Olettekos jo joulumakeisia ostaneet, ostatteko jouluksi makseisia, ovatko makeiset hyviä ja mitä mieltä joulumakseisista.
Kuuluuko miehen ostaa nais ystävälleen joulukonvehteja, jos ei seurustele, on vaan tuttu muuten ja on jutellut, ei minun mielestä tarvi, nainen voi ostaa ite konvehtinsa.
En ole ostanut vielä joulumakeisia, enkä tiiä ostanko jouluksi, en ainakaan montaa.
Lidlistä olen jouluna ostanut Melanie/Vanessa konvehteja, ihan hyvän makuisia.
Myös niitä kirsikkalikööri konvehteja olen syönyt, vähän pistävä maku.
Pandan juhlapäydän konvehdit maistui ennen paremmalle, mut sen jälkeen, kun ne sekoitti niihin palmuöljyä, niin pilalle menivät.
Ovat sellaisia kovia ja kuivahkoja, vaikka suklaakonvehdin pitäisi olla pehmeää ja sulaa suussa, mutta pandan juhlapöydän konvehdit eivät sula suussa.
Kuulemma ovat nyt jättäneet palmuöljyn pois, eihän se edes kuulu suklaaseen mikään palmuöljy ha varmaan sen takia on konvehti kova, eikä pehmoinen.
Liköörikonvehteja on myös tullut syötyä, mut ne on liian äitelän makeita.
Tryffeleitä on myös jouluna maistettu, mut nekin on liian makeita.
Marmeladi makeiset on kyl hyviä, ne vihreät kuulat, kun laittaa kerralla yhden kuulan suuhun, mut niissäkin on maku laimentunut.
Sitruunan ja appelsiinin makuiset marmeladit on parhaita, mukavan kirpeä sitruuna.
t. Ätmi toteaa
Mites joulumakeiset????
9
80
Vastaukset
- Anonyymi
No ei nyt vielä. Tässä talossa ne katoais ennen joulua, jos nyt jo hankkis. Kai sitä jotain pitää ostaa. Mitään varsinaista traditiota ei ole, että just jotain pitäis aina jouluna olla. Täytyy miettiä.
Musta karkkeja voi ostaa lahjaksi, jos tietää mistä toinen tykkää. Noi tyypilliset joulukonvehdit ja muut sellaset on aika tylsiä. Ite ostan kyllä parille ihmiselle aina jotain karkkeja. En tykkää ostaa turhaa tavaraa ja kaikenlaiset herkut on sellasia, mitkä tulee syötyä pois. Ei karkit tosin kaikille sovi lahjaksi. Muksu on puhunu, että se haluaa tehä jotain joulukarkkeja. Ehkä tänä vuonna mennään sit niillä. Saa kattoo nyt. - Anonyymi
Fazerin plutonium-palloja, eli vihreitä kuulia tulee itselle yleensä aika paljon...
- Anonyymi
Vietän joulut aina ystäväpariskunnan kanssa, ja me ei kukaan olla kovin makean perään. Jouluksi kuitenkin ostetaan syötävät kimpassa ja suklaakaramellia tulee ostettua ja syötyäkin. Suklaa on ainoa mikä meille kenellekään oikein maittaa, pienessä määrin. Erilaisia pähkinöitä ostetaan ja ne tekee kauppansa hyvin.
En nyt mitenkään katso että makeisten osto olisi miehen vastuulla, miksi?
En seurustele koska olen vannoutunut sinkku erotttuani viimeisestä suhteesta muutama vuosi sitten. Suhteessa ollessani mies osti joskus suklaata mutta en sitä kylä mitenkään edellyttänyt enkä odottanut. Mutta tapansa kullakin. - Anonyymi
En ole ostanut mitään joulumakeisia enkä ostakkaan, koska joulumakeisia ei ole olemassa. On vain samaa kapitalistifirman tuotetta eri paketissa. Helvatan pahalle maistuvia ja limakalvoja polttelevaa melassia ovat kapitalisti-persujen valmistamat joulumakeiset.
Eihän tuollaista sontaa syö edes pakolaisleirien asukit ja sitten tuollaista yritetään tuputtaa suomalaisille suuhun laitettavaksi sillä perusteella: koska on Joulu niin pitää ostella jotakin Hellaksen tai Fazerin valmistamaa ongelmajätettä.
Meneekö tämmöinen kirjoitus poistoon jossa palstalla mainostavia yrityksiä mollataan ? - Anonyymi
Itselläni ennätys miten paljon tuli noita Fazerin vihreitä kuulia: 3 kiloa, kaikilta tutuilta tuli iso paketti, niitä sai silloin syödä jo nälkäänsäkin :)
Minulle ostavat niitä karkkeina, koska tietävät että ovat suosikkikarkkejani :)- Anonyymi
Pidä varasi sillä sinut aiotaan myrkyttää hitaasti tappaen. Saat diabeteksen sun muut aliravitsemustilat syödessäsi tuollaisia ihmisravinnoksi kelpaamatonta moskaa.
- Anonyymi
Mahtaako karkkeja tulla enään myyntiin niin ei nykypäivänä enään suklaita tai karkkeja osteta eikä kinkkuja syödä itse ostan jouluksi kaurapuuroa eli kaurahiutaleita ja vettä ja mikroon nam taitaa siitäkin sokeriarvot nousta ja lihoo ja jos oikein pistän plörinäksi ja pidän oikein herkuttelu päivän eikä millään ole mitään väliä nouskoon sokeriarvot tulkoon diabetes ja tulkoon 100kg läskiä niin ostan kaurahiutaleiden tilalle 4 viljan hiutaleita tai puuroa mut sit sen yhden annoksen jälkeen vuosi eteen päin vain kaurahiutaleita jo pelkkä ajatuskin kammottaa jo 4 viljan puuroa mitä sikailua mut kerran vuodessa on joulu
- Anonyymi
Ihmiset lihoo jouluna kun syävät karkkia ja suklaata monta kiloo itse saan lahjaksi aina 10 rasia suklaata mutta lahjoitan niitä aina pois ja itse syön vain yhden rasian ja sitten polken kuntopyörää pari tuntia niin kalorit on kulutettu pois. en osta edes jouluruokaa, vain perunaa ja kanasuikaleita tai kanapihvejä.
- Anonyymi
Sveitsiläiset suklaat ja muutkin suklaat niin koluttua tavaraa, että oikein kyllästyttää jos tulee 100090 kiloinen suklaa-konvehti-paketti joululahjaksi, pitäisi olla hieman omaperäisempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883