Miesystäväni löi ja syyttää siitä minua...

Anonyymi

Olen seurustellut useamman vuoden miehen kanssa, joka on käyttäytynyt uhkaavasti riitatilanteissa mutta uhkailu jäänyt sanalliselle tasolle. Paitsi nyt muutama viikko sitten tilanteessa, jossa ei ollut edes riitaa eikä mitään kiistelyä, löi minua takaapäin nyrkillä kasvoihin korvan seudulle. Lähdin heti tilanteesta pois ja sanoin, etten enää halua nähdä häntä. Hän on pommittanut minua viesteilä ja syyllistänyt minua tilanteesta siten, että olen kysynyt häneltä asiaa, josta raivostui. En ymmärrä hänen käytöstään enkä halua enää jatkaa...Olen sanonut hänelle aiemmin, että kerta riittää, jos hän käyttäytyy väkivaltaisesti minua kohtaan...Ei edes pyydä anteeksi käytöstään vaan selittää sen sillä, että puhuin väärin. Yrittää kosiskella takaisin mutta minulle riitti nyt. Hän ei myönnä tapahtunutta, väsynyt ja ahdistunut olo , koska hän laittaa kaiken syyn niskoilleni ja pyytelee jatkamaan suhdetta. En ole enää vastannut hänen viesteihinsä enkä soittoihin. Töissä hankala olla,kun ahdistaa ja kotiin mennessä pelkään, jos vaikka odottaa asuntoni edessä. Haluaa keskustella asioista kasvotusten kahdestaan, mutta en halua nähdä...Raskasta....

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä sinä,täysin oikein toimittu!! Varmasti on raskasta, pysy lujana. Tuskinpa siitä juttelusta mitään järkevää seuraisi. Oisko sulla vaikka jotain kaveria, joka vois tulla sua vastaan kun tuut kotiin,kunnes tilanne rauhoittuu?

    • Anonyymi

      Poliisilla pelottelu auttaa tarvittaessa? Ole ehdoton kaikessa häneen liittyvässä, muuten ongelmat vain pahenee. Älä anna periksi, koska väkivaltaisuus muuttaa muotoaan vain, ei poistu arjestasi, jos kaikki sanomasi pitää paikkansa, ei ole vaihtoehtoja?

    • Anonyymi

      Onks sen miehen perheessä joku, jolle voisit kertoa? Jos ne menis vähän kattomaan miestä?
      Pystytkö menemään jonnekin yökylään pariksi yöksi? Hyvin tehty!

      • Anonyymi

        Siis kun lähdit heti ensimmäisen lyönnin jälkeen!


    • Anonyymi

      Olen seurustellut useamman vuoden Thai naisen kanssa, joka on käyttäytynyt rakastavasti kaikissa tilanteissa. Ainuttakaan riitaa meillä ei ole ollut. Hän kyllä halailee takaapäinkin, pussaillen kasvoille ja joskus korvan seuduillekkin.

      En ole koskaan lähtenyt tilanteesta pois vapaaehtoisesti. Haluankin olla hänen seurassaan mahdollisimman paljon. Hän on pommittanut minua rakkaudentäyteisillä viesteillä, ja syllistänyt minua rakkaudestaan. En ymmärrä hänen rakkauttaan, mutta haluan sen jatkuvan loputtomiin... En ole koskaan uhkaillut häntä kuin avioliitolla, ja sanattomasti kerjännyt hänen rakkauttaan uudestaan ja uudestaan.

      Hän ei pyytele anteeksi, koska laittaa kaiken rakkauden minun kontolle. Vastaan hänen jokaiseen puheluun ja viestiin.
      Hän on saanut minut nauttimaan myös työstäni. Kotiin päästyäni hän soittaa minulle. Voimme puhua kaikista asioista kasvotusten ja kahdestaan. Jokainen sana kertoo rakkaudesta.
      -------------------------------------------------------------------------------------------------

      Ei enää syyttelyä, eikä marttyyrillistä uhriutumista. Ei halveksintaa, ei riitelyä.
      Näin jälkikäteen tuntuu typerältä, suomiexän kanssa viettämäni aika.

    • Anonyymi

      Mulla oli kanssa vuosia sitten suhde jossa mies oli väkivaltainen.
      Tein sen virheen että odotin liian pitkään ennenkuin lähdin pois.

      Kun on parisuhteessa ja rakastaa toista niin asia ei ole niin yksiselitteinen sitten kun tulee väkivaltainen tilanne vastaan.
      On niin helppo sanoa, kuten mekin likkakavereiden kanssa nuorina, että varmasti lähden heti jos joku mies lyö.

      Useimmiten nämä väkivaltaiset ovat aika taitavia selittelijöitä ja lupailijoita, ja jos nainen on jo valmiiksi heikommassa asemassa niin vaikeitahan nämä lyömiset ym. ovat käsiteltäviksi.

      Tosin opin yhdestä väkivaltaisesta suhteesta sen että jos toinen tulisi eteen niin en jäisi odottamaan mitä on tulossa.
      Väkivaltainen puoliso ei yleensä jätä tekemäänsä yhteen kertaan, valitettavasti se on totta.
      Usein myös käy niin kun ero tulee että seuraava kumppani joutuu myös uhriksi.
      Väkivaltainen luonne ei katoa nappia painamalla, siihen tarvitaan terapiaa tai jotain hoitoa.

    • Anonyymi

      Lyö ens kerralla lujempaa

      • Anonyymi

        Ei tule seuraavaa kertaa 👍t.ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule seuraavaa kertaa 👍t.ap

        Hyvä!
        Teit sen ainoan ja älykkään teon - poistuit täysin hakkaajan kuulo- ja näkopiiristä.
        Hakkaajan seli, seli, seli, syyttämis-seli jne. jne. vain pahentaisi tilannetta. Varmista että et anna hakkaaja syyttäjälle seliseli mahdollisuutta

        Vain pysy niin kaukana kuin mahdollista tuosta hakkaajasta.


    • Anonyymi

      Kiitä olet elossa yhä

      • Anonyymi

        Lähteekö henki ensi kerralla?


    • Anonyymi

      Hengenlähtö edessä

    • Anonyymi

      Niin ja mitä täältä oikein haluat? Jos hän mielestäsi on syyttä suotta väkivaltainen, niin et taatusti tänne kirjoittelisi, vaan olisit tehnyt rikosilmoituksen ja hän olisi jo ex-miesystäväsi (hyvät Suomi24:n toimittajat siellä..)

    • Anonyymi

      Mies on hullu. Älä vain tapaa häntä enää.
      Rikosilmoitus olisi pitänyt tehdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe