tinder, badoo, suomi24 - eräs mielipide

Anonyymi

20vuotta erosta. 20 vuotta nettideittailua. Olen ollut nuori; pieni, siro ja kaunis nyt keski-ikäinen, pullea ja ihan nätti näinen. Missään iässä en netissä miehille kelpaa.

Haussa on ollut koko ajan parisuhde. Mätsejä tulee paljon, mutta kukaan ei tee aloitetta, aloitteeseeni harvoin vastataan tai jos päästään keskustelun alkuun niin .. keskustelukumppani katoaa tai vastaukset ovat sellaisia, että niistä on hankala viedä keskustelua loputtumasta eteenpäin.

En hae mitään mahdotonta, normi parisuhdetta; yhdessä puuhastelua ja omat harrastukset ja tietty seksiä, läheisyyttä.
Olen pitänyt myös mieleni avoinna ja pyrkinyt tutustumaan miehiin laajalla skaalalla työttömistä rikkaisiin, taiteilijoista liikemiehiin. Itse koen kuuluvani valtaväestöön keskiluokkaan, mutta se "normi naapurin miehet" (sinkut tietty) ei minusta kiinnostu. Seksiä olisi tarjolla yllinkyllin :D.

Netin ulkopuolella herätän kiinnostusta, sinkkuuteni on kummastus niin miehille kuin naisille. En tiedä minne menisin jotta itselleni kumppanin löytäisin. Baareissa en oikein viihdy ja eipä ole noita sinkku kavereitakaan joiden kanssa yöelämässä viilettää. Konserteissa, keikoila, festareilla, teatterissa, museoissa viiletän kyllä.

Ja kyllä taidan vain olla tylsä! Kiltti rauhallinen, lojaali, hyvä sydäminen, lasten kanssa työskentelevä maailman parantaja.

Olen ymmärtänyt, että miehillä on myös samoja ongelmia naisten kanssa somessa.. miten ihmeessä meidät saataisiin kohtaamaan?

74

1277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko ap pääkaupunkiseudulla? Siellä kyllä joutuu jo miehistä kilpailemaan netissä ja sen ulkopuolellakin.
      Mutta tässä on nyt ristiriita; jos reaalimaailmassa olisi tarjontaa, mutta netissä ei, niin jokin on vinksin vonksin.
      Joko asia onkin todellisuudessa niin, etttä ap ei oikeasti kelpuuta ketään tai "pyöreys" ei ole aivan pientä ja reaalimaalimassa taas saadaan väärä kuva itsestään kavereiden "ihmetellessä" sinkkuutta. Kukapa tuttu tulisi kehopositiivisuuden aikana suoraan sanomaan mitään todellista.

      • Anonyymi

        Ilmaisin ehkä itseäni hieman väärin aloituksessani.
        Reaalimaailmassa tarkoitan, että kun eksyn harvoin yökerhoon saattajia on tarjolla useampia. En vain ole kokenut että kukaan olisi tarjonnut muuta kuin seksiä.
        Netissä saan valtavasti seksi tarjouksia.

        Mutta pointti olikin se että parisuhdetta on vaikea löytää tai että joku eides vaivautuisi tutustumaan. Kuten sanoin olen ollut nuori, nätti ja siro mutta nykään kyllä pullea ei ihan niin nätti ja sirosta ei voi puhua 166/80kg.

        Mutta jos lihava tavallisen näköinen nainen ei kelpaa kellekään niin ketä ne lihavat tavallisen näköiset miehet etsii? Ja toki sen verta ronkeli pitää olla ettei hakattavaksi joudu tai käytä päihteitä runsaasti. Toki mielenterveysongelmat (muu kuin normi masennus) ja epäsiisteys on totaalisesti pois suljettu.

        Hassua, että vikaa lähdit etsimään myös minusta :D Toki meissä kaikissa on vikamme. Itse pohdin treffikulttuurin muuttumista pinnallisemmaksi sekä laiskemmaksi, enää ei haluta nähdä vaivaa vaan kaikki pitäisi tulla valmiina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmaisin ehkä itseäni hieman väärin aloituksessani.
        Reaalimaailmassa tarkoitan, että kun eksyn harvoin yökerhoon saattajia on tarjolla useampia. En vain ole kokenut että kukaan olisi tarjonnut muuta kuin seksiä.
        Netissä saan valtavasti seksi tarjouksia.

        Mutta pointti olikin se että parisuhdetta on vaikea löytää tai että joku eides vaivautuisi tutustumaan. Kuten sanoin olen ollut nuori, nätti ja siro mutta nykään kyllä pullea ei ihan niin nätti ja sirosta ei voi puhua 166/80kg.

        Mutta jos lihava tavallisen näköinen nainen ei kelpaa kellekään niin ketä ne lihavat tavallisen näköiset miehet etsii? Ja toki sen verta ronkeli pitää olla ettei hakattavaksi joudu tai käytä päihteitä runsaasti. Toki mielenterveysongelmat (muu kuin normi masennus) ja epäsiisteys on totaalisesti pois suljettu.

        Hassua, että vikaa lähdit etsimään myös minusta :D Toki meissä kaikissa on vikamme. Itse pohdin treffikulttuurin muuttumista pinnallisemmaksi sekä laiskemmaksi, enää ei haluta nähdä vaivaa vaan kaikki pitäisi tulla valmiina.

        Itse olen mies ja mulle riittäisi pelkkä s.. En koe tarvitsevani naista muuhun. Mutta deittiprofeeleissa näköjään on aina niin että naiset taas hakevat suhdetta. Miesten ja naisten tarpeet on erilaisia. Miehiä kiinnostaa enemmän s.. kuin suhde ja naisia päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmaisin ehkä itseäni hieman väärin aloituksessani.
        Reaalimaailmassa tarkoitan, että kun eksyn harvoin yökerhoon saattajia on tarjolla useampia. En vain ole kokenut että kukaan olisi tarjonnut muuta kuin seksiä.
        Netissä saan valtavasti seksi tarjouksia.

        Mutta pointti olikin se että parisuhdetta on vaikea löytää tai että joku eides vaivautuisi tutustumaan. Kuten sanoin olen ollut nuori, nätti ja siro mutta nykään kyllä pullea ei ihan niin nätti ja sirosta ei voi puhua 166/80kg.

        Mutta jos lihava tavallisen näköinen nainen ei kelpaa kellekään niin ketä ne lihavat tavallisen näköiset miehet etsii? Ja toki sen verta ronkeli pitää olla ettei hakattavaksi joudu tai käytä päihteitä runsaasti. Toki mielenterveysongelmat (muu kuin normi masennus) ja epäsiisteys on totaalisesti pois suljettu.

        Hassua, että vikaa lähdit etsimään myös minusta :D Toki meissä kaikissa on vikamme. Itse pohdin treffikulttuurin muuttumista pinnallisemmaksi sekä laiskemmaksi, enää ei haluta nähdä vaivaa vaan kaikki pitäisi tulla valmiina.

        En tiedä, mitä tavalliset lihavat miehet etsivät. Pidän itse kropastani huolta ja painon sopivana. En sitä muilta vaadi, jokainen tehköön kuinka lystää, mutta yleistäen ylipaino on nykyään suurin turn off naisissa.
        Eikä pelkästään ulkonäön vuoksi. Miksi pitäisi arvostaa ihmistä, joka ei arvosta edes omaa terveyttään, vaan kerää vararavintoa useamman talven varalle?
        Ja kyllä, treffikulttuuri on lähes täysin ulkonäkökeskeistä. Ellet ole sokea tai järjestetyssä liitossa, niin ulkonäöllä on ollut isoin osa kumppanin valinnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen mies ja mulle riittäisi pelkkä s.. En koe tarvitsevani naista muuhun. Mutta deittiprofeeleissa näköjään on aina niin että naiset taas hakevat suhdetta. Miesten ja naisten tarpeet on erilaisia. Miehiä kiinnostaa enemmän s.. kuin suhde ja naisia päinvastoin.

        Miksi haluat naisen kanssa seksiä? Miksei oma käsi riitä? Miksei toinen mies kelpaa seksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat naisen kanssa seksiä? Miksei oma käsi riitä? Miksei toinen mies kelpaa seksiin?

        Olet selvästi aivopesty vihervasemmistolainen. Sulle kelpaa lammas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet selvästi aivopesty vihervasemmistolainen. Sulle kelpaa lammas

        Jos asuisin maalla niin voisin ottaa parikin lammasta, possua ja hepankin pihapiiriin.

        Mutta et vastannut kysymykseen - miksi siihen kassien tyhjentämiseen on saatava nimenomaan naisen apua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asuisin maalla niin voisin ottaa parikin lammasta, possua ja hepankin pihapiiriin.

        Mutta et vastannut kysymykseen - miksi siihen kassien tyhjentämiseen on saatava nimenomaan naisen apua?

        Miksi haluat suhteeseen? Voisit ryhtyä suhteseen sisaresi tai äitisi tai isäsi kanssa eikä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asuisin maalla niin voisin ottaa parikin lammasta, possua ja hepankin pihapiiriin.

        Mutta et vastannut kysymykseen - miksi siihen kassien tyhjentämiseen on saatava nimenomaan naisen apua?

        Nimenomaan'. Ettekö te miehet osaa vetää käteen? Eikö teillä mene jakeluun että syy siihen miksi naiset eivät innostu seksistä yhtä paljon kuin miehet on että useimmat miehet ovat surkeita sängyssä. Siis ihan onnettomia! Miehelle huono seksi on parempi kuin oma käsi. Eli: miehet eivät pysty tyydyttämään edes itseään. Naiselle itsetyydytys on PALJON suurempi nautinto kuin keskinkertainen seksi, saati huono seksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat suhteeseen? Voisit ryhtyä suhteseen sisaresi tai äitisi tai isäsi kanssa eikä??

        Suloista kun argumentit loppuu niin alkaa koulunpihoilta tuttu lällättely :D

        Selitä nyt mihin tervekätinen mies naista tarvitsee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suloista kun argumentit loppuu niin alkaa koulunpihoilta tuttu lällättely :D

        Selitä nyt mihin tervekätinen mies naista tarvitsee?

        Et ymmärrä naisena miltä värkkisi tuntuu =) Jokainen terve mies tietää ja voi sulle näyttää jos kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärrä naisena miltä värkkisi tuntuu =) Jokainen terve mies tietää ja voi sulle näyttää jos kiinnostaa.

