Mikähän siinäkin on

Anonyymi

Kun nainen menee lääkäriin niin lääkärit ja sairaanhoitajat kysyy onko sinulla miestä ja haluavat että mies kuulee hoitosuunnitelman ja lääkesuunnitelman niin jääkö naisilla äkkiä lääkkeet ottamatta eikä hoida itseään ja äkkiä ostavat viiniä ja siideriä ja tiedetään kun mies tietää niin nainen ottaa lääkkeensä

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saisiko saman suomeksi, en ymmärtänyt sanaakaan?

• Anonyymi

Totuutta ei halua muka ymmärtää

• Anonyymi

Jos käyttäisit pisteitä ja pilkkuja kirjoituksessasi, niin voisi saada sanomasta paremmin selkoa. Yritän tulkita parhaani mukaan.

"lääkärit ja sairaanhoitajat kysyy onko sinulla miestä"

Lääkärit ja hoitajat eivät yleisesti kysy naiselta onko sinulla miestä. Minulta ei ole kertaakaan kysytty. Olen pian 60v.

Villi veikkaukseni on, että naisella(si?) on vaikea sairaus, johon on tehty hoitosuunnitelma ja lääkesuunnitelma. Ellei lääkesuunnitelma toteudu, niin hoito epäonnistuu. Näin se menee. Mainitsemasi alkoholin käyttö on monen ihmisen lääkesuunnitelman = hoitosuunnitelman toteutumisen pahin riskitekijä. Jos menee juopotteluksi samanaikaisesti, lääkkeet voi tappaa. Tai sitten terveys tuhoutuu, kun ei ota lääkkeitä. Juo vaan sitä alkoholia.

Jos nainen (tässä tapauksessa) on juoppo, jolla on hoitosuunnitelma/lääkesuunnitelma ja hänen miehensäkin on juoppo, niin aika ennustettavaa on, ettei nainen parane minkäänlaisilla suunnitelmilla. Hän jatkaa juopottelua, ei hoida itseään.

• Voin kertoa ettei kukaan terveydenhuollon ammattilainen ole kertaakaan kysynyt multa onko mulla miestä vai ei, ja vaatineet jonkun muun ottamaan vastuun hoitosuunnitelmastani sekä lääkityksestäni. Jälkimmäisistä on ollu jopa vahvimmat opiaatit käytössä, eivätkä siitä huolimatta ole kysyneet. Ja mä olen sentään paljon joutunut viimeisen yli kahdenkymmenen vuoden aikana olemaan heidän kanssaan tekemisissä.

• Anonyymi

Noinhan se normaalitapauksessa menee kuten sinulla.

Ap.n tapaus sen sijaan ei vaikuta normaalitapaukselta. "Naisen" oma toimintakyky voi olla rajoittunut. Tai sitten hänellä on alkoholiongelma. Ehkäpä molemmat, sillä alkoholinkäyttö aiheuttaa toimintakyvyn puutetta ja häiriöitä. Samoin dementiaa. Jotenkin vaan aika kuluu nopeasti ja lääkkeitä "ei huomaa" ottaa. Jos taas kumppani pyytää ottamaan ne ajallaan (ainakin silloin kuin itse muistaa) ja ne otetaan myös, asia voi hoitua. Usein lääkkeiden otosta tulee vääntöä, oli kyse sitten alkosta tai dementiasta, tai pelkästään vallasta. "Et sä mua määrää" saattaa tulla kuvioon ensi metreistä alkaen ja lääkkeet jää ottamatta joka tapauksessa. Asui yksin tai puolison/jonkun toisen ihmisen kanssa.

• Yksilötapaus, yksilölliset syyt.

• Anonyymi

Niinpä. Pelottavaa silti, että mies kyselee täällä.

" jääkö naisilla äkkiä lääkkeet ottamatta eikä hoida itseään ja äkkiä ostavat viiniä ja siideriä ".

Noin ei tapahdu vain naisilla, vaan etenkin miehillä. Jos se mies nyt sinne lääkäriin asti edes pääsee.

Muistan vielä, kun ystäväni isä sairastui masennukseen (kaiken muun lisäksi). Se alkoholi maistui. Ystävän alaikäiselle pikkuveljelle oli annettu ohjeeksi, että jos isä avaa/juo siiderin/oluen/alkoholin, niin pitää soittaa ystävälle. Aika monta kertaa soiteltiin ja väännettiin asiasta. "Et juo sitä siideriä" "kyllä yhden voi juoda" "et voi juoda" muistako mitä viimeksi tapahtui" jne. Jonkun ajan päästä isä sitten pääsikin hoitokotiin. 60-vuotiaana.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Pelottavaa silti, että mies kyselee täällä.

" jääkö naisilla äkkiä lääkkeet ottamatta eikä hoida itseään ja äkkiä ostavat viiniä ja siideriä ".

Noin ei tapahdu vain naisilla, vaan etenkin miehillä. Jos se mies nyt sinne lääkäriin asti edes pääsee.

Muistan vielä, kun ystäväni isä sairastui masennukseen (kaiken muun lisäksi). Se alkoholi maistui. Ystävän alaikäiselle pikkuveljelle oli annettu ohjeeksi, että jos isä avaa/juo siiderin/oluen/alkoholin, niin pitää soittaa ystävälle. Aika monta kertaa soiteltiin ja väännettiin asiasta. "Et juo sitä siideriä" "kyllä yhden voi juoda" "et voi juoda" muistako mitä viimeksi tapahtui" jne. Jonkun ajan päästä isä sitten pääsikin hoitokotiin. 60-vuotiaana.

60-vuotiaana?

No on tullut sitten maisteltua.

Ihan tilastollisesti ja asiaa nähneenä miehillä on enempi alkoholiongelmaa, sairaalahoidossakin todettua. Mutta sairaushan se on. Eikä paraneminen voi alkaa ennenkuin ongelman tunnustaa.

• Anonyymi

Osaatko sinä hoitaa itseäsi? Ottaa lääkkeesi? Kyllä varmasti, hyvä.

Nyt sinun on varmistettava, että nainen hoitaa itseään ottamalla lääkkeensä.

• Anonyymi

Kannattaa mennä sellaiselle lääkärille jolla lääkärillä itsellään on heti alkuun antaa pyytämäsi 5;ltä erikoislääkäriltä jotta tämä lääkäri jota menet tapaamaan on täysin terve, jotta lääkäri ei ole itse sairas?

• Anonyymi

Lääkäri ja hoitajat ei tässä varmasti olleet sairaita. Mutta ap ja kumppani molemmat.

• Anonyymi

Tietystikin silloin yleensä vaaditaan mielentilatutkimuksen tulokset tältä lääkäriltä, eli tämän lääkärin jonka vastaanotolle olet, menossa, hänen pitäisi pikaisesti hakeutua mielentilatutkimuksiin, jotta saisi luvan antaa diagnoosin sinusta.

• Anonyymi

Kyl se on ihan tunnettua ettei naiset huolehdi itsestään kuten miehet ja ei ole kyse alkohilista kai niin ei tiedä miksi naiset ei hoida itseään onko tinderi syy siihen vai mikä niin aika menee tinderissä ja lääkkeet unohtuu ottaa ja treffaillaan ja lääkkeet unohtuu taas ja sekstaillaan niin ei siinä biletyksessä aina lääkkeitä muista ottaa kun on muuta mielessä kuin lääkkeet ja lääkärin ohjeet ja neuvot

• Anonyymi

Huutonaurua :-D :-D :-D!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1359
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      987
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      370
      808
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      769
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      123
      692
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56