Miestenpäivä

Anonyymi

Niin onko teitä miehiä muistettu mitenkään. Naiset ei varmaan muista teitä.

57

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi? Ei ole mitään syytä muistaa.

• No ei oo. Kaiken maailman Tissejä muistetaan, mutta ei esmes mua.

😂

• Mä uhriudun ja alan pillittään.

😁

• Anonyymi

No ... eipä ole taloudessa ketään ketä jotenkin muistaa. Enkä kyllä odottaisi itseänikään mitenkään erityisesti naistenpäivänä muistettavan. Eihän nämä ole Suomessa mikään iso juttu.

• Anonyymi

Oletko itse mies, nainen vai muunsukupuolinen? Vai botti 🤔. Kysymykset on aina kovin robottimaisia ainakin.

• Ei mitenkään. :(

• Ei minuakaan. En tiennyt, että tällä viikolla olisi joku miestenpäivä.

Mitä muuta päivään kuuluu? Itse kävin yliopistolla printtaamassa yhden jutun. Täällä satoi vähän vettä ja tuullut taas aika kovasti. Entä siellä?

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Ei minuakaan. En tiennyt, että tällä viikolla olisi joku miestenpäivä.

Mitä muuta päivään kuuluu? Itse kävin yliopistolla printtaamassa yhden jutun. Täällä satoi vähän vettä ja tuullut taas aika kovasti. Entä siellä?

Palstalta luin miestenpäivästä, että jaa on vai. Kävin kaupungilla istumassa muutaman tunnin yhdessä miittingissä ja syömässä saman poppoon kanssa, vähän sosiaalista elämää kerta viikkon tässä porukassa . Hauskaa oli ja tuli naurettua yhtä poppoon supliikkia.

Pienet ettoset ajattelin ottaa.

• J-76 kirjoitti:

Palstalta luin miestenpäivästä, että jaa on vai. Kävin kaupungilla istumassa muutaman tunnin yhdessä miittingissä ja syömässä saman poppoon kanssa, vähän sosiaalista elämää kerta viikkon tässä porukassa . Hauskaa oli ja tuli naurettua yhtä poppoon supliikkia.

Pienet ettoset ajattelin ottaa.

Kiva, kun sinulla on ollut seuraaja ja happeningia! :)

Itselläni on huomenna diabeteshoitajan aika aamulla. Sitten on pikkujoulut lauantaina luonani. Sinne on minulla jo maksettu kakku tilattuna. Syön kakkua ja juon Coca-Colaa, jos diabeteshoitaja sallii. Ilmeisesti kerran viikossa saa syödä ja juoda sokeria?

Kiva, kun sinulla on ollut seuraaja ja happeningia! :)

Itselläni on huomenna diabeteshoitajan aika aamulla. Sitten on pikkujoulut lauantaina luonani. Sinne on minulla jo maksettu kakku tilattuna. Syön kakkua ja juon Coca-Colaa, jos diabeteshoitaja sallii. Ilmeisesti kerran viikossa saa syödä ja juoda sokeria?

On se ihan piristävää nähdä välillä ihmisiä ja käydä syömässä porukalla. Hölistä ja pölistä.

Saahan sitä sokeria käyttää, kun muistaa kohtuudella.

• J-76 kirjoitti:

On se ihan piristävää nähdä välillä ihmisiä ja käydä syömässä porukalla. Hölistä ja pölistä.

Saahan sitä sokeria käyttää, kun muistaa kohtuudella.

J-76: "On se ihan piristävää nähdä välillä ihmisiä ja käydä syömässä porukalla. Hölistä ja pölistä. Saahan sitä sokeria käyttää, kun muistaa kohtuudella."

Joo, minulla molemmat on ilmeisesti edessä lauantaina pikkujoulussa. Olen kuullut, että yrityksissä pikkujoulut on koronan takia peruttu, mutta itse järjestän pienet viiden hengen pikkujoulut nyyttäriperiaatteella luonani.

Hyvää päivänjatkoa ja kohta alkavaa viikonloppua! Itse lähden nyt tämän päivän osalta breikille! Törmätään! :)

J-76: "On se ihan piristävää nähdä välillä ihmisiä ja käydä syömässä porukalla. Hölistä ja pölistä. Saahan sitä sokeria käyttää, kun muistaa kohtuudella."

Joo, minulla molemmat on ilmeisesti edessä lauantaina pikkujoulussa. Olen kuullut, että yrityksissä pikkujoulut on koronan takia peruttu, mutta itse järjestän pienet viiden hengen pikkujoulut nyyttäriperiaatteella luonani.

Hyvää päivänjatkoa ja kohta alkavaa viikonloppua! Itse lähden nyt tämän päivän osalta breikille! Törmätään! :)

Törmätään, huusi veturikuski, kun jarrut petti.

• J-76 kirjoitti:

Törmätään, huusi veturikuski, kun jarrut petti.

Hyvä vitsi! :D Muuten lahtelainen viskiyritys voitti jonkun "maailman paras viski" palkinnon. Olin YLE1:n uutisissa. Onko tuttu firma?

Hyvä vitsi! :D Muuten lahtelainen viskiyritys voitti jonkun "maailman paras viski" palkinnon. Olin YLE1:n uutisissa. Onko tuttu firma?

Korjaan "Oli YLE1 uutisissa"! En siis minä ollut! :)

Ei oo. :)

• J-76 kirjoitti:

Minä meinaan muutaman vuoden päästä kysellä Alkosta, jos se on maailman parasta. Hintakin saattaa olla korkea.

Minulla on huomenna edessä aika diabeteshoitajan luona, mutta milloinka sinä pääset lääkärissä käymään? Viikon päästä? Toivottavasti särky on ainakin osin helpottanut?

Minä meinaan muutaman vuoden päästä kysellä Alkosta, jos se on maailman parasta. Hintakin saattaa olla korkea.

Minulla on huomenna edessä aika diabeteshoitajan luona, mutta milloinka sinä pääset lääkärissä käymään? Viikon päästä? Toivottavasti särky on ainakin osin helpottanut?

Okei. Mä kävin jo neurologilla ja pääkopassa kaikki kunnossa, ainakin fyysisesti.

Fysiatrilla pitää vielä poiketa. Ehkä enimmät säryt jää OMT-fysioterapiaan.

• J-76 kirjoitti:

Okei. Mä kävin jo neurologilla ja pääkopassa kaikki kunnossa, ainakin fyysisesti.

Fysiatrilla pitää vielä poiketa. Ehkä enimmät säryt jää OMT-fysioterapiaan.

Onneksi olkoon, jos ei pahempaa neurologisesti. Toivottavasti fyssari auttaa ja keksii syyn!

Minä taidan lopetella tämän illan osalta! Vastailempa sitten huomenna! Hyvää yötä! :)

Onneksi olkoon, jos ei pahempaa neurologisesti. Toivottavasti fyssari auttaa ja keksii syyn!

Minä taidan lopetella tämän illan osalta! Vastailempa sitten huomenna! Hyvää yötä! :)

Kiitoksia. Ne on vuosia kestäneitä kipuja ja tukirangasta löytyy mutka, lantio vinossa ja jaloissa n. 1,5 cm pituusero. On ollut joskus isompikin jo 6 vuotta sitten.

2011 vuodesta kivut on vaan lisääntyneet ja pahentuneet. Silloin tuli ensimmäinen prolapsi ja nyt niitä on jo kaksi ja kolmesta kohtaa edennyt nikamien artroosi. Fasettinikamassa reippammin kulumaa.

Hyvät miestenpäivån jatkot. :)

• J-76 kirjoitti:

Kiitoksia. Ne on vuosia kestäneitä kipuja ja tukirangasta löytyy mutka, lantio vinossa ja jaloissa n. 1,5 cm pituusero. On ollut joskus isompikin jo 6 vuotta sitten.

2011 vuodesta kivut on vaan lisääntyneet ja pahentuneet. Silloin tuli ensimmäinen prolapsi ja nyt niitä on jo kaksi ja kolmesta kohtaa edennyt nikamien artroosi. Fasettinikamassa reippammin kulumaa.

Hyvät miestenpäivån jatkot. :)

No, harmi, kun kaikki ei ole täydellisesti. Itselläni se diabeteshoitaja antoi luvan juoda kahvia sokerin kanssa. En kyllä juo, mutta hyvä, kun saa pitää yhden isomman sokeripäivän viikossa. Kävin aamulla diabeteshoitajan luona. Helmikuun lopussa on ilmeisesti vapauttava veri- ja maksakoe labrassa. Vähän liian korkea sokeriarvo ja maksassakin jotakin sellaista, mitä pitää tarkkailla. Joten ei minullakaan kaikki ole täydellisesti.

Hyvää viikonloppua!

No, harmi, kun kaikki ei ole täydellisesti. Itselläni se diabeteshoitaja antoi luvan juoda kahvia sokerin kanssa. En kyllä juo, mutta hyvä, kun saa pitää yhden isomman sokeripäivän viikossa. Kävin aamulla diabeteshoitajan luona. Helmikuun lopussa on ilmeisesti vapauttava veri- ja maksakoe labrassa. Vähän liian korkea sokeriarvo ja maksassakin jotakin sellaista, mitä pitää tarkkailla. Joten ei minullakaan kaikki ole täydellisesti.

Hyvää viikonloppua!

No ei täydellisesti tarttekaan olla, kun olis edes sen verran ettei aina särkis. Joo, sokerista ne ennenvanhaan kauheasti vouhkasi jos on diabetes, mutta taitaa se kaikista pahin vihollinen olla kova rasva. Sokeriakaan nyt tietysti tarvi mättämällä mättää suuhunsa missään muodossa.

Mutta se on virhe uskomus, ettei sokeria saisi ollenkaan käyttää, jos on diabetes. Bull shit. :)

Maksa-arvot koholla, rasvaa maksassa?

• J-76 kirjoitti:

No ei täydellisesti tarttekaan olla, kun olis edes sen verran ettei aina särkis. Joo, sokerista ne ennenvanhaan kauheasti vouhkasi jos on diabetes, mutta taitaa se kaikista pahin vihollinen olla kova rasva. Sokeriakaan nyt tietysti tarvi mättämällä mättää suuhunsa missään muodossa.

Mutta se on virhe uskomus, ettei sokeria saisi ollenkaan käyttää, jos on diabetes. Bull shit. :)

Maksa-arvot koholla, rasvaa maksassa?

J-76: "Maksa-arvot koholla, rasvaa maksassa?"

En tiedä, mutta ne arvot mitataan uudelleen. Joka tapauksessa ehkä oli hyvä, että oli diabetes-uhka päällä, sillä aloin tiputtamaan painoa ja lisäämään liikuntaa. Ainut huono puoli se, että viime yönä nukuin huonosti, kun mietin tulevaisuuttani ja jännitin diabeteshoitajan tapaamista. Väsymyksen takia en oikein jaksa tänään olla kovin aktiivinen täällä netissä.

Mahdollisesti törmäämme vasta lauantaina, jolloin olen vähän kiireinen, sillä pitää siivota ennen pikkujouluani. Kavereita on tulossa katsomaan futista, joten en ole täällä palstalla kovinkaan aktiivinen myöskään lauantaina. Ehkä siksi hyvät viikonloput.

En tiedä, mutta ne arvot mitataan uudelleen. Joka tapauksessa ehkä oli hyvä, että oli diabetes-uhka päällä, sillä aloin tiputtamaan painoa ja lisäämään liikuntaa. Ainut huono puoli se, että viime yönä nukuin huonosti, kun mietin tulevaisuuttani ja jännitin diabeteshoitajan tapaamista. Väsymyksen takia en oikein jaksa tänään olla kovin aktiivinen täällä netissä.

Mahdollisesti törmäämme vasta lauantaina, jolloin olen vähän kiireinen, sillä pitää siivota ennen pikkujouluani. Kavereita on tulossa katsomaan futista, joten en ole täällä palstalla kovinkaan aktiivinen myöskään lauantaina. Ehkä siksi hyvät viikonloput.

Eihän se ylimääräinen elopaino tietysti tarpeen ole. Hoikkanakin toki voi olla arvot pielessä ja sairastua, sitä vaan helposti kuvittelee jos on hoikka kaikki on erinomaisesti.

Ravinto vaikuttaa silloinkin, elämäntavat. Meehän sinä huilaamaan. Viikonloppuja. :)

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Oot kai kuitenkin vakioasiakas tuon firman tuotteille?

• Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Jätä kone ja profiilisi auki lauantaina niin muutkin voivat kommentoida nimimerkilläsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Oot kai kuitenkin vakioasiakas tuon firman tuotteille?

Alkon vai Teerenpelin? Mä olen käynyt Alkossa viimeksi varmaankin 2010-2011, puoliso osti sisarelleen viiniä joululahjaksi ja olen käynyt Teerenpelissä joskus parikymppisenä pari kertaa.

Alkon tuotteita käytä 0-3 pulloa olutta vuodessa. Viskiä saatan maistaa isäukon luona, jos on flunssa 2cl tipan. Deekujen deeku. :)

• Anonyymi

Kohta on jo aika mennä nukkumatin luokse nukkumaan ja herätä klo 1244 huomenna.

Paitsi itseni pitää heräillä aamulla, jännittämään milloin amerikkalaiset lähettävät uuden jakson the mandalorian sarjasta.

Pelkästään rosvot ajelevat yössä, normaalit ihmiset nukkuvat.

• Odottelen naisilta miestenpäivälällyä, mutta olen myös varautunut pettymykseen

• Anonyymi

Mukavaa miestenpäivää 😍

• Anonyymi kirjoitti:

Mukavaa miestenpäivää 😍

Kiitoksia vaan

• Wwuwuw kirjoitti:

Onko vähän liian arvattava..

https://youtu.be/H77fRz1rybs

En kyl ois arvannut, odotin kauniin naisen esittämää lällyä

• Anonyymi

Ei ole, eikä sillä niin väliäkään.

Mutta minusta hauskinta esiemerkiksi naistenpäivässä on se, että naiset lähinnä toisilleen sitä hyvää naistenpäivää toivottaa. :D

Ei sen puoleen. Näytti facessa muutama miespuolinen intersektuaaliseen feminismiin taipuvainen frendi toivottavan hyvää miestenpäivää muille kamuille. :D

• Anonyymi

Kollega oli tuonut töihin leipomuksia taukotilaan juhlan kunniaksi. Eipä tuota muistanut kukaan muu että tämmöinen päivä oli. Kotona odotti makaronilaatikko ja vapautus koirien ulkoilutusvuorosta. Kelpaa!

• Anonyymi

Ei huomioitu mitenkään.

• Anonyymi

Jos mulla olis mies, niin olisin hemmotellut ☺️

• Kyllä muistettiin, ja talokin muistutti, että on ruvettava miesten hommiin... täällä kun ei muita ole.

Kävin taas säkin pellettiä, sekä maalta metsurin vehkeet, kun tutulla naisella joku pensas-aita pitää mataloittaa. Sitten kaverin kanssa saunailtaa, joten hyvin on huomioitu nyt miehenäkin mut.

• Anonyymi

Minä olen mies vuoden jokaisena päivänä, ei ole tarvetta tulla muistutetuksi siitä kun tiedän sen itse👊

• Tein pitsan☝️

Ja sitten söin sen.

• Anonyymi

Eipä ole naiset tullut antamaan tänään(kään) mitään mulle.

• Sosiaalisessa mediassa oli yhdistetty vessapäivä ja miestenpäivä. En ehkä käyttäisi siitä termiä muistettu.

Kai se sitten oli huumoria; en hymähtänyt.

• Anonyymi

Ei minuakaan muistettu vaikka rajun myrskyn lailla itsestäni tänään muistutin.

• Anonyymi

Varmalla noin. Yleiset riidan aiheet palstalla mistä on kyse että palstan sivut täyttyy nykyisin riidasta

Anonyymi
      Tänään 10:01
      Ilmoita
      Ennen oli kaipaus ja ujouden esstämä tunteiden tunnustus kaivatulle nyt sitten on jopa hahmot keskenään alkanu riidellä mistä moinen johtuu kuka putoaa pelistä pois. Kuka on tämän kierroksen heikoin lenkki

• No en kärsi tuolaisesta onneksi! Tuli katsottua alkupuoli videolinkistä. Muistaakseni yksi naistuttu kärsii samanlaisesta tai jostain vastaavasta, mutta se estä häntä opiskelemasta nyt sairaanhoitajaksi. Kait siitä voi päästä jotenkin voitolle? Videossa mieshenkilö puhui lääkkeistä.

No en kärsi tuolaisesta onneksi! Tuli katsottua alkupuoli videolinkistä. Muistaakseni yksi naistuttu kärsii samanlaisesta tai jostain vastaavasta, mutta se estä häntä opiskelemasta nyt sairaanhoitajaksi. Kait siitä voi päästä jotenkin voitolle? Videossa mieshenkilö puhui lääkkeistä.

Kaksimielisestä suunta-alahäiriöstä? :D

Se on paha häiriö. Kääntää kaksimieliseksi helposti lennosta aivan arkiset asiat.

• Keitä on nämä poikeluspiät?

Nyt kyllä osu ja upposi, huumori meinaan :)

Onneksi riskiryhmäläisyys on jo takana :)

• Thymallus kirjoitti:

Keitä on nämä poikeluspiät?

Nyt kyllä osu ja upposi, huumori meinaan :)

Onneksi riskiryhmäläisyys on jo takana :)

Ne joku vaihtoehtokomedia porukka. :)

Katsoppa youtubelta maajussille kotiorja. Jos huumori kolahtaa.

Itellä viiraa välillä pahasti.:)

• J-76 kirjoitti:

Ne joku vaihtoehtokomedia porukka. :)

Katsoppa youtubelta maajussille kotiorja. Jos huumori kolahtaa.

Itellä viiraa välillä pahasti.:)

Katoin just Introverttien vuosikokouksen.
        Arvaa mikä tuli mieleen?

• Thymallus kirjoitti:

Katoin just Introverttien vuosikokouksen.
        Arvaa mikä tuli mieleen?

Palsta?

• J-76 kirjoitti:

Palsta?

Samalta näyttäis vuosikokouksessa :)

• Thymallus kirjoitti:

Samalta näyttäis vuosikokouksessa :)

Hahhah. Ei sitä tiedä, jos joku on vähän puheliaampi. :Disse

;)

• J-76 kirjoitti:

Hahhah. Ei sitä tiedä, jos joku on vähän puheliaampi. :Disse

;)

Funis lavalle ja Disse lämppäriksi, niin saadaan muut olla takapenkissä hiljaa :)

• Thymallus kirjoitti:

Funis lavalle ja Disse lämppäriksi, niin saadaan muut olla takapenkissä hiljaa :)

Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. :)

• Anonyymi

Onko tänään sellainen päivä, en tiennytkään. Ei ole ketään ketä muistella tai huomioida.

• Anonyymi

Ei ole kukaan puhunut minulle tänään. yksin on eikä kai kukaan puhu mulle loppuvuotena.

• Jotain hommia järjestyi, ihan tilaamatta ja pyytämättä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3130
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2894
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2326
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1316
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1083
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe