Olemme perheen kanssa muuttaneet etelästä tänne. Lapseni on harrastanut ratsastusta noin 3 vuoden ajan ja nyt hän haluaa jatkaa myös täällä. Montakos ratsastuskoulua/tallia täällä on? Suosituksia?
Lapsen ratsastusharrastus
11
68
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattee kysyä hevosmiesten toimistosta.
- Anonyymi
On tok montakin tallia,nimittäin hollitallia niitä on kylät täynnä ainakin talviaikaan...
- Anonyymi
Mikä sitten on hollitalli.?
- Anonyymi
Eikö Sodankylässä ole talleja,kun tässä ei yhtäkään mainita? No meillä Kemijärvellä on ja Pyhätunturissa on toinen, tervetuloa !
- Anonyymi
Mainittiin todellakin,mutta se poistettiin ihan mielivaltaisesti. Kirjoitus neuvoi yhden paikan ja nimen sodankyläässä. Fonekasta sen saa.
- Anonyymi
Iltapaskalla meinaan käydä
- Anonyymi
Miten on, meinaatkos pyyhkiä? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on, meinaatkos pyyhkiä? 🤔
En, ei me met täällä riipissä ruukata pyyhkiä.
- Anonyymi
Met emmä pyyyhi riipis
kaktus
riipis ravistellaan vaan ko kuivuu hossut
sittte pelakuu purkkiin ja ravistllaaan
pelakuusta on iloa riipis - Anonyymi
Mun mielestä kuntien pitäisi maksaa yh-äitien ratsastusharrastukset
- Anonyymi
Toki, jos tulevat minun päälle ratsasatamaan :)
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191