Mitä näette ensimmäisenä herättyänne?

Aikaisemmin näin ensimmäisenä ihanan metsämaiseman. Sitten muutaman metrin päähän omasta talostani rakennettiin kerrostalo. Nyt saa rukoilla ettei toiselta puolelta tuijota mummo vastakkaisesta ikkunasta. Tuijottaakohan se minua nukkuessanikin? Nyt etsin uutta asuntoa :D

58

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näen mäntyjen latvat sänkyyni, kun nostan päätäni näen järvelle.
      Nyt näen vain pimeää.......

• Oi, olen kateellinen. Järvimaisema, siinä mieli lepää.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Oi, olen kateellinen. Järvimaisema, siinä mieli lepää.

Mietinkin usein että osaanko olla maisemastani onnellinen, joskus unohtuu.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Oi, olen kateellinen. Järvimaisema, siinä mieli lepää.

Tykkään järvimaisemasta, ja merimaisemasta.

• Anonyymi

Huoneen katon tai seinän. - cu-

• Anonyymi

Ikkunan ja oven?

• Selällään nukkuja näkee yleensä katon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikkunan ja oven?

Useimmiten tässä järjestyksessä. - cu-

• Ensimmäisenä? Jomman kumman lapsistani, joskus harvoin kun herään heidän jälkeen saatan nähdä ekana puolison tai yöpöydän rojuineen.

• Anonyymi

Tai naiset tissit tuhahkduttamassa itseään jo aamun koitteessa maatessaan itsensä pääkkä nukkuessaan :D

• Anonyymi

Ihan ensimmäisenä näen näin talviaikana ihan vaan pimeää.

• En oikeastaan mieti mitä näen.

Herätessäni ihan ensimmäisenä kuuntelen. Missä olen? Äänistä osaan jo päätellä jotain - ja sen päälle kun tietää missä on, tietää onko työ-vai vapaapäivä, loma tai jotain muuta.

Sen perusteella virittäydyn tunnelmaan ja joko kiireiseen tai kiireettömään ylösnousuun. Tykkään heilutella paljaita jalkoja peiton päällä. Ihokosketus erityisesti aamuisin on mahtava. Kuuntelen myös kuuluuko hengitystä. Jos ei, haistelen tuoksuuko kahvi.

Jos katselen ympärilleni, niin melkein poikkeuksetta näen jonkun seinän, tai ikkunan sijainnin. Tauluista ja ympäristöstä pystyn myös päättelemään sijainnin ja nuo edellä mainitut asiat. Joskus näen hieman järveä ja koivujen latvoja. Joskus sinitaivaan. Joskus ojanpenkereen. Ja joskus lähiönaapuruston. Riippu aina paikasta missä herään.

• Kun herään, ja avaan silmät, näen pelkkää sumua. No, otan yöpöydältä voimakaslinssiset miinuslinssi-silmälasini, ja silloin näen kaiken aivan hienosti. Näen tyylikkäät taulut seinälläni.

• Anonyymi

Arvasin, että sinulla on tyylikkäitä tauluja.

• Anonyymi

Miten lähellä seinä on?

• Anonyymi

Philips huen valojen syttymisen kun laitoin niitä toimimaan herätysvalona, sitten näen makuuhuoneeni.

• Anonyymi

Jazulin <3

T. Kumpulainen

• Anonyymi

Näen partakaverin, pitkän parran ja Braunin partakoneen.

• Anonyymi

Ehkä nakin? Olen syönyt sitä yöllä ja se on tipahtanut sitten peitolle :))

• Anonyymi

Ah, juu. Täällä näen usein aamukankeni tai ennen näkemistä sen kyllä tuntee. :)
        -sivusta

• Anonyymi

Herätyskellon.

• Anonyymi

Tietokoneen ajattelin laittamaan herättään, Cylon-robotti -äänellä; herää, by your comman olemme... herää...

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Katon ja välittömästi juomani kaljatölkit joita nykyään menee se 20 illassa. En enää vie päivittäin niitä kauppaan vaan yleensä kerran viikossa sen 140 tölkkiä niin sillä ostaa sitte samalla viikon ruuat.

• Anonyymi

Kannattaa rakentaa parvi tai hankkia parvisänky. Saat enemmän kaljatölkkejä kun lattiapinta-ala lisääntyy. :D :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa rakentaa parvi tai hankkia parvisänky. Saat enemmän kaljatölkkejä kun lattiapinta-ala lisääntyy. :D :D

Ja kas näin se käy https://teeitse.com/sisustus/rakenna-parvi
        Siispä ei muuta kuin suupielet korviin ja aamulla puutavarakauppaan.

Ja mieti miten paljon saisitkaan panteilla ruokaa jos voisitkin palauttaa kerralla vaikka 280 tölkkiä! :D :D :D

• Anonyymi

UnenPopperossa kun ylikomentajaa tulevat toiset herättelemään heiman hiprakasassa hän taisi ollia: MUTTA HITON SELKEÄ MÄÄRÄYS OLI ELI KAIKILLE AMIRAALIILEILLE JA PUUOLUSVOIMIEN KOMENTIILLE VÄLITTÖMÄSTIN POTKUT ETENKIN ILMAVOIMILLE, LUUSERIUDESTA..

VÄLITTÖMÄSTI, EI HUOMENNA VAIN NYT TÄLLÄ SEKUNNNILLA NUO LUUSERIT POIS LUSMUISLEMASTA EDUSKUNSTAKANIN.

• Anonyymi

Partakaveri, niin mitä ensimmäisen näet kun painajaisuni jo uhkaa; näet partakoneen, onko phipsh vai braun tuo joka partaani jo uhkaa :D:

• Anonyymi

Noh joo. Ihan ekkuna näen järjettömän kivun. Sitten toki näen ainoalla (sillä huonommalla) silmällä seinän. Seinästä tukien menen hakemaan lekurin määräämää, huumeisiin verrattavaa ainetta.

Toki sitten tehdään normaalisti ja mennään aamupisulle. Sen jälkeen kahvi uuttautumaan ja savukkeelle.

Jos muuta en sen jälkeen keksi, niin juon viinaa ja vittuilen kaikille sinkuille yhtenä kyrpänä.

Sellaisia päiviä ne minulla ovat. 😜

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Nyt kaiken uuden alkuun on todettava. Laitoin tuossa 5:n litran soppakattilan porisemaan näin hiljalleen.

Siinä on sipulia, perunaa, hernettä, porkkanaa, lanttua, sikaa, nautaa ja tietenkin ihraa.

Riittoisa kattilallinen ja hintakin on alle kympin. Se on niin sanottu HHH, eli Halvalla, Hyvää, Helposti.

Toinen HHH on mielestäni tonnikalakiusaus, jossa on seassa anvovis/Janssonfileitä.

Karjalanpaisti on tietenkin hyvää perunamuusin ja pikkuporkkanoitten kanssa, mutta se ei enään ole kuin HH.

Leipoa en osaa, mutta eräs nainen, kenet tunnen, kertoi osaavansa leipoa, joten seuraava haaste onkin sitten jonkilainen Kukko. Pekoni-muikku?

• Jos ensimmäisenä näet metsän etkä esimerkiksi makuuhuoneesi seinää, kattoa tai tyynyä /peittoa tai vieressä olevaa toista henkilöä niin onko siis niin että asut ja nukut taivasalla? 🤔

• Anonyymi

Jos minulle kirjoitit, kun menen seiniä pitkin hakemaan huumeisiin verrattavat lääkkeni, niin ei sillä ole mitään väliä asuuko yksin vai vittu maakuopassa. Te terveet ette vaan tajuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos minulle kirjoitit, kun menen seiniä pitkin hakemaan huumeisiin verrattavat lääkkeni, niin ei sillä ole mitään väliä asuuko yksin vai vittu maakuopassa. Te terveet ette vaan tajuu.

Oletko aloittaja?

Olen minä kaltaisiasi tavannut ja sellaisiakin jotka tuosta loukusta on päässeet pois.

Jos haluat pois niin pyydä mielessäsi ja sydämessäsi armoa niin alkaa tapahtumaan 👍

Pyydä niin sinulle annetaan.

• Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

Oletko aloittaja?

Olen minä kaltaisiasi tavannut ja sellaisiakin jotka tuosta loukusta on päässeet pois.

Jos haluat pois niin pyydä mielessäsi ja sydämessäsi armoa niin alkaa tapahtumaan 👍

Pyydä niin sinulle annetaan.

Loukusta? Fyysisistä kivuista? Erittäin pahan onnettomuudeen jälkeen? Nyt mitä vittua sä oikein tarkoitat? Mistä loukusta ja mihin?

• Anonyymi kirjoitti:

Loukusta? Fyysisistä kivuista? Erittäin pahan onnettomuudeen jälkeen? Nyt mitä vittua sä oikein tarkoitat? Mistä loukusta ja mihin?

Et näe mitä kirjoitat?
        Epätoivoista tuskan kiljahdusta eli loukku.
        Etkö ajatellut parantuvasi sieltä?
        Tiedä sitten tämä : Keho maatuu kuten kaikki omaisuutesikin, mitä sinä maan palan perään tuskailet?
        Ota vastaan Jeesus Kristus niin Hän on sinut vapauttava "taakoistasi".

• Anonyymi

Jeesukselta pyydät otetaan pois, mutta Jumalalta kun toivot sinulle annetaan.

Jotenkin on hassua kun itse aika kova sinänsä että miten haluan suojellä rahoilla muutenkin pieniä ja teinityttöjä, ilman mitään sellaista seksuaalista kiinostusta... ehkä kun ei ole itsellä lapsiä niin suojelen niitä teinityttöjä sitten miten pystyn.

• Anonyymi

Toki teinejä pitääkin suojella, koska ovat melko arvaamattomia. Mutta minä olen jo eläkkeellä, sekä pahan onnettomuuden tulos, joten mulle on turha ruveta Jeesuksesta puhumaan. Teen itse päätökseni ja hihhulointi ei nyt sovi suunitelmiini.

• Anonyymi

Olisi makoinen herätelmä sitten heti kun avaa nåköluukut, niin takaisin tuojottaa joku Phhilis-shaver tai Braun.

• Riippuu mistä herään ja milloin.

Kotona tänään heräsin Iphonen kilinään....koitin osua turkkupainikkeeseen, mutta silmissä oli sen verta unihiekkaa, ettei siitä tullut mitään. Kömmin kahvinkeittoon ja vessaan... Juon ainakin pari kuppia kahvia ja käyn uudelleen vessassa, ennenkuin alan kurkkimaan mitään mitä ulkona löytyy...

Tänään ennen seitsämää ei näkynyt mitään erikoisemman kivaa, joten tarmo päivään on keksittävä muusta.

Kesällä taas on paljon mukavempia nämä aamut. Avaankin sälekaihtimet usein jo sängystä noustessa. Siitä huoneeni ikkunasta avautuu näkymä takapihalle. Omenapuu ja leikkimökki näkyy sieltä. Kahvia keittäessä avaan keittiön sälekaihtimet, sieltä näkyy naapuritalot ja niiden välistä ranta. Lisäksi koivuja ja aurinko, jos on pilvetön kirkas keli. Sitten kiskonkin aamukahvin yleensä ulkona terassilla. Linnut sirkuttaa ja kaikki on elossa.

Talvella on tietty oma jännitys, että onko lunta tullut....Yleensä silloin lähden pikkuisen aikaisemmin liikkeelle aamulla ja lumentyöntimellä työnnän auton renkaiden kohdalta lumet pois ja töistä tullessa tai seuraavana aamuna hurautan kaikki lumilingolla.

• Anonyymi

Eilen oli lunta ja nyt ei ole muuta kuin mustaa jäätä teillä voi olla mukaa nastattomilla liukastella, ajokeliin soveltummatot renkaat jos nastattomilla ajelle mustaalla jåällä, sakot jyrähtää heti heh, näin se on,

Herätys-rokki, by Helix, ulkoiluta koirasi: https://www.youtube.com/watch?v=AaaWwLE0vno

• Anonyymi

Pelto on tuossa kun ikkunasta katsoo ja jalkapallokentä sen vieressä.

• Anonyymi

Mukava näkymä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukava näkymä.

Paljon kivampi näkymä kuin vastakkaisen kerrostalon seinä.

• Anonyymi

Partakaveri eilen 22:52......
      Tämä sulle..
      Repesin sopi niin minuun....
      Voi mies ..
      Anna nyt jotain iloo ..Meille leideillekin...
      T:Elluhallo....😂😂😂😂😂😂

• Mä näen ikkunasta puita ja pensaita.. En näkis, ellen olis siirtynyt olkkariin nukkumaan.

• Anonyymi

Kelloradionin ajan, on tietystikin atomilloon synkronisoitu; katson numeroita, eli mitenkähän kauan aikaa olisi vielä levätä.

• Anonyymi

Eikö kaihdin, tai verho ikkunaan olisi paikallaan?

No, tuttavani muuttaa, koska haluaa asianpesukoneen.

• Anonyymi

Niin. Mitä näen, kun herään? Enpä juuri mitään, pimeää vaan ja se on hyvä. Minulla on ikkunoissa pimennysverhot ja pimennyssälekaihtimet.

• Anonyymi

Muuttaa kun haluaa tiskarin? Miksei teetä keittiöremonttia?
        Ai niin, jotkut asuu vuokralaisina, sori.

• Anonyymi

Jos peitto päällä niin teltan korkean teltan ja joko peitto pois päältä tai siirtää peiton niin mahtavan jylhän komean kikkelin joka on isona ja on isooo

• Anonyymi

Unta. -Pönttis 🌸

• Anonyymi

Herätyskellon numerot näen ensimmäisenä kun avaan silmäni, joko katossa tai kellossa, riippuen pään asennosta, kun on tuollainen projektiokello joka heijastaa numerot kattoon myös.

• Anonyymi

Miten voi nähdä katossa asti olevat numerot?

• Anonyymi

Jos tarkoitat kysellä mitä näen ikkunastani aamulla ...

Aiemmassa asunnossani näin aikanaan juurikin tuollaisen kivan metsän. Siellä pyöri tosi paljon oravia ja niitä oli kiva katsella kahvia juodessa. Päättivät sitten alkaa rakentaa kerrostaloja pellolle jonkin matkan päähän ja metsän tilalle tuli tie. Toki se metsä jatkui sitten siellä tien toisella puolella, mutta eihän se ole lainkaan sama.

Muutin kesällä uuteen paikkaan. Nyt ikkunasta näkyy terassi ja oma piha. Mietin tuossa, että jonkinlaisen lintujen ruokintapaikan voisi tuohon talveksi laittaa. Oraviakin näkyy välillä. Kesällä pari siiliä, mutta ei tietenkään aamulla. Tuosta toisen puolen ikkunasta näkyy naapurin terassi, seinä ja ikkunat. On ehkä omaan makuun vähän turhan lähellä, mutta itsepähän päätin myydä heille tuon takapihan.

• Anonyymi

Niin katossa asti olevat numerot, on noita projektio juttuja, joissa on sellainen projektori joka heijastaa ne numerot sitten eli pikkuprojektori niiassaä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      7999
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      61
      5951
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3352
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3103
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1718
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      213
      1709
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      341
      1443
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1212
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1209
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1141
    Aihe