https://www.hs.fi/perhe/art-2000007632312.html?utm_campaign=hs_tf&utm_term=2&utm_source=tf-other&share=863e2ac1f26639fdb06ecc5bdcf68762
"Alavatsaa kipristeli. Elli oli tehnyt ovulaatiotestejä jo muutaman päivän ajan, ja nyt testi näytti viimein positiivista. Munasolu irtoaisi vuorokauden sisällä. Elli näppäili hedelmällisyysklinikan numeron, ja viiden tunnin päästä hän makasi tutkimuspöydällä.
Sen jälkeen lääkäri vei ohuella katedrilla Ellin kohtuonteloon Tanskalaisen luovuttajan siittiöitä"
Juu, ei kelvannut suomalaisen siittiöt. Mistä nainen voi olla varma, ettei ne ole jonkun tanskalaisen ätminkäisen siitiöitä.
Mites nainen selittää lapselle, kun lapsi kysyy, että missä mun iskä on, kun kaikilla lapsilla on iskä.
Vastaako nainen, että jossain tanskassa se iskä on ja lapsi ihmettelee, että miksi iskä ei ole suomessa.
Vastaako nainen, että me muutettiin suomeen, mutta iskä jäi Tanskaan.
Jos lapsi kysyy, että mennään iskän luo, niin vastaako nainen, että että iskää on mahdoton löytää, kun en tiedä edes minkä näköinen iskä on.
t. Ätmi toteaa
Naiselle kelpaa vain ulkomainen keinosiemen
25
<50
Vastaukset
Miten niin "keino"?
- Anonyymi
Niinpä ... kyllä se siemen on ihan aito, ei se muuten toimi.
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ... kyllä se siemen on ihan aito, ei se muuten toimi.
Vaikka eihän se mikään siemenkään ole..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Vaikka eihän se mikään siemenkään ole..
Ei ole ei. Sana "keinosiementäjä" on myös harhaanjohtava.
Jälkeläisistä tulee todennäköisesti terveempiä, kun hedelmöittäjän perimä aines on mahdollisimman erilainen omasta. Sillä silmällä pitäen ihan järkevä ratkaisu.
- Anonyymi
👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿
- Anonyymi
Yritätkö nyt sanoa, että kauniin naisen pitää ottaa perimä mahdollisimman rumalta mieheltä? Olen kyllä siinä samaa mieltä kanssasi.
- Anonyymi
On kiivasta keskustelua, kun 4 sääntöjen vastaista viestiä jo poistettu!
- Anonyymi
Joo, niin näyttää olevan. Ei saa mainita syitä, miksi Elli valitsi skandinaavisen sperman pseudosuomalaisen, jurttaryssäläisen ätmisperman sijaan.
Halusi vissiin lapselleen parasta.
- Anonyymi
Halusitko sinä myös?
- Anonyymi
Mutta kun hän ei itse ole parasta. Elli on b-luokan suomikanttura eli Tanskalaisen viikinkichadin siittiöt menevät hukkaan vaikkakin miehellä on varaa niitä haaskata sinne tänne toisin kuin naisella.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun hän ei itse ole parasta. Elli on b-luokan suomikanttura eli Tanskalaisen viikinkichadin siittiöt menevät hukkaan vaikkakin miehellä on varaa niitä haaskata sinne tänne toisin kuin naisella.
Ahaa, suomalaislla ei mielestäsi olisi syytä lisääntyä?
Hieman liian myöhään havahduttu tähänkin ongelmaan.
Minä en tiedä, millaiset geenitoiveet kyseisellä äidiksi haluavalla on ollut ja miksi luovuttaja on mitä on. Lastahan tässä ollaan tekemässä. Hänen parastaan ajatellen. Vai onko se sitten sivuseikka?- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Ahaa, suomalaislla ei mielestäsi olisi syytä lisääntyä?
Hieman liian myöhään havahduttu tähänkin ongelmaan.
Minä en tiedä, millaiset geenitoiveet kyseisellä äidiksi haluavalla on ollut ja miksi luovuttaja on mitä on. Lastahan tässä ollaan tekemässä. Hänen parastaan ajatellen. Vai onko se sitten sivuseikka?Kuinka niin hänen parastaan? Isän"hyvät"geenit eivät auta jos äiti on b-luokkaa kuten tässäkin tapauksessa.
- Anonyymi
Spermanlahjoittajan ihon, hiusten, silmien väri, etninen tausta ohjaavat valintaa, Amerikassa koulutustasokin tiedetään.
- Anonyymi
Pituus myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pituus myös
Joo, alkuperäiset suomalaiset olivat ja ovat euripidisia. Faktaa. Miksi pitäisikään käyttää jonkin 'suomalaisen' siperianmongoloidin spermaa lapseensa? Jos rodun voi valita kuten Tanskassa, sillä on merkitystä. Samoin pituudella, koulutuksella jne.
- Anonyymi
Lähipäivinä on uutisoitu näyttävästi tapauksesta, jossa tanskalaisesta spermapankista lähtöisin olleissa siittiöissä on havaittu harvinainen, vakava geneettinen sairaus neurofibromatoosi 1 (NF1), jota kutsutaan myös Recklinghausen taudiksi. Toistaiseksi ainakin yhdeksällä lapsella, joiden hedelmöityksessä kyseistä spermaa on käytetty, on todettu neurofibromatoosi.
- Anonyymi
Jos itselläni lasten teko olisi ajankohtainen, tekisin ehdottomasti skandinaavisella spermalla, olenhan itsekin euripidirotuinen.
- Anonyymi
Elli on b-luokan suomalainen kanttura. Ei sellaisella pitäisi olla mitään oikeutta Tanskalaisen viikinkichadin siittiöihin, niillä pitäisi hedelmöittää vain top5% stacy.
Elli olisi voinut hakea siittiönsä lähimmästä räkälästä tasoiseltaan mieheltä.- Anonyymi
No rahalla saa. Harmittaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No rahalla saa. Harmittaako?
Ei laatuspermaa b-luokan munasoluille. Noilla spermapankeilla pitäisi olla tarkat kriteerit kenelle laatuspermaa läheteteään.
Suomalainen kanttura voi hakea spermansa lähibaarista ihan luomuna, joku puliukko varmaan suostuu luovuttamaan.
- Anonyymi
Suomi miehet on niin rumia ettei siemenet kelpaa. Naiset ei muutenkaan halua teitä rumia miehiä.
- Anonyymi
mutta kun ne naiset ovat rumia itsekin. Siinä se ongelma on.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797