Toki ihmisiä menee ja kuolee.
Muilla kuollu puolisoita?
26
<50
Vastaukset
Ei puolisoa mutta enoni nukkui pois 38-vuotiaana. Hän oli minulle kuin isoveli. Ikävä on kova.
- Anonyymi
Elokuva kuin tuo scary movie 3.... yrittää herättää toista painelemalla sormellakin, toinen sanoo: ei ei voi sitä enää herättää, se on kuollut, mutta herää kuolleista kuitenkin.
Tyttöset niin voivat herättää ihmisiä painamalla sormella pehmoisesti.- Anonyymi
Oliko liian syvä aihe? Täytyi sitten turvautua trollailemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko liian syvä aihe? Täytyi sitten turvautua trollailemaan?
Otan osaa ludemin puoliso on kuollut 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍🏿Pahoittelut, onnittelut tai jotain vastaavaa mutta osaa otin kuitenkin 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍🏿👍🏿👍🏿🎲🎲🎲🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Jännämies tappoi eksäni.
- Anonyymi
🙏🏿🙏🏿🙏🏿💝💝🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ei mulla sentään niin huono tuuri ole käynyt naisasioissa että kukaan olisi kuollut 😬
Mutta äitimuorihan se nukkui pois helmikuussa oltuaan vajaat puoli vuotta sairaalassa. Aivokasvain uusi kolmannen ja viimeisen kerran ja samalla tuli aika laaja aivoverenvuoto. En käynyt kovinkaan usein sairaalassa katsomassa häntä, koska hän ei pahemmin reagoinut ulkomaailmaan, mutta tammikuussa oli hetkellisesti tajuissaan jolloin näin hänet viimeisen kerran. Muistihan se temppuili ja aika tuhti lääkitys heikensi sitä varmaan entisestään, mutta kyllä hän mut tunnisti silloin.
Ja aiemmin joskus 5-10 vuotta sitten välimme olivat aika kireät ja huonot, mutta mä olen tyytyväinen että viime vuosina ne olivat paremmat. Ei jäänyt oikeastaan mitään jossiteltavaa tai että mitä olisi voinut itse tehdä toisin. Viime vuoden syyskuussa kun hän joutui sairaalaan, niin hän sanoi että "pidä talo pystyssä ja muista ruokkia kissa". En tiedä minkälaisella aikajanalla hän tuota itse tarkoitti sillä hetkellä, mutta näin lupasin tehdä ja olen tehnytkin.- Anonyymi
Chirpy chirpy cheep cheep 🥊😜🥊vai että anoppi potkas tyhjää. No mut sano terkkui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Chirpy chirpy cheep cheep 🥊😜🥊vai että anoppi potkas tyhjää. No mut sano terkkui
Chirpy chirpy vaan sullekin, kuinka voit pilkata luontoa noin paljon. Etkö tajuu kuinka se saastuttaa ympäristöö ja kasvien viljely on vaikeeta kun kasvu alusta rehevöityy. 🤓🤓🤓🤓🤷♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Chirpy chirpy vaan sullekin, kuinka voit pilkata luontoa noin paljon. Etkö tajuu kuinka se saastuttaa ympäristöö ja kasvien viljely on vaikeeta kun kasvu alusta rehevöityy. 🤓🤓🤓🤓🤷♂️
Oletko ihan varma että hänet on asetettu oikein monttuun asti 🤔epäilen kyllä tuota mutta minulla ei ole koskaan tullut mieleenkään että vaimoni jaksaisi kaivella mitää monttuja luultavasti on laiskuuttaan lämmitellyt takkaa anopin kustannuksella 🥊😜🥊
- Anonyymi
Minulla kävi huono tuuri, kun mies kuoli. Siksi aikanaan tutustuinkin tähän palstaan.
- Anonyymi
Mietin vaan sitä, että millähän konstilla arkun hautaan laskeminen onnistuu, jos on arkkuhautaus, muttei omaisia riittävästi, että arkun saavat hautaan laskettua.
Kun siinä yleensä 6 henkilöä on ja varovainen saa olla, ettei kukaan hautaan putoa arkun mukana ja se on aika syvä hauta, ettei parane horjahtaa.
Olen ollut hautajaisissa, arkkua kantamassa, hautaan laskemassa ja kyllä se arkku vaan painaa, että 4 ihmistä tarvii olla vähintään.
Usa:ssa arkku lasketaan hautaan sellaisella hautaan lasku laitteella, vaikka olisi runsaasti hautajais vieraita.
Varmaan senkin takia, ettei tapahdu mitään onnettomuuksia, kun joku voi nostaa siitä syytteen ja vaatia korvauksia, kun yhdysvalloissa lähes kaikesta voidaan voidaan vaatia vahingon korvaus.
Ilmeisesti tämä hautaanlasku laite toimii kiskoilla, että arkku siirtyy tasaiselta maalta haudan päälle ja laskee arkun hautaan.- Anonyymi
Sanoisin että se on vanha suomalainen sananlasku joka menee suunnilleen näin että, älä syö enempää kuin jaksat kantaa niin luulisin että sama lause voi tarkoittaa myös sitä että siis jos yhdistelee noit värssyjä ja sananlaskuja nii mä ainakin sanoisin pastorille että puhe jonka luet on tämä : että elämän päivät ne lyhyiksi jäivät, elämä ottaa ja antaa muttei ole suotavaa syödä enempään kuin omaiset jaksaa kantaa, joten maasta sinä olet tullut ja maaksi olet jälleen tuleva. Että se on ny moro ja sinne vaan anoppi monttuun jotta päästään kaffetta juomahan että johan tässä jo alkaa kurkkukin kuivaa kun ei ole mattia mukana ja yksin saa pulista täällä 🥊😜🥊
- Anonyymi
Rakkaani menehtyi äkilliseen sairauskohtaukseen vuosi sitten. En toivu siitä.
- Anonyymi
Otan vilpittömästi osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan vilpittömästi osaa.
Kiitos.
- Anonyymi
Jahas....
- Anonyymi
poikaystävä kuoli kun olin teini. tää vuosi nosti vanhat arvet esiin ja nyt en pysty nukkumaan pelätessäni että mulle tärkeät ihmiset kuolee enkä mä ehdi sanoa sitä heille kasvotusten.
no nii, nyt mä aloin taas itkee. ihan hirveetä ku alkaa pillittää kaupassa kun näkee hyllyssä jonkun tärkeän ihmisen lempimakkarapaketin. Ei ole kuollut, enkä voi lainkaan käsittää, miten pahalta se voiskaan tuntua.
Tosin siitäkin ois päästävä yli. Jotenkin ois kamala itsestä, että jos kupsahtas suhteessa ja sen rakkaan ois loppuelämä paha olla. Lohduton.... jotenkin haluisin sellaisen suhteen, missä tuokin otettais jotenkin lohdullisena vastaan. Jos sitä voi etukäteen yhtään koettaa helpottaa? 🤔- Anonyymi
Kuin puoliso voi kuolla kun sinun mukaan ne voi uskoa itsensä taas terveeksi, eikä tarvitse kuolla? Me ollaan vain aivoja purkissa ja aivot voi iseensä uskomisen voimalla pitää aina terveenä aka elossa. Alzheimerkin johtuu siitä kun ihminen ei ole uskonut itseensä tarpeeksi ja siksi ei pysy riittävän terveenä.
Anonyymi kirjoitti:
Kuin puoliso voi kuolla kun sinun mukaan ne voi uskoa itsensä taas terveeksi, eikä tarvitse kuolla? Me ollaan vain aivoja purkissa ja aivot voi iseensä uskomisen voimalla pitää aina terveenä aka elossa. Alzheimerkin johtuu siitä kun ihminen ei ole uskonut itseensä tarpeeksi ja siksi ei pysy riittävän terveenä.
Parempi Alssissakin elää, eikä maatua jo valmiiks pystyyn.
- Anonyymi
Ihmiset kuolee. Muutama esimerkki, muitakin on. Enoni kuoli varsin nuorena 49v. Ystäväni kuoli 36v. Tuttavani kuoli 60v. Tutun lapsi 15v teki itsemurhan. Ystäväni ystävän (aikuinen) lapsi hyppäsi partsilta huumepäissään.
Onneksi ei miesystävä ole kuollut, mutta pari kertaa on ollut lähellä. Kerran pelastin hengen. Samoin ystäväni alle 40v on ollut monta kertaa lähellä kuolemaa. Ystävä 56v on vaikeasti sairas.
Niin että toki ihmisiä kuolee.
Siitä tavallaan iloitsen, ettei exänikään, aikuisten lasteni rasittava isä ole kuollut. Joku ystäväni sanoi vielä ennen eroani, että olisi parempi jos exäni olisi kuollut. Kiltin naisen korvissani se kuulosti liian karkealta.- Anonyymi
Just joo Villen terveys etusijalla taas
- Anonyymi
Oksettaa tämä viestiketju.
Miettikää joskus omaishoitajia tai heidän vastaavien tilanteisiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj502892Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet852425KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.1141992Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381688Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r801476- 931380
En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31344Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2761341- 1171274
Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1121239