"Eka moka tapahtuu aina siinä, että on tarve olla oikeassa. Se vaan jatkuu ja jatkuu vääntämisenä, ja jossain kohti aletaan tunkemaan palikoita ja osia paikkoihin, mihin ne eivät vaan yksinkertaisesti sovi. Mutta niitä täytyy silti yrittää tunka sinne. Kyllähän ne jossain vaiheessa saa voimalla sinne survottuakin, mutta siinä hajoaa ne aukot mihin niitä survotaan ja ne palikatkin joita niihin aukkoihin survotaan. Jotenkin näin mennään tässä nykyajan keskustelukulttuurissa... :)"
Vastaukset 12
Itsekö kyselet?
- Anonyymi
miestä käy sääliksi joskus
suuri energia mutta niin joskus....vaikea
siis tässä elämässä muuten - Anonyymi
Minä olen sitä mieltä, että minusta ei tarvi olla mitään mieltä.
Mutta,,, Mutta mitä mieltä te olette wuhveleista, disseistä, j46:sta, linereista, asian vierestä ja muista vakkarilässyttäjistä? Minusta se on paljon tärkeämpi kysymys... :D- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ainakin sinuun tehnyt vaikutuksen, kun teititteletkin :D
Aika vitun isonkin. Olen muuttanut ajattelutapani ja tullut paremmaksi ihmiseksi teidän ansiostanne. :D
Anonyymi kirjoitti:
Aika vitun isonkin. Olen muuttanut ajattelutapani ja tullut paremmaksi ihmiseksi teidän ansiostanne. :D
Ainakin annat palstalaisille ison arvon, kun jaksat tehdä kerta toisensa jälkeen itsestäsi pellen täällä. Jos et välittäisi, et mankuisi täällä.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ainakin annat palstalaisille ison arvon, kun jaksat tehdä kerta toisensa jälkeen itsestäsi pellen täällä. Jos et välittäisi, et mankuisi täällä.
Saahn sitä aina kuvitella kaikenlaista. Jopa sinäkin.. :)
Anonyymi kirjoitti:
Saahn sitä aina kuvitella kaikenlaista. Jopa sinäkin.. :)
Kummiskin tykkäät ;)
Mänttien kanssa tahtoo olla ongelman ydin se, että he katselevat maailmaa tästä kulmasta käsin.
https://mantelitumaketarinat.sarjakuvablogit.com/files/2018/11/perseeseen.png
Ja sieltä syvyyksistä kumpuaa rutkasti sitä itseään.Wwuwuw kirjoitti:
Mäkään en ihan Noin taipuisa ole..😄
Noo tätä temppua ei pystykkään muut tekemään, kuin mäntit. :)
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta, turha tyyppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2121009Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98811
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "212746- 67662
- 39567
- 64566
- 45560
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513