Huomaavainen ja tuiki tavalliselta kodin pojalta näyttävä mies paljastuukin kaksinaamaiseksi joka pyörittää useampia naisia samalla kertaa lieassaan vaikka vaikutti ensin ystävälliseltä vähän pyöreältä kammarin pojalta.
-katooey
Onko teille muut naiset käynyt näin nettitreffeillä
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mun korvaan kuulostaa elämänkokemusten vajeelta sinulla, nyt olet kokenut jotain elämääkin. Onnea.
-mieheltä - Anonyymi
Tavannut naisen joka valitteli vuosia yksinäisyyttään netissä. kävin tapaamassa kun neljä vuotta olin valitustaan katsellut. Olikin vain hakemassa kalua ja halusi kertatapaamisia aina uudestaan ja uudestaan. Esiintyi kuin hakusi kumppania mutta haki vain yhden illan suhteita. Aika yleistä ehkä netissä "seuraa hakevilta elämänkumppania etsiviltä"....
- Anonyymi
Noita naisia on muuten paljon yöelämässä ja ne on kuumina lähes jokaiseen mieheen jos niitä mukapuumia sattuu edes vilkaisemaan. Ja se on tosielämän somea se. Ja ne naiset on villejä kun kokevat puutetta.
-nimimerkillä, eräänä iltana pelkkänä kuskina kaveriporukalle ja mä olin kiinnostavin koko porukasta ja meidän pöytä oli tanssilattian vieressä (samassa baarissa oli joku Nupekin)
- Anonyymi
Mä harrastan tuota. PArempi fiilis tulee ku tietää, että saa mahdollisimman monta naista kerralla ittelleen ja sit kanssa jännitystä siitä, että osaa pitää koko asian salassa :)
- Anonyymi
Kiltin tossukan näköiset ja oloiset on ihan pahimpia, eihän niistä kukaan usko millainen sika siellä k&k imagon alla on.
- Anonyymi
Nettitreffeistä ei kokemusta, tapaan vain irl.
En luota palaneen puupennin vertaa nettijuttuihin, ja oikeassa elämässä on helppo karsia nämä kiltinnäköiset tossukat pois heti kättelyssä. Kokemusta on parista, ja voin allekirjoittaa sen että nämä juuri pahimpia on.
Nuorena kun treffeilläkäyntiä aloitteli tuli erehdyttyä mutta kokemus opetti kyllä äkkiä. - Anonyymi
Tavis ei pyörittele naisia. On sitten komea joka saa naisia helposti ja noussut kusi päähän kun saa helposti naisia joten ei välitä ja pettää. Komea mies pettä koska ei ole väliä jos nainen jättää niin saa uusia naisia helposti.
- Anonyymi
tytöt nukkuvat kohta ehkä heräävät... nyt vain homppeli-ponppeli-polisit-väittelevät.
- Anonyymi
Taitaa olla komea tavis koska naisia riittää ja treffailee useita naisia niin ei olekkaan tavis vaan komea top 10 mies.
Naisten mielestä komea top10 mies on tavis ja heidän tasoaan. Sitten ihmettelevät kun eivät kelpaa kuin panoksi.
- Anonyymi
Tiedätkö ... ainakin minusta komea mies on komea, täysin riippumatta siitä miltä itse tänään näytän. Komea on komea, vaikka olisin kuinka nätisti laitettu. Komea on edelleen komea (ei superkomea) vaikka näkisin hänet täysin räjähtäneen ja reissussa rähjäytyneen näköisenä. En tiedä miten sinä naisten ulkonäköä arvioit, mutta minä arvioin miehiä suhteessa toisiin miehiin, en itseeni. Tavallisen näköinen mies on sellainen, joka ei juuri erotu massasta. Hän ei ole ruma, eikä komea, vaan hän on sellainen tavallinen ja keskiverto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174956
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2172671- 301740
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341735Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301568Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1511170
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81154Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42972