Kuinkas moni kävi?

Kävitkö muutes ottamassa influenssapiikin?

Itse en käynyt. Kyllähän sitä aina harkitsee ottavansa, mutta sitten kun lukee ihmisten kokemuksia, kuinka alkoivat piikin jälkeen sairastelemaan, niin ei tee mieli ottaa sitä :}

Jossain oli tutkittu, että tuo influenssarokote vähentää vaaraa sairastua muistisairauteen. Liekö totta, vai onko vain mainostemppu...

Rauhallista viikonloppua kaikille tasapuolisesti.

21

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riskiryhmäläisen pakko ottaa riskeistä huolimatta.

• Noinhan se varmasti on, jos haluaa kulkea ihmisten ilmoilla.

• Anonyymi

Onkohan Kokkolassa vielä influenssarokotetta.
      Toivottavasti rokotustapahtumat eivät ole edellisten vuosien kaltaisia ihmissumppuineen.
      Tietysti rokotus kannattaa ottaa!

• En tiedä yhtään.
        Eikös nuo mene aika usein ajanvarauksella, niin ei tule rynnäkköä minnekkään.

Lapset, vauvelia odottavat ym. rokotetaan viel eri paikoissa.

• En ole ottanut.

• Moi Kittie.. Just sua ajattelin, että mitenkähän sä jakselet..

• tinttu-liina kirjoitti:

Moi Kittie.. Just sua ajattelin, että mitenkähän sä jakselet..

Moi! No, en nyt niin hyvin voi. Tällainen suru kun vaikuttaa myös mielialaan, masennus pukkaa päälle, en saa keskitettyä hommia tekemään kotona. Mikään ei huvita ja joulu voi mennä hiiteen.

Kaipaan koiraa jaloissa, meinaan laittaa sille ruokaa kuppiin ja outoa nukkua ilman sitä..

Uurnan tuhkineen saamme myöhemmin.

• Kittychi kirjoitti:

Moi! No, en nyt niin hyvin voi. Tällainen suru kun vaikuttaa myös mielialaan, masennus pukkaa päälle, en saa keskitettyä hommia tekemään kotona. Mikään ei huvita ja joulu voi mennä hiiteen.

Kaipaan koiraa jaloissa, meinaan laittaa sille ruokaa kuppiin ja outoa nukkua ilman sitä..

Uurnan tuhkineen saamme myöhemmin.

Käyt sitä samaa läpi, jota minäkin kävin jokunen kuukausi sitten.

Onhan se, kun on tottunut tiettyyn arkeen lemmikin kanssa....ruokit, ulkoilet hellit....
        Sitten tulee aika, että se murunen on poissa, niin valtava tyhjyys valtaa kodin ja tunne tulee itselle, että on ihan hukassa, kun toista ei ole.

Kaikki huoneet, rutiinit ja muut muistuttaa siitä ihanasta pikkukaverista. Välillä ikävä riipii niin kovasti, että melkein sydän räjähtää pieniksi sirpaleiksi :(

Täytyy vain kaiken keskellä itselle muistuttaa, että lemmikillä ei ole enää mitään hätää, vaan sillä on kaikki hyvin. Varsinkin jos on ollut kipeä, niin se on aina parempi, ettei ainakaan kärsi enää ❤

Suruun ei auta kuin aika ja rakkaat muistot, valokuvat ym.

Mene hetki kerrallaan, päivä kerrallaan Kittie...
        Tulee vielä se päivä, kun muistelet hymyillen sun pikkusta ja olet onnellinen niistä vuosista. Se aika tulee vielä, usko pois.. ❤

Muista, että aina kun jaksat, niin täällä sun on kavereita, joille voit jutella.

Onhan se, kun on tottunut tiettyyn arkeen lemmikin kanssa....ruokit, ulkoilet hellit....
        Sitten tulee aika, että se murunen on poissa, niin valtava tyhjyys valtaa kodin ja tunne tulee itselle, että on ihan hukassa, kun toista ei ole.

Kaikki huoneet, rutiinit ja muut muistuttaa siitä ihanasta pikkukaverista. Välillä ikävä riipii niin kovasti, että melkein sydän räjähtää pieniksi sirpaleiksi :(

Täytyy vain kaiken keskellä itselle muistuttaa, että lemmikillä ei ole enää mitään hätää, vaan sillä on kaikki hyvin. Varsinkin jos on ollut kipeä, niin se on aina parempi, ettei ainakaan kärsi enää ❤

Tulee vielä se päivä, kun muistelet hymyillen sun pikkusta ja olet onnellinen niistä vuosista. Se aika tulee vielä, usko pois.. ❤

Muista, että aina kun jaksat, niin täällä sun on kavereita, joille voit jutella.

Kiitos! Muistan että tässä aiemmin menetit lemmikkisi. ❤️

Kyllä ne ovat tärkeitä, kuin lapsia/perheenjäseniä..

Niin, toivon että koiru voi nyt hyvin ja kirmailee terveenä taivaassa muiden eläinten kanssa. ❤️

• Kittychi kirjoitti:

Kiitos! Muistan että tässä aiemmin menetit lemmikkisi. ❤️

Kyllä ne ovat tärkeitä, kuin lapsia/perheenjäseniä..

Niin, toivon että koiru voi nyt hyvin ja kirmailee terveenä taivaassa muiden eläinten kanssa. ❤️

Joo, niin menetin mun ❤ystäväni, elämäni pienen valon :(
        Siksikin tiedän mitä käyt nyt läpi...

Se lemmikki on perheenjäsen, joka otetaan huomioon kaikessa.

On sun sessulilla kaikki hyvin. Niinku Ariel viisaasti kirjoitti, ettei se halua, että sä murehdit liikaa.
        Pidä itsestäs huolta ❤

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Kun sitä ei ole enää olemassa, niin mitään kipuakaan ei voi edes olla hyvästä olosta puhumattakaan. Semmosta se elämä on.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun sitä ei ole enää olemassa, niin mitään kipuakaan ei voi edes olla hyvästä olosta puhumattakaan. Semmosta se elämä on.

Ei tietenkään se ole enää vierellä, mutta elää monin eri tavoin muuten.

• Hyi, kun on ollu jo pikkasen talven tuntua, kun aamulla vesipotit jäätyneitä ja viimainen tuuli pyörii...

Nyt jo meinaa jäätyä, niin mitenkäs sitten, kun talvi tulee kunnolla :(

Mitenkähän pikkulintuja on näkynyt niin vähän?
      Eikös ne tapaa jo tähän aikaan ruokailla lintulaudoilla?

Meikäläisen laittamat pöperöt on viel ainakin koskemattomia.

• Peukutin näköjää itteäni :}

Peukutin näköjää itteäni :}

No mä laitan peukkuu peukun päälle ;)

• artagnan kirjoitti:

No mä laitan peukkuu peukun päälle ;)

Kiitosta vaan Artsi ;)

• Mä en tarvi piikkei ku mä luotan sipulimaitoon ;)

• No on se takuulla terveellisempi vaihtoehto :)

On nuo piikit menny kaupaks, ku loppua uhkaavat. Lehdissähän kirjoiteltiin paljon, kuinka hirvittävä juttu olis koronan ja influenssan yhteisjuttu.

Nyt ku piikit on annettu, niin tuleekin kuulemma lievä kausi, kun ihmiset suojautuu hyvin koronan takia.

No on se takuulla terveellisempi vaihtoehto :)

On nuo piikit menny kaupaks, ku loppua uhkaavat. Lehdissähän kirjoiteltiin paljon, kuinka hirvittävä juttu olis koronan ja influenssan yhteisjuttu.

Nyt ku piikit on annettu, niin tuleekin kuulemma lievä kausi, kun ihmiset suojautuu hyvin koronan takia.

Mä luulen et toi maski suojaa suht hyvin pöpöiltä ku viitsii vaan käyttää. Sipulimaidossa on sit se magee puoli et se pitää hyvin jengin loitolla ku muistaa vaan hönkii kunnolla ;)

• artagnan kirjoitti:

Mä luulen et toi maski suojaa suht hyvin pöpöiltä ku viitsii vaan käyttää. Sipulimaidossa on sit se magee puoli et se pitää hyvin jengin loitolla ku muistaa vaan hönkii kunnolla ;)

Onneks sulla on se maski suun edessä ;)

• Anonyymi

En ota, sikapiikistä viisastuneena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      29
      1131
    Aihe