Mikä on teidän go to-defenssimekanismi?

Anonyymi

Defenssimekanismeja on mm.kieltäminen, älyllistäminen, arvonkieltäminen, selittely,(rationalisoiminen), huumori, torjunta sekä projektio. Eli mikä on itselle luontaisin defenssi? Mulla ihan selkeänä ykkösenä huumori, ollut ihan teinistä asti.

34

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu tilanteesta ja vastapuolesta, mutta huumori, älyllistäminen ja projektio. Sinäpä se taitaa koko repetuaari olla.

• Anonyymi

Heh mutjoo.

• Anonyymi

Taistele tai pakene, tilanteesta riippuen. Vai kuuluuks se vaihtoehtoihin. 😅

• Anonyymi

Tulta päin!

• Anonyymi

Eli terrierihyökkäys täydellä teholla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli terrierihyökkäys täydellä teholla.

Niin herttaista =)) sivusta

• Anonyymi

Palstalla toimii defenssit sensuurin muodossa.

• Anonyymi

Juuri näin. Esimerkiks minä en saa kirjoittaa tänään mitään koska joku paskakasa poistaa kaiken.

• Anonyymi

Että nahan alle siellä menee, että vanhan nahkan narina kuuluu.

• Anonyymi

Silti pedofiiliä ihannoiva ketju saa pysyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti pedofiiliä ihannoiva ketju saa pysyä

Juu mut se on siitä kiinni kuka kirjoittaa. Hullut saa ihannoida noita ja sit toiset ei saa sanoa mitään asiaa. Soitan huomenna tämän sivuston ylimpään johtoon. Otin jo numeron tuolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu mut se on siitä kiinni kuka kirjoittaa. Hullut saa ihannoida noita ja sit toiset ei saa sanoa mitään asiaa. Soitan huomenna tämän sivuston ylimpään johtoon. Otin jo numeron tuolta.

Hyvä. Oon itse ajatellut tehdä samoin. Tuskinpa omistajayhtiö haluaa iltapäivälehtiin lööppiä: suomi24 tukee pedofiliaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. Oon itse ajatellut tehdä samoin. Tuskinpa omistajayhtiö haluaa iltapäivälehtiin lööppiä: suomi24 tukee pedofiliaa!

Tehdään ilmoitus mitä ne täällä sallii ja mitä ei, hyvä! Oot täysin oikeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi24 pitää perata läpikotaisin ja tänään tämä töissä oleva sensuurikaveri antoi siihen suurimman kimmokkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi24 pitää perata läpikotaisin ja tänään tämä töissä oleva sensuurikaveri antoi siihen suurimman kimmokkeen.

Nii just. Koska SUA on sensuroitu, niin ratsaille nouskaa ja tieni lakaiskaa. Sensuurikaveri on nimeltään ylläpito, joka reagoi ilmiantoihin vaihtelevasti.

• Anonyymi

Niinhän te sanotte et huumori kunnes tulee joku oikeesti tärkee asia...sitten paskannetaan housuun ja käytetään autistisimmat ja oikeimmat defenssit!

Mulla ainakin on älyllistäminen ja kieltäminen ja arvonkieltäminen!

• Anonyymi

On kuule testattu ääriolosuhteissa useammankin kerran ja se on - huumori. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kuule testattu ääriolosuhteissa useammankin kerran ja se on - huumori. Ap

Rehellisyyden nimissä tarkemmin ajateltuna, myös arvonkielto. Ap.

• Anonyymi

Huonolla tuulella projektoin, introjektoin, torjun, dissosioin, regressoin, rationalisoin, vastareagoin, jne.
      Hyvällä tuulella huumoria ja sublimaatiota, siis kehittyneitä.

• Anonyymi

Torjunta, kieltäminen ja arvonriisto(vai mikä se oli)

• Anonyymi

Upea homma hei, jatka samaan malliin👍

• Anonyymi

Mikä aloittajaa nyt niin hirviömäisesti pelottaa ja huolestuttaa, on olemassa ihmisiä joita ei huolestuta mikään asia maailmassa, eikä edes harmitakaan, so what?

• Anonyymi

Heillä on kissoista tarttuva zombie-loinen, se saa ihmisen huolettomaksi ja leppoisaksi. Tosi juttu. En nyt just joudu turvautumaan defensseihin, kunhan mietiskelin. Ap.

• Anonyymi

Pölötys? Puhun usein kaikkea päätöntä juttua, vähentynyt vanhetessa ja osaksi sen takia, että nykyään keskustelen livenä vain tuttujen kanssa.

• Puuteri ja rintsikat, alan tyttöillä. :)

• Anonyymi

Eikä vaan pippurisumute ja kääntöveitsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä vaan pippurisumute ja kääntöveitsi.

Löytyy tota rankaa sen verran, ettei tarvitse välineurheilua harrastaa.

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Löytyy tota rankaa sen verran, ettei tarvitse välineurheilua harrastaa.

Ah,luin väärin:"alan tytöillä":)

• Anonyymi kirjoitti:

Ah,luin väärin:"alan tytöillä":)

Sshhhsss. :)

• Anonyymi

Dissaaminen ja alentaminen. Mä oikeesti haluaisin omanikäisen, seksuaalisesti itsevarman ja osaavan, älykkään naisen. Mut tiiän, etten sellaista saa, koska olen epäonnistunut elämämkoululainen ja ulkonäöltäni rupsahtanut vanha äijä. Nii haukun sit niitä naisia, että niillekin tulis edes vähän paha mieli.

T. Ruma vanha köyhä läski mies

• Kyllä me tuon tiedämme. Se on projisoimista. Auttaako se?

• Anonyymi

Onko anonyymifoorumo mielestäsi paras kanava tälle pahan mielen buu huu yhy hyylle?

• Anonyymi

Tosi monella se on projektio. Vierestä seuranneena helppo huomata.

• Tapauksesta riippuen, joko järkeistäminen tai huumori. Olisi ollut hyvä, jos olisit laittanut jonkun esimerkin. Esimerkiksi, että miten reakoit jos et saa unelmiesi työpaikkaa tai miten reakoit, jos unelmiesi puoliso antaa sinulle pakit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe