Aihe

Elina Helsinki -kengät ; verkkohuijauskauppa?

Anonyymi

Onko joku saanut tilaamansa kengät Elina Helsinki-verkkokaupasta? https://www.elina-helsinki.com/collections/all
Tilasin insta-mainoksen perusteella kengät vajaa kaksi kk sitten eikä mitään ole toimitettu eikä viestiin vastattu... näinköhän oli silkkaa huijausta...

14

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osta seuraavan kerran kaupasta. Saat löttöset saman tien mukaan ja ehkä niitä jopa voi siellä liikkeessä sovittaakin.

• Anonyymi

Myös minä olen joutunut huijauksen kohteeksi. 4.10 tilaamiani kenkiä ei ole kuulunut ja sähköpostilla en saa yhteyttä. Viestit palautuu aina.
      Olen joutunut kuolettamaan korttini ja anomaan korttiyhtiöltä korvausta ko. maksuista. Saa nähdä mitä tapahtuu. Elina Helsinki jatkaa kuitenkin tuotteiden tarjoamista verkossa ja esim. facebookissa on sivut.
      En ymmärrä että poliisi tai korttiyhtiöt ei jo puutu ko. firman toimintaan vaan se voi jatkaa rahastusta.

• Anonyymi

Nyt näyttäs olevan verkkosivu poistettu tai ei ainakaan pääse sinne katsomaan.

• Anonyymi

En ole minäkään saanut ,tilasin noin 2kk sitten

• Anonyymi

Elinan kengät eivät edes ole minkään näköisiä. En pistäisi jalkaan.

• Anonyymi

Tilasin 6:10 kahdetparit kenkiä ja maksoin ne.Ei ole kenkiä kuulunut ja sähköpostilla ei saa yhteyttä.Kengät maksoivat 10 euroa pari eli 20 euroa pitäisi saada takaisin.

• Anonyymi

Selkeästihän tuo on huijaussivu. Aloin itsekin tilaamaan takkia mainoksen perusteella, kunnes aloin lukea sivustoa. Ei mitään virallisia tietoja ja löytyy ainoastaan epämääräistä kirjoitusta. Ei y-tunnusta ei mitään.

Varokaahan näitä. Kannattaa aina vilkaista sivustot jos on uusi/tuntematon sivusto.

• Anonyymi

Älä ihmeessä tilaa, rahat meni ja seuraavassa kuussa vielä 49.90

• Anonyymi

Onko joku saanut kengät?

• Anonyymi

Ei oo tullut tilaamiani tuotteita. Heidän verkkosivut ovat nyt pois käytöstä.

• Anonyymi

Tilasin 17.11. myös kahdet parit kenkiä törmättyäni tuohon verkkokauppaan netissä ja tilausvahvistuksen tultua näin sittemmin verkkosivukta, että kestäisi mukamas useita viikkoja saada kengät ja ajattelin, että hän odottaa toimitusta.... mutta nyt kun katsoin, on tuo koko verkkokauppa kadonnut. Ei ole kenkiäkään näkynyt... alan nyt epäileen myös huijausta.

• Anonyymi

Siis oikeesti. Kuka tilaa jostain tuntemattomasta verkkokaupasta pelkän insta/facemainoksen nähtyään ilman että ottaa ensin tarkemmin selvää koko puljusta . No hyväuskoisia hölmöjä on höynäytetty iät ja ajat ja niin kauan kun näitä hyväuskoisia hölmöjä on niin tällaiset huijaukset vain lisääntyy.
      Välillä oikein naurattaa kun kaikenlaisia huijauksia näkee facessakin ja miten helposti niihin uskotaan ottamatta tarkemmin selvää.

• Anonyymi

En ole myöskään saanut tilaamiani valkoisia tossuja hinta 29.99 € , tilannut 14.11.2020, Pitää varmaan kuolettaa kortti, huh, huh,

• Anonyymi

Tilasin 4.10. En ole saanut kenkiä. Olen tehnyt ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      281
      20120
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13992
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      347
      10644
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      73
      7841
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      368
      4817