kun harrastatte seksiä naisen kanssa, purkaudutte kondomiin ja heitätte kondomin roskiin, lähetätte potentiaalisen lapsenne polttouuniin.
Oletteko koskaan miettineet sitä, että
69
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minne sun kutipaperisi joutuvat?
xLiner - Anonyymi
En ole enkä mieti.
Entäs jos nainen nielee ne? Onks se sit kannibaali? 😬
- Anonyymi
On toki.
Naiset myös imettävät lapsiansa ja siten me jokainen ihminen olemme kannibaaleja eikä mitään kasvissyöjiä. Naiset ovat taas tähänkin syyllisiä kun opettavat jälkikasvunsa lapsesta pitäen kannibalismiin.
- Anonyymi
Lohdutus: potentiaaliset lapset kuolevat kondomissa jo kauan ennen polttouunia. Kehon ulkopuolella ne elävät vain muutaman tunnin.
-Sheena- Anonyymi
eipä ne mitään lapsenalkuja ole siellä sun kumis sisällä, pelkkiä siittiöitä, eihän ne ole kohdanneet munasolua
- Anonyymi
Entäs kun nainen huuhtoo ne pimpasta likaviemäriin?
- Anonyymi
Nämä aiheet eivät kuulu tänne alaikäiset lukevat myös näitä
-äiti- Anonyymi
Miksi eivät. Ei täällä mitään alaikäisiä ole. Vanhoja tätejä ja (neitsyt)setiä kaikki keskustelijat. Keski-ikä 50 v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi eivät. Ei täällä mitään alaikäisiä ole. Vanhoja tätejä ja (neitsyt)setiä kaikki keskustelijat. Keski-ikä 50 v.
Onhan täällä Peris. Se on vielä aivan poikanen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan täällä Peris. Se on vielä aivan poikanen
Niin jotain 30 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alle 18-vuotiaat lukevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haittaa?
Mietihän hetki.
-äiti - Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Moi äiti.
Tiesitkö, että käyttämäsi Tor-verkko ei takaakaan piiloutumista?
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö, että käyttämäsi Tor-verkko ei takaakaan piiloutumista?
En harrasta torreja. Ihan tavallinen netti riittää :)
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
En harrasta torreja. Ihan tavallinen netti riittää :)
Se ei ole mun asiani enää.
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole mun asiani enää.
Okei äiti. Tulen taas joku päivä tietämään sinua. Voisitko tehdä taas lihapullia?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Okei äiti. Tulen taas joku päivä tietämään sinua. Voisitko tehdä taas lihapullia?
Onko äitisi sinusta ylpeä?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Mä olen äiti vain mun tyttärille.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Oliko tämä tämän merkin aloitus?
-äiti - Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Mitä? Oletko sinä valeäiti? Huijari.
Olen ollut äiti aika monta vuotta. Mikä oikeuttaa sanomaan noin? Se kun huomautin otsikosta?
-äiti - Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ei. Miten niin?
Olet aktiivisena.
-äiti Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut äiti aika monta vuotta. Mikä oikeuttaa sanomaan noin? Se kun huomautin otsikosta?
-äitiEi kun se että esiinnyt minun äitinäni. Valeäiti.
Anonyymi kirjoitti:
Olet aktiivisena.
-äitiMiten se tähän liittyy? Aihe tehty jo klo 12:54.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukijan vastuulla, vaikka olisi alle 18v.
Tarkemmin ajatellen... sinkut palsta ei kyllä ole sieltä "rohkeimmasta" päästä mitä netti sisällään pitää. - Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ei kun se että esiinnyt minun äitinäni. Valeäiti.
On toki ihanaa jos koet minut äitinäsi, mutta se on nimimerkkinä tuossa alhaalla. Olen tyttärilleni äiti (joka seuraa myös heidän netin käyttöään).
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Miten se tähän liittyy? Aihe tehty jo klo 12:54.
Kommentoit innokkaasti.
Anonyymi kirjoitti:
On toki ihanaa jos koet minut äitinäsi, mutta se on nimimerkkinä tuossa alhaalla. Olen tyttärilleni äiti (joka seuraa myös heidän netin käyttöään).
Valeäiti!
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Valeäiti!
Oletkohan saman ikäinen kuin lapseni? Huutelet vähän samalla tapaa kuin esiteinit :)
-äiti - Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Koska esiinnyit äitinäni.
Hyvä etten isänä :D
Oletkohan saman ikäinen kuin lapseni? Huutelet vähän samalla tapaa kuin esiteinit :)
-äitiValeäiti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkemmin ajatellen... sinkut palsta ei kyllä ole sieltä "rohkeimmasta" päästä mitä netti sisällään pitää.Eikä tule olemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkemmin ajatellen... sinkut palsta ei kyllä ole sieltä "rohkeimmasta" päästä mitä netti sisällään pitää.Vanhempana just ajattelee, että avoimien keskusteluryhmien pitää olla siistejä.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Valeäiti!
No sulle kyllä joo, lapsilleni oikea :)
-äiti - Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Valeäiti!
Kunhan ei tarvii tulla pyyhkimään.... :D
Kunhan ei tarvii tulla pyyhkimään.... :D
-äitiVoit tulla tekemään ruokaa :)
Anonyymi kirjoitti:
Ja muutama raavas mies. ;)
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Voit tulla tekemään ruokaa :)
Eiköhän nyt tehdä vain omien kanssa. Pääasia, että keskustelu siistiytyy ja asiattomiin asioihin kiinnitetään huomiota ja ne poistetaan.
-äiti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietihän hetki.
-äitiSe on s24 vastuulla tehdä sivustosta sellainen, että alaikäisten pääsy ei ole mahdollista. Ei meidän keskustelijoiden tarvitse miettiä onko mukulat linjoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on s24 vastuulla tehdä sivustosta sellainen, että alaikäisten pääsy ei ole mahdollista. Ei meidän keskustelijoiden tarvitse miettiä onko mukulat linjoilla.
S24 on jo ilmoittanut erikseen ikärajallisen seksipalstan. On juuri sinun vastuullasi mitä tuot lasten silmille.
-äiti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempana just ajattelee, että avoimien keskusteluryhmien pitää olla siistejä.
Itsekin olen vanhempi.
Paljon enemmän kuin tällaisista siittiökeskusteluista olen huolessani esim. naisvihakeskusteluista. Ne ovat todella rumia ja epäsiistejä. Siittiöt ihan luonnollisia.
Oletko koskaan miettinyt sitä kun hedelmöität naisen, 15 miljoonaa muuta potentiaalista lasta jää syntymättä. Se on jo joukkomurha.
- Anonyymi
Mut ykx ainoo siittiö pääsee läpi.....
Muut menevät hukkaan...👍😯T:Elluhallo....- Anonyymi
Ja yleensä yhtäkään siittiötä ei pääse läpi *koska ehkäisy*
- Anonyymi
Hyvin vois kasvattaa koeputkessa ikkunalaudalla uusia veronmaksajia köyhään Suomeen?👻👻👻
- Anonyymi
Entäs naisen munasolu, eikös sekin mene polttouuniin kerran kuukaudessa, kun on japanin lippupäivät.
- Anonyymi
Vapaa-ajattelua ja ihmisten viettelyä. Vai mitä?
Mihin kondomiin?! En omista. :)
- Anonyymi
Aikuisen miehen kives tuottaa arviolta 150 miljoonaa siittiötä päivittäin, nehän on kaikki niitä sieluparkoja, jotka eivät pääse realisoitumaan fyysilliseen olomuotoon.
- Anonyymi
Onhan niillä lyhyt siittiön elämä. Yksi onneton pääsee kärsimään pidemmäksi aikaa.
- Anonyymi
Miten niin purkaudutte? Oletko hullu?
- Anonyymi
Joku on käynyt liian usein Etnan rinteillä..
Tyttölapsessa on syntyessään noin miljoona ihmisenalun puolikasta, joista nykymenolla "hyödynnetään" keskimäärin kaksi tai kolme.
Toki siittiöiden tuotanto on vielä tuhlaavaisempaa, mutta ajatelkaa sitä, että tuo määrä ihmisalkuja kulkee naispuolisen ruumiissa, suuri valtaosa aivan turhaan...- Anonyymi
""hyödynnetään" keskimäärin kaksi tai kolme."
Keskimäärin on vähemmän, eli noin 1,50 kaikkia naisia kohden. Anonyymi kirjoitti:
""hyödynnetään" keskimäärin kaksi tai kolme."
Keskimäärin on vähemmän, eli noin 1,50 kaikkia naisia kohden.Henkilökohtaisesti toivoisin luvun olevan globaalisti reilusti alle kolmen, mutta tuskinpa todellisuudessa on.
Ylikansoitus on Maapallon suurin ongelma.
- Anonyymi
Mietin sitä, miksi jätit käytetyn sängyn viereen etkä roskiin vienyt? Helmalakanan alta ei oo kiva löytää. Mä en sun jälkiäs siivoo..
- Anonyymi
Jep, lähetetään uusi potentiaalinen psykopaatti ja tän planeetan muiden eläinten orjuuttaja ennenaikaisesti polttouuniin. Ja samalla ehkäisemme myös ylikansoittumista. Itse myös VIHAAN ihmisiä niin että veri kiehuu pohjaan, joten en näe tuossa aloittajan pointissa mitään mitä pitäisi perustella. Kortsu on pikemminkin ekoteko
- Anonyymi
No, naiset murhaa joka kuukausi yhden munasolun.
- Anonyymi
Yhden??
- Anonyymi
Eiku se tekee itsarin...
- Anonyymi
No en ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666194Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583073- 312223
- 131837
- 201808
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191793Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181529
- 501514
- 91473