Onko Jeesus Jumala?

Anonyymi

Kun luetaan raamattu läpikotaisin on silti aika vähän puoltavia kohtia missä Jeesus olisi Jumala. Taas on paljon enempi joissa Jeesus ei olisi Jumala.

5 Sillä vaikka olisikin niin sanottuja jumalia, olipa heitä sitten taivaassa tai maassa, ja niitä on paljon semmoisia jumalia ja herroja,
6 niin on meillä kuitenkin ainoastaan yksi Jumala, Isä, josta kaikki on ja johon me olemme luodut, ja yksi Herra, Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on, niin myös me hänen kauttansa.

12

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voiko Jumala kaikkivoipaisuudessaan luoda niin ison kiven, ettei hän kaikkivoipaisuudessaan jaksasi itse sitä nostaa ylös?

• Anonyymi

Hän Kristus on Jumalan poika! Hänellä on valta Isän Jumalan tahdosta.
      Hän Kristus on kirkastettu Jumaluuteen joten hän on Jumala .

• Anonyymi

Kirkon höpötystä. Poika istuskelee par aikaa taivaassa Isän oikealla puolella ja on Jumalan poika muttei jumala. Katsos kun Poika itse sanoi että on vain yksi isä ja Jumala niin eihän niitä kovin montaa ole. Eikös uskovaisen pidä uskoa Jeesusta?

• Anonyymi

kylh on kirkasta lynx kelka phäälä . ja neitsyt rasjkkaanhaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirkon höpötystä. Poika istuskelee par aikaa taivaassa Isän oikealla puolella ja on Jumalan poika muttei jumala. Katsos kun Poika itse sanoi että on vain yksi isä ja Jumala niin eihän niitä kovin montaa ole. Eikös uskovaisen pidä uskoa Jeesusta?

lunx ih oikala polela ja käynnity ei.. itiä ei o lammas vaan jot apolkastaa ..

• Anonyymi

kitee kirkaala uutettu ko ukko .. huru ukko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kitee kirkaala uutettu ko ukko .. huru ukko

vai olikose akka vai hybridi. trans puolinen kuka näki..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vai olikose akka vai hybridi. trans puolinen kuka näki..

niin ja olios musta vai valkoinen .. arabi va i eu aasialainen tai peräti kiinalainen eie japsi se oli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin ja olios musta vai valkoinen .. arabi va i eu aasialainen tai peräti kiinalainen eie japsi se oli

mamu varmaan ko ei töitä tehnyt.

• Anonyymi

se se on se lynx e muuu oo vetten päälä klkenu.. se se o jul hmala

• Anonyymi

Luterilaisuuden mukaan Jumala on 3-yhteinen. Isä, Poika, ja Pyhä Henki. Tämän itse käsitän niin, että vapahtajamme Jeesus Kristus ei ole yksistään Jumala, vaan osa Jumalaa. Teologiaa osaavat, korjatkaa, jos olen väärässä.

• Anonyymi

Häntä voi rakastaa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      119
      2744
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      87
      2411
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1880
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1807
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      172
      1785
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1586
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1576
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1393
    9. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      388
      1311
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1279
    Aihe