Naisen iskeminen on helppoa!

Anonyymi

Tee aloite, osoita kiinnostusta vaikka vain sanomalla hei. Fiksu nainen vastaa aina.
Herätä mielenkiinto kertomalla jotakin itsestäsi. Älä kehu tai pröystäile vaan ihan normi juttuja johon on helppo samaistua.
Kysy ja ole kiinnostunut siitä mitä nainen kertoo .
Ole avoin ja rehellinen siitä mitä haluat .
Älä ingnooraa tai ghostaa - on tehokas mielenkiinnon lopahtaja.
Äläkä pidä varalla jos löytyisikin joku parempi
Kun keskustelu on molemmin puolista niin on helppo sopia treffit.

Kumpainenkin voi ehdottaa treffejä, mutta kiinnostunut mies luo naiseen luottamusta ehdottamalla treffejä itse. Treffipaikan valinta on helppo,, kahville, kävelylle, syömään, elokuviin tai jokin aktiviteetti jota kumpikin harrastaa. Kyllä - naiset toivoo edelleen, että mies osoittaa kiinnostustaan (rakentaa luottamusta) ehdottamalla treffipaikkaa. Jos tapailut jatkuu sitten treffipaikat voidaan sopia yhdessä tai nainen ehdottaa.

Voin olla vanhanaikainen, mutta tuntuu todella laiskalta, kun nainen tekee aloitteen somessa, pitää yllä keskustelua, ehdottaa treffejä ja sopii vielä treffipaikankin.. miehet vedoten tasa-arvoon on ulkoistanut tämänkin asian itseltään pois. Se euron kuppi kahvia ei ole paljon sijoitettu mieheltä treffeihin, varsinkin kun miettii asiaa siltä kannalta mitä nainen sen treffien eteen tekee.. miettii vaatteet, meikit hiuset ja ehkä hieman sijoittaa kauneuteensa.

4

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noiden avulla annat itsestäsi ns "ihan kiva, nice guy-vaikutelman". Kelpaat ehkä ajoittaiseksi kahvin ja suklaan kärrääjäksi aina silloin kun naikkonen haluaa kysyä sulta jotain vinkkiä, kuinka kaataa joku toinen vaikeammin tavoiteltava uros. Lisäksi toi ns aidosti tutustuminen on kuollut tutustumisen muoto kun halutaan sitä välitöntä flirttiä, kipinää ja muuta paskaa. Noilla ap:n ohjeilla olisi vielä pärjännyt ehkä 90-luvun alussa tsägällä mutta ei enää.....

• Anonyymi

Hyviä ovat neuvot, kyllä niillä pärjää vieläkin. Älä hauku vaan keksi parempia, jos osaat!

• Anonyymi

Suomalaisia miehiä ei naisten iskeminen kiinnosta. Ja sitten valittavat kun jäävät yksin. Kertoo paljon suomalaisista miehistä se, että esim. Kiira Korpea, jota on pidetty kauniina ja viehättävänä naisena, eivät miehet lähestyneet. Sitten mallin hommia tehnyt Arthur Borges lopulta iski Kiiran. Tosin Arthurkin ilmeisesti alunperin suomalainen, mutta ehkä Italiassa viettämänsä vuodet ovat muuttaneet miestä normaalimmaksi. Jos nainen on ruma, häntä ei lähestytä. Mutta ilmeisesti ei saa olla liian nättikään. Muuten suomalaiset miehet eivät uskalla lähestyä.

"Kiira pelkäsi jäävänsä vanhaksi piiaksi, koska kukaan ei uskaltanut lähestyä häntä Suomessa, Arthur naurahtaa Gloriassa."

Katsokaa miehet peiliiin. Sieltä löytyy syy miksi jäätte yksin. Ei nainen voi aloittaa mitään miehen kanssa, jos mies ei saa sanaa suustaan millään tavalla eikä pysty tekemään minkäänlaista aloitetetta.

https://www.is.fi/viihde/art-2000001109285.html

• Anonyymi

ikuisilla elatusmaksuilla ja psykodraamalla varustetun ansaraudan kiinnittäminen jalkaan on helppoa, sano sille "hei"....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      95
      6101
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5535
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      2015
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe