Milloin mies piilottaa tunteensa?

Anonyymi

Millaisissa tilanteissa mies piilottaa tunteensa naista kohtaan, eikä uskalla näyttää niitä tai kertoa tunteista? Varsinkin, jos tapailua on jo jatkunut jonkin aikaa ja siltikään mies ei tunnusta välittävänsä vaikka selvät merkit on ilmassa?

39

2272

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Silloin kun mies on tunnevammainen tai narsisti.

      • Anonyymi

        Tunnevammaisella narsistilla ei ole tunteita.


      • Anonyymi

        Voi eipä taida men iha noi mies useimmiten pystynee helpoimmin käyttämään naista hyväksi vetoamalla tämän tunteisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnevammaisella narsistilla ei ole tunteita.

        Narsisti ei ymmärtääkseni pysty muita kohtaan tuntemaan korkeintaan kun vihaa ainoa ihminen narsistille jota hän on kykenevä rakastamaan on hän itse


    • Anonyymi

      Mitkä ihmeen tunteensa? Täällä miehet ovat kirjoituksissaan tehneet selväksi ettei treffailussa ole miesten puolelta kyse muusta kuin seksistä. Eikä edes hyvästä seksistä jossa kumpikin nauttii, vaan siitä että mies saa orgasmin ja siemensyöksyn. Naisesta viis.

      Miespuoliset kirjoittajat ovat tehneet täällä selväksi että naiset ovat pelkkiä reikiä ja pillunkantoteluneitä. Seksissä ei ole miehille kyse läheisyydestä eikä yhteisestä nautinnosta, saati hellyydestä ja rakkaudesta, vaan pussien tyhjentämisestä. Samaan hengenvetoon miehet kysyvät miksi naiset eivät suostu seksiin. No juuri siksi että heitä pidetään pelkkiä reikinä joilla ei ole mitään arvoa ja joiden omalla nautinnolla ei ole väliä. Tällaista kieltä käyttävät juuri ne miehet jotka väittävät olevansa kunnollisia ja taviksia. "Miksi minä kunnon mies en saa naista pussieni tyhjennykseen, miksi nämä reiät eivät osaa keskustella, miksi minä siivo ja kiltti mies en saa pillua enkä pääse pukille?"

      Juuri siksi että olet niin hemmetin itsekäs ja vastenmielinen. Ja koska olet huono sängyssä. Sinusta ei ole naiselle mitään iloa. Sääliseksiäkö pitäisi antaa huonoille rakastajille?

      • Anonyymi

        Kyllä sinulla on tunteita minua kohtaan. Lämpimiä. Kiitos

        Olen onnekas, koska minulla on sinut . Olet fiksu ja viisas, sellaisen kanssa haluan suhteen.

        Sitten kun olot tyytyväinen tilanteeseesi.

        Hyvää huomenta

        Hammas on rauhallisempi. Heti rauhoituin, kun hoitaja sanoi, ettei yksi tee mitään pahaa sille.

        Olen siitä kiitollinen. Voin keskittyä muihinkin asioihin


      • Anonyymi

        Täsmälleen näin! Tämän kaiken ovat miehet itse tehneet tällä palstalla selväksi. Miesten kirjoittamia juttuja lukemalla olen saanut tietää, että niitä ilkeimpiä ja katkerimpia ja huonoimpia miehiä ovat juuri ne jotka väittävät olevansa kunnon taviksia.


      • Anonyymi

        Joskus olen noitakin keskusteluja kuullu vierestä ne jopa kehtaa kysyä/sanoa et antasit ny edes vaikka säälistä


    • Anonyymi

      Ei miehellä ole oikeutta näyttää tunteitaan,joskus vaan kiehuu yli.sivusta

      • Anonyymi

        Kyse ei taida ol oikeudesta veikkaisin et miehet ei osaa tai uskalla näyttää aitoja tunteitaan tai si eivät halua riippunee mitä he yrittävät naiselta saada tai kuinka yrittävät tästä hyötyä


      • Anonyymi

        Kyllä miehellä tietenkin on oikeus näyttää tunteitaan, niitä joiden näyttämiseen hän on saanut luvan.


    • Anonyymi

      Epäily kantaako yhdessäolo kuinka, menettämisen pelko? Onko toinen luottamuksen arvoinen? Uskalluksen puute, herkkyyden piilottaminen?

      • Anonyymi

        Juuri näin, eli se että onko nainen itse edes tosissaan.
        Ei mies silloin myöskään avaudu tai pahimmillaan nainen ajaa miehen toisen naisen syliin.

        Ei miehen kuulu olla aina se aloitteentekijä.


    • Anonyymi

      Karu totuus, jonka äärellä itsekin naisena olen, on se, että mies ei vain ole sinusta niin kiinnostunut. Toinen vaihtoehto on, ettei hän mies osaa näyttää tunteitaan. Ensimmäisessä tapauksessa sekä sinun että minun on paras unohtaa mies. Toisessakin tapauksessa minä jätän tämän tähän. En halua miestä, joka ei pysty näyttämään tunteitaan. Olen ollut sellaisessa suhteessa ja se oli raskasta.

      • Anonyymi

        Voitko kertoa tarkemmin millaista oli olla miehen kanssa, joka ei osaa näyttää tunteitaan? Joskus mietin tässä aloitustapauksessanikin, entä jos mies ei oikein edes tiedosta tai tunnista omia tunteitaan, on jotenkin lukossa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa tarkemmin millaista oli olla miehen kanssa, joka ei osaa näyttää tunteitaan? Joskus mietin tässä aloitustapauksessanikin, entä jos mies ei oikein edes tiedosta tai tunnista omia tunteitaan, on jotenkin lukossa....

        Jos vaikuttaa siltä että mies on lukossa niin mitä sellaisella miehellä teet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa tarkemmin millaista oli olla miehen kanssa, joka ei osaa näyttää tunteitaan? Joskus mietin tässä aloitustapauksessanikin, entä jos mies ei oikein edes tiedosta tai tunnista omia tunteitaan, on jotenkin lukossa....

        Minäkin olen ollut parisuhteessa miehen ka ssa joka ei näyttänyt tunteitaan. Hän vastasi tunteiden olemassaolostakysyttäessä myöntävästi mutta kylmyys vain jatkui. Että millaista oli? Yksinäistä, lohdutonta ja surullista. Turhauttavaa, menin naisena hukkaan. Minä hölmö jäin pitkäksi aikaa siihen suhteeseen odottamaan että josko hän oppii näyttämään tunteensa. Mutta eihän hän halunnut oppia. Tai osasi kyllä.mutta ei viitsinyt. Pääsi vähemmällä kun sai minulta joka tapauksessa itse tukea ja hellyyttä tarvitsematta antaa mitään takaisin. Lopetin suhteen kun tajusin tämän. Se oli hänen puoleltaan pelkkää emotionaalista hyväksikäyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen ollut parisuhteessa miehen ka ssa joka ei näyttänyt tunteitaan. Hän vastasi tunteiden olemassaolostakysyttäessä myöntävästi mutta kylmyys vain jatkui. Että millaista oli? Yksinäistä, lohdutonta ja surullista. Turhauttavaa, menin naisena hukkaan. Minä hölmö jäin pitkäksi aikaa siihen suhteeseen odottamaan että josko hän oppii näyttämään tunteensa. Mutta eihän hän halunnut oppia. Tai osasi kyllä.mutta ei viitsinyt. Pääsi vähemmällä kun sai minulta joka tapauksessa itse tukea ja hellyyttä tarvitsematta antaa mitään takaisin. Lopetin suhteen kun tajusin tämän. Se oli hänen puoleltaan pelkkää emotionaalista hyväksikäyttöä.

        Sinulla naisena tarinoiva mies puuttuu tietty elävyys näistä kerronnoista, että kukaan paitsi vähän simppeli ottais todesta


      • Anonyymi

        Miehen puhetta! Sukkahousu miehen!


    • Anonyymi

      Jos ajattelet tilannetta että miestä alkaa pierettää, niin milloim mies sitten oikeasti pieraisee. Jos mies ei piere ollenkaan kyse voi olla ummetuksesta, hyvätapaisuudesta (ennenkuulumatonta), mies ei tiedä kuinkase tapahtuu, tai sitten mies ei halua että nainen jättää ilman seksiä. Tämä pieraisun tunne on vaihtelevaa, kaikki miehet ei edes huomaa sen tapahtuvan toiset nauttii siitä, toiset odottaa sitä.
      Nainen on vähän sama hän odottaa että mies osoittaa tunteita ikäänkuin varmistaakseeen mitä itse tuntee jos tuntee. Joskus tämä tunteiden osoitus on inhottavaa joskus taas sille nauretaan, mies joka on usein suorasanaisempi on hämmentävää kuinka eri tavalla voi siihen tunteiden kirjoon reagoida.
      Siihen pystyy nainen ja odottaa sitä myös mieheltä vaikka odottaa miehen olevan valmis mieheltä odotettuihin tekoihin.
      Oma neuvoni on jos et tiedä miten mies tuntee kysy sitä mieheltä itseltään. Ei siis kavereilta ei äidiltä ei sedältä ei entiseltä poikakaverilta.
      Jos mies ei osaa vastata kysymykseesi mihin et siis itse tiedä vastausta kysy seuraava kysymys itseltäsi oletko nyt varmasti ja ehdottomasti oikean miehen sylissä.

      • Anonyymi

        Olet luultavasti mies. Kyllä huomaa että tuollaiselta ei voi odottaa muuta kuin tuollaista pieru tekstiä. Siis tarkoitan tunnekylmältä nyhveröltä joka pieree päivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet luultavasti mies. Kyllä huomaa että tuollaiselta ei voi odottaa muuta kuin tuollaista pieru tekstiä. Siis tarkoitan tunnekylmältä nyhveröltä joka pieree päivät.

        Tämä koko pakina on aloituksesta alkaen miehen päämäärätöntä houretta🙄


    • Anonyymi

      Varmaan siksi että nainen on vielä miehelle arvoitus. Kaikkea sitä mitä tämä nainen pohjimmiltaan on, on vielä kysymysmerkki. Moni nainen kun haluaa vaan lapsensa siittäjän ja kaiken elämisen maksajan.

    • Anonyymi

      Ehkä siksi että hän pelkää torjuntaa, pelkää ettei saa tunteilleen vastakaikua.

      Mutta jos hän tietää että sinä välität hänestä, eikä silti näytä tunteitaan niin kysyisin että mistä päättelet että.hänellä niitä edes on?
      Jos niitä on ja hän tietää että sinullakin on eikä silti näytä niitä niin jotain on pielessä. Hän on ehkä vallankäyttäjä. käyttää rakkauden kieltämistä aseena, haluaa olla niskan päällä. Eli kiduttaa sinua tahallaan. Mitä sellaisella miehellä tekee?

      Tai on lukossa. Mitä sellaisella miehellä tekee? Jaksatko ruveta houkuttelemaan häntä tunteiden ilmaisemaan ja itse olla yksinäinen ja ilman hellyyttä? Onko sinun tehtäväsi opastaa murrosikäisen tasolle jäänyttä tunnevammaista ihmistä elävien kirjoihin? Jos olet itse aikuinen kypsä nainen, haluat rinnallesi aikuisen kypsän miehen etkä murkkua joka on solmussa itsensä kanssa. Menköön terapiaan jos on rikki mutta sinun ei tarvitse ruveta aikuisen ihmisen terapeutiksi. Tuskin sinulla on siihen tarvittavaa koulutustakaan.

      Todennäköisesti hän ei näytä tunteitaan siksi ettei niitä tunteita ole.

      Jos niitä on eikä.mies niitä osaa parisuhteessa näyttää, eikä halua edes oppia, niin mtäi sellaisella miehellä tekee. Yksipuolinen rakkaus on yhtä piinaa.

      Kysy onko hänellä tunteita sinua kohtaan. Jos hän ei vastaa mitään tai vastaa kieltävästi, heitä hänet ulos. Satutat vain itsesi kylmän miehen kanssa. Parempi yksin kuin rakkaudettomassa liitossa.

      Jos hän vastaa myöntävästi, sano että toivot että hän osoittaa niitä. . Jos hän ei osaa näyttää eikä ole edes halua oppima niin mitä teet sellaisella miehellä. Rakkaus joka pysyy I piilossa miehen pääkopan sisällä on yhtä tyhjän kanssa.Tunteettoman ja tunnevammaisen kanssa ei kannata olla..

    • Tuossa tilanteessa tyttö ei ole antanut miehelle (riittävän vahvaa) rohkaisua, eli minihame ylle ja koipi-reidet heilumaan (paljaana).

      • Anonyymi

        Idiootti. Kyse oli tunteista, ei himosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Idiootti. Kyse oli tunteista, ei himosta.

        Himo nimenomaan -on- tunne, yksi niistä.


      • Anonyymi
        Rumpman kirjoitti:

        Himo nimenomaan -on- tunne, yksi niistä.

        Ei mies himoaan piilota. Valitettavasti. Sen vuoksihan me too -liikettä tarvitaan että miehet oppisivat pitämään himonsa omana tietonaan. Aivan hyvin tiedät että aloittaja tarkoitti kiintymyksen, hellyyden ja rakkaudentunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mies himoaan piilota. Valitettavasti. Sen vuoksihan me too -liikettä tarvitaan että miehet oppisivat pitämään himonsa omana tietonaan. Aivan hyvin tiedät että aloittaja tarkoitti kiintymyksen, hellyyden ja rakkaudentunteita.

        Taas hömppätermejä läjäpäin, tarkoitatko tuttuutta, tottumusta?

        Avaaja selvästi ajoi miehen pois, koska ei ymmärtänyt antautua riittävän ajoissa ja nöyrästi. Mutta jos oli rumapainoinen tai ikänainen niin saattoihan mies juosta karkuunkin.


    • Anonyymi

      Kun ovat varattuja. Lähteneet leikkiin ja huomanneet että hitto...

    • Anonyymi

      Mitkä hemmetin tunteensa? Jos mies viettää helpon seksin takia aikaansa naisen seurassa, niin ei se tarkoita, että mies on piilottanut tunteensa. Niitä tunteita kun ei naista kohtaan ole.

      • Anonyymi

        Eikä välttämättä ole kyse edes helposta seksistä. Ei ehkä ole kyse muusta kuin kyvyttömyydestä olla yksin. Jotkut miehet (samoin kuin jotkut naisetkin) ovat ylipäänsä tunnekylmiä. Voivat olla parisuhteessa ja naimisissakin, mutta heillä ei lle lämpimiä tunteita kumppaniaan kohtaan, eikä oikeastaan ketään kohtaan. Eivät he välttämättä halua seksiäkään. On vaikea ymmärtää miksi näillä tyypeillä kuitenkin pitää olla se kumppani kun he eivät tykkää mistään eivätkä pysty kiintymään kehenkään. Ehkä he tarvitsevat jonkun vierelleen täyttämään sitä suurta onttouden ja tyhjyyden tunnetta jossa he elävät? Totta kai tunnekylmän miehen (tai naisen) kumppani tuntee itsensä yksinäiseksi ja hylätyksi ja mielellään uskottelee itselleen että tuo toinen varmaan minua rakastaa, se vain piilottaa tunteensa - koska tuntuu pahalta ajatella että eihän sillä ole mitään piiloteltava kun eihän sillä mitään tunteita edes ole. Tuollaisen tunnekylmän miehen lähellä on nainen yksinäisempi kuin sinkkuna. Samoin kuin mies.

        Tuntuu kun näitä palstaprinssien juttuja lukee että suuri osa palstaprinsseiltä on jääkylmiä ihmisiä.


    • Anonyymi

      En usko että miehet piilottelevat. Niitä tunteita ei vain silloin ole jos niitä ei näytä tai kerro niistä naiselle kun aikaa on jo kulunut.

    • Anonyymi

      Ei hel! Voiko netissä tulla tilanne jossa on ns. kusessa johonkin virtuaali-ihmiseen? Siis koska face to face elämässä voi kusettaa ihmisiä, niin sitä tapahtuu myös netissä. Ei kaikki tietenkään, mutta varmasti moni. Paljon on myös ihmisiä joilla ei ole mitään netti kokemustakaan!

    • Anonyymi

      Noihin on yhtä monta kertomusta kun on miehiäkin joita on jollain tavalla joku nainen joskus satuttanut

      • Anonyymi

        Mitä pitäisi ajatella ihmisestä, joka kostaa syyttömälle jonkun muun pahoja tekoja?

        Minusta se on todella väärin ja moraalitonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pitäisi ajatella ihmisestä, joka kostaa syyttömälle jonkun muun pahoja tekoja?

        Minusta se on todella väärin ja moraalitonta.

        Juuri niin! Jos joku on joskus satuttanut niin pahasti että se pitää kostaa seuraavalle, niin sellainen äijä pysyköön sinkkuna. Sama koskee naisia.


    • Anonyymi

      Jotenkin naurattaa tämä kun monet naiset on olevinaan niin hyviä ihmisasiantuntijoita, mutta eivät kykene edes sisäistämään asioita ja kun mies tapailee naista, niin naiset kuvittelevat heti miehellä olevan jotain tunteita:D

      Mitäköhän herkkua te annatte niille tapailemillenne miehille?

      • Anonyymi

        Minä annan yleensä noin tunnin mittaisen juttutuokion kahvikupillisen tai olutladin ääressä. Ilmeisesti se on herkkua kun lähes kaikki haluavat tavata uudestaan. Tuskin kukaan täydpäinen ihminen luulee että miehellä on tunteita jo ensimmäisillä treffeillä. Tunteet heräävät hitaasti jos ovat herättääkseen. Teillä palstaprinsseiltä ne eivät herää koskaan, oli vastassa mikä nainen tahansa. Olette jääkylmiä ihmisiä ja pelkän seksin perässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1253
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      976
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      919
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      899
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      884
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      790
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      781
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      769
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      768
    Aihe