Mitäs sinkut

Anonyymi

Kyl kävin saunassa jo.

10

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ystävä tulee kuudelta saunomaan ja otetaan mun toinen rairai-ilta tähän saumaan. 😜

Oikeastaan helkutin jees! 😃👌

• Anonyymi

Pesin veneen pohjan tänään, vettä kyllä satoi koko ajan myös ja poljin sitten 10 km kotiin vesisateessa ja menin saunaan. Nyt juon bissee loppuillan.

• Anonyymi

Mäki kävin jo kl. 15:45 heitin vettä kiukaalle palkintona reilun kahden tunnin pyöräilystä. Oli nautinto ja ehdin hyvin sateiden alta pois. Kova oli puhuri merellä, rannan tuntumassa sai polkea todellakin, et pääsi eteenpäin.

• Anonyymi

Miksi piti pissata kiukaalle??? Löylyä heitetään ja veden heittäminen tarkoittaa kusemista. :D

• Kävin kylpylässä ja otin oikein kunnon löylyt. Päivällä tein hampurilaisia ja vedin niitä neljä kappaletta.

• Anonyymi

Kohta kauppaan hakemaan kaljaa!

• Anonyymi

Ja taas lähi-lidlissä oli hakemassa kaljaa joku denaukko joka haisee paskalle 10 metrin päähän. Ja kun kauppaan astuu niin hajuvana leijuu, hyi. :D

• Anonyymi

Vittu, kirjoiteksasti tulee ilmi, että olet satakuntalainen JUNTTI! Varmaan uskot maapallonkin olevan 6000 vuotta vanha? Oletko ylläpitäjän homoserkku? Miksi isäsi ei ole tullut kaapista? Eikö vitun Harjavallassa uskalla?

• Anonyymi

Jos eiole juonut viinaa baarissa , ei pääse saunomaan naisen kanssa ikinä.

• Anonyymi

Ferrari Testarosa on miamilainen sauna :D Ricardo kysyy että hei crokett onko sulla vihtaa antaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      97
      4198
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      29
      2288
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      51
      2078
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1444
    5. "ARMEIJA JA POLITIIKKA TÄYTYY EROTTAA TOISISTAAN"!!!

"MUUTEN EI TULE RAUHAA"!!!
      Maailman menoa
      37
      1285
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      1213
    7. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      15
      996
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      47
      995
    9. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      77
      965
    10. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      6
      838
    Aihe