Olen nuori(21), nätti mimmi ja minulla on aivovamma. Halu löytää kundi ois kova mutta mitä jengi kelaa aivovammasta?
aivovamma-asiaa
26
123
Vastaukset
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten aivovamma näkyy sinussa?
Mutta ei omalla kohdalla olisi mikään juttu. Ihmisillä on hyvin monenlaisia vaivoja. Se on elämää.- Anonyymi
Ei partsista muut vammat haittaa, mut jos sulla on ollut enemmän kuin yks sänkykumppani, oot hänen mielestä saastainen :(
Anonyymi kirjoitti:
Ei partsista muut vammat haittaa, mut jos sulla on ollut enemmän kuin yks sänkykumppani, oot hänen mielestä saastainen :(
Höpö höpö. On eri asia olla jakorasia, kuin että on ollut aikaisempiakin suhteita.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Höpö höpö. On eri asia olla jakorasia, kuin että on ollut aikaisempiakin suhteita.
Missä raja menee? Lukumäärä suhteessa ikään.
Anonyymi kirjoitti:
Missä raja menee? Lukumäärä suhteessa ikään.
Ei lähdetä sotkemaan toisen aloitusta.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ei lähdetä sotkemaan toisen aloitusta.
Juu eihän se kuulu ollenkaan palstan tapoihin.
Anonyymi kirjoitti:
Juu eihän se kuulu ollenkaan palstan tapoihin.
Vastaan mielelläni kysymyksiisi jonkun toisen aiheen alla. Mutta nyt nukkumaan.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Houssas on bansku.
Älä heitä kiviä,kun itsekin olet heittämääsi
kiveen osallistunut. Anonyymi kirjoitti:
Älä heitä kiviä,kun itsekin olet heittämääsi
kiveen osallistunut.Heittelen kiviä niin paljon kuin huvittaa ja sinä et siihen voi vaikuttaa. Oi voi.
Ihmiset ajattelee usein, että aivovamma on jokin este elämiselle, mutta se ei sitä tosiaankaan ole.
Oma asennoituminen ratkaisee paljon, miten sen kanssa elää ja antaa sen vaikuttaa elämiseen. Elise riippuu ihan itsestä miten sen muutkin ottaa vastaan. 😊- Anonyymi
On niitä juntteja kuule pilvin pimein jotka ei osaa ottaa vastaan mitään hiukankaan erilaista vaikka oma asenne ois mikä...
Mutta aloittajalle: oo vaan avoin asiasta,sitten kun oikea aika ottaa asia puheeksi! Anonyymi kirjoitti:
On niitä juntteja kuule pilvin pimein jotka ei osaa ottaa vastaan mitään hiukankaan erilaista vaikka oma asenne ois mikä...
Mutta aloittajalle: oo vaan avoin asiasta,sitten kun oikea aika ottaa asia puheeksi!On varmaan, mutta mitäpä sellaisessa juntissa menettäskään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta aloittajalle: oo vaan avoin asiasta,sitten kun oikea aika ottaa asia puheeksi!Huomasit varmaan, että vastasit juuri sellaisen juntin kommenttiin.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
On varmaan, mutta mitäpä sellaisessa juntissa menettäskään?
Ei menetä, mutta satuttaa kuitenkin.
- Anonyymi
Mul on kanssa aivovamma.
- Anonyymi
Aivovammaisii on täällä muitakin joten siitä vaan valitset palstan komeimman jännämiehen.
- Anonyymi
Kelalla oli kaikki, mutta ohjasivat sitten vastaamon puolelle...
- Anonyymi
Ei mikään vamma estä sinua elämään
normaalisti,kunhan muistat,että tänne
et kerro tuntemuksia,koska palstalla on
paljon narskuja.Ei me kukaan olla täydellisiä
vaikka narsku sitä yrittääkin. - Anonyymi
Ulkonäkö korvaa moninkertaisesti aivovammat,kunhan odotat oikeaa miestä
,etkä ota ensimmäisiä tyrkkyjä,niin hyvin
menee;) - Anonyymi
Aloittajan tapauksessa on tärkeää,että
löytää miehen,joka on luotettava,eikä ole
änkeemässä joka naisen haarukkaan.Jos valitset väärin niin joudut aivomyrskyyn
mitä ei kukaan ihminen voi ymmärtää.
Huomioi että on ihmisiä mitkä menevät
tunteella ja sallivat itselleen kaikki nautinnot
,sellainen ihminen tuhoaisi aloittajan. - Anonyymi
Onko sulla laajentuneet pupillit? Se kuulemma voi viitata aivovammaan...
- Anonyymi
Huumeidenkäyttäjän pupillit ei laajene
hämärässä.
- Anonyymi
Haluatko ätmin kanssa seurustella?
Okei, eiköhän se mimmi lähtenyt pakoon jo. Voitte rauhoittua. ; )
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852