitä kaunaa? Mä en jaksaisi kantaa kaunaa. Tilanteen salliessa edelleen voisin tutustua ko. ihmiseen, tulisi siitä sitten sen enempää ihmissuhdetta tai ei.
Riippuu paljon mikä on elämäntilanne ja tunne kohdatessa. Pidän mahdollisena tykästyä uudelleen ja nähdä uusin silmin.- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Et ole väärässä. Puhutaan nyt vähän eri asiasta vaan.Mä luotan kyllä sen verran miehiin, että alkujaan yksipuolinen mielenkiinto ei (ajatellaan, että nainen on kiinnostunut ja mies ei) ei molemminpuoliseksi miehen puolelta muutu. Olisi todella epäloogista. ??
Anonyymi kirjoitti:
Mä luotan kyllä sen verran miehiin, että alkujaan yksipuolinen mielenkiinto ei (ajatellaan, että nainen on kiinnostunut ja mies ei) ei molemminpuoliseksi miehen puolelta muutu. Olisi todella epäloogista. ??
Njoo, sä puhut miehistä, mä naisista. Ehkä tässä se klikki?
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
"Tuo ei valituksi tulluthan ajattelee heti, että olipas valitsijalla sitten kuitenkin huono arvostelukyky, ja näin ollen toinen mahdollisuus on automaattisesti menetetty."
- Joku varmasti ajattelee noinkin. Sinä?
Et sitten haahuiltuasi maailmalla sanotaan vaikka muutaman vuoden kohdatessasi tuon ihmisen tunne muuta, kuin olipa huono arvostelukyky tollakin? :)
Ehkä se päätös silloin tuntui hän stäkin oikealle, ettet se joku ole sinä vaan joku muu. Jääkö siitä kaunaa? Mä en jaksaisi kantaa kaunaa. Tilanteen salliessa edelleen voisin tutustua ko. ihmiseen, tulisi siitä sitten sen enempää ihmissuhdetta tai ei.
Riippuu paljon mikä on elämäntilanne ja tunne kohdatessa. Pidän mahdollisena tykästyä uudelleen ja nähdä uusin silmin.Onpa syvällisiä juttuja. Voi olla jopa liian vaikeita. Kello on paljon.
Anonyymi kirjoitti:
Mä luotan kyllä sen verran miehiin, että alkujaan yksipuolinen mielenkiinto ei (ajatellaan, että nainen on kiinnostunut ja mies ei) ei molemminpuoliseksi miehen puolelta muutu. Olisi todella epäloogista. ??
Mun aivot on asetuksella tykästyn naisiin, mutta jos käännän toisinkin päin niin miksei? Tiedän miehiä joille nykyinen vaimo on ollut aiemmin ilmaa, jopa raivostuttava "ämmä". Jossain vaiheessa se mieli on muuttunut kuitenkin ja ovat päätyneet yhteen.
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa eli tarkoitat noin päin; no vaikea sanoa voiko sanoa ”ylpeydeksi” jos on tajunnut oman mielenkiintonsa olleen esim ns. hetken hurmaa eikä ole saanut kehitettyä oikeaa fiilistä tai rakastumista eli yhtään mitään muuta enempää kuin kaveruutta? Mjaa nyt heitit pahan, ja ymmärrän, mutten tiedä vastausta?
Ei hätää.
Täytyy mennä nukkumaan, hyvät yöt. :)- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Luin kyllä.
Vastasin tähän viestiin:
Näin:
Voi olla, että kaikilla ei ole näin.Toisaalta nyt kuin luin uudelleen, niin miksi kukaan tyytyisi siihen, että pinnistää ”varasijalta” mitaleille? Eikö se tuntuisi kenestä tahansa alentavalta mikäli tietäisi edeltäneen tilanteen? Sitähän olisi ”se hopeasijalainen” lopun elämäänsä?
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Toki. Ihminen osaa myös olla pikkumainen,kun kyse on tunnepuolen asioista.
Jos asiaan on liittynyt petos, pikkumaisuus edes sanana ei mahdu samaan lauseeseen. Petosta kun ei voi puoltaa. Toista on roikotettu löysässä narussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos asiaan on liittynyt petos, pikkumaisuus edes sanana ei mahdu samaan lauseeseen. Petosta kun ei voi puoltaa. Toista on roikotettu löysässä narussa.
Silloin vastuun kantaa ihminen, joka on arvottanut kahta rinnakkain. Hyvää yötä.
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta nyt kuin luin uudelleen, niin miksi kukaan tyytyisi siihen, että pinnistää ”varasijalta” mitaleille? Eikö se tuntuisi kenestä tahansa alentavalta mikäli tietäisi edeltäneen tilanteen? Sitähän olisi ”se hopeasijalainen” lopun elämäänsä?
No tuolleehan se voi ensin ajateltuna tuntua, varasijalla olemiselta. Mutta mielummin lähestyisin siitä näkökulmasta, että se joku muu oli silloin sitä mitä haluttiin. Valintoja kun on tehtävä sen hetkisen fiiliksen ja tarpeen mukaan ja ehkäpä sitä "itse" ei ole ollut siinä kohtaa edes ajatuksissa syystä tai toisesta. Näinhän se voi olla molemmilla osapuolilla.
Vielä vähemmän, jos hädin tuskin tunnetaan.
Tietysti roikuttaminen muuttaa tilannetta, sehän on roikuttamista. Puhut tilanteesta missä jotain on välillä jo ollut?
Loppujen lopuksi kaikki on kiinni siitä miten paljon voi hyväksyä ja ymmärtää syiksi ja "anteeksi" antaa?Anonyymi kirjoitti:
Silloin vastuun kantaa ihminen, joka on arvottanut kahta rinnakkain. Hyvää yötä.
Nojoo, eli on annettu ymmärtää vilpillisesti jotain muuta? Mä puhun tilanteesta missä noin ei ole.
Mutta joo, muuttaa lähtötilannetta tietysti, jos toinen on pelannut useampaan suuntaan antaen olettaa kaikkien olevan ainoa. Kusetusta siis.Kaverit hei...tuossa teidän ajatuksenvaihtoa lukiessa tuli mieleeni, että pitäisköhän teidän kirjoittaa jokin opaskirjanen näistä teidän mietteistänne, kun sen verran filosofistisesti analysoitte ihan käytännön esimerkkejä käyttäen. Koska noi teidän jutut kuulostaa kyllä sen verran järkeviltä, että siitä voisi olla palstan ulkopuolisetkin kiinnostuneita. Pohjimmiltaan se yhtälö mistä puhutte, sopisi eri tilanteissa ja ympäristöissä samaan kaavaan, kunhan vain vaihtaa muuttujat.
Ite sekosin jo ajatuksissa, mutta jatkakaa samaan malliin, niin ehkä itsekin pääsen takaisin kärryille.J-76 kirjoitti:
Et ole väärässä. Puhutaan nyt vähän eri asiasta vaan.Välikommentti.
Mä olen tuon miettinyt niin, että jos kerran olen saanut pakit, se on ehdoton ei myös kakkoskierrokselle. Mua ei kiinnosta enää ihminen joka ei ollut minusta kiinnostunut.
Ainakin sen ihmisen pitäis sepostaa jotenkinnse tilanne auki, mitä ensimmäisellä kerralla kävi, vaikka en mä tiedä onks sillä väliä...🤔
Enkä mä mistään loukkaantumisesta puhu, vaan pitäis sitä tietää mitä haluaa... 😊
Kyllä mä itse ainakin mietin tarkkaan, onks joku mielenkiintoinen vai ei, enkä sit jatkossa enää ala veivailrmaan. 😀👌- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa asia, jonka voi monelta naiselta oppia on, että naiset tykkäävät eri asioista. Kun alottelet jotain intiimiä uuden naistuttavuuden kanssa, niin unohda kaikki mitä kuvittelet osaavas ja oppinees.
Höhlä, itsekin sanoit voi oppia sen että naiset tykkäävät eri asioista, sitten pitäisikin unohtaa kaikki, myös tuo asia. Äly hoi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta nyt kuin luin uudelleen, niin miksi kukaan tyytyisi siihen, että pinnistää ”varasijalta” mitaleille? Eikö se tuntuisi kenestä tahansa alentavalta mikäli tietäisi edeltäneen tilanteen? Sitähän olisi ”se hopeasijalainen” lopun elämäänsä?
"Toisaalta nyt kuin luin uudelleen, niin miksi kukaan tyytyisi siihen, että pinnistää ”varasijalta” mitaleille? Eikö se tuntuisi kenestä tahansa alentavalta mikäli tietäisi edeltäneen tilanteen? Sitähän olisi ”se hopeasijalainen” lopun elämäänsä?"
harmis ei kirj. unohtui laittaa
viittasin pönttikseen ja perttiin. Ihan_sivusta kirjoitti:
Kaverit hei...tuossa teidän ajatuksenvaihtoa lukiessa tuli mieleeni, että pitäisköhän teidän kirjoittaa jokin opaskirjanen näistä teidän mietteistänne, kun sen verran filosofistisesti analysoitte ihan käytännön esimerkkejä käyttäen. Koska noi teidän jutut kuulostaa kyllä sen verran järkeviltä, että siitä voisi olla palstan ulkopuolisetkin kiinnostuneita. Pohjimmiltaan se yhtälö mistä puhutte, sopisi eri tilanteissa ja ympäristöissä samaan kaavaan, kunhan vain vaihtaa muuttujat.
Ite sekosin jo ajatuksissa, mutta jatkakaa samaan malliin, niin ehkä itsekin pääsen takaisin kärryille.Jätän suosiolla opaskirjan kirjoittamisen kanssakeskustelijalleni, itse vaan mutustelen mietteitä. :)
Disse kirjoitti:
Välikommentti.
Mä olen tuon miettinyt niin, että jos kerran olen saanut pakit, se on ehdoton ei myös kakkoskierrokselle. Mua ei kiinnosta enää ihminen joka ei ollut minusta kiinnostunut.
Ainakin sen ihmisen pitäis sepostaa jotenkinnse tilanne auki, mitä ensimmäisellä kerralla kävi, vaikka en mä tiedä onks sillä väliä...🤔
Enkä mä mistään loukkaantumisesta puhu, vaan pitäis sitä tietää mitä haluaa... 😊
Kyllä mä itse ainakin mietin tarkkaan, onks joku mielenkiintoinen vai ei, enkä sit jatkossa enää ala veivailrmaan. 😀👌Heh, harvoin kai niin ylipäänsä käy, että rukkaset saanut kiinnostaisi sen enempää mitä aiemminkaan. Etenkään, jos on tosiaan saanut rukkaset niin, että jotain lähentymistä tuumailtu.
Mä en ole ihan noin ehdoton, ehkä olen vain epätoivoinen. :D
Tai utelias ottamaan selvää, mihin sitä päätyy, jos antaa tilaisuuden. Ehkäpä toinen huomaa tehneensä KAUHEAN virheen aiemmin ja ymmärtää sen vähän elettyään ja tuumailtuaan. ;D
Pitäiskö kysyäkin, voisinko olla "sun" seuraava virheesi? Iskurepla. ;)J-76 kirjoitti:
Heh, harvoin kai niin ylipäänsä käy, että rukkaset saanut kiinnostaisi sen enempää mitä aiemminkaan. Etenkään, jos on tosiaan saanut rukkaset niin, että jotain lähentymistä tuumailtu.
Mä en ole ihan noin ehdoton, ehkä olen vain epätoivoinen. :D
Tai utelias ottamaan selvää, mihin sitä päätyy, jos antaa tilaisuuden. Ehkäpä toinen huomaa tehneensä KAUHEAN virheen aiemmin ja ymmärtää sen vähän elettyään ja tuumailtuaan. ;D
Pitäiskö kysyäkin, voisinko olla "sun" seuraava virheesi? Iskurepla. ;)Niin, ehkä kaikki ei mieti loppuunasti? 🤔
Ja toisaalta kun miettii, on siinä joku kynnys ottaa uudelleen yhteyttä. 😬👌Disse kirjoitti:
Niin, ehkä kaikki ei mieti loppuunasti? 🤔
Ja toisaalta kun miettii, on siinä joku kynnys ottaa uudelleen yhteyttä. 😬👌Ehkä. Tai sitten visio vaan muuttuu matkalla.
J-76 kirjoitti:
Ehkä. Tai sitten visio vaan muuttuu matkalla.
No se taas kuullostaa tuuliviiriltä. 😬
Disse kirjoitti:
No se taas kuullostaa tuuliviiriltä. 😬
Naisella on aina lupa muuttaa mieltään. :D
1. Naiset tekevät aina säännöt.
2. Sääntöjä voidaan muuttaa ilman ennakkovaroitusta.
3. Kukaan mies ei voi koskaan tietää kaikkia sääntöjä.
4. Jos nainen epäilee, että joku Mies tietää osan säännöistä, hänen tulee muuttaa osa tai kaikki säännöt.
5. Nainen EI OLE KOSKAAN väärässä.
6. Jos nainen on väärässä, se johtuu väärinkäsityksestä, jonka on aikaan saanut mies, joka on sanonut tai tehnyt jotain väärää.
7. Ja koska sääntö n:o 6 on voimassa, miehen tulee välittömästi pyytää anteeksi aiheuttamaansa väärinkäsitystä.
8. Nainen saa muuttaa mieltään koska tahansa.
9. Mies ei saa koskaan muuttaa mieltään ilman naisen kirjallista suostumusta.
10. Nainen ei saa missään tilanteessa antaa miehen tietää haluaako hän tämän olevan vihainen vai pahoillaan.
11. Kaikki miesten yritykset korjata näitä sääntöjä johtavat ankariin toimenpiteisiin.
12. Jos naisella on kuukautiset, niin mikään edellä mainituista säännöistä ei päde, vaikkakin ne ovat voimassa.
Lähde: https://www.city.fi/blogit/1603/naisten saannot/64279J-76 kirjoitti:
Naisella on aina lupa muuttaa mieltään. :D
1. Naiset tekevät aina säännöt.
2. Sääntöjä voidaan muuttaa ilman ennakkovaroitusta.
3. Kukaan mies ei voi koskaan tietää kaikkia sääntöjä.
4. Jos nainen epäilee, että joku Mies tietää osan säännöistä, hänen tulee muuttaa osa tai kaikki säännöt.
5. Nainen EI OLE KOSKAAN väärässä.
6. Jos nainen on väärässä, se johtuu väärinkäsityksestä, jonka on aikaan saanut mies, joka on sanonut tai tehnyt jotain väärää.
7. Ja koska sääntö n:o 6 on voimassa, miehen tulee välittömästi pyytää anteeksi aiheuttamaansa väärinkäsitystä.
8. Nainen saa muuttaa mieltään koska tahansa.
9. Mies ei saa koskaan muuttaa mieltään ilman naisen kirjallista suostumusta.
10. Nainen ei saa missään tilanteessa antaa miehen tietää haluaako hän tämän olevan vihainen vai pahoillaan.
11. Kaikki miesten yritykset korjata näitä sääntöjä johtavat ankariin toimenpiteisiin.
12. Jos naisella on kuukautiset, niin mikään edellä mainituista säännöistä ei päde, vaikkakin ne ovat voimassa.
Lähde: https://www.city.fi/blogit/1603/naisten saannot/64279Höpöhöpö. 😀
J-76 kirjoitti:
Disse, ne kirjoittamattomat säännöt. ;)
Ja mä oon rebell, yell..😬👌
https://youtu.be/BBQ36Y1GL1g
Ei koske säännöt mua, kirjoittamattomatkaan. 😁Disse kirjoitti:
Ja mä oon rebell, yell..😬👌
https://youtu.be/BBQ36Y1GL1g
Ei koske säännöt mua, kirjoittamattomatkaan. 😁Jumalautanen PAHIS! :D
J-76 kirjoitti:
Yeaph. :P
Tarkkana pittää olla naisten kanssa, niillä on aina joku ketunhäntä kainalossa. 😁
Disse kirjoitti:
Tarkkana pittää olla naisten kanssa, niillä on aina joku ketunhäntä kainalossa. 😁
Mokomat. :)
J-76 kirjoitti:
Mokomat. :)
No onhan ne...😃
Hitsi kun noi treenit on niin myöhään, ei meinaa saada unta heti..🤔
Mutta kaippa sitä jotenkin pitäis vaan koettaa saada unta palloon, niin ei ois ihan töttöröö aamulla. 😁Disse kirjoitti:
No onhan ne...😃
Hitsi kun noi treenit on niin myöhään, ei meinaa saada unta heti..🤔
Mutta kaippa sitä jotenkin pitäis vaan koettaa saada unta palloon, niin ei ois ihan töttöröö aamulla. 😁Onon. Aamuvuoro?
J-76 kirjoitti:
Onon. Aamuvuoro?
Ei onneks, mutta vois huomenna touhuillakin jotain, eikä vaan silmät ristissä vaeltaa pitkin kämppää. 😬
Disse kirjoitti:
Ei onneks, mutta vois huomenna touhuillakin jotain, eikä vaan silmät ristissä vaeltaa pitkin kämppää. 😬
Mitäs oli mielessä?
Itellä särkee selkäruoto makoillessa, täytyy yrittää käydä untenmaille vasta, kun lähtee taju samantien. Muuten menee pyörimiseksi. Joka helvetin yö herättää muutenkin.J-76 kirjoitti:
Mitäs oli mielessä?
Itellä särkee selkäruoto makoillessa, täytyy yrittää käydä untenmaille vasta, kun lähtee taju samantien. Muuten menee pyörimiseksi. Joka helvetin yö herättää muutenkin.Auton vois huuhtoa, kesärenkaat ja peräkärrin. Sitten hanat tyhjentää ja laitella renkaat talliin ja vähän imuroida autoa.
Ruokaa laittaa ja illasta lämmittää saunan ja putsata kattila ennen sinne menoa.
Buranaa ja panadolia ennen unille menoa reippaasti. 😬Disse kirjoitti:
Auton vois huuhtoa, kesärenkaat ja peräkärrin. Sitten hanat tyhjentää ja laitella renkaat talliin ja vähän imuroida autoa.
Ruokaa laittaa ja illasta lämmittää saunan ja putsata kattila ennen sinne menoa.
Buranaa ja panadolia ennen unille menoa reippaasti. 😬Elä helkkarissa kattilaan mene. :)
Joo se coctail on käytössä. Säteilee käpälään, reittä pitkin jalkaterään asti. Kivoja sähköiskumaisia riipasuja välillä. Siihen ei auta yhtään lääkkeet, mutta rankaan jonnin verran kuitenkin.J-76 kirjoitti:
Elä helkkarissa kattilaan mene. :)
Joo se coctail on käytössä. Säteilee käpälään, reittä pitkin jalkaterään asti. Kivoja sähköiskumaisia riipasuja välillä. Siihen ei auta yhtään lääkkeet, mutta rankaan jonnin verran kuitenkin.En kokonaan. 😀
Akupuntio. 🤔
No mut mä katson Netflixistä yhden sarjan ja sit meen nukkumaan. Eiköhän sitä passiivisesti öllöttäen uni tule. 😀
Eikun öitä. 🥱😴Disse kirjoitti:
En kokonaan. 😀
Akupuntio. 🤔
No mut mä katson Netflixistä yhden sarjan ja sit meen nukkumaan. Eiköhän sitä passiivisesti öllöttäen uni tule. 😀
Eikun öitä. 🥱😴Kattellaan kattellaan mitä keksiivät, tokeneeko tökkimällä vai onko runneltava perusteellisemmin.
Jep. Mä lähden suihkun kautta koisimaan. Öitä sinnekin päin. :)
- Anonyymi
Saako muumi limua juova mies naisia?
- Anonyymi
Vapaa mies saa naisia. Varatut eivät.
- Anonyymi
On hyvä komedia-elin eli elokuva... tyttönen yrittää herättää toista nukkumasta painamalla sormella sitä, sitten jooh toinen ei se herää se on kuollut.... avaruudesta tulee hyökkäys jne, tuossa elokuvassa.
- Anonyymi
Ei teillä ole mitään annettavaa. Olen kaikin tavoin tasokkaampi, joten...
- Anonyymi
Nirsoja on palstan naiset. Ne haluaa vain top 10 miehii.
- Anonyymi
Eivät ole, luulen... itsellä, mutta niin oikeassa elämässä juttelen teinien kanssa paljonkin, en ole huomannut että nuoriso olisi pahamielisiä.
- Anonyymi
Koska kunnon mies on muita arvostava, väkivallaton ja luotettava.. Ei riitä että en juo, katsokaa naiset nyt olen prinssi uljas. Itse en juo, olen lojaali, luotettava, väkivallaton, asiat hoidan keskustelemalla suoraan ja vieläpä rehellinenkin. Yhtään vähempää en huoli, tarpeeksi katsonut läpi sormien ilkeää kohtelua ja hyväksikäyttöä.
- Anonyymi
Kyllähän se on nähty, että monille kelpaisi, mutta kun se pitäisi miesten tehdä aloite.
- Anonyymi
Koska vain palstan miehien oma tietous, heidän väittämänsä ja kokemansa on ainoa oikea totuus. Kenenkään toisen elämänkokemus, kohtalo tai tietous ei voi olla mitenkään (myös) totta. Jokin raittius ei riitä kiillottamaan tuollaista haisevaa pskaa pois alkuunsakkaan.
- Anonyymi
Naisille kelpaa top 10 mies joka vetää aineita ja juo viinaa.
- Anonyymi
Ei ole jaksamista minkäänlaiseen tutustumiseen kenenkään kanssa. "Kiitos" siitä heille jotka aloittivat tämän kaiken.
- Anonyymi
Jos GT arvo eli glutamyylitransferaasi on rajan yläpuolella niin on alkoholisti. Raja-arvo on 60 miehillä. Itsellä se on 19 joten en ole juoppo. Kaikki nyt verokokeisiin vaan ja sitten näytätte naiselle mikä se tuloksenne on. Nainen voi sitten päätellä oletteko juoppoja.
- Anonyymi
Kyllä kuule taitaa olla niin päin että miehet on niitä ronkeleita. Ja sitten kehdataan vielä valittaa yksinäisyyttä.
- Anonyymi
Kotona paljon aikaa viettävät miehet juo alkoholia enemmän. Vielä siihen yksinäisyys. Ette käy missään eikä ole sosiaalista elämää niin ettehän voi löytää kumppania edes palstan naisesta. Veikkaan että olisi vaikeaa suostua naisen treffipyyntöön. Menisi pupu pöksyyn niinsanotusti.
- Anonyymi
Viinamies käy yökerhossa juomassa viinaa ja tapaamassa naisia. Hän on mukana porukoissa.
Raitis mies on yksin kotona eikä tapaa ketään.
t. viinamies
- Anonyymi
Naisille kelpaa vain viina- ja tupakkamies.
- Anonyymi
Raittiit miehet ei ole sosiaalisia. Siksi eivät tutustu naisiin kovin usein ja ovat sinkkuna pitkiä aikoja jopa kymmeniä vuosia. Itse päätin nuorena että pakko on juoda alkoholia jos haluaa porukoihin ja tyttöihin tutustua ja sen myötä sain vaimon.
- Anonyymi
Raitis mies on tiukkapipo nipottaja ja paheksuu naista joka ei lasiin sylje. Ehkä on entinen holisti miksi muuten raitis olisi??
- Anonyymi
Suomessa on melkein 600 000 alkoholistia ja siihen päälle muuten alkoholin suurkuluttajat. Alkoholismi on Suomessa vakava kansansairaus.
Raittiit ja tervepäiset miehet on varattuja, jäljelle jääneet alkoholistit.
Valitse siitä sitten raitis mies kun heitä ei ole!
Mitä tulee "palstan miehiin" niin jos alko-ongelmaa ei ole, niin sitten muuten viiraa päästä ja pahasti. En pysty löytämään kuin yhden tai ehkä kaksi mutta toisesta en ole varma, täysipäisen miehen tällä foorumilla.- Anonyymi
Olitko ensitreffit alttarilla ohjelmassa mukana?
- Anonyymi
En ole varattu. En juo viinaa. Olutta juon joskus. Naiset ei halua raittiin kanssa seurustella se on varma. Kai jokainen raitis pääsisi edes treffeille jos raitis kelpaa muka. Alkoholismi mitataan elämänhallintana ja terveysarvoilla eli verikokeilla voi katsoa paljonko mies juo alkoholia. Itsellä GT arvot oli alle 20 kun viimeks hain työpaikkaa varten todistuksen. Sitten elämänhallinta, Maksatko laskut, onko ulosotto velkaa tai sellaista. Itsellä ei ole ollutkaan. Varmana naiset kiinnostuu sellaisista joilla elämänhallinta on perseestä.
- Anonyymi
Ei ole sama asia. Itse en huolisi miestä joka ei maksa laskuja, on ulosotto velkoja ym. Koska itsekin olen näissä asioissa suorastaan pikkutarkka.
Alkoholin juonnin vapaa-aikana hyväksyn jos oma lompakko kestää ja rahaa riittää myös tärkeisiin asioihin, kuten juuri laskuihin ja ruokaan, ja työt ja muut oikeat asiat hoidetaan silti, koska itse teen vapaalla samaa. Olen myös tuolla kaljalinjalla, koska ei mullakaan pää viinaa kestä. Toki mies saa juoda viinaa, jos pää kestää, mutta vielä en ole tavannut ketään sellaista miestä, jonka pää viinaa kestäisi. Toki mies saa olla raitis jos ei välitä että mä sitä kaljaa kittaan väliin vapaalla. Yleensä juon vain nousuhumalaan asti jolloin olen vähän puheliaampi ja estottomampi miestä kohtaan. Ja sehän on kai miehelle vain iloinen asia, luullakseni.
Asia taitaa vaan olla niin että jos mies ei itse juo niin naisen juominen haittaa sitten häntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sama asia. Itse en huolisi miestä joka ei maksa laskuja, on ulosotto velkoja ym. Koska itsekin olen näissä asioissa suorastaan pikkutarkka.
Alkoholin juonnin vapaa-aikana hyväksyn jos oma lompakko kestää ja rahaa riittää myös tärkeisiin asioihin, kuten juuri laskuihin ja ruokaan, ja työt ja muut oikeat asiat hoidetaan silti, koska itse teen vapaalla samaa. Olen myös tuolla kaljalinjalla, koska ei mullakaan pää viinaa kestä. Toki mies saa juoda viinaa, jos pää kestää, mutta vielä en ole tavannut ketään sellaista miestä, jonka pää viinaa kestäisi. Toki mies saa olla raitis jos ei välitä että mä sitä kaljaa kittaan väliin vapaalla. Yleensä juon vain nousuhumalaan asti jolloin olen vähän puheliaampi ja estottomampi miestä kohtaan. Ja sehän on kai miehelle vain iloinen asia, luullakseni.
Asia taitaa vaan olla niin että jos mies ei itse juo niin naisen juominen haittaa sitten häntä.Oletko hoikka kaljan kittaamisesta huolimatta? Muuten ei seiso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko hoikka kaljan kittaamisesta huolimatta? Muuten ei seiso.
En onnekseni kaljan kanssa enkä ilman. Monet miehet tykkää naisen muotoisista naisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En onnekseni kaljan kanssa enkä ilman. Monet miehet tykkää naisen muotoisista naisista.
Miksi hoikat naiset sitten pärjäävät missikisoissa, kuka ne valitsee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hoikat naiset sitten pärjäävät missikisoissa, kuka ne valitsee?
Ihanteita, pitkiä laihoja ja kauniita eri luokkaa kuin normaali nainen. Ja aivan kuten miehetkin jotka heidän kanssaan yhteen päätyy, ei tosiaan ihan perusjuntteja. Laita muuten Googleen haku sana xl-missit. Paljon minua tukevampia, mutta kauniita naisia.
- Anonyymi
Tällaiset aloitukset on huonoja.
Itselläni on raitis mies. Isäni on. Ystävien miehet on. Vaikka kuinka paljon raittiita miehiä parisuhteessa. Raittiuden lisäksi tarvitaan muita asioita ja ominaisuuksia. Yksi on vaikka itsensä arvostaminen. Naiset eivät pidä miehistä, jotka jankuttavat "en kelpaa". - Anonyymi
Aina vaan v.tun palstalaiset.
Keksisitte jotain järkeviä keskustelun avauksia. - Anonyymi
Raittius nyt on vain yksi ominaisuus. Mitä muuta sinä olet kuin raitis? Oletko mukava, kohtelias ja hyväkäytöksinen? Onko sinulla terve asenne elämään, vai oletko kaikesta valittaja? Lähdetään nyt liikkeelle vaikka noista parista helposta kysymyksestä.
- Anonyymi
Miksi ensitreffi alttarilla ohjelmassa miehet jätetään. Ne ei nai naisiaan, ne ei juo viinaa. viinaa pitää juoda muuten mies on tylsä. Siinä ohjelmassa totuus tulee ilmi.
T viinamies.- Anonyymi
Ai jaa ... olen sitten varmaan sitä "kolmatta sukupuolta". Itse olen jättänyt vain miehen, joka alkoi juomaan viinaa, sekä miehen, joka juodessaan viinaa (hyvin harvoin) harrasti uhkapelejä ja pisti tilin sileäksi. Kumpaakaan en alunperin tavannut alkoholin vaikutuksen alaisena. Olisinpa, niin olisin jättänyt lähemmän tutustumisen sikseen heti alussa. Viinamieheys ja sen vaikutus olisi ollut hyvä nähdä heti alkuun.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj502892Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet852425KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.1141992Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381688Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r801476- 931380
En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31344Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2761341- 1171274
Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1121239