Kun luetaan raamattu läpikotaisin on silti aika vähän puoltavia kohtia missä Jeesus olisi Jumala. Taas on paljon enempi joissa Jeesus ei olisi Jumala.
5 Sillä vaikka olisikin niin sanottuja jumalia, olipa heitä sitten taivaassa tai maassa, ja niitä on paljon semmoisia jumalia ja herroja,
6 niin on meillä kuitenkin ainoastaan yksi Jumala, Isä, josta kaikki on ja johon me olemme luodut, ja yksi Herra, Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on, niin myös me hänen kauttansa.
Onko Jeesus Jumala?
12
70
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko Jumala kaikkivoipaisuudessaan luoda niin ison kiven, ettei hän kaikkivoipaisuudessaan jaksasi itse sitä nostaa ylös?
- Anonyymi
Hän Kristus on Jumalan poika! Hänellä on valta Isän Jumalan tahdosta.
Hän Kristus on kirkastettu Jumaluuteen joten hän on Jumala .- Anonyymi
Kirkon höpötystä. Poika istuskelee par aikaa taivaassa Isän oikealla puolella ja on Jumalan poika muttei jumala. Katsos kun Poika itse sanoi että on vain yksi isä ja Jumala niin eihän niitä kovin montaa ole. Eikös uskovaisen pidä uskoa Jeesusta?
- Anonyymi
kylh on kirkasta lynx kelka phäälä . ja neitsyt rasjkkaanhaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkon höpötystä. Poika istuskelee par aikaa taivaassa Isän oikealla puolella ja on Jumalan poika muttei jumala. Katsos kun Poika itse sanoi että on vain yksi isä ja Jumala niin eihän niitä kovin montaa ole. Eikös uskovaisen pidä uskoa Jeesusta?
lunx ih oikala polela ja käynnity ei.. itiä ei o lammas vaan jot apolkastaa ..
- Anonyymi
kitee kirkaala uutettu ko ukko .. huru ukko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kitee kirkaala uutettu ko ukko .. huru ukko
vai olikose akka vai hybridi. trans puolinen kuka näki..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai olikose akka vai hybridi. trans puolinen kuka näki..
niin ja olios musta vai valkoinen .. arabi va i eu aasialainen tai peräti kiinalainen eie japsi se oli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin ja olios musta vai valkoinen .. arabi va i eu aasialainen tai peräti kiinalainen eie japsi se oli
mamu varmaan ko ei töitä tehnyt.
- Anonyymi
se se on se lynx e muuu oo vetten päälä klkenu.. se se o jul hmala
- Anonyymi
Luterilaisuuden mukaan Jumala on 3-yhteinen. Isä, Poika, ja Pyhä Henki. Tämän itse käsitän niin, että vapahtajamme Jeesus Kristus ei ole yksistään Jumala, vaan osa Jumalaa. Teologiaa osaavat, korjatkaa, jos olen väärässä.
- Anonyymi
Häntä voi rakastaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399