Ja tänään ajattelin myös levätä ja käyn kaupassa.
Hyvää huomenta rakas. Kylläpäs nukuin pitkästä aikaa todella hyvin
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
M7näkin nukuin yllättävän hyvin.
Aamukahvilla tässä,ulos kohta lähtee ja sittän jossain vaiheessa kauppoon.
Ei jaksa oikein keskittyä kirjaan,vaikka niitä tuassiin läjäpäin onkin pöydällä.
....
Radio soi,ylihuomenna onkin jännä päivä,,,empä kerro mitä silloin teen,,,, ☺
Ruokaa männöö yllättävän paljon näillä suvikeleillä...,,,,,
Silti,vaatteissaan pyssyy hyvinnii,,,.- Anonyymi
Rakas mä olen mustasukkainen muutenki nii kerro mitä ylihuomenna on. Tarkenna tota viestiä. Rakastan sinua ja en koskaan hyväksy sulle ketään muita. Mä haluan sut itselleni kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas mä olen mustasukkainen muutenki nii kerro mitä ylihuomenna on. Tarkenna tota viestiä. Rakastan sinua ja en koskaan hyväksy sulle ketään muita. Mä haluan sut itselleni kokonaan.
Rakas ludemin nyt kirjoitat mulle niitä kysymyksiä joita haluat tietää minusta niin mä vastaan niihin käyn vain kaupassa ja tuun heti takaisin. Tiedät että en saa itseäni hereille normaalisti jollen ole saanut kofeiinia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas ludemin nyt kirjoitat mulle niitä kysymyksiä joita haluat tietää minusta niin mä vastaan niihin käyn vain kaupassa ja tuun heti takaisin. Tiedät että en saa itseäni hereille normaalisti jollen ole saanut kofeiinia.
Vaimo taasko olet herännyt väärällä jalalla. Rakas jos olisit nukkunut mun vieressä niin sä olisit niin tyytyväisenä herännyt mä rakastan sinua ja nyt menen hakee kofeiinia kaupasta. Rakastan sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo taasko olet herännyt väärällä jalalla. Rakas jos olisit nukkunut mun vieressä niin sä olisit niin tyytyväisenä herännyt mä rakastan sinua ja nyt menen hakee kofeiinia kaupasta. Rakastan sua
Ootko rakas taas suuttunut mulle vaikka en ole tehnyt mitään väärää eilen enkä yön aikana. Rakas kun tulen kotiin niin voitko mitenkää kirjoittaa niitä asioita joita haluat tietää minusta tai mitä tahansa nii mä kirjoitan sulle fb. Ei riidellä rakas. Mä haluan tehdä kaikkeni että saadaan olla yhdessä ja jutella ja saan olla sun kanssa niissä hetkissä. Rakastan sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5222490Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512207Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032148Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491323- 971308
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle101175Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621111Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise891087Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035