        Et ymmärrä miehenä miten tylsää seksi on naiselle, mikäli kumppani on kiinnostunut vain munansa hyvinvoinnista. Ei kukaan nainen halua hypätä sänkyyn miehen kanssa, joka näkee naisen vain värkkinä eikä ole valmis näkemään vaivaa myös naisen nautinnon eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärrä miehenä miten tylsää seksi on naiselle, mikäli kumppani on kiinnostunut vain munansa hyvinvoinnista. Ei kukaan nainen halua hypätä sänkyyn miehen kanssa, joka näkee naisen vain värkkinä eikä ole valmis näkemään vaivaa myös naisen nautinnon eteen.

        LoL. Joissakin kulttuureissa naisilta poistetaan värkeistä tiettyjä osia etteivät tuntisi mitään. Pääasia että miehet tuntee=)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LoL. Joissakin kulttuureissa naisilta poistetaan värkeistä tiettyjä osia etteivät tuntisi mitään. Pääasia että miehet tuntee=)

        Sekö käytäntö pitäisi mielestäsi tännekin saada?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärrä naisena miltä värkkisi tuntuu =) Jokainen terve mies tietää ja voi sulle näyttää jos kiinnostaa.

        Selvä, naisen värkki tuntuu miehestä hyvältä. Uskotaan.

        Mutta miehen värkki EI tunnu sinänsä naisesta yhtään miltään jos mies ei osaa sitä käyttää. Siis ei MILTÄÄN. Onko vaikea tajuta? Jos mies ei edes yritä tyydyttää naista, seksi miehen kanssa on naisesta maailman tylsin ja turhin asia. Koettakaa äijät ymmärtää että se teidän peniksenne EI ole naisen mielestä mitään korvaamattoman ihanaa jota ilman nainen ei voi olla. Pärjäämme mainiosti ilman miehen penistä. Jos olette huonoja seksissä ettekä osaa sänkyhommia, naiselle oma käsityöskentely on paljon paljon nautinnollisempaa kuin seksi miehen kanssa. Ei ole mitään kurjempaa kuin että joutuu pitkästymään huonon rakastajan alla ja odottamaan että se surkimus saisi lopultakin sen naurettavan siemensyöksynsä, että nainen pääsisi lähtemään pois sen hikoilevan ja röhkivän iljetyksen alta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmaisin ehkä itseäni hieman väärin aloituksessani.
        Reaalimaailmassa tarkoitan, että kun eksyn harvoin yökerhoon saattajia on tarjolla useampia. En vain ole kokenut että kukaan olisi tarjonnut muuta kuin seksiä.
        Netissä saan valtavasti seksi tarjouksia.

        Mutta pointti olikin se että parisuhdetta on vaikea löytää tai että joku eides vaivautuisi tutustumaan. Kuten sanoin olen ollut nuori, nätti ja siro mutta nykään kyllä pullea ei ihan niin nätti ja sirosta ei voi puhua 166/80kg.

        Mutta jos lihava tavallisen näköinen nainen ei kelpaa kellekään niin ketä ne lihavat tavallisen näköiset miehet etsii? Ja toki sen verta ronkeli pitää olla ettei hakattavaksi joudu tai käytä päihteitä runsaasti. Toki mielenterveysongelmat (muu kuin normi masennus) ja epäsiisteys on totaalisesti pois suljettu.

        Hassua, että vikaa lähdit etsimään myös minusta :D Toki meissä kaikissa on vikamme. Itse pohdin treffikulttuurin muuttumista pinnallisemmaksi sekä laiskemmaksi, enää ei haluta nähdä vaivaa vaan kaikki pitäisi tulla valmiina.

        Yks tärkee asia mikä naisilta jää huomioimatta on kommunikointikyky.

        Kuka mies jaksaa kirjoittaa ja olla aloitteellinen naiselle joka ei pysty edes kommunikoimaan... pitäkää hauskaa kavereiden kanssa. Niitähän naisilla kuulema on läjäpäin. Mutta miksi ihmeessä sitten vaivautua deittimestoille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks tärkee asia mikä naisilta jää huomioimatta on kommunikointikyky.

        Kuka mies jaksaa kirjoittaa ja olla aloitteellinen naiselle joka ei pysty edes kommunikoimaan... pitäkää hauskaa kavereiden kanssa. Niitähän naisilla kuulema on läjäpäin. Mutta miksi ihmeessä sitten vaivautua deittimestoille?

        Niinhän täällä palstoilla miehetkin vuodesta toiseen inisee että haluavat naisia vain reiän takia. Miksi vaivautua deittimestoille kun maksullisia saa helpommalla - ja palstan ulinoista päätellen halvemmaksikin tulisi vaan polkea ammattilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen mies ja mulle riittäisi pelkkä s.. En koe tarvitsevani naista muuhun. Mutta deittiprofeeleissa näköjään on aina niin että naiset taas hakevat suhdetta. Miesten ja naisten tarpeet on erilaisia. Miehiä kiinnostaa enemmän s.. kuin suhde ja naisia päinvastoin.

        En ole samaa mieltä. Miehenä törmään enemmän sexiä haluaviin naisiin kuin suhteeseen kykeneviä.

        Ehkä nuorekas ulkonäkö vetää puoleensa panemiseen haluavia naisia. Itse en hae pelkkää seksiä vaan kauniin, kivan näköisen, tunneälyisen naisen.
        Niitä ei esim pääkaupunkiseudulla tunnu löytyvän.

        Paneminen ilman kunnon fiilistä on pelkkä fyysinen suoritus. Ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan'. Ettekö te miehet osaa vetää käteen? Eikö teillä mene jakeluun että syy siihen miksi naiset eivät innostu seksistä yhtä paljon kuin miehet on että useimmat miehet ovat surkeita sängyssä. Siis ihan onnettomia! Miehelle huono seksi on parempi kuin oma käsi. Eli: miehet eivät pysty tyydyttämään edes itseään. Naiselle itsetyydytys on PALJON suurempi nautinto kuin keskinkertainen seksi, saati huono seksi.

        Miksi luulet että miehet hakevat(kaikki) pelkkää seksiä?
        Se on pelkkä fyysinen suoritus ilman fiilistä.

        Sama lienee naisillekin.

        Seksin vonkaaja ei ole sukupuoleen sidottu.
        Naiset on samanlaisia kuin miehetkin loppujen lopuksi halujen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen mies ja mulle riittäisi pelkkä s.. En koe tarvitsevani naista muuhun. Mutta deittiprofeeleissa näköjään on aina niin että naiset taas hakevat suhdetta. Miesten ja naisten tarpeet on erilaisia. Miehiä kiinnostaa enemmän s.. kuin suhde ja naisia päinvastoin.

        Itse taas näin keski-ikäisenä naisena (siis eri naisena kuin aloittaja) haluaisin jonkun elämässäni säännöllisesti olevan miehen, mutta molemmat saisivat pitää oman elämänsä. Siis ei "pelkkää seksiä", vaan ystävyyttä, läheisyyttä, yhdessä tekemistä ja seksiä. Muttei parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luulet että miehet hakevat(kaikki) pelkkää seksiä?
        Se on pelkkä fyysinen suoritus ilman fiilistä.

        Sama lienee naisillekin.

        Seksin vonkaaja ei ole sukupuoleen sidottu.
        Naiset on samanlaisia kuin miehetkin loppujen lopuksi halujen suhteen.

        En minä naisena sellaista ajattele enkä sellaiseen luule. Miehethän täällä itse s ovat niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö käytäntö pitäisi mielestäsi tännekin saada?

        Heh, "naisilta poistetaan...". Vii luoja mitä täällä keskustellaan.

        Suominaisella ja muslimi/afrikkanaisten kokemuksissa ei ole mitään samaa. Siellä kaukana naiset ovat oikeasti alistettuja, Suomessa ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, "naisilta poistetaan...". Vii luoja mitä täällä keskustellaan.

        Suominaisella ja muslimi/afrikkanaisten kokemuksissa ei ole mitään samaa. Siellä kaukana naiset ovat oikeasti alistettuja, Suomessa ei.

        Eli mielestäsi suomalaiset naiset pitäisi alistaa samaan asemaan kuin muslimit/afrikkanaiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, "naisilta poistetaan...". Vii luoja mitä täällä keskustellaan.

        Suominaisella ja muslimi/afrikkanaisten kokemuksissa ei ole mitään samaa. Siellä kaukana naiset ovat oikeasti alistettuja, Suomessa ei.

        Liian ylpeiltä ja nirsoilta naisilta voisi poistaa=)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian ylpeiltä ja nirsoilta naisilta voisi poistaa=)

        Kukas sen sitten määrittelisi kuka on liian ylpeä ja nirso? Sinä?


    • Anonyymi

      "Mutta et vastannut kysymykseen - miksi siihen kassien tyhjentämiseen on saatava nimenomaan naisen apua?"

      Siis mikä juttu tää on että miesten pitäis vetää käteen? Sen takia koska joku palstan nainen on aseseksuaali?

      Jos miehellä on naamaa niin totta hemmetissä se panee menemään niin että lätty lätisee!

      • Anonyymi

        Miksi mies tarvitsee naista pussiensa tyhjennykseen? Eikö mies osaa tyydyttää itseään tarpeeksi hyvin?

        Mikä tää juttu on että miehet kuvittelee naisten haluavan seksiä sellaisten miesten kanssa, jotka näkevät naisen vain pimppana? Naiset eivät halua huonoa seksiä laiskan miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mies tarvitsee naista pussiensa tyhjennykseen? Eikö mies osaa tyydyttää itseään tarpeeksi hyvin?

        Mikä tää juttu on että miehet kuvittelee naisten haluavan seksiä sellaisten miesten kanssa, jotka näkevät naisen vain pimppana? Naiset eivät halua huonoa seksiä laiskan miehen kanssa.

        Älä väheksy yhtään pimppaasi, monen miehen mielestä se on paras osa naisessa. Sillä ansaitset rahaa jos et muulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä väheksy yhtään pimppaasi, monen miehen mielestä se on paras osa naisessa. Sillä ansaitset rahaa jos et muulla.

        Miksi mies ei osaa tyydyttää tarpeitaan ilman pimppaa? Mikä siinä fleshlightin tai oman käden käytössä on niin huonoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mies ei osaa tyydyttää tarpeitaan ilman pimppaa? Mikä siinä fleshlightin tai oman käden käytössä on niin huonoa?

        Perus lisääntymis ja suvunjatkamisvietti. Ei sen ihmeellisempää. Kysy vielä miksi?? Haha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perus lisääntymis ja suvunjatkamisvietti. Ei sen ihmeellisempää. Kysy vielä miksi?? Haha

        Vai haluaa jokainen mies jokaisesta seksikerrasta lapsen? Näinköhän...


      • Anonyymi

        Naisella ei ole edes kasseja joita tyhjentää.
        Sinne reikään menee kurkkukin!


      • Anonyymi

        Ovatko kaikki miehet täällä keskenkasvuisia? Voin naisena kertoa, että miehelläkin vauhti hidastuu, kun ikää tulee. Jotkut toki panevat hautaan asti samalla vauhdilla kuin nuorina, mutta useimmat eivät. Miehillekin tulee erektiohäiriöitä ja muita vaivoja, ja läheisyyden arvostus nousee. Eli panemiskeskeisyys todistaa, että näillä palstoilla mekastavat lähinnä keskenkasvuiset miehet. Joiden näkemys elämästä on kovin vähäinen. Tulostakaa kirjoituksianne ja avatkaa ne muutaman vuosikymmenen päästä. Siinä vaiheessa oma elämäntilanteenne on aivan erilainen, ja ette ehkä enää arvosta nykyisiä näkemyksiänne. Ette pysy ikuisesti nuorina panomiehinä, vaikka niin nyt uskotte. Voitte jopa vanhoina ja sairaina ja yksinäisinä katua sitä, ettette tavoitelleet elämänkumppania, vaan ainoastaan lyhytaikaista täyttymystä. Eli tyhjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä väheksy yhtään pimppaasi, monen miehen mielestä se on paras osa naisessa. Sillä ansaitset rahaa jos et muulla.

        En väheksy pimppaani. Arvostan siitä niin paljon. Määrittelen sen arvon ihan itse ja vähät välitän siitä mitä mieltä "moni mies" on. Arvostan sitä, joten olen tarkka siitä mihin sitä käytän.


    • Anonyymi

      Miehet ei halua parisuhdetta vaan pari suhdetta.

    • Anonyymi

      Olen itse sinkku mies. 17v parisuhteen jälkeen ollut jo enemmän tai vähemmän sinkkuna 4vuotta. Tinder on aivan jostain.. Suomi24 puolelta löysin yhden ja siihen oikeastaan homma on jäänyt.

      Naiset ovat miesten pyörityksessä sen verran paljon että keskustelut jäävät aika vähille silloin kun itse aloitan keskustelut. Muutamia kertoja erehtynyt mutta pääsääntöisesti itse en koskaan aloita keskustelua, joten siksi hiljaista.

      Omalle mielenterveydelle on parempi elää oikeata elämää ja antaa mahdollisuus naisille olla yhteydessä jos oikeasti heitä kiinnostaisi tutustua minuun. Joten profiili löytyy OkCupid puolella.

      Ehdottaisin AP:ta katsomaan jos HotOrNot puolella olisi parempi onni tai sitten tuolla OkCupid puolella. Mutta ei toi suomi24 ole huono paikka, vaikka en itse enää käytä sitä.

      ps. AP:lle en olisi oikea kumppani ehdokas koska toivon löytäväni vielä lapsettoman jonka kanssa pääsisi luomaan oman perheen.

      • Anonyymi

        Kyllä sun kokemukset varmasti kattaa jokaisen naisen, joten voit tietenkin tehdä yleistyksiä kaikista naisista. Totta kai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sun kokemukset varmasti kattaa jokaisen naisen, joten voit tietenkin tehdä yleistyksiä kaikista naisista. Totta kai.

        Missä se "yleistyksiä kaikista naisista" oli? Tai että olisi kokemuksia jokaisesta naisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se "yleistyksiä kaikista naisista" oli? Tai että olisi kokemuksia jokaisesta naisesta?

        "Naiset ovat miesten pyörityksessä sen verran paljon"

        antaa ymmärtää että tarkoitat kaikkia naisia.

        "Jotkut, osa, eräät, muutamat..." etuliite tuohon "naisiin" niin ei tule yleistystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naiset ovat miesten pyörityksessä sen verran paljon"

        antaa ymmärtää että tarkoitat kaikkia naisia.

        "Jotkut, osa, eräät, muutamat..." etuliite tuohon "naisiin" niin ei tule yleistystä.

        alkuperäinen: "Tarina liittyi siihen että AP mainitsi että match mutta miehet eivät ota yhteyttä", kerroin oman mielipiteen miksi en itse ota nykypäivänä yhteyttä. Mutta eipä minun toimintamallilla ole edes pelkoa että match tulisi kun olen todella passiivinen palvelussa (=lue tykkäilemään).


    • Anonyymi

      Suurin osa nettideittien ja tinderin naisista nyt vaan yrittää tasokkaampaa miestä parisuhteeseen. Anteeksi suomi24 palstan rouva, "suurin osa naisista" ei ole KAIKKI NAISET, joten älä hyökkää taas kimppuuni.

      • Anonyymi

        Nyt oli jo parempi.

        Toki suinkaan suurin osa ei toimi kuten väität, pieni osa varmasti.

        Mutta hienoa huomata että alat vihdoin oppimaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli jo parempi.

        Toki suinkaan suurin osa ei toimi kuten väität, pieni osa varmasti.

        Mutta hienoa huomata että alat vihdoin oppimaan!

        Aivan, minäkin huomasin että kaveri edistyy. Hän ei enää sano "naiset" tai "kaikki naiset" vaan "suurin osa naisista". Vielä hän ei ole päässyt niin pitkälle että sanoisi asian niin kuin se on: "jotkut naiset" tai "osa naisista". Mutta ei vaadita kerralla kaikkea. Ehkä hän oppii vielä tuonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, minäkin huomasin että kaveri edistyy. Hän ei enää sano "naiset" tai "kaikki naiset" vaan "suurin osa naisista". Vielä hän ei ole päässyt niin pitkälle että sanoisi asian niin kuin se on: "jotkut naiset" tai "osa naisista". Mutta ei vaadita kerralla kaikkea. Ehkä hän oppii vielä tuonkin.

        Tämäkin pieni kehitys on ollut pitkällisen prosessin tulos. Jokaista "ei kaikki naiset" korjausta on seurannut haukkuja, kitinää ja rutinaa. Se on sen arvoista jos yhdenkin ihmisen maailma avartuu sen verran, että ymmärtää olla tekemättä yleistyksiä omien suppeiden kokemustensa perusteella.

        Palstalla voidaan todellakin olla tyytyväisiä siihen, että askel kerrallaan tämänkin herran ulostulot muuttuvat vähemmän kärkeväksi ja enemmän diversiteettejä huomioonottavammaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin pieni kehitys on ollut pitkällisen prosessin tulos. Jokaista "ei kaikki naiset" korjausta on seurannut haukkuja, kitinää ja rutinaa. Se on sen arvoista jos yhdenkin ihmisen maailma avartuu sen verran, että ymmärtää olla tekemättä yleistyksiä omien suppeiden kokemustensa perusteella.

        Palstalla voidaan todellakin olla tyytyväisiä siihen, että askel kerrallaan tämänkin herran ulostulot muuttuvat vähemmän kärkeväksi ja enemmän diversiteettejä huomioonottavammaksi!

        Suurin osa naisista todellakin metsästää tasokkaampia mitä itse ovat ja kyllä parikymppiset tai sitä 25-vuotta vanhemmat naiset ovat tavallaan pilalla, koska ei niiden päätä enää käännetä kun ovat tottuneet liian hyvään eli siis ovat päässeet tinderin kautta koe-ajamaan mallimiehiä. Vähän sama kun nainen pääsisi koe-ajamaan Porschea, ei kelpaa kämänen Toyota enää sen jälkeen vaikka rahat ei Porscheen riitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa naisista todellakin metsästää tasokkaampia mitä itse ovat ja kyllä parikymppiset tai sitä 25-vuotta vanhemmat naiset ovat tavallaan pilalla, koska ei niiden päätä enää käännetä kun ovat tottuneet liian hyvään eli siis ovat päässeet tinderin kautta koe-ajamaan mallimiehiä. Vähän sama kun nainen pääsisi koe-ajamaan Porschea, ei kelpaa kämänen Toyota enää sen jälkeen vaikka rahat ei Porscheen riitäkään.

        Meinaat siis että nainen ei hankkisi sitten autoa ollenkaan, jos ei porssea saisi? Aika kaukaa haettua kun otetaan huomioon että monikin on joskus ajanut hienoja merkki-autoja mutta on silti varojensa mukaan tehnyt skoda-hankintansa.


    • Anonyymi

      Aika paljon tinderissä ja nettideiteillä kyllä pyörii äitejä joilla on pieniä lapsia. Tänä päivänä mies lähtee aika nopeasti vaihtoon jos suhteeseen tulee ongelmia tai en tiedä onko laps tehty miehen kanssa miehen ulkonäön perusteella. Sit kun ero tulee niin ei muuta kun tinderiin etsimään joku joojoo-mies hoitamaan lasta/lapsia ja kotia.

      • Anonyymi

        Miehet kun ei koskaan lapsensa äitiä jätä, mistään syystä? Syy on AINA vain ja ainoastaan naisen, miehissä ei ole koskaan mitään vikaa?

        On varsin yleistä että mies lähtee kun vauvaperhearki ei olekaan auvoisaa.

        Pienten lasten äidit ja isät eivät keskimäärin pyöri nettideiteillä etsimässä lapsilleen uutta toista vanhempaa, vaan he etsivät kumppania itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet kun ei koskaan lapsensa äitiä jätä, mistään syystä? Syy on AINA vain ja ainoastaan naisen, miehissä ei ole koskaan mitään vikaa?

        On varsin yleistä että mies lähtee kun vauvaperhearki ei olekaan auvoisaa.

        Pienten lasten äidit ja isät eivät keskimäärin pyöri nettideiteillä etsimässä lapsilleen uutta toista vanhempaa, vaan he etsivät kumppania itselleen.

        "Pienten lasten äidit ja isät eivät keskimäärin pyöri nettideiteillä etsimässä lapsilleen uutta toista vanhempaa, vaan he etsivät kumppania itselleen."

        Siis mikä juttu tää on, että tätä pitää aina jotenkin kaunistella? Uudesta miehestä tulee väkisinkin elättäjä/uusi vanhempi. Naisilla on aina joku tarve selitellä "en etsi uutta vanhempaa/elättäjää."

        Tuleeko koskaan näin miehen näkökulmasta mieleen, että mies alkaa suhteen kehittyessä pitämään lasta kuin omanaan? Jos joskus tulee vaikka riitaisa ero, niin ei miehellä ole enää mitään oikeutta nähdä lasta, koska ei ole sen biologinen isä kaikki muut sotkut päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pienten lasten äidit ja isät eivät keskimäärin pyöri nettideiteillä etsimässä lapsilleen uutta toista vanhempaa, vaan he etsivät kumppania itselleen."

        Siis mikä juttu tää on, että tätä pitää aina jotenkin kaunistella? Uudesta miehestä tulee väkisinkin elättäjä/uusi vanhempi. Naisilla on aina joku tarve selitellä "en etsi uutta vanhempaa/elättäjää."

        Tuleeko koskaan näin miehen näkökulmasta mieleen, että mies alkaa suhteen kehittyessä pitämään lasta kuin omanaan? Jos joskus tulee vaikka riitaisa ero, niin ei miehellä ole enää mitään oikeutta nähdä lasta, koska ei ole sen biologinen isä kaikki muut sotkut päälle.

        Siis mikä tää juttu on, että tätä pitää aina jotenkin vääristellä? Uudesta miehestä/ naisesta ei millään tavalla tule elättäjää/ uutta vanhempaa, ellei itse siihen elättäjän/ uuden vanhemman rooliin osoita haluja.

        Kukaan ei voi ketään ei-biologisen lapsen vanhemmaksi pakottaa. Kukaan ei voi ketään vaatia elättämään itseään, ellei toinen erikseen halua alkaa elättäjäksi.

        Jos joku sulta vaatii massia, voit sanoa että EI. Jos alkaa kiristää että elätä mut tai lähden, voit sanoa että toivottavasti ovi ei läsähdä kovaa perseelle mennessäsi.

        Ei ole kovin vaikea konsepti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet kun ei koskaan lapsensa äitiä jätä, mistään syystä? Syy on AINA vain ja ainoastaan naisen, miehissä ei ole koskaan mitään vikaa?

        On varsin yleistä että mies lähtee kun vauvaperhearki ei olekaan auvoisaa.

        Pienten lasten äidit ja isät eivät keskimäärin pyöri nettideiteillä etsimässä lapsilleen uutta toista vanhempaa, vaan he etsivät kumppania itselleen.

        Kun lukee tätä keskustelua niin se on pelkkää haukkumista miesten ja naisten kesken. Vitun naurettavaa kirjoittelua


    • Anonyymi

      Kirjoitit tämän ” Olen pitänyt myös mieleni avoinna ja pyrkinyt tutustumaan miehiin laajalla skaalalla työttömistä rikkaisiin, taiteilijoista liikemiehiin.”

      Ymmärrän toki, että ajatuksenasi on laajentaa valikoimaa eikä pitää turhia rajoja. Ei näytä toimivan ja tästä syystä sinun ei kannata haaskata aikaasi ihan kaikkeen. Määrittele itsellesi tarkemmin mistä oikeasti olet kiinnostunut. Jos kaikki käy, niin saattaa treffeillä näkyä latteutena. Tarkoitan ettei sinusta hehku, että olet miehestä kiinnostunut.

      Itselläni ainakin auttoi se, että osasin rajata väärät pois. Esimerkiksi sellaiset, jotka sinänsä ovat Ok, mutta ovatkin sitoutumiskammoisia. Tai sellaiset joiden tunne-elämä saa värinää vaan alkoholin voimalla. Olen seurustellut reilun vuoden, mutta tätä ennen kyllä oli työlästä löytää se oikea.

      Sinun tehtäväsi on paremmin määritellä itsellesi mitä olet hakemassa. Pidä siitä kiinni ja rajaa tarkemmin.

      • Anonyymi

        "sitoutumiskanmoiset" Mikä pakkomielle sulle ja monelke muulle naiselle on sitoutuminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sitoutumiskanmoiset" Mikä pakkomielle sulle ja monelke muulle naiselle on sitoutuminen?

        Mikä pakkomielle joillain miehillä on kammota sitoutumista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pakkomielle joillain miehillä on kammota sitoutumista?

        Kävin treffeillä yhden naisen kanssa Tinderin kautta. Se valitteli mulle silloin että pari miestä kenen kanssa oli käynyt mua aikaisemmin treffeillä oli ehdottanut sille seksiä ja se sanoi että oli heti poistanut ne. Aattelin että onpa tyhmä pihtari mutta en sanonut sitä sille ja menetin heti mielenkiinnon ko naista kohtaan. Se kyseli vielä ja soitteli, viestitteli ja ehdotti monta kertaa tapaamisia mutta jätin siihen. En jaksa tuhlata tuollaisiin aikaa, koska en kiinnostu siitä yhtään enempää vaikka antaisi parin kuukauden päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pakkomielle joillain miehillä on kammota sitoutumista?

        Ei se ole pakkomielle jos ei halua ja kiinnosta yhtään tippaakaan. Pakkomielle on haluta jotain väkisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole pakkomielle jos ei halua ja kiinnosta yhtään tippaakaan. Pakkomielle on haluta jotain väkisin.

        Ei se ole naisellekaan "pakkomielle haluta sitoutua" jos ei ole halua eikä kiinnosta yhtään tippaakaan irtosuhteet. Harva "haluaa väkisin" parisuhteeseen, useimmat ovat mieluummin yksin kuin hyppäisivät kenen tahansa kanssa suhteeseen. Naiset(kin) odottelevat että löytyy se oikealta tuntuva tyyppi, kenen kanssa voi sitten alkaa kehittelemään parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole naisellekaan "pakkomielle haluta sitoutua" jos ei ole halua eikä kiinnosta yhtään tippaakaan irtosuhteet. Harva "haluaa väkisin" parisuhteeseen, useimmat ovat mieluummin yksin kuin hyppäisivät kenen tahansa kanssa suhteeseen. Naiset(kin) odottelevat että löytyy se oikealta tuntuva tyyppi, kenen kanssa voi sitten alkaa kehittelemään parisuhdetta.

        Eihän se pimppi kulu siitä että antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pakkomielle joillain miehillä on kammota sitoutumista?

        Toisaalta niiden miesten kohdalla on parempikin niinpäin. Vielä parempi olisi kun he jättäisivät naiset kokonaan rauhaan ja vetäisivät käteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se pimppi kulu siitä että antaa.

        Tuo ei riitä syyksi harrastaa huonoa seksiä surkean rakastajan kanssa. Ainoa oikea syy on naisen OMA halu. Ei miehen halu. Seksin tarkoitus on nautinto. Ei miehen ilahduttaminen. Jos et tuota tajua niin pysy äijä selibaatissa. Sinusta ei ole mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pakkomielle joillain miehillä on kammota sitoutumista?

        Siis kun pääkaupunkiseudulla naisilla on se sitoutumisongelma. Samoin kuohari ja viinin juomisongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kun pääkaupunkiseudulla naisilla on se sitoutumisongelma. Samoin kuohari ja viinin juomisongelma.

        PääkaupunkiseudullaKIN valtaosa väestöstä - naisistaKIN - elää sitoutuneissa parisuhteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei riitä syyksi harrastaa huonoa seksiä surkean rakastajan kanssa. Ainoa oikea syy on naisen OMA halu. Ei miehen halu. Seksin tarkoitus on nautinto. Ei miehen ilahduttaminen. Jos et tuota tajua niin pysy äijä selibaatissa. Sinusta ei ole mihinkään.

        Eihän se pimppi kulu jos sitä antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se pimppi kulu jos sitä antaa.

        Ei se siitä paranekaan. Jos antaminen ei ole naiselle nautinnollista, niin voitko kertoa edes yhden syyn miksi nainen antaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se pimppi kulu jos sitä antaa.

        Ei se munakaan panemalle lyhene, vaan en silti panisi naista joka silminnähden ei ole seksifiiliksessä. Ei siitä itekään sillon mitään irti saa jos toinen vaa makaa reidet levällään ja pohtii kauppalistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se siitä paranekaan. Jos antaminen ei ole naiselle nautinnollista, niin voitko kertoa edes yhden syyn miksi nainen antaisi?

        Naisen kuuluu antaa miehelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se munakaan panemalle lyhene, vaan en silti panisi naista joka silminnähden ei ole seksifiiliksessä. Ei siitä itekään sillon mitään irti saa jos toinen vaa makaa reidet levällään ja pohtii kauppalistaa.

        Tunteilet liikaa. Taidat olla hinari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta niiden miesten kohdalla on parempikin niinpäin. Vielä parempi olisi kun he jättäisivät naiset kokonaan rauhaan ja vetäisivät käteen.

        Ei se pimppi kulu jos sitä antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen kuuluu antaa miehelle

        Kenenkään ei "kuulu" antaa kenellekään. Seksi ei ole kenellekään mikään velvollisuus. Se on aina vapaaehtoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään ei "kuulu" antaa kenellekään. Seksi ei ole kenellekään mikään velvollisuus. Se on aina vapaaehtoista.

        Kyllä kuuluu! Täällä on paljon puutteessa olevia miehiä. Naisten velvollisuus on tyydyttää heidät. Yhteiskuntarauha säilyy kun paineet puretaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään ei "kuulu" antaa kenellekään. Seksi ei ole kenellekään mikään velvollisuus. Se on aina vapaaehtoista.

        Ei kannata ruokkia trollia, tuo pimpanvonkaaja jaksaa vängätä maailman tappiin asti.


    • Anonyymi

      Vastaus on ilmiselvä. Mies hakee aina nuorempaa naista. Mies haluaa hedelmällisen naisen, vaikka ei edes haluaisi lapsia. Eli jos etenkin aikuinen menestynyt eronnut mies hakee naista, on naisen oltava nuori. Kyseessä on siis ikärasismi.

      Keski-iässä naisen perässä alkavat juosta myös vanhukset. Sillä ryhmällä voisi olla jopa parisuhdehaluja, mutta useimmat naiset lienevät karsastavat seniorikosijoita.

      Eli vaihtoehtosi ovat ottaa huomattavasti vanhempi tai muuten "viallinen" mies tai tyytyä suhteeseen ilman parisuhdetta. Muut vaihtoehdot ovat harvassa.

    • Anonyymi

      20 vuotta miehen etsintää ilman tulosta kertoo riman korkeudesta.

    • Enpä usko tuota. Luulen, että miehet pelästyy kun naiset esittää "vaatimuksia" tai toiveitaan. Suomessa istuu vielä aika lujassa tuo mies vie ja nainen vikisee. Vahvat naiset pelottaa. Toisaalta luulen, että nykyään on olemassa uusi"rotu", missä halutaan vaan seksiä. Siellähän pärjää vain "komiat"
      Itseäni kiinnostaa kyllä enemmänkin ihminen kuoren sisällä ja juuri nyt mietin, olisiko mahdollista tutustua naiseen, jonka kanssa voisi viettää joulua, vaikka päivänä tai parina. Aika tylsää on joulua yksin viettää. Itse olen 60v mies.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe