Kaaduin ja miehet...

Anonyymi

Olin ruokakaupassa ja kompastuin ison marketin kiveykseen ja kauppakassit lentelivät sinne tänne ja banaanit ja omenat vesimelonit pyörivät ympäri parkkialuetta mikä minnekin mersun ja Volvon alle. Parkkialueen takaosassa kädet taskuissaan seisoskelleet miehet nauroivat niin äänekkäästi, että etupihalle kuului. -Pönttis 🌸

55

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin! Että kuuluuko tuossa tilanteessa kansalaisen nauraa? -Pönttis 🌸

      • No ei. Mutta nauroiko ne sille tilanteelle vai ehkä muulle jutulle? 🤔


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No ei. Mutta nauroiko ne sille tilanteelle vai ehkä muulle jutulle? 🤔

        En nyt tähän viitsi sanoa miesten ammattia, mutta kyllä ne mulle nauroi kun se toinen osoitti kaverilleen kädellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt tähän viitsi sanoa miesten ammattia, mutta kyllä ne mulle nauroi kun se toinen osoitti kaverilleen kädellä.

        Ja polveen sattui. :( -Pönttis 🌸


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja polveen sattui. :( -Pönttis 🌸

        No onpahan ollu tyhmiä äijiä. 🤨

        Voi sua...😕 Tuollainen tuntuu taatusti kurjalta. 😕


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No onpahan ollu tyhmiä äijiä. 🤨

        Voi sua...😕 Tuollainen tuntuu taatusti kurjalta. 😕

        No ensin hävetti niin kuin jokainen tietää, että jos kaatuu niin katsoo näkikö joku...no siihen tuo reagointi oli jo liikaa, ja sitten vasta sattui kun olin häpeissäni kerännyt omppuja ja raahautunut omaan autoon ihmettelemään mitä just sattui...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ensin hävetti niin kuin jokainen tietää, että jos kaatuu niin katsoo näkikö joku...no siihen tuo reagointi oli jo liikaa, ja sitten vasta sattui kun olin häpeissäni kerännyt omppuja ja raahautunut omaan autoon ihmettelemään mitä just sattui...

        No voi könkkö. Ihmiset osaa olla törppöjä. 🙄


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No voi könkkö. Ihmiset osaa olla törppöjä. 🙄

        No elämä se vielä opettaa niitäkin. -Pönttis 🌸


      • Anonyymi kirjoitti:

        No elämä se vielä opettaa niitäkin. -Pönttis 🌸

        Ihan varmasti...😊

        Onks polvi nyt jo ok?


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Ihan varmasti...😊

        Onks polvi nyt jo ok?

        On se silleen, että mustelma siihen siunaantuu, mutta kotona painelin pakastepussilla. Joskin kylmäapu tuli tietysti myöhässä. -Pönttis 🌸 farkkuihin tuli rikama...


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se silleen, että mustelma siihen siunaantuu, mutta kotona painelin pakastepussilla. Joskin kylmäapu tuli tietysti myöhässä. -Pönttis 🌸 farkkuihin tuli rikama...

        No seurailehan, ettei tule muuta kuin mustelma...

        Eikös sellaiset revityt farkut ole muotia? Eikun lisää revit niitä, niin olet muodin harjalla. 😃👌


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No seurailehan, ettei tule muuta kuin mustelma...

        Eikös sellaiset revityt farkut ole muotia? Eikun lisää revit niitä, niin olet muodin harjalla. 😃👌

        Joo 🙂-Pönttis 🌸


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo 🙂-Pönttis 🌸

        Pepantteenia poloveen ja eikun taas menoksi. 😀👌


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Pepantteenia poloveen ja eikun taas menoksi. 😀👌

        Juu...Huomenna pitäis olla jo ripeä kinttu, tulee tiivistahtinen päivä. -Pönttis 🌸 katsotaan, 12 tuntia jalan päällä.


    • Anonyymi

      Ja jotain outoa tässä marraskuussa on muutenkin. Yhtenä päivänä sellainen enempi jo ikämies tuumasi mulle, että ”sinä se et pääse taivaaseen punaisella tukalla”. Että mitähän ttua tuntematon niin tulee sanomaan?? -Pönttis 🌸

      Onko korona-aika tehnyt ihmisistä hulluja? Nauretaan ja ivataan.

    • No olipas sikoja. Tuossa tilanteessa kuuluu auttaa keräämään ostokset. Ja muutenkin neito ylös maasta.

      • Anonyymi

        Kissan paskat mitään auttaneet. -Pönttis 🌸 Sätkä paloi suussa ja hauskaa oli. Sen vaan sanon, että painoin ”herrojen” edustaman firman nimen mieleen enkä tule koskaan käyttämään sen palveluja enkä suosittele muillekaan ja varmasti levitän sitä tietoa eteenpäin.


      • Anonyymi

        Ne olikin jännämiehiä, mut jos olis olleet kunnollisia / kilttejä miehiä, niin olisivat juosten tuleet auttamaan Pönttistä, keräneet hedelmät parkkipaikalta ja nostaneet Pönttiksen maasta ylös.
        Meikäläinenkin nosti maasta ylös vanhan mummelin, joka oli liukastunut ja istui kivetyksellä, eikä päässyt ylös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne olikin jännämiehiä, mut jos olis olleet kunnollisia / kilttejä miehiä, niin olisivat juosten tuleet auttamaan Pönttistä, keräneet hedelmät parkkipaikalta ja nostaneet Pönttiksen maasta ylös.
        Meikäläinenkin nosti maasta ylös vanhan mummelin, joka oli liukastunut ja istui kivetyksellä, eikä päässyt ylös.

        Kaikki, jotka lipsahtavat, kuulukin nostaa ylös ja tarkistaa tilanne.


    • Luonnollisesti tuossa tilanteessa tarjoaisin apuani

      • Anonyymi

        No niin, en minä uskokaan, että kaikki miehet noin käyttäytyisivät, mutta on siellä niitäkin. On vissiin vähissä nykypäivän huvit niin hörähdellään väärissä kohtaa. -Pönttis 🌸

        Auttaisin itsekin olisi se mies tai nainen, vanha tai nuori


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin, en minä uskokaan, että kaikki miehet noin käyttäytyisivät, mutta on siellä niitäkin. On vissiin vähissä nykypäivän huvit niin hörähdellään väärissä kohtaa. -Pönttis 🌸

        Auttaisin itsekin olisi se mies tai nainen, vanha tai nuori

        Kenties joukossa tyhmyys tiivistyi?


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Kenties joukossa tyhmyys tiivistyi?

        Niin kai se on. En tiedä. Tai luulivat etten kuule. 🌸


    • Missä mettäpökölässä sä asut, kun junttieinarit nauraa kaatuvalle naiselle?

      • Anonyymi

        No siellä. -Pönttis 🌸


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siellä. -Pönttis 🌸

        Olisit näyttänyt keskaria.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Olisit näyttänyt keskaria.

        Höhöh...no en tajunnu siinä. Ihminen menee lukkoon ja säikähtää omaa töpeksimistään -Pönttis 🌸


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höhöh...no en tajunnu siinä. Ihminen menee lukkoon ja säikähtää omaa töpeksimistään -Pönttis 🌸

        Noo onneksi ei kai sattunut?


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Noo onneksi ei kai sattunut?

        Lääkäriä ei tarvittu. Mutta kyllä polvi otti kopsun ja osa hedelmistä jäi minne jäi. -p🌸


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäriä ei tarvittu. Mutta kyllä polvi otti kopsun ja osa hedelmistä jäi minne jäi. -p🌸

        Oho auts. :(

        Nyt polvelle pehmeä peitto ja lepoa. Linnut nokkii hedelmät/muhjut talteen. :)


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Oho auts. :(

        Nyt polvelle pehmeä peitto ja lepoa. Linnut nokkii hedelmät/muhjut talteen. :)

        Volvo-setä silottaa banaanin tintille..-hyvää yötä,
        Pönttis 🌸


      • Anonyymi kirjoitti:

        Volvo-setä silottaa banaanin tintille..-hyvää yötä,
        Pönttis 🌸

        Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Epäilemättä sitten kun pääsit autoon parkkikselta poistuttiin kylkimyyryssä kumit laulaen :D Aika pösilöitä äijiä jos vain nauraa höröttäneet toisen ahdingolle. Mutta joo, kun muistaakseni viimetalvenakin oli joku vastaava tapaus niin minun suositus on sulle black friday tarjouksista vaikkapa nuo, loppuu irvistelyt:

      https://www.intersport.fi/fi/tuote/icebug-metro2--bugrip-w-nastakengat-56469202/

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        En minä jäänyt heidän peräänsä katsomaan. Tutkin polvea. -Pönttis 🌸 Eikä se ollut liukkaus vaan koholla oleva kiveys. Täällä on sulaa vielä noissa kauppojen pihoissa. Mulla on nastakengät sitten kun tulee jäätikkö.

        Löysitkö itse mitään blackfridaystä vai millon se kauppapäivä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä jäänyt heidän peräänsä katsomaan. Tutkin polvea. -Pönttis 🌸 Eikä se ollut liukkaus vaan koholla oleva kiveys. Täällä on sulaa vielä noissa kauppojen pihoissa. Mulla on nastakengät sitten kun tulee jäätikkö.

        Löysitkö itse mitään blackfridaystä vai millon se kauppapäivä on?

        En oikeastaan vielä, no yhden paidan saatan käydä huomenna hakemassa. Puhelimia vähän katsellut mutta ei oikein oo minun vaatimuksiin sopivia näkyny noissa black-firiday tarjouksissa ainakaan vielä, ovat turhan isoja möhköjä kaikki ja appleen taas en viittis vaihtaa kun on latureita vino pino androideihin jo valmiiksi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikeastaan vielä, no yhden paidan saatan käydä huomenna hakemassa. Puhelimia vähän katsellut mutta ei oikein oo minun vaatimuksiin sopivia näkyny noissa black-firiday tarjouksissa ainakaan vielä, ovat turhan isoja möhköjä kaikki ja appleen taas en viittis vaihtaa kun on latureita vino pino androideihin jo valmiiksi.

        -harmiseikirj-

        Ok. Jos on oikeasti tarve jollekin, se kannattaa silloin ostaa. Tämä ei oo nyt näiltä kauppapäiviltä, mutta näin sähkökatkojen kruunattuna päivinä mulle tuli toinen tekotakka, ihan vähän entistä isompi :) voi kuin se on kiva ja pimeässä on kiva istua siinä edessä ja miettiä jos sais taas kahdeksan tunnin kuluttua sähköt :) -Pönttis 🌸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Jos on oikeasti tarve jollekin, se kannattaa silloin ostaa. Tämä ei oo nyt näiltä kauppapäiviltä, mutta näin sähkökatkojen kruunattuna päivinä mulle tuli toinen tekotakka, ihan vähän entistä isompi :) voi kuin se on kiva ja pimeässä on kiva istua siinä edessä ja miettiä jos sais taas kahdeksan tunnin kuluttua sähköt :) -Pönttis 🌸

        Totta, on noita tarjouksia tullut hyödynnettyäkin aiempina vuosina. Nyt vaan ei hirveästi tarvitse mitään muuten mutta tuosta nykyisestä kalikasta, se toissavuonna blackfridaysta ostettu, saattaa näyttö mennä kohta kun on näkyy jo nurkassa värihaittaa niin uusisin jos ois passelia mallia tarjolla. No niin, semmonen on mukava mut jos sähkö poikki ei pal rätise :(

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, on noita tarjouksia tullut hyödynnettyäkin aiempina vuosina. Nyt vaan ei hirveästi tarvitse mitään muuten mutta tuosta nykyisestä kalikasta, se toissavuonna blackfridaysta ostettu, saattaa näyttö mennä kohta kun on näkyy jo nurkassa värihaittaa niin uusisin jos ois passelia mallia tarjolla. No niin, semmonen on mukava mut jos sähkö poikki ei pal rätise :(

        -harmiseikirj-

        juu, vain tarpeelliset. tarkista nyt kuitenkin jos hyvä löytyy, näyttö kun menee se menee yks kaks heti just. (rätisee, takassa myös patteritoiminto). no niin nyt meen. 🌸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu, vain tarpeelliset. tarkista nyt kuitenkin jos hyvä löytyy, näyttö kun menee se menee yks kaks heti just. (rätisee, takassa myös patteritoiminto). no niin nyt meen. 🌸

        Juu, tiedän aiemmasta kokemuksesta, kun se väriläntti lähtee leviämään menee muutamassa tunnissa ruutu pimeäksi, tosin voi kestää pitkäänkin ennen kuin lähtee. On mulla onneks yks varapuhelin olemassa. Mutta epäsopivaa en osta tarjouksestakaan niin pitää vähän seurata että tuleeko riittävän pieninäyttöistä sopivalla laadulla sopivaan hintaluokkaan. No nin, hyviä öitä & kauniita unia ja paranemisia polvelle :)

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Kunnon kansalaiset rientää tuossa tilanteessa nauraen rientää apuun.

      • Anonyymi

        Hmm...


    • Anonyymi

      Oliko liian korkeat korot kengissä?

      • Anonyymi

        Ei ollu. Tasapohjasaappaat oli. -Pönttis 🌸


    • Eihän tuo kuvailu kerro miehestä, mies tulisi avuksi eikä nauraisi...

      • Anonyymi

        No mitä ne sitten oli? Alieneja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä ne sitten oli? Alieneja?

        Korona on muuntanut ihmiset hirviöiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitä ne sitten oli? Alieneja?

        On miehiä ja sitten on miehiä, toinen on sukupuolen määritelmä ja toinen ihmisen kypsyyden määritelmä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        On miehiä ja sitten on miehiä, toinen on sukupuolen määritelmä ja toinen ihmisen kypsyyden määritelmä.

        Ahaa. Ok.


      • randombypasser kirjoitti:

        On miehiä ja sitten on miehiä, toinen on sukupuolen määritelmä ja toinen ihmisen kypsyyden määritelmä.

        Kyllä näin on. 👍


    • Anonyymi

      Älä ota niin paljon alkoholia taisit olla aikamoisissa tuiskuissa ettei pystyssä enään pysynyt ja tie riitä kävelemiseen eli juo ensi kerralla vähemmän

      • Anonyymi

        Oletko sekaisin? 🌸


    • Anonyymi

      Herrasmiehiä tapaa enää harvoin.

      • Anonyymi

        Näin on 😔


    • Anonyymi

      Ketähän lienee olleet nämä naurajat...

      • Anonyymi

        Tunnistitko itsesi ja tilanteen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe