Olemme perheen kanssa muuttaneet etelästä tänne. Lapseni on harrastanut ratsastusta noin 3 vuoden ajan ja nyt hän haluaa jatkaa myös täällä. Montakos ratsastuskoulua/tallia täällä on? Suosituksia?
Vastaukset 11
- Anonyymi
Kannattee kysyä hevosmiesten toimistosta.
- Anonyymi
On tok montakin tallia,nimittäin hollitallia niitä on kylät täynnä ainakin talviaikaan...
- Anonyymi
Mikä sitten on hollitalli.?
- Anonyymi
Eikö Sodankylässä ole talleja,kun tässä ei yhtäkään mainita? No meillä Kemijärvellä on ja Pyhätunturissa on toinen, tervetuloa !
- Anonyymi
Mainittiin todellakin,mutta se poistettiin ihan mielivaltaisesti. Kirjoitus neuvoi yhden paikan ja nimen sodankyläässä. Fonekasta sen saa.
- Anonyymi
Iltapaskalla meinaan käydä
- Anonyymi
Miten on, meinaatkos pyyhkiä? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on, meinaatkos pyyhkiä? 🤔
En, ei me met täällä riipissä ruukata pyyhkiä.
- Anonyymi
Met emmä pyyyhi riipis
kaktus
riipis ravistellaan vaan ko kuivuu hossut
sittte pelakuu purkkiin ja ravistllaaan
pelakuusta on iloa riipis - Anonyymi
Mun mielestä kuntien pitäisi maksaa yh-äitien ratsastusharrastukset
- Anonyymi
Toki, jos tulevat minun päälle ratsasatamaan :)
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS962656Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.15995Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63853Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke48775- 51755
- 47664
- 80616
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍69612- 50605
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35594