"Varattu huoramieli on vetovastuussa varattu-vapaa asetelmassa."
Miettikkääs tuota varatut petturit.🤭
Tämä on hyvä
6
72
Vastaukset
- Anonyymi
"Varattu huoramieli"
Ei voisi paremmin kuvata erästä naista.- Anonyymi
Samoin hyvin kuvaa miestä.
- Anonyymi
Saattaa kuvata montaakin miestä mistä noista tietää, mutta mikä tässä trolliotsikossa vetää niinku puoleensa? Jotain varattua naista mustamaalattiim aiemmassa helmiketjussa, jee jee. Mitä eukkoja itse kukin jahtaa, mistä teistä tietää.
- Anonyymi
Eli tässä emännässä ottaa päähän, että se on varattu, mutta ei se, ettei sitä huoramieltä löydy ainakaan sulle? Uskotaan juu🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tässä emännässä ottaa päähän, että se on varattu, mutta ei se, ettei sitä huoramieltä löydy ainakaan sulle? Uskotaan juu🤭
Ei kukaan huoraa halua. Paitsi en tiedä sitten seksiriipuvaisista hedonisteistä.
- Anonyymi
Ihan oikein muotoiltu lause. Varattu pettää, vapaa ei petä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92835- 62756
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh168550- 18538