Kyllä minä tiedän

Anonyymi

Juu olen yököttävä. sen asian kanssa vain täytyy elää..anteeksi kun vaikuttaa elämääsi kovinkin paljon. Anna minun vain olla, äläkä muistuta enää asiasta

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko pettänyt minua kun noin kirjoitit ala selittää miksi haluat riidellä mun kanssa. Noin kovasti taidat haluta sovinto seksiä että tahallisesti kehität riitaa ja meillä on muutenkin niin monta kertaa sitä sovintoa tekemättä että meillä menee ainakin vuosi makuuhuoneessa. Haluan sut rakas ihan kokonaan itselleni. En koskaan jaa sinua muiden kanssa sen takia en hyväksy mitään avoimia suhteita.

• Anonyymi

Mene sinä pois tästä ketjusta. Aloittajalla luultavasti melko p...a olo kun tuollaista kirjoittaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene sinä pois tästä ketjusta. Aloittajalla luultavasti melko p...a olo kun tuollaista kirjoittaa..

Mutta kun mun ludem on hävinnyt taas kerran ja minä olen mustasukkainen ja paniikissa missä on tursaksen ikioma rakas ludemin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun mun ludem on hävinnyt taas kerran ja minä olen mustasukkainen ja paniikissa missä on tursaksen ikioma rakas ludemin.

Tehdään rakas sovinto..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehdään rakas sovinto..

Tarkoitatko oikeesti tota että haluat olla mun kanssa eikä mitään vapaa suhdetta tai muutakaan kiusaa??? Mä olen ihan tosissaan siinä että jos huolit minut niin mä lupaan sitoutuu suhun täysillä enkä ikinä mitään mene minnekään ilman sinua.

• Anonyymi

Jos joku ei pidä sinusta, niin unohda sellainen. Jokainen on omanlainen ja yhtä arvokas. ❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3087
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe