Sidottu vaimo tykkää tämmöisestä,lopulta

Anonyymi

Perjantai ilta meni pitkästä aikaa taas kuin strömsössä. Pari kuukautta sitten otin jännittyneenä puheeksi vaimolle että tuota kun tekisi mieli nähdä kun joku vieras olisi takanasi työntelemässä. Pieni hiljaisuus ja piinaava tunnelma,ei missään tapauksessa oli vastaus. Huh no se siitä ja taas toisessa tilanteessa kun oltiin päällekkäin sisäkkäin kerroin että jos olisit sidottuna ja silmät peitettynä musiikki soiden etkä voisi liikkua yhtään pylly pystyssä ja vieras vain katselisi kun minä panen sinua? Nyt vaimo naurahti ja liikutteli lantiotaan vain kaluani pitkin lähellä orgasmiaan. Ei sen enempää sanonut mutta hymy oli kiimainen ja taas toisella kertaa viikonloppuna otin asian puheeksi kun oli vapaata kummallakin ja vaimo oli jonkin ginger alen saanut työkaverilta lahjaksi kun vaimo ei itse kehtaa hakea (53v ikää) alkosta. Nyt vaimo jopa sanoi että voisi suostua kun noin haluat ja onhan se kiihottavaa jos joku katselee,BINGO! Pika etsintä ja monta postiviestiä jossa perata pöhköt ja sairaat pois ja löytyi lupaava nuori ukkomies vailla itsensä kehumista. Sovittiin aikataulu ja vaimo oli hämmentynyt että ihanko totta joku tulee perjantaina meille katselemaan? Säikähdin hiukan että voi saasta nytkö ei käykkään! Rennosti vain vastasin että kyllä on tulossa iltasella n klo 20. Sitomisleikki on meille tuttu juttu ja lelut on valmiina vaimon suukapulasta lähtien. Enempi vaimon juttu mutta ehdottoman kivaa kuitenkin. Tuleekohan vaimosta juoppo sillä kuin vahingossa olin itse hakenut samanlaista evästä vaimolle alkosta mitä oli 2 kk sitten ottanut ”vahingossa” ja vaimohan hörppi ne nopeaan. Kello 19 vaimo meni suihkuun ja posliinina ilmestyi korsetti yllään keikistelemään kun olin näpyttelemässä viestejä miehelle. Näyttipä vanhempikin rouva seksikkäältä! Vein vaimon kuntosali makkariin jota ei kyllä juurikaan käytetä mutta parit laitteet on ja joskus sinne sidon vaimon kun se on jotenkin seksikäs julkisen tuntuinen tila vaimon mielestä varsinkin.
Vaimo pehmustettuun penkkiin kiinni pyyhkeen päälle vatsalleen iso vaahtomuovi rulla lantion alle jolloin pillu ja anus oli oikein koholla ja tyrkyllä ja polvet liki suorassa lattialla mutta sidottuina jalustaan ja viimeinen remmi selänpäältä että oikein oli selkä notkolla ja pylly tyrkyllä. Huppu päähän vaimon itse tilaama josta ei näe mitään ja korvissa oli jo earit ja vielä punainen suukapula. Vaimo oli kuin seksifilmitähti! Vaimo oli ihan märkä tilanteesta,ei ihan näin ollut normi arkena kun oltiin puuhien tässä vaiheessa. Musiikki soimaan ja samassa valot syttyi iphoneen ja jännitys kasvoi ja vaimon korvaan sanoin että nyt mies tulee vierailulle. Nyökkäsi ja eipä muuta voinutkaan tehdä hooooo kuului jonka tulkitsin joo sanaksi. Nyt jännätti minuakin. Avasin oven ja rapulla seisoi kuvan mies ihan saman näköinen kuin yleiskuva jonka lähettikin ja olemus ok. Pyytelin sisälle ja mies n35v tuli perässä kuntosali makuuhuoneeseen ja hymyili lisää kun näki vaimon. Musiikki soi ja menin vaimon pyllyn luokse ja kädellä hyväilin perseposkia. Vaimo hiukan heilutti pyllyään ja pyysin miestä myös hyväilemään pyllyä vaikka vaimo oli sanonutkin että vain katselee ei koske sitten , no tilanne oli kyllä kiihottava joten tuntui sopivalta pyytää miestä ja mieshän hyväili. Pudotin bokserit ja sanoin miehelle että nyt panettaa kyllä kovasti ja mies siirtyi hiukan jääden ihan viereen katsomaan kun sovitin terskan pillun huulille ja sinne solahti 16cm kalua ja panin vaimoa hitaasti. Vaimo huohotti mitä pystyi. Pysähdyin juurta myöden ja sanoin tuijottavalle miehelle että tekisikö mieli panna? Ja mies nyökkäsi ja sanoin hiljaa että vaihdetaan paikkaa lennossa kun lopetan pian. Hetken lykin vaimoa ja hyvää teki kuten aina ja mies oli laskenut farkut ja kas kummaa siinä heilui nuoremman miehen PIDEMPI kalu odottamassa ja silmät naulattuna vaimon pyöreään pilluun kun lykin rauhassa ettei vain tule spermat vielä. Mitähän vaimo muuttuneesta tilanteesta ajattelee, kysynkö cai en pyöri mielessä ja sanoin miehelle että odota vähän kun kerron vaimolle ja mies nyökkäsi. Kuiskuttelin vaimon korvaan että mieskin panee ja vaimo nyökkäsi monta kertaa,hyvä vaimo! Mies asettui vaimon taakse ja työntyi pilluun ja näyttipä kiihottavalta,tätä,piti odottaa vuosia! Mies osoittautui panomieheksi ja pani 5 minuuttia kun minä 1 minuutin kun meinasi aina irota mutta mies oli kestävää sorttia. Muutama kerta vaihdettiin paikkoja ja otin ohuen dildon ja työnsin sen vaimon anukseen ja anuspa olikin ihan kuin valmis ja niin rasvasin anusta lisää ja työnnyin vaimon anaaliin ja niin sperma pumppantui sinne. Vieras laukesi pilluun ja koska vieras oli edelleen kovana pyysin josko vielä hetken vaimon anusta panisi mutta varovasti kun on paksumpikin varustukseltaan ja suostuihan panomies siihen. Katoin kun mies laittoi terskan vaimon pyllyreiälle ja niin pylly värähtäen vaimolla terska lipsahti sisään ja mies aloitti pikku nytkyttelyn. Mies pidensi pikkuhiljaa työntöä ja viimein pani kuin kani vaimon anusta läiske vain

3

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikuttaa ihan kiinnostavalta.

      • Anonyymi

        Vain unelmissas


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain unelmissas

        Totta vai haavetta. Mitä väliä, hieno lukea joka tapauksessa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1675
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1545
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      46
      1411
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1333
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1278
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      10
      1153
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe