Olen 21-vuotias mies ja nyt kiinnostus alkanut 30-vuotiaan naiseen. Hänellä myös kiinnostusta minuun. Kavereilta olen kyllä kuullut että sitä mitä vanhempi ihminen on (pätee molempiin miehiin sekä naisiin) sitä itsekkäämpi henkilö seksuaalisesti on.
Vähän pelottaa että jos aloitan tapailemaan tätä niin hän on joku joka ei ota suihin tai joku tosi tarkka että kuinka monta kertaa hän saa ja laskee kertoja. Eikä seksi yms ole niin rentoa kuin nuorempien kanssa
Mikä on vanhempien tyttöjen mielipide suihinotoista?
Anonyymi
3
161
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki on aina yksilöllistä, ei voi pelkästään iästä mitään päätellä. Usein kuitenkin vanhemmat naiset saattavat olla rennompia seksissä kun on jo kokemusta ja sinut itsensä kanssa. Tietävät mitä haluavat. Itsekäs rakastaja on huono rakastaja, päämääränä yhteinen nautinto kuitenkin.
- Anonyymi
Tarviiko sitä alkaa tapailemaan jos ei seksi suju. Käyt koeajamassa ja jos ei miellytä niin se siitä. Miks pitäis tehdä asiat ton vaikeammin.
- Anonyymi
Olen jo nelkyt ja vanhetessa olen oppinut suuresti nauttimaan otsikossa mainitusta toiminnasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614198KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1152752Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452252Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291913- 241843
- 281566
- 171420
- 731360
- 1461307
- 311178