"Eka moka tapahtuu aina siinä, että on tarve olla oikeassa. Se vaan jatkuu ja jatkuu vääntämisenä, ja jossain kohti aletaan tunkemaan palikoita ja osia paikkoihin, mihin ne eivät vaan yksinkertaisesti sovi. Mutta niitä täytyy silti yrittää tunka sinne. Kyllähän ne jossain vaiheessa saa voimalla sinne survottuakin, mutta siinä hajoaa ne aukot mihin niitä survotaan ja ne palikatkin joita niihin aukkoihin survotaan. Jotenkin näin mennään tässä nykyajan keskustelukulttuurissa... :)"
Mitä mieltä Mäntistä?
12
<50
Vastaukset
Itsekö kyselet?
- Anonyymi
miestä käy sääliksi joskus
suuri energia mutta niin joskus....vaikea
siis tässä elämässä muuten - Anonyymi
Minä olen sitä mieltä, että minusta ei tarvi olla mitään mieltä.
Mutta,,, Mutta mitä mieltä te olette wuhveleista, disseistä, j46:sta, linereista, asian vierestä ja muista vakkarilässyttäjistä? Minusta se on paljon tärkeämpi kysymys... :D- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ainakin sinuun tehnyt vaikutuksen, kun teititteletkin :D
Aika vitun isonkin. Olen muuttanut ajattelutapani ja tullut paremmaksi ihmiseksi teidän ansiostanne. :D
Anonyymi kirjoitti:
Aika vitun isonkin. Olen muuttanut ajattelutapani ja tullut paremmaksi ihmiseksi teidän ansiostanne. :D
Ainakin annat palstalaisille ison arvon, kun jaksat tehdä kerta toisensa jälkeen itsestäsi pellen täällä. Jos et välittäisi, et mankuisi täällä.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ainakin annat palstalaisille ison arvon, kun jaksat tehdä kerta toisensa jälkeen itsestäsi pellen täällä. Jos et välittäisi, et mankuisi täällä.
Saahn sitä aina kuvitella kaikenlaista. Jopa sinäkin.. :)
Anonyymi kirjoitti:
Saahn sitä aina kuvitella kaikenlaista. Jopa sinäkin.. :)
Kummiskin tykkäät ;)
Mänttien kanssa tahtoo olla ongelman ydin se, että he katselevat maailmaa tästä kulmasta käsin.
https://mantelitumaketarinat.sarjakuvablogit.com/files/2018/11/perseeseen.png
Ja sieltä syvyyksistä kumpuaa rutkasti sitä itseään.Wwuwuw kirjoitti:
Mäkään en ihan Noin taipuisa ole..😄
Noo tätä temppua ei pystykkään muut tekemään, kuin mäntit. :)
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta, turha tyyppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262608Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351493KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.591482Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet631421Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771289- 1171204
Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1081028- 851020
Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.239973En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si3934