Elina Helsinki -kengät ; verkkohuijauskauppa?

Anonyymi

Onko joku saanut tilaamansa kengät Elina Helsinki-verkkokaupasta? https://www.elina-helsinki.com/collections/all
Tilasin insta-mainoksen perusteella kengät vajaa kaksi kk sitten eikä mitään ole toimitettu eikä viestiin vastattu... näinköhän oli silkkaa huijausta...

41

12610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osta seuraavan kerran kaupasta. Saat löttöset saman tien mukaan ja ehkä niitä jopa voi siellä liikkeessä sovittaakin.

    • Anonyymi

      Myös minä olen joutunut huijauksen kohteeksi. 4.10 tilaamiani kenkiä ei ole kuulunut ja sähköpostilla en saa yhteyttä. Viestit palautuu aina.
      Olen joutunut kuolettamaan korttini ja anomaan korttiyhtiöltä korvausta ko. maksuista. Saa nähdä mitä tapahtuu. Elina Helsinki jatkaa kuitenkin tuotteiden tarjoamista verkossa ja esim. facebookissa on sivut.
      En ymmärrä että poliisi tai korttiyhtiöt ei jo puutu ko. firman toimintaan vaan se voi jatkaa rahastusta.

      • Anonyymi

        Nyt näyttäs olevan verkkosivu poistettu tai ei ainakaan pääse sinne katsomaan.


    • Anonyymi

      En ole minäkään saanut ,tilasin noin 2kk sitten

    • Anonyymi

      Elinan kengät eivät edes ole minkään näköisiä. En pistäisi jalkaan.

    • Anonyymi

      Tilasin 6:10 kahdetparit kenkiä ja maksoin ne.Ei ole kenkiä kuulunut ja sähköpostilla ei saa yhteyttä.Kengät maksoivat 10 euroa pari eli 20 euroa pitäisi saada takaisin.

    • Anonyymi

      Selkeästihän tuo on huijaussivu. Aloin itsekin tilaamaan takkia mainoksen perusteella, kunnes aloin lukea sivustoa. Ei mitään virallisia tietoja ja löytyy ainoastaan epämääräistä kirjoitusta. Ei y-tunnusta ei mitään.

      Varokaahan näitä. Kannattaa aina vilkaista sivustot jos on uusi/tuntematon sivusto.

    • Anonyymi

      Älä ihmeessä tilaa, rahat meni ja seuraavassa kuussa vielä 49.90

    • Anonyymi

      Onko joku saanut kengät?

    • Anonyymi

      Ei oo tullut tilaamiani tuotteita. Heidän verkkosivut ovat nyt pois käytöstä.

    • Anonyymi

      Tilasin 17.11. myös kahdet parit kenkiä törmättyäni tuohon verkkokauppaan netissä ja tilausvahvistuksen tultua näin sittemmin verkkosivukta, että kestäisi mukamas useita viikkoja saada kengät ja ajattelin, että hän odottaa toimitusta.... mutta nyt kun katsoin, on tuo koko verkkokauppa kadonnut. Ei ole kenkiäkään näkynyt... alan nyt epäileen myös huijausta.

    • Anonyymi

      Siis oikeesti. Kuka tilaa jostain tuntemattomasta verkkokaupasta pelkän insta/facemainoksen nähtyään ilman että ottaa ensin tarkemmin selvää koko puljusta . No hyväuskoisia hölmöjä on höynäytetty iät ja ajat ja niin kauan kun näitä hyväuskoisia hölmöjä on niin tällaiset huijaukset vain lisääntyy.
      Välillä oikein naurattaa kun kaikenlaisia huijauksia näkee facessakin ja miten helposti niihin uskotaan ottamatta tarkemmin selvää.

    • Anonyymi

      En ole myöskään saanut tilaamiani valkoisia tossuja hinta 29.99 € , tilannut 14.11.2020, Pitää varmaan kuolettaa kortti, huh, huh,

    • Anonyymi

      Tilasin 4.10. En ole saanut kenkiä. Olen tehnyt ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle.

      • Anonyymi

        Luultavasti. Mitään kunnin tietoja ei löydy


      • Anonyymi

        Vaikuttaa huijaukselta.


      • Anonyymi

        On, se on just samanlaista huijausta. Olen kuullut että nää saattaa olla yks ja sama firmakin!


    • Anonyymi

      Kuinkahan moni tilaaja on lukenut kaikki nettisivun tekstit, mm:
      Kaikki tullit, maksut, tullimaksut, verot tai muut viranomaismaksut ja ilmoitukset, jotka liittyvät tuotteiden tuontiin toimitusosoitteeseen, ovat sinun vastuullasi ja sinun maksettavaksesi, eivätkä ne sisälly tuotteiden hintoihin. Kaikista toimituksista voi yksittäistapauksissa aiheutua lisäkustannuksia, joista myyjä ei ole vastuussa ja joista asiakas vastaa. Näihin kuuluvat toimituskulujen lisäksi myös tullimaksut tai maahantuonnin liikevaihtovero, koska tavarat lähetetään EU:n ulkopuolisesta maasta (Kiinasta).

      • Anonyymi

        Mistä nettisivuilta tuo tieto on?


    • Anonyymi

      Valitettavasti face bookissa on roppakaupalla erilaisia huijari myyjiä.Nora Koivu,New mode,Rakasti ym. Kaikki myyvät samanlaisia kiinalaisia tavaroita. Useimmat eivät saa ollenkaan tilauksiaan tai materiaali on aivan toista mitä väitetty. Jos palauttaa,joutuu kalliisti maksamaan.

    • Anonyymi

      Just katsoin puseroa ja aloin etsiä kokemuksia. Ei järjenhäivää esittelytekstissä. Materiaalista ei sanaakaan "korkea käyttömukavuus".

    • Anonyymi

      Tilasin pellavamekon ja pellavahousut. Odotin kuukauden. Aivan järkyttävät, värit kamalat. En käytä. Kuvissa näyttivät paremmilta. En ikinä tilaa sieltä mitään. Palautus maksaa. Kiertoon menee, jos jollekki kelpaa.

      • Anonyymi

        Tilasin pellavahousut ja pellavapaidan. Mutta peruutin tilaukseni heti. Peruutus ei muka onnistunut ja tuotteet matkalla jo. Pitää kuulemn lähettää omakustanteisesti takasin. 50€ tilaus, 60€ posteilla. Joo ei. Mun kanssa ei pelleillä! Yhteys klarnasan otettu ja jollei ala hommat hoituu, niin kuluttaja-asiamieheen. Jne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin pellavahousut ja pellavapaidan. Mutta peruutin tilaukseni heti. Peruutus ei muka onnistunut ja tuotteet matkalla jo. Pitää kuulemn lähettää omakustanteisesti takasin. 50€ tilaus, 60€ posteilla. Joo ei. Mun kanssa ei pelleillä! Yhteys klarnasan otettu ja jollei ala hommat hoituu, niin kuluttaja-asiamieheen. Jne!

        Miten sulla kävi klarnan kanssa? Jouduitko maksamaan?


    • Anonyymi

      Huijausta, älkää tilatko mitään. Olen saanut tuotteen mutta ihan muuta kuin mainoksessa. Materiaali ei ole sitä mitä pitää.

    • Anonyymi

      Vaaleansininen pellavamekko! On rätti.ei pellavaa eikä koko oikea.

    • Anonyymi

      Boikotoikaa Klarnaa. Tietää ongelman, mutta ei tee asialle mitään.

    • Anonyymi

      Lunahelsinki.com kuuluu samaan huijaukseen

      • Anonyymi

        Jep, minuakin hujasi Luna helsinki. Sain kyllä aivan liian pienen tuotteen mutta sitä ei pysty palauttamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, minuakin hujasi Luna helsinki. Sain kyllä aivan liian pienen tuotteen mutta sitä ei pysty palauttamaan

        Sama juttu. Eikä ollut sitä laatua, mitä olisi pätänyt olla. Lunahelsingiltä tuskin rahoja saa takaisin. Eivät vastaa edes viestiin. Olen laittanut eri kautta jo kolme meiliä. Taidan tehdä ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, minuakin hujasi Luna helsinki. Sain kyllä aivan liian pienen tuotteen mutta sitä ei pysty palauttamaan

        Minulla myös lunahelsinki...ei ole kyllä maksanut mitään. Haluan palautta tuotteet kun aivan kauhea laatu. Mutta kukaan ei vastaa. Teen ilmoituksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, minuakin hujasi Luna helsinki. Sain kyllä aivan liian pienen tuotteen mutta sitä ei pysty palauttamaan

        Sama ongelma. Sain kyllä tuotteet, mutta koko 2XL ei mahdu edes 12 -vuotiaalle hoikalle lapselle. Vaatteet on tehty pikku-kiinalaisille. Pyysin saada vaihtaa kokoa huomattavasti suurempaan, mutta vastau oli; palautus ei onnistu ja rahoja ei palauteta. Tuskin keskustelin suomalaisen asiakaspalvelijan kanssa, enneminkin Googlen kääntäjän kanssa. Täyttä huijausta koko LunaHelsinki !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla myös lunahelsinki...ei ole kyllä maksanut mitään. Haluan palautta tuotteet kun aivan kauhea laatu. Mutta kukaan ei vastaa. Teen ilmoituksen

        Tilasin spingerpsllot lapsenlapsille Helsinki-Luna.com! Eivät tulleet jouluksi,mutta tammikuun alussa. Ensin tuli sininen,rikkinäinen muoto päällä ja linttanen paketti. Viikon päästä pinkki spinneri ja paketti muodoton. KUN avattiin ,ja koottiin sininen, niin ledilanka putosi lattialle. Pinkki oli niin klommolla, että se pyörivä osa sisällä otti siihen yläreunaan kiinni ja rahasi. Kumpikaan ei lentänyt oikein mihinkään. Nee oli ilmeisesti jo jonkin ladattu, koska Mee ei tehty niihin mitään. Kamala pettymys lapsille. Kun yritin palauttaa, lähetin kuvat ja kaikki, eivät anna osoitetta, koska minä itse olen ne kuulemma tahattomasti kylläkin, mutta rikkonut ne. Ei voi palauttaa, ei voi hyvittää, ei saa rahoja takaisin. En ole kyllä vieläkään niitä maksanut, kun otin klarnan kautta. Klarna on yrittänyt asiaa selvittää, mutta valmista ei tule. Elikä sunnuntaina tuli viesti TAAS, että kun kerran olen rikkonut ne, niin hee eivät voi ottaa niitä takaisin. Koska olen avannut lähetykset, ei ole mahdollista palauttaa. He lähettävät vain korkealaatuisia tuotteita. Avattuja paketteja eivät huoli takaisin. .....Eli täysistä romuista joudun lopulta maksamaan 53,70e.......ensin odotin lähes kuukauden ja sitten sain tämmöistä roskaa......Kuinka tällainen saa toimia ja klarna vielä mukana tässä. Kyllä ottaa pattii.....Ja kun oikein typerys olen, Tilasin kynsien korjausgeeliä samasta paikasta , ja vahingossa tuplana. Olen yrittänyt perua toista pois noin 17 viestillä, eivät vastaa, palauttaa jos voin????????? Pitää maksaa tuotteen hinnasta 20% eli sen verran vähemmän hyvittävät. Mutta.....Ei saa olla avattu ja aikaa vastaanotosta saa olla kulunut vain 24 h .......ja ensin ottaa yhteys heidän asiakaspalveluun. Tämä Koski vaan kynsigeeliä.Väistäkäö tätä verkkokauppaa......Kiinalainen romunvälittäjä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin spingerpsllot lapsenlapsille Helsinki-Luna.com! Eivät tulleet jouluksi,mutta tammikuun alussa. Ensin tuli sininen,rikkinäinen muoto päällä ja linttanen paketti. Viikon päästä pinkki spinneri ja paketti muodoton. KUN avattiin ,ja koottiin sininen, niin ledilanka putosi lattialle. Pinkki oli niin klommolla, että se pyörivä osa sisällä otti siihen yläreunaan kiinni ja rahasi. Kumpikaan ei lentänyt oikein mihinkään. Nee oli ilmeisesti jo jonkin ladattu, koska Mee ei tehty niihin mitään. Kamala pettymys lapsille. Kun yritin palauttaa, lähetin kuvat ja kaikki, eivät anna osoitetta, koska minä itse olen ne kuulemma tahattomasti kylläkin, mutta rikkonut ne. Ei voi palauttaa, ei voi hyvittää, ei saa rahoja takaisin. En ole kyllä vieläkään niitä maksanut, kun otin klarnan kautta. Klarna on yrittänyt asiaa selvittää, mutta valmista ei tule. Elikä sunnuntaina tuli viesti TAAS, että kun kerran olen rikkonut ne, niin hee eivät voi ottaa niitä takaisin. Koska olen avannut lähetykset, ei ole mahdollista palauttaa. He lähettävät vain korkealaatuisia tuotteita. Avattuja paketteja eivät huoli takaisin. .....Eli täysistä romuista joudun lopulta maksamaan 53,70e.......ensin odotin lähes kuukauden ja sitten sain tämmöistä roskaa......Kuinka tällainen saa toimia ja klarna vielä mukana tässä. Kyllä ottaa pattii.....Ja kun oikein typerys olen, Tilasin kynsien korjausgeeliä samasta paikasta , ja vahingossa tuplana. Olen yrittänyt perua toista pois noin 17 viestillä, eivät vastaa, palauttaa jos voin????????? Pitää maksaa tuotteen hinnasta 20% eli sen verran vähemmän hyvittävät. Mutta.....Ei saa olla avattu ja aikaa vastaanotosta saa olla kulunut vain 24 h .......ja ensin ottaa yhteys heidän asiakaspalveluun. Tämä Koski vaan kynsigeeliä.Väistäkäö tätä verkkokauppaa......Kiinalainen romunvälittäjä....

        Nyt olen saanut viestin,ettei romuista tarvitse maksaa. Klarnan tutkimusosasto ilmoitti tänään. Ei tietenkään näillä sanoilla, vaan laskun numerolla. Kynsigeelit Sain 40% alennuksella.....saas nähdä, tuleeko vielä jotain maksua. Yli 3 kuukautta taistelin tän helsinki-lunan kanssa. En koskaan, en milloinkaan osta sieltä enää mitään. Ei missään niin huonoa palvelua ja tylyä. Tuotteet Rihkamaa.


    • Anonyymi

      Niin on, linahelsingillä samaa toimintamalli

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuolla vellana-helsinki.com -sivulla esitellyt Trustpilot-arvostelutkin on ihan sepitettyjä. Huijaussivu mikä huijaussivu.

        Yhteystietona vain sähköposti, ei Y-tunnusta, tuotteet (jos niitä nyt joku saa) palautettava ulkomaille omalla kustannuksella. Nimenomaan tuosta Kiinaan palauttamisesta sivuilla ei edes mainita mitään.


    • Anonyymi

      En saanut minäkään kenkiä, rahat meni

    • Anonyymi

      Pettymys koko Elina

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